tässä pitäis

iinamari

nyt alottaa päihdehommeleita ajattelemaan vaan kun ei oikein nappaa...ei inspiraatio löydy ja aika loppuu kesken...mutta onneksi mulla on koko yö aikaa tuota mietiskellä ja yrittää saaha jotain aikaseksi. kivaata jotain-ilta-yötä kaikille :)

41

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...alkaa vetää päihteitä oikein kaksin käsin, vai...:DDD

• ei ihan niin kumminkaan :)

• iinamari kirjoitti:

ei ihan niin kumminkaan :)

...ehdin vähän huolestua, ehe ehe...;) No ei, oikeesti ymmärsin sen niin, että sun työhön kuuluu nyt ajatella jotakin päihdeasioita!

• kallekytäle kirjoitti:

...ehdin vähän huolestua, ehe ehe...;) No ei, oikeesti ymmärsin sen niin, että sun työhön kuuluu nyt ajatella jotakin päihdeasioita!

mutta ei liity työhön vaan opiskeluun tuo...pitäs mutta kun...

• iinamari kirjoitti:

mutta ei liity työhön vaan opiskeluun tuo...pitäs mutta kun...

...jotenkin auttaa, nytkin olen päihteiden vaikutuksen alainen ja oikein hyvältä tuntuu...no, vain kolme siideriä on juotu ja siihen se jääkin tältä illalta...:)

• kallekytäle kirjoitti:

...jotenkin auttaa, nytkin olen päihteiden vaikutuksen alainen ja oikein hyvältä tuntuu...no, vain kolme siideriä on juotu ja siihen se jääkin tältä illalta...:)

voisitkin...se inspis naputteluun pitäs mun nyt saaha, oikeestaan tiiän mitä haluan käsitellä ja senkin että miten vaan tökkii pikkusen vastaan

• iinamari kirjoitti:

voisitkin...se inspis naputteluun pitäs mun nyt saaha, oikeestaan tiiän mitä haluan käsitellä ja senkin että miten vaan tökkii pikkusen vastaan

...vaan aivosi rentoutua ja levätä täällä huuhaalla tämän tyhjänpäiväisen jutustelun parissa ja sillävälin aivosi kuitenkin työskentelevät kiivaasti löytääkseen ratkaisun ongelmaasi.... niin se menee aivan kuin itsekseen...:)

• kallekytäle kirjoitti:

...vaan aivosi rentoutua ja levätä täällä huuhaalla tämän tyhjänpäiväisen jutustelun parissa ja sillävälin aivosi kuitenkin työskentelevät kiivaasti löytääkseen ratkaisun ongelmaasi.... niin se menee aivan kuin itsekseen...:)

monesti mennee ja siksipä tän alotuksenkin laitoin...että jospas se sieltä yön pimeinä tunteina tulisi ihan ihtekseen tehdyksi :)

• iinamari kirjoitti:

monesti mennee ja siksipä tän alotuksenkin laitoin...että jospas se sieltä yön pimeinä tunteina tulisi ihan ihtekseen tehdyksi :)

...innostus työhön ja tehtävän suorittamiseen täältä löytyy...mistäs muualta sitten...:D?

• kallekytäle kirjoitti:

...innostus työhön ja tehtävän suorittamiseen täältä löytyy...mistäs muualta sitten...:D?

en parempaakaan tähän hätään keksinyt :)

• iinamari kirjoitti:

en parempaakaan tähän hätään keksinyt :)

...iinamari saat asian hoidettua ihan säädetyssä ajassa, olen siitä IHAN varma...:)

• kallekytäle kirjoitti:

...iinamari saat asian hoidettua ihan säädetyssä ajassa, olen siitä IHAN varma...:)

muhun luotetaan ihan hirmusen paljon...:) onneksi on viime tippa olemassa - monta asiaa jäis tehdyksi saamatta ilman sitä...

• iinamari kirjoitti:

muhun luotetaan ihan hirmusen paljon...:) onneksi on viime tippa olemassa - monta asiaa jäis tehdyksi saamatta ilman sitä...

...mut älä nuolase, ennenkun tipahtaa...:DDD

• kallekytäle kirjoitti:

...mut älä nuolase, ennenkun tipahtaa...:DDD

en missään nimessä semmosta tee :)

• iinamari kirjoitti:

en missään nimessä semmosta tee :)

...tietenkään, toi mun edellinen kommentti oli vaan tulosta tajunnanvirtatekniikan sensuroimattomasta käytöstä huuhaalla...eikä se nyt oikein itsestäkään tuntunut kovin selvältä kommentilta...:(

• kallekytäle kirjoitti:

...tietenkään, toi mun edellinen kommentti oli vaan tulosta tajunnanvirtatekniikan sensuroimattomasta käytöstä huuhaalla...eikä se nyt oikein itsestäkään tuntunut kovin selvältä kommentilta...:(

selvältä kommentilta...et kait siä nyt iso mies muutamasta sidukasta sekasin mee...:) huuhaata you know...

• iinamari kirjoitti:

selvältä kommentilta...et kait siä nyt iso mies muutamasta sidukasta sekasin mee...:) huuhaata you know...

...nyt sentään sekaisin mene, mutta muuten vaan ajatukset karkailevat muihin asioihin...;) Alankin tästä valmistautua yöpuulle, joten oikein mukavaa illanjatkoa sulle...:)

• kallekytäle kirjoitti:

...nyt sentään sekaisin mene, mutta muuten vaan ajatukset karkailevat muihin asioihin...;) Alankin tästä valmistautua yöpuulle, joten oikein mukavaa illanjatkoa sulle...:)

on semmonen kumma tapa :) hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia...

• iinamari kirjoitti:

on semmonen kumma tapa :) hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia...

...sekä onnea ja menestystä miettimäsi tehtävän tulokselliseen loppuun saattamisessa...:)

• Vilma.

jos ajat niin ota vaan

• melekein ymmärsin jopa tuon...:)

• Hyvä huppeli, kuin happihyppely... :•)

• pitäskös mun ottaakin tuo teemaksi...:)

• iinamari kirjoitti:

pitäskös mun ottaakin tuo teemaksi...:)

Mutta se saattaa vaan olla vaikee lausua hyvässä huppelissa... :•)

• Mörrimöykky11 kirjoitti:

Mutta se saattaa vaan olla vaikee lausua hyvässä huppelissa... :•)

siitä ei oo pelkoo :)

• ?()?

Laita tutti niiren suuhun ja subbo pyllyyn niin ne eisaa alkoholi myrkytystä ainakaan meiltä.

• kenen suuhun ja pyllyyn...?

• pujottelija

en käytä ollenkaan päihdyttäviä aineita

• sehän ei välttämättä oo ollenkaan huono asia :)

• Ihan lopullisesti^^^^

Olisi hyvä,mulla on sellainen tilanne että vaimo juo sitä mietin täällä...

• siinähän sitä onkin miettimistä...ihte aattelen että ei ihan päihteetön tartte olla mutta homman on pysyttävä hallinnassa...ja aina sekään ei niin yksiselitteistä ole. hankaloita asioita nämä ja aina pitää ottaa huomioon niin monia juttuja ennenkun voi mitään sanoa ja kommentoida.

• Ihan lopullisesti^^^^
        iinamari kirjoitti:

siinähän sitä onkin miettimistä...ihte aattelen että ei ihan päihteetön tartte olla mutta homman on pysyttävä hallinnassa...ja aina sekään ei niin yksiselitteistä ole. hankaloita asioita nämä ja aina pitää ottaa huomioon niin monia juttuja ennenkun voi mitään sanoa ja kommentoida.

Niin piilojuoppoja hyyssätään kuten mun vaimoakin,mutta tein selväksi tänään eron otan kymmenen vuotta salajuoppoutta ja AA-klinikkaa,sorry meen pois

• Ihan lopullisesti^^^^ kirjoitti:

Niin piilojuoppoja hyyssätään kuten mun vaimoakin,mutta tein selväksi tänään eron otan kymmenen vuotta salajuoppoutta ja AA-klinikkaa,sorry meen pois

pääset tilanteesta eteenpäin ja se on aina hyvä juttu vaikka vaikeeta varmaan onkin...

• ..viikonlopun päihdeongelmaan. Ongelmaksi on usein nimittäin osoittautunut se että viina loppuu kesken!!

• siinä sitä vasta onkelmaa onkin pähkäiltäväksi...:)

• iinamari kirjoitti:

siinä sitä vasta onkelmaa onkin pähkäiltäväksi...:)

Kirjoita sinne että suomalainen mies juo saavuttaakseen henkisen yhteyden ja ykseyden esi-isiinsä.
        Noin kun ajattelee niin juominen tuntuu suorastaan velvollisuudelta.

• HugaZaga kirjoitti:

Kirjoita sinne että suomalainen mies juo saavuttaakseen henkisen yhteyden ja ykseyden esi-isiinsä.
        Noin kun ajattelee niin juominen tuntuu suorastaan velvollisuudelta.

aika järkeenkäypä miehinen pointti asiaan...tosin ei mun teemaan liity mutta laitan muistiin ja lopulliseen tehtävään tulee ainakin pohdinnassa tuo, kiitos :)

• iinamari kirjoitti:

aika järkeenkäypä miehinen pointti asiaan...tosin ei mun teemaan liity mutta laitan muistiin ja lopulliseen tehtävään tulee ainakin pohdinnassa tuo, kiitos :)

Kehotan sinua hankkimaan omakohtaista kokemusta kirjoittamastasi aiheesta.
        Huomenna, mielellään aamu- tai iltahämärissä (mielellään molemmissa), kipaise hengellisten ihmisten salahuoneeseen (sen tunnistaa oven pitkänomaisista rivoista).
        Sisällä näet riveittäin pulloja, ja lähes jokaisessa pullossa on vahvan hengellisen hurmoksen aiheuttavaa eliksiiriä. Poikkeuksena takaseinän hyllystössä olevat juomat jotka ovat nuorille vain harjoittelua varten. Kun he ovat tarpeeksi kypsiä ottamaan esi-isien haasteen vastaan, heillekin avautuu koko hyllyrivistöjen tarjoama potentiaali.
        Joissakin pulloissa on jopa sana 'spiritus' korostamassa sisällön hengellisyyttä. Näistä pulloista on naukkua otettava hyvin varovasti, muuten henki saattaa karata kokonaan ja lopputulos on päinvastainen mihin pyrittiin.
        Huomaa että pullot on värikoodattu. Kirkkaasta pullosta saa selkeitä hallusinaatioita ja yhteys menneisyyteen on takuuvarma. Värikkäät juomat tuovat sivupotkua kokemukseen ja petollisen maukkaat juomat saavat sinut ensin puhumaan kielillä ja myöhemmin solkkaamaan suureen valkoiseen puhelimeen aina aamuun asti.
        Sameista pulloista ei kannata ottaa. Niissä on niinsanottua rähinäviinaa joka sumeuttaa ajatuskyvyn totaalisesti ja tuo juojalleen räyhähengen. Tämä henki ei ole toivottavaa seuraa ja tähän juomaan sortuva viedäänkin usein kymmenen poliisin voimin suljettuun tilaan.
        Ei muuta kuin kokeilemaan ja löytämään omasi!

• HugaZaga kirjoitti:

Kehotan sinua hankkimaan omakohtaista kokemusta kirjoittamastasi aiheesta.
        Huomenna, mielellään aamu- tai iltahämärissä (mielellään molemmissa), kipaise hengellisten ihmisten salahuoneeseen (sen tunnistaa oven pitkänomaisista rivoista).
        Sisällä näet riveittäin pulloja, ja lähes jokaisessa pullossa on vahvan hengellisen hurmoksen aiheuttavaa eliksiiriä. Poikkeuksena takaseinän hyllystössä olevat juomat jotka ovat nuorille vain harjoittelua varten. Kun he ovat tarpeeksi kypsiä ottamaan esi-isien haasteen vastaan, heillekin avautuu koko hyllyrivistöjen tarjoama potentiaali.
        Joissakin pulloissa on jopa sana 'spiritus' korostamassa sisällön hengellisyyttä. Näistä pulloista on naukkua otettava hyvin varovasti, muuten henki saattaa karata kokonaan ja lopputulos on päinvastainen mihin pyrittiin.
        Huomaa että pullot on värikoodattu. Kirkkaasta pullosta saa selkeitä hallusinaatioita ja yhteys menneisyyteen on takuuvarma. Värikkäät juomat tuovat sivupotkua kokemukseen ja petollisen maukkaat juomat saavat sinut ensin puhumaan kielillä ja myöhemmin solkkaamaan suureen valkoiseen puhelimeen aina aamuun asti.
        Sameista pulloista ei kannata ottaa. Niissä on niinsanottua rähinäviinaa joka sumeuttaa ajatuskyvyn totaalisesti ja tuo juojalleen räyhähengen. Tämä henki ei ole toivottavaa seuraa ja tähän juomaan sortuva viedäänkin usein kymmenen poliisin voimin suljettuun tilaan.
        Ei muuta kuin kokeilemaan ja löytämään omasi!

emmiä oo mies...:)

• iinamari kirjoitti:

emmiä oo mies...:)

..ainakin voit juoda kuin mies ;D

Mutta nyt, raitista ja hyvää yötä.

• HugaZaga kirjoitti:

..ainakin voit juoda kuin mies ;D

Mutta nyt, raitista ja hyvää yötä.

no sepäs oli helpottava tieto...eikun kokeilemaan heti kun vähän vappaata tulee :) hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      56
      4406
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2901
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2633
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1553
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      115
      1467
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1106
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1087
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe