Naiset, ennenkaikkea nuoret (alle 35), ovatko nämä turnoffeja miehessä?
Siis yksittäisinä ominaisuuksina tai niiden yhdistelminä?
*Empaattisuus
*Syvällisyys
*Henkisyys
*Runoilu
*Kiinnostunut taiteesta
*Ei osaa korjata autoa
*Ei ole kätevä käsistään (vaativissa remonttihommissa ja nikkarihommissa)
*Hiljaisuus
*Ujous naisten seurassa
*Sosiaalinen eristyneisyys
*Kavereiden vähäisyys
*Silmälasit
*Nörttiys
*Kiinnostunut tieteestä
*Avuliaisuus
*Umpirehellisyys
*Herkkyys
*Ymmärtäjä
*Yksin oleva
*Riitely haluton
*Analyyttisyys
*Mietiskelijä
*Hoitaa kotiaan tunnollisesti
*Ei suorituskeskeinen
*Ei kiinnostunut kilpailusta
*Täysin luotettava
*Raittius
*Perinteiset arvot (yksiavioisuus, perhe-elämän tärkeys jne.)
Niin ja nämä eivät sitten kuvaa itseäni henkilökohtaisesti vaan noin yleisesti kysyn kun kiinnostaa miten tällaisiin ominaisuuksiin suhtaudutaan.
Miten koette nuo ominaisuudet ja ovatko nämä teidän mielestänne "epämiehekkäitä" ominaisuuksia joita ette mielellään näkisi miehessä suuria määriä?
Ovatko nämä turn-offeja?
34
1844
Vastaukset
- diipadaapaduupa
ööh...no eipä nuo kovin miehekkäiltä ominaisuuksilta vaikuta. :P
Jotain särmää pitää olla, kuulostaa joltain hikiseltä pehmonörtiltä tai selkärangattomalta tossulta..hyih.
Oma ihannemies on melko lailla päinvastainen tapaus. Kyllä itsevarmuutta pitää tietyn verran löytyä.
En usko että tuollaista huolis, kuin ehkä joku itsestään yhtä epävarma, vähemmän hemaiseva nainen, jolla todennäkösesti neitsyyskin vielä tallella ja joka lässyttää jostain perhearvoista ja kunnollisesta miehestä isolla k:lla, vain koska ei usko saavansa parempaa, koska itsetunto niin nollassa, siitä syystä että 'vanhemmat tytöt' kiusas ylä-asteella ja haukku hikipingoks ja rumaksi ja jonka vanhemmat saarnas siveydestä jne. jne...
Kaipaako vielä perusteluja? :D- Otetaan selvää
Tarkoitus oli kommentoida yksittäisiä ominaisuuksia ja nähdä ne erillisinä.
Tuskimpa nyt kukaan noita kaikkia omaa? Tai mistä sitä tietää.
"Oma ihannemies on melko lailla päinvastainen tapaus. Kyllä itsevarmuutta pitää tietyn verran löytyä."
Jäi epäselväksi, listassa ei tainnut olla epävarmuutta? - Otetaan selvää
Toisaalta, maailmankuvasi on sen verran oksettava että en odota sinulta mitään älykästä vastausta.
- FrozenCorpse
Mikään noista ei oo turn off. Mutta esimerkiksi ujous voi aiheuttaa turhaa päänvaivaa.
No ei nyt varsinaisesti, ellei sitten tarpeeksi moni noista kohtaa yhdessä miehessä. Eikä muita puolia ole.
- ovat.
Miehen pitää olla aktiivinen, päättäväinen, tilanteen haltuun ottava, peloton, valmis taistelemaan, komea, ulkonäöstään huolehtiva, urheilullinen, lihaksikas, menestyvä, varakas huimapää.
- Otetaan selvää
Jokaikinen noista? :D
En kysynyt mitä haluat ja mitä miehen tulisi olla vaan ovatko nuo turn-offeja?
Mutta nähtävästi ne sitten ovat. - --------
voisi olla sitten jotain muuta kuin löysäperseinen lauta, joka nalkuttaa koko ajan.
- ...
Olen mies, mutta... tällainen lista ei toimi. Yksittäiset ominaisuudet eivät tee ihmistä, kokonaisuus tekee. Kun listaat pellkästään "samaan kategoriaan" kuuluvia piirteitä, annat kuvan kaksiuloitteisesta, tylsästä ja tässä tapauksessa heikosta ihmisestä.
Sanoisin, että noin puolet listaamistasi ominaisuuksista osuu itseeni, mistä huolimatta olen aina menestynyt hyvin parisuhderintamalla. En ole vielä koskaan törmännyt naiseen, johon runoilu ja herkkyys, siis romantiikka, ei purisi, kunhan sen osaa tehdä oikein. Väittäisin, että listatuista ominaisuuksista ongelmallisimpia ovat nuo sosiaaliseen epävarmuuteen viittaavat: ujous naisten seurassa on tuskin sinänsä turn off, mutta kuinka ihmeessä kuvittelet koskaan tutustuvasi naisiin, jos pelkäät heitä?- Pointti jokatapaukse
Enhän minä kuvannut tässä yksittäistä ihmistä vaan erillisiä ominaisuuksia joita tuli kommentoida.
"Väittäisin, että listatuista ominaisuuksista ongelmallisimpia ovat nuo sosiaaliseen epävarmuuteen viittaavat: ujous naisten seurassa on tuskin sinänsä turn off, mutta kuinka ihmeessä kuvittelet koskaan tutustuvasi naisiin, jos pelkäät heitä?"
Sitä en kysynytkään. Kysyin että onko se turn-off.
"En ole vielä koskaan törmännyt naiseen, johon runoilu ja herkkyys, siis romantiikka, ei purisi, kunhan sen osaa tehdä oikein."
Olen törmännyt aika moneenkin. En tosin itse runoile tai ole herkkis mutta tiedän että osa pitää niitä merkkeinä että mies on vähän...nössö.
"Sanoisin, että noin puolet listaamistasi ominaisuuksista osuu itseeni, mistä huolimatta olen aina menestynyt hyvin parisuhderintamalla."
Tuo nyt ei kerro mitään.
- W.astaaja
MIELESTÄNI POSITIIVISIA PUOLIA:
*Empaattisuus
*Syvällisyys
*Henkisyys
*Runoilu
*Kiinnostunut taiteesta
*Ei osaa korjata autoa
*Hiljaisuus
*Ujous naisten seurassa
*Silmälasit
*Nörttiys
*Kiinnostunut tieteestä
*Avuliaisuus
*Umpirehellisyys
*Herkkyys
*Ymmärtäjä
*Riitely haluton
*Analyyttisyys
*Mietiskelijä
*Ei suorituskeskeinen
*Täysin luotettava
Näitä asioita pidän tärkeinä ja pyrin itsekin olemaan niiden mukainen, ja toivon samaa mieheltä.
EI-MIELLYTTÄVÄT PIIRTEET
*Kavereiden vähäisyys
*Yksin oleva
*Raittius
En ole perinteinen, ja liitän perinteisyyteen lähinnä kotiäitiyden ja vain miehen työssäkäynnin sekä muita ei-kiinnostavia asioita. Uskollinen mies kelpaa, muttei perinteinen. Sosiaalisesti eristynyt ei kävisi, koska en halua olla kenenkään koko elämä - niin helposti käy, jos toisella ei ole muuta elämää kuin puoliso. Jos yksinolo tarkoittaa sitä, ettei deittaile muita, niin tämä ei toki olisi ongelma. ;) En ole raitis, joten en toivo miehenkään olevan. Tosin ennemmin ottaisin raittiin kuin juoppouteen kallellaan olevan miehen.- W.astaaja
Niin ja sanottakoon, että "ei osaa korjata autoa" ja muut aineelliset asiat positiivisten asioiden listalla eivät ole positiivisia eivätkä negatiivisia piirteitä. Hyväksyn mieheltä tietysti ne asiat, joita hyväksyn itseltäni => nuo sopivat hyvin miehelle, josta pidän.
- Henkkaaa19vuotta
"En ole raitis, joten en toivo miehenkään olevan. Tosin ennemmin ottaisin raittiin kuin juoppouteen kallellaan olevan miehen. "
Sukulaisten (vanhoillisten) mielestä olen ihan rapajuoppo, olen silloin tällöin tukkatäynnä pari- 6krt/vuosi, itse miellän itseni raittiiksi, en nyt ihan raivoraittiiksi, mutta kumminkin. Eli esim. deittipalstat ei toimi, koska alkoholin käyttö: "joskus" on joillekin harvemmin kuin joulu ja joillekin vähintään joka viikonloppu. UGH, olen puhunut!
- jokunainenn
Hyvää
*Empaattisuus
*Syvällisyys
*Kiinnostunut taiteesta
*Kiinnostunut tieteestä
*Avuliaisuus
*Umpirehellisyys
*Herkkyys
*Ymmärtäjä
*Analyyttisyys
*Mietiskelijä
*Ei suorituskeskeinen
*Täysin luotettava
Huonoa
*Ei osaa korjata autoa
*Hiljaisuus
*Silmälasit
*Riitelyhaluton
Neutraaleja
*Henkisyys
*Runoilu
*Ujous naisten seurassa
*Kavereiden vähäisyys
*Yksin oleva
*Nörttiys
*Raittius - ...........
täydellistä.
näissä tökkii joko kokonaan tai sinnepäin, ihan riippuen.
*Henkisyys
*Runoilu
*Kiinnostunut taiteesta
*Hiljaisuus
*Ujous naisten seurassa
*Avuliaisuus
*Umpirehellisyys
*Riitely haluton
*Raittius
Miten koette nuo ominaisuudet ja ovatko nämä teidän mielestänne "epämiehekkäitä" ominaisuuksia joita ette mielellään näkisi miehessä suuria määriä?
- no eikä, en minä sitä noin ajattele että tuo on "epämiehekäs" ja tuo ei, mies ku mies mutten silti usko itelläni olevan paljoakaan takaisintarjottavaa tuonlaisille koska en oo itekkään samanlainen siis silleen että se ois jatkuvaa.. ihan erilaisia. eikö muuten henkisyys ja syvällisyys oo vähä niinku samoja?
tietty ujous on ihan ok enkä riitelyhaluttomuudella tarkoittanu jatkuvaa riitelyhalukkuutta vaan sitä että kuitenki osais ihan reilusti riidellä eikä pakene johonki sinne omaan maailmaansa ja jättää toinen ulkopuolelle omien ajatustensa kans raivoamaan. eikä se aatu avuliaskaan oo niin kiva jos se aina ja kaikkialla olis jokaista auttamassa ja umpirehellisyys.. siihen jos joku tän pallon päällä kykenee niin se ei oo ikinä hyvästä.- helunahaluna
Tässä sulle turn off.t tuosta listaltasi:
Runoilu,
Ei osaa korjata autoa,
Ei ole kätevä käsistään,
Hiljaisuus,
Ujous naisen seurassa,
Sosiaalinen eristäytyneisyys,
Silmälasit,
Nörttiys,
Yksin oleva,
Ei kiinnostunut kilpailusta, - jkljihoui
Runoilu
*Ei osaa korjata autoa ( kyllä vähän pitää osata, vituttaa kun aina saa heivata sen johonki korjaamolle)
*Ei ole kätevä käsistään (vaativissa remonttihommissa ja nikkarihommissa) sais olla vähän kun ite tykkäisin tehdä jos osaisin, niin se vois opettaa :D
*Hiljaisuus
*Ujous naisten seurassa
*Kavereiden vähäisyys ( ei mitkään noista edellisistä, koska olisi täysin itseni vastakohta)
*Nörttiys
*Umpirehellisyys ( no joskus on parempi jättää kertomatta?)
*Yksin oleva
*Analyyttisyys
*Ei suorituskeskeinen
*Ei kiinnostunut kilpailusta - vaan jatkumoita
Tässä minun listani (olen 27). Useimpien piirteiden kohdalla täytyy sanoa, että ne eivät ole joko-tai, vaan jatkumoita. Äärimmäisen korkea tai matala "taso" millään piirteellä ei ole hyvä, vaan normaali-ihmiset sijoittuvat keskelle. Jokainen ihminen on esim. empaattinen (paitsi patologiset psykopaatit); kysymys ei ole että onko vai ei, vaan kuinka paljon. Tässä nyt silti jonkinmoinen luokittelu:
Hyviä:
-------
Kaikki älykkyydestä kertova:
*Kiinnostunut taiteesta
*Nörttiys
*Kiinnostunut tieteestä
*Analyyttisyys - paitsi jos tarkoittaa liioiteltua hiustenhalkomista ja kyvyttömyyttä lopettaa jankkaaminen
*Mietiskelijä
Kaikki hyväluontoisuudesta kertova:
*Riitelyhaluton
*Täysin luotettava - miten ihmeessä tämä voisi olla huono asia?!
- hyvä asia, kunhan ei tarkoita jotain perussuomalaisten arvomaailmaa, vaan on yhdistettävissä älylliseen ja nykypäivään sopivaan maailmankuvaan.
Huonoja:
--------
Kaikki epäsosiaalisuuteen viittaava:
*Hiljaisuus
*Ujous naisten seurassa
*Kavereiden vähäisyys
Lisäksi:
*Ei suorituskeskeinen
- työn ei pidä olla elämän tärkein asia, mutta kyllä toivon miehellä olevan jonkinlaista kunnianhimoa, että hoitaa asiansa parhaalla osaamallaan tavalla.
Vaikeammin luokiteltavissa hyvään ja huonoon:
--------------------------------------------
*Empaattisuus
*Herkkyys
- tietenkin hyviä asioita! Vai tarkoitatko jotain niin voimakasta kaikkien köyhien, lapsien, eläinten ym asemaan samastumista, että se jo haittaa ns normaalia elämää? Siis ettei mistään voi puhua, mitään elokuvaa voi katsoa eikä mitään vitsiä voi kertoa ilman että mies alkaa itkeä? Sellainen olisi liikaa, mutta en ole koskaan tavannut miestä, joka olisi sellainen, joten kysymys tuntuu jotenkin epätodelliselta.
*Syvällisyys
- taas, tämä on lähtökohtaisesti hyvä asia, paitsi jos se menee liiallisuuteen.
*Henkisyys
- taas, jonkin verran henkisyyttä täytyy olla, mutta ei liikaa
*Runoilu
- yleensä laittaisin tämän huonoihin puoliin, mutta riippuu kontekstista. Jos mies on muuten seksikäs, niin runoiluhan voi olla aika jännää... riippuu ehkä vähän siitä, millaisia runoja mies kirjoittaa :D Jotkut itsemurharunot eivät sytytä, mutta rakkausrunot voivat olla ihania.
*Avuliaisuus
- tämä on luonnollisesti hyvä asia, mutta vähän riippuu, mihin se kohdistuu. Tapailin yhtä miestä, joka oli tosi avulias... perhettään kohtaan. Hänellä ei koskaan ollut aikaa minulle, koska aina piti auttaa äitiä jossain. Se tuntui vähän väärältä, kun oli kyseessä aikuinen mies. Liiallisuuteen menevä avuliaisuus siis ei ole hyvä asia mutta normaali avuliaisuus on.
*Umpirehellisyys
- mitä tämä tarkoittaa? Rehellisyys on hyvä, tahdittomuus paha.
Samantekeviä:
------------
*Ei osaa korjata autoa
*Silmälasit
*Ymmärtäjä
*Yksin oleva
*Raittius
- en haluaisi absolutistia koska pidän itse pienestä tissuttelusta ja isommastakin, mutta en halua laittaa tätä huonojen ominaisuuksien kategoriaan, koska raittius on kuitenkin parempi kuin liika juoppous, jos ääripäistä olisi pakko valita. - listasta
nämä ovat turn.offeja:
-hiljaisuus
-sosiaalinen eristäytyneisyys (jos on epäsosiaalinen, ettei pidä edes mukavista ihmisistä ja löytää aina vaan vikoja, huumorintajuton)
-silmälasit
-nörttiys
-analyyttisyys
-raittius jos se on siis absolutismia - tytteli tyi
Empaattisuus jyvä
*Syvällisyys jyvä
*Henkisyys akana
*Runoilu akana
*Kiinnostunut taiteesta akana
*Ei osaa korjata autoa akana
*Ei ole kätevä käsistään (vaativissa remonttihommissa ja nikkarihommissa) akana
*Hiljaisuus akana
*Ujous naisten seurassa akana
*Sosiaalinen eristyneisyys akana
*Kavereiden vähäisyys akana
*Silmälasit ei merkitystä
*Nörttiys jyvä
*Kiinnostunut tieteestä jyvä
*Avuliaisuus jyvä
*Umpirehellisyys akana
*Herkkyys akana
*Ymmärtäjä helposti maireaa, oikein käytettynä jyvä
*Yksin oleva akana
*Riitely haluton jyvä
*Analyyttisyys jyvä
*Mietiskelijä akana
*Hoitaa kotiaan tunnollisesti jyvä
*Ei suorituskeskeinen sekä että
*Ei kiinnostunut kilpailusta akana
*Täysin luotettava ei sellaista olekkaan, tai jos on niin on tyhmä.
*Raittius jyvä
*Perinteiset arvot (yksiavioisuus, perhe-elämän tärkeys jne.) jyvä - 283462374612
*Empaattisuus - tämähän on turn on
*Syvällisyys - tämäkin
*Henkisyys - minulle ainakin turn off koska en ole ollenkaan henkevä ihminen
*Runoilu - hmm. en osaa sanoa, riippuu persoonasta.
*Kiinnostunut taiteesta - mikä ettei.
*Ei osaa korjata autoa - Ei haittaa, en itsekään osaa.
*Ei ole kätevä käsistään (vaativissa remonttihommissa ja nikkarihommissa) - no kunhan edes yrittää.
*Hiljaisuus - ei haittaa
*Ujous naisten seurassa - ei haittaa
*Sosiaalinen eristyneisyys - turn off
*Kavereiden vähäisyys - hmmhmhmm.. tämäkin riippuu henkilöstä. ei tuo mikään turn on ainakaan ole.
*Silmälasit - ok, ei haittaa.
*Nörttiys - saa olla, kunhan nörttiys tarkoittaa erityistä kiinnostusta johonkin asiaan eikä sosiaalista eristäytymistä.
*Kiinnostunut tieteestä - ok.
*Avuliaisuus - turn on
*Umpirehellisyys - ööm. liika suorapuheisuus voi olla myös haitaksi, mutta arvostan rehellisyyttä.
*Herkkyys - jos ei koko ajan ole. söpöintä on kun miehinen mies joskus harvoin uskaltaa näyttää tunteensa.
*Ymmärtäjä - awwh turn on
*Yksin oleva - turn on jos ei ole fyysisesti yksin, mutta tuntee itsensä yksinäiseksi. kuin hänestä puuttuisi jokin pala (eli minä) :D
*Riitelyhaluton - asiat pitää selvittää. riitelystä en itsekään pidä mutta ongelmista on pystyttävä keskustelemaan.
*Analyyttisyys - ok
*Mietiskelijä - ok, itsekin olen.
*Hoitaa kotiaan tunnollisesti - ok, minä en :D
*Ei suorituskeskeinen - turn on ehkäpä?
*Ei kiinnostunut kilpailusta - sama kuin edellinen
*Täysin luotettava - turn on
*Raittius - öömh :/ ok.
*Perinteiset arvot (yksiavioisuus, perhe-elämän tärkeys jne.) - kunhan mies ei ole täysin ennalta-arvattava niin ok. - johanna76,
Kohta kohdalta:
*Empaattisuus EI OLE, PÄINVASTOIN
*Syvällisyys EI OLE, PÄINVASTOIN
*Henkisyys EI OLE, PÄINVASTOIN
*Runoilu EI
*Kiinnostunut taiteesta EI
*Ei osaa korjata autoa EI
*Ei ole kätevä käsistään (vaativissa remonttihommissa ja nikkarihommissa) EI
*Hiljaisuus JOSSAIN MÄÄRIN ON
*Ujous naisten seurassa EI
*Sosiaalinen eristyneisyys KYLLÄ
*Kavereiden vähäisyys EI
*Silmälasit EI
*Nörttiys JOSSAIN MÄÄRIN KYLLÄ
*Kiinnostunut tieteestä EI
*Avuliaisuus EI TIETENKÄÄN
*Umpirehellisyys EI, MUT VOIKO KUKAAN ESIM. AINA PUHUA TOTTA?
*Herkkyys EI, JOS NYT EI LIIALLISUUKSIIN MENE
*Ymmärtäjä EI, PÄINVASTOIN
*Yksin oleva ON
*Riitely haluton EI
*Analyyttisyys EI
*Mietiskelijä EI
*Hoitaa kotiaan tunnollisesti EI
*Ei suorituskeskeinen EI
*Ei kiinnostunut kilpailusta EI
*Täysin luotettava EI TIETENKÄÄN
*Raittius JOS HYVÄKSYY, ETTÄ KUMPPANI OTTAA JOSKUS REILUSTIKIN, NIIN EI
*Perinteiset arvot (yksiavioisuus, perhe-elämän tärkeys jne.) EI - FelFem
...pitkä lista... mutta vastaan, koska olen nainen ja oletan, että jotakuta kiinnostaa. Tai vaikka ei kiinnostaisikaan.
ELI OVATKO TURN OFFEJA VAI EIVÄT:
*Empaattisuus = EI
*Syvällisyys = EI
*Henkisyys = JOS TARKOITTAA USKOVAISTA, NIIN JOO
*Runoilu = EI
*Kiinnostunut taiteesta = EI
*Ei osaa korjata autoa = EI
*Ei ole kätevä käsistään (vaativissa remonttihommissa ja nikkarihommissa) = EI
*Hiljaisuus = EI
*Ujous naisten seurassa = EI
*Sosiaalinen eristyneisyys = EI
*Kavereiden vähäisyys = EI
*Silmälasit = EI
*Nörttiys = EI
*Kiinnostunut tieteestä = EI
*Avuliaisuus = EI
*Umpirehellisyys = EI
*Herkkyys = EI
*Ymmärtäjä = EI
*Yksin oleva = EI
*Riitely haluton = EI
*Analyyttisyys = EI
*Mietiskelijä = EI
*Hoitaa kotiaan tunnollisesti = EI
*Ei suorituskeskeinen = EI
*Ei kiinnostunut kilpailusta = EI
*Täysin luotettava = EI
*Raittius = EI
*Perinteiset arvot (yksiavioisuus, perhe-elämän tärkeys jne.) = JOS PAKKO SAADA LAPSIA, NIIN JOO
Hemmetti, näähän oli melkein kaikki turn on:eja. - #22
Luettelemistasi piirteistä muutama ovat sellasia, jotka voisin luokitella näiksi "turn-offeiksi":
- ei haittaa jos ei autoa osaa korjata, sitä varten on olemassa korjaamot. Mutta kuitenkin jotain taitoa käsistä pitäisi löytyä.
- itse ihan sosiaalinen, jolloin väkisin tulisi pieni kuilu seuraelämän kohdalla (esim. mies nököttää kotona kun itse taas pidän ajan viettämisestä ulkosalla tuttujen kesken).
*Kiinnostunut tieteestä
- tietyissä rajoissa kulkiessaan ei paha, mutta jos tiede on se koko elämä niin siinä vaiheessa muuttuu jo melko huonoksi piirteeksi.
*Riitely haluton
- sinäänsä ei paha, mutta jos riidan tullen mies vain on hiljaa/myöntyy tahtooni/pakenee paikalta niin ei sekään hyvä ole. Mieluummin asiat selvitetään heti ja kompromissina, vaikka sitten huutoa käyttäen.
- aina pitäisi olla se pieni kilpailuvietti, ettei suoraan toisten kynnysmatoksi suostu.
Muut ovat ihan plussaa kunhan vain ei ääripäiksi mene. - tyttö_87
*Empaattisuus - ei
*Syvällisyys - ei
*Henkisyys - hieman, mutta ei mikään vakava asia
*Runoilu - kyllä
*Kiinnostunut taiteesta - ei, jos mies ei odota, että minua kiinnostaisi
*Ei osaa korjata autoa - ei, mutta jos osaa, saa plussaa
*Ei ole kätevä käsistään (vaativissa remonttihommissa ja nikkarihommissa) - sama kuin ed.
*Hiljaisuus - kyllä, koska olen itsekin suht. hiljainen
*Ujous naisten seurassa - jossain määrin, koska tällaisiin miehiin on hankala tutustua
*Sosiaalinen eristyneisyys - kyllä
*Kavereiden vähäisyys - ei, mutta kavereita pitää kuitenkin olla
*Silmälasit - ei
*Nörttiys - ei, jos se ei paista suoraan ulkonäöstä
*Kiinnostunut tieteestä - ei
*Avuliaisuus - ei
*Umpirehellisyys - kyllä, umpirehellisyys on monesti vaan ilkeyttä
*Herkkyys - siinä rajoilla, totta kai joskus saa olla herkkä, mutta ei mikään tyhjänpillittäjä
*Ymmärtäjä - ei
*Yksin oleva - kyllä, jos tarkoitat sosiaalista piiriä/ ei, jos tarkoitat kumppania
*Riitely haluton - kyllä, joskus on tärkeää riidellä
*Analyyttisyys - ei
*Mietiskelijä - ei
*Hoitaa kotiaan tunnollisesti - ei
*Ei suorituskeskeinen - ei, mutta vähän määrätietoisuutta pitää olla.
*Ei kiinnostunut kilpailusta - sama kuin ed.
*Täysin luotettava - ei
*Raittius - ei, jos minun alkoholinkäyttöni ei ole ongelma
*Perinteiset arvot (yksiavioisuus, perhe-elämän tärkeys jne.) - ei
Näin siis, jos miehellä on noita ominaisuuksia yksittäin. Jos niitä on turhan monta, naisellisuus saattaa olla liian ilmeistä. - en ole deeku mutta
Noihan on kaikki just ihania ominaisuuksia paitsi toi raittius.
- en ole deeku mutta
Niin ja olen itse 19.
Tähän vielä lisäisin, että perhe-elämän tärkeys on tässä iässä vähän njääh, mutta 'yksiavioisuus' hyvä.
- tälviisii
*Empaattisuus = ehdottomasti ei ole!
*Syvällisyys = vähän syvällisyyttä pitää olla, eli ei olla täysin pinnallinen. Mutta tosi syvällinen on turnoff.
*Henkisyys = on
*Runoilu = on
*Kiinnostunut taiteesta = ehkä vähän
*Ei osaa korjata autoa = ei
*Ei ole kätevä käsistään (vaativissa remonttihommissa ja nikkarihommissa) = ei
*Hiljaisuus = Riippuu kuinka hiljainen on. Jos on TODELLA hiljainen, niin on.
*Ujous naisten seurassa = Vähän
*Sosiaalinen eristyneisyys = Vähän
*Kavereiden vähäisyys = ei
*Silmälasit = riippuu tapauksesta ja laseista. Tuskin kuitenkaan.
*Nörttiys = riippuu mitä nörtillä tarkoitetaan, mutta on.
*Kiinnostunut tieteestä = ei kait
*Avuliaisuus = Liika avuliaisuus on pahasta ja epäaito, itsekäs auttaminen. Väkisin apuaan tuputtavat voi olla todella ärsyttäviä.
*Umpirehellisyys = Kannatan rehellisyyttä, mutta joskus se ei ole aina hyvä asia...
*Herkkyys = ei. jos ei nyt ihan kokoajan ole vetistelemässä!
*Ymmärtäjä = ei
*Yksin oleva = ei, jos ei ole riippuvainen. Ja riippuu yksinäisyyden syistä?
*Riitely haluton = Joskus voi olla. Jos tulkitsee kaikki ikävistä asioista keskustelun riitelyksi.
*Analyyttisyys = jos on liika analyyttinen niin kyllä.
*Mietiskelijä = liika on tässäkin liikaa.
*Hoitaa kotiaan tunnollisesti = siivousfriikki ei nappaa
*Ei suorituskeskeinen = ei
*Ei kiinnostunut kilpailusta = ei
*Täysin luotettava = ei!
*Raittius = raivoraitis on ja joka ei hyväksy muiden juomista.
*Perinteiset arvot (yksiavioisuus, perhe-elämän tärkeys jne.) = ei. Tai no riippuu perinteisistä arvoista. Jos nainen hoitaa kodin yms. niin: on - ...
Ihmetyttää naisten negatiivinen suhtautuminen kohtaan "Runoilu". Siis lähinnä sellaisten, jotka laskevat herkkyyden syvällisyyden ja mietiskelyn positiivisiksi piirteiksi. Omassa mielessäni runoilu on nuo piirteet yhdistettynä pätevään ulosantiin. Oletatteko runoilun tarkoittavan jotakin kalevalaiseen runojalkaan sovitettua tapaa puhua, vai onko sellaisenaan negatiivinen asia jos mies kirjoittaa?
- NNainen
Mua ihmetyttää se, kuinka monelle ei kelpaa raitis mies. Itselle kyllä kelpaisi. Viina on suomalaisen työikäisen miehen (niin kyllä myös naisen, ehkäpä siinä syy, miksi raitis mies ei käy) yleisin kuolinsyy, mielestäni on vaan hyvä, jos ei juo. Jos tyyppi on niin tylsä, että vain humalassa ilo irtoo, niin en kyllä sellaista miestä hauis.
- 18weetytsykkä
NNainen kirjoitti:
Mua ihmetyttää se, kuinka monelle ei kelpaa raitis mies. Itselle kyllä kelpaisi. Viina on suomalaisen työikäisen miehen (niin kyllä myös naisen, ehkäpä siinä syy, miksi raitis mies ei käy) yleisin kuolinsyy, mielestäni on vaan hyvä, jos ei juo. Jos tyyppi on niin tylsä, että vain humalassa ilo irtoo, niin en kyllä sellaista miestä hauis.
*Empaattisuus- kyllä, jos se pysyy kohtuullisena
*Syvällisyys- ei
*Henkisyys- mitä meinaat tällä? jos uskontoa, niin en halua mitään ääriuskovaista miestä
*Runoilu- ei mielellään
*Kiinnostunut taiteesta- kyllä, jos ymmärtää etten itse ole siitä erityisen kiinnostunut
*Ei osaa korjata autoa- kyllä nyt jotain osaisi pitää tehdä, vaikka ees pyyhkimet osata vaihtaa tai lamput yms. Jotain pientä rassailua
*Ei ole kätevä käsistään (vaativissa remonttihommissa ja nikkarihommissa)-ei eieieieiei
*Hiljaisuus- ihan hyvä joskus, kunhan josksu aloittaa itse keskustelun tai on aktiivisesti mukana, ei pelkästään myöntele.
*Ujous naisten seurassa- ei liiallinen ujou ole hyvästä, sellainen että ei edes kysymyksiin vastaa.
*Sosiaalinen eristyneisyys- ei missään nimessä, kyllä jotain sosiaalista elämää, edes sen verran että töissä/koulussa kavereita.
*Kavereiden vähäisyys- no jos muutama kaveri edes olisi....
*Silmälasit- riippuu miten sopii miehelle.
*Nörttiys- ei
*Kiinnostunut tieteestä- jos ei oleta että minäkin olen innostunut kauheasti.
*Avuliaisuus- kyllä, jos se ei ole mitään ylenpalttista, tyyliin että nainen ei saa itse mitään tehdä, vaikka kantaa omaa käsilaukkuaan.
*Umpirehellisyys
*Herkkyys- joskus voisit olla hiljaa, varsinkin minun pienistä puutteista. Vaikka siitä että minulla on tulosa finni
*Ymmärtäjä- mitä ymmärtää? Riippuu siitä
*Yksin oleva- ei, kyllä kaikki joskus haluavat olla omassa rauhassa, mutta se ei ole normaalia jos koko ajan pitää olla yksin.
*Riitely haluton- huono puoli, ärsyttää vaan entistä enemmän jos mies ei osaa riidellä, vaan pitää kaiken sisällään.
*Analyyttisyys-ok
*Mietiskelijä-ei liian syvällinen mietiskelijä, sitten ok.
*Hoitaa kotiaan tunnollisesti- hyvä, koska itse en ole järjestälmällinen kuin joskus kun saan siivous inspiraation :)
*Ei suorituskeskeinen- ihan sama
*Ei kiinnostunut kilpailusta- ihan sama
*Täysin luotettava- ok
*Raittius- ihan hyvä, kunhan ei kiellä minulta paheitani aina....
*Perinteiset arvot (yksiavioisuus, perhe-elämän tärkeys jne.)- äääh. Jos kyse perinteisistä sukupuoli arvoista, niin en usko niihin. Mutta muuten perhe-elämä yms. hyvä, kunhan molemmat vanhemmat osallistuvat tasapuolisesti kodin/lasten hoitoon - Uhh...
18weetytsykkä kirjoitti:
*Empaattisuus- kyllä, jos se pysyy kohtuullisena
*Syvällisyys- ei
*Henkisyys- mitä meinaat tällä? jos uskontoa, niin en halua mitään ääriuskovaista miestä
*Runoilu- ei mielellään
*Kiinnostunut taiteesta- kyllä, jos ymmärtää etten itse ole siitä erityisen kiinnostunut
*Ei osaa korjata autoa- kyllä nyt jotain osaisi pitää tehdä, vaikka ees pyyhkimet osata vaihtaa tai lamput yms. Jotain pientä rassailua
*Ei ole kätevä käsistään (vaativissa remonttihommissa ja nikkarihommissa)-ei eieieieiei
*Hiljaisuus- ihan hyvä joskus, kunhan josksu aloittaa itse keskustelun tai on aktiivisesti mukana, ei pelkästään myöntele.
*Ujous naisten seurassa- ei liiallinen ujou ole hyvästä, sellainen että ei edes kysymyksiin vastaa.
*Sosiaalinen eristyneisyys- ei missään nimessä, kyllä jotain sosiaalista elämää, edes sen verran että töissä/koulussa kavereita.
*Kavereiden vähäisyys- no jos muutama kaveri edes olisi....
*Silmälasit- riippuu miten sopii miehelle.
*Nörttiys- ei
*Kiinnostunut tieteestä- jos ei oleta että minäkin olen innostunut kauheasti.
*Avuliaisuus- kyllä, jos se ei ole mitään ylenpalttista, tyyliin että nainen ei saa itse mitään tehdä, vaikka kantaa omaa käsilaukkuaan.
*Umpirehellisyys
*Herkkyys- joskus voisit olla hiljaa, varsinkin minun pienistä puutteista. Vaikka siitä että minulla on tulosa finni
*Ymmärtäjä- mitä ymmärtää? Riippuu siitä
*Yksin oleva- ei, kyllä kaikki joskus haluavat olla omassa rauhassa, mutta se ei ole normaalia jos koko ajan pitää olla yksin.
*Riitely haluton- huono puoli, ärsyttää vaan entistä enemmän jos mies ei osaa riidellä, vaan pitää kaiken sisällään.
*Analyyttisyys-ok
*Mietiskelijä-ei liian syvällinen mietiskelijä, sitten ok.
*Hoitaa kotiaan tunnollisesti- hyvä, koska itse en ole järjestälmällinen kuin joskus kun saan siivous inspiraation :)
*Ei suorituskeskeinen- ihan sama
*Ei kiinnostunut kilpailusta- ihan sama
*Täysin luotettava- ok
*Raittius- ihan hyvä, kunhan ei kiellä minulta paheitani aina....
*Perinteiset arvot (yksiavioisuus, perhe-elämän tärkeys jne.)- äääh. Jos kyse perinteisistä sukupuoli arvoista, niin en usko niihin. Mutta muuten perhe-elämä yms. hyvä, kunhan molemmat vanhemmat osallistuvat tasapuolisesti kodin/lasten hoitoonUmpirehellisyydestä tuli mieleen miespuolinen kaverini, joka oli mennyt sanomaan tuoreelle tyttöystävälleen, että hän on ruma. Mutta se ei haittaa, koska hänessä on muita hyviä ominaisuuksia joiden takia hän on naisen kanssa. Kuka nainen haluaa kuulla olevansa ruma??
Eräs työkaveri myös laukoi kaikki mitä ajatteli suustaan. "Oletko ajatellut mennä puheterapiaan? Äänesi narisee" , "Sä oot lihonnut, paljonko painat? Kyllä sä ainakin 100 kg painat". "Tuo paita ei sovi lainkaan sinulle". Mutta en tiedä oliko se rehellisyyttä, koska joka asiassa hän ei ollut rehellinen.
- Teeeeeeea...
*Empaattisuus
- Kyllä pitää olla edes jonkun verran empaattinen. Ei siis mikään turn off.
*Syvällisyys
- Pitää olla syvällinen. Ei todellakaan mikään turn off vaan plus.
*Henkisyys
- Se olisi ihanaa. Ei todellakaan mikään turn off vaan plus.
*Runoilu
- Runoilen itsekin, joten olisi mahtavaa löytää mies, joka runoilisi myös. PLUSSA.
*Kiinnostunut taiteesta
- Olen itsekin kiinnostunut taiteesta. PLUSSA.
*Ei osaa korjata autoa
- Ei kiinnosta pätkääkään, osaako mies korjata autoa vai ei. :D
- Ei ole niin vaarallista. Mutta jos ei mitään osaa niin kyllä on vähän turn off.
*Hiljaisuus
- Tykkään jutella. Kunhan mulle juttelis. Kyllä liika hiljaisuus olisi turn off.
*Ujous naisten seurassa
- Kunhan lämpenis mulle aikanaan. Ei turn off muttei turn on myöskään. Tai no, riippuu vähän *vink*.
- Ei haittaa. Kunhan ois terve, ei ainakaa ihan mikää pihalla oleva mielisairas henkilö.
*Kavereiden vähäisyys
- Ei todellakaan haittaa. Kunhan ei ois hirveen masentunut vaan ihan terve.
*Silmälasit
- Ei haittaa.
*Nörttiys
- Nörttiys? Eli jatkuva pelaaminen/dataaminen vai sosiaalisten kanssakäymisten taidottomuus? Vai niiden yhdistelmä? Jos peli menis mun edelle ja ei osais mitää ihmissuhde asioita, nii turn off ehdottomasti. (tunnen tämän kaltaisia ''nörttejä'' - huono itsehillintä, ymmärtämättömyys.. Ei kiitos.'')
*Kiinnostunut tieteestä
- Mikäs siinä vialla? :O
*Avuliaisuus
- PLUSSA!!!!!
*Umpirehellisyys
- Plus ja miinus *vink*
*Herkkyys
- Itse olen vain tietyissä asioissa herkkä. Mutta esimerkiksi jos hän ottaisi aina kaiken itseensä niin ehdottomasti turn off. Itselläni on kova kuori.
*Ymmärtäjä
- Se olis mahtavaa. Ehdoton plus.
*Yksin oleva
- Sellane joka tykkää viettää paljo aikaa yksin? No jos tykkäis viettää enemmä aikaa yksin ku mun kaa tai ei ois mitää sosiaalisii tai riitelytaitoi nii ehdoton turn off.
*Riitely haluton
- Asiat pitää osata selvittää. En osaa sanoa, millä tavalla?
*Analyyttisyys
- Ok.
*Mietiskelijä
- Ehdoton plussa!
- Hyvä juttu. :O
*Ei suorituskeskeinen
- Ihan ok.
- EI turn off eikä turn on.
*Täysin luotettava
- Plussa kai. Kunhan se ei tarkota että ei vois olla spontaani.
*Raittius
- Hyvä juttu :)
- Huoh... Ei turn off eikä turn on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1692114- 142112
- 92996
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46837Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108783Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35776Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156772Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30736- 43704
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50674