Eli siis jos otan pikavipin ja maksan sen eräpäivään mennessä pois ajallaan niin eihän siitä enää sen jälkeen aiheudu mitään kuluja? Eli kun lasku on ajallaan kuitattu niin homma on sillä selvä. Vai?
Miten pikavipit toimii? Tuleeko kk-maksuja yms
2
343
Vastaukset
- laskumus
eli vippi on normaali laina, joka maksetaan kerrallaan pois. voi toki olla että isommat lainat on monieräisiäkin. Mutta jos laskun maksaa ajallaan, on saatava kuitattu eikä mitään enää sen jälkeen tule tietenkään. ihan niinkuin maksaisit sähkölaskun, kun maksat sen ajallaan, niin se on sitten maksettu.
Suurin osa näistä pikavippifirmoista käyttää samoja laskuttajia kuin esim. sähköyhtiöt. Näitä ovat esim. Lindorff, Intrum justitia, Svea... Laskutus ja saataviehallinta on siis hyvin ammattimaista.
Tuota puolta on turha murehtia. Jos päätät ottaa lainaa, ota luotettavimmista firmoista.
Tämä mun neuvo.- Gerberos99
Noin, otin sen 50 euron lainan Pikavipistä. Ehdoissa ei ainakaan missään mainittu että tarvitsee mitään sopimuksia allekirjoitella, ainoastaan että lasku tulee kotiin kirjepostissa. Olen lähdössä alkuviikosta pariksi viikoksi toisaalle niin eihän sieltä nyt sitten vaan tule mitään sopimusta joka pitää tiettyyn päivämäärään mennessä allekirjoittaa? Pelkkä lasku siis vain odotettavissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628