CIPRALEX -vahvuuden nosto.

Oon käyttäny jo kauan cipralex 15mg masennukseen ja nyt sitten päätettiin lekurin kanssa että nostetaan vielä siihen 20mg. Oon nyt syöny sitä reilu kaks viikkoa ja olo on ihan paska!! Ahistaa ihan hirveästi, jopa niin, että tuntuu ihan palana kurkussa ja meinaa itkettää mut se itku ei vaan tuu. Tuntuu, että sekoan. Odottaisinko, jos tää menis pois vai pitäskö laskea suosiolla takas 15 mghen? :o
1213
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

masennuksesi johtuu?

Oletko tietoinen lääkkeen kaikista haittavaikutuksista?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Lehmukka kirjoitti:

Oon käyttäny jo kauan cipralex 15mg masennukseen ja nyt sitten päätettiin lekurin kanssa että nostetaan vielä siihen 20mg. Oon nyt syöny sitä reilu kaks viikkoa ja olo on ihan paska!! Ahistaa ihan hirveästi, jopa niin, että tuntuu ihan palana kurkussa ja meinaa itkettää mut se itku ei vaan tuu. Tuntuu, että sekoan. Odottaisinko, jos tää menis pois vai pitäskö laskea suosiolla takas 15 mghen? :o

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu