Guatro-kelit!

a4+200hv

taas on talvisen viikon aikana nähty kuinka mahtava on neliveto suomen talvessa. Eipä ole liikenne valoista mikään auto poistunut paremmin kuin oma piristetty A4. Ihmettelen kyllä että kuinka joku viittii vajaa vetoisella tuolla suditella!

8

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guatro-kelit!

Miljoona kilometriä takana eikä lähdön kanssa ole ollut ongelmia.Pysähtymisen kanssa ollut joskus olisko nelivedosta upua tälläiseen ongelmaan?

• olenmika

Ennen kuin ABS keksittiin niin nelivetoiset eivät niin herkästi lukinneet pyöriä koska voimansiirto tasasi jarrutusvoimia. Ja kyllähän neliveto vakauttaa moottorijarrutusta. Käyttöjarrua ei pitäisi joutua minunmielestä käyttämään kuin risteysalueilla. Joskus joudun kyllä sitä itsekkin käyttämään. Pitäisi tsempata vielä ennakoinnin kanssa. Kyllä mä tohon omaan Audiini takavetoa kaipaisin. Tai parempia renkaita. Pitoa löytyy vasta kun saa nelosen päälle.

• ole tarvis

Etuvetoinen ja hyvät renkaat riittää maantiellä ja taajamissa. Takavetoisella olisi taas lipsuttelua, ei vanha enää jaksaisi.
      Eikä se guattro pysähdy yhtään paremmin kuin muutkaan vetotavat, se on se tärkemäpi omituisuus.

• 00000000000

mutta kun lähdet jäisestä risteyksestä, etuveto tahtoo sutia heti kun vähänkin nostaa kytkintä. neliveto lähtee selkeästi paremmin, jopa kitkoilla.

• 4x4

Onhan se varmaan mukavaa jos se Wagilainen muuten vaan pelais ja siinä olis edes välttävä lämmityslaite, nythän se on lähinnä pyörillä kulkeva pakastin!

• kolkytjarisat

sanoisi noinkaan, pikemminkin yksi pyörä/akseli-kelit. Ja laillisuuden rajoilla olevat piikkipyörät. Siinä automiehet jäävät lehdellä soittelemaan.

• kivat ...

Nyt on ne kelit alkaneet etelässäkin. Olen noita Quatro-kuskeja kyykyttänyt valoista Subarullani hymyssä suin. Ennenkuin audista neliveto löytyy, Subaru meni jo. Sitten on audilla kiire painaa ohi 100 metrin päästä kun takaa vihdoin ylinopeudella saavuttaa. Valoissa sitten sama uudestaan. Pojat on poikia, mutta hymyilyttää!

• Quattro ist richtig

Uskomattomalta tuntuu, ettei auton haltija osaa kirjoittaa oikein autonsa mallinimeä.
      Veikkaanpa, että kyseessä onkin siis provo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3189
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3077
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2932
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2611
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2122
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1677
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1647
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1635
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59