Miten niin olisin
ylikierroksilla?
Tämä on normaalia.
Sadatella ruuhkassa
edessä töpeksiviä
ihmisiä.
Ei ääneen sanallisesti,
vaan tuhahteluna ja
tuimana katseena.
Sekin on normaalia,
että juoksee portaat
ylös.
Tiedätkö, kuinka hitaita
ovat rullaportaat?
Siinähän menee hermot.
Ostosennätyskin tuli
tehtyä ennen matkaa.
Kolme puseroa tunnissa
ja kaikki ovat käytössä.
Tai kuinka rasittavaa on
kuunnella pitkän kaavan
mukaista puhetta.
Lauseita voi lyhentää.
Siinäkin säästäisi kolmanneksen
paikallaoloaikaa.
Tämä ei ole ylikierroksilla
olemista.
Muut ovat vain hitaita.
Ylikierroksilla?
6
113
Vastaukset
- Tähtis98
Kaupassa kärrejä työntelin
Hitaasti astelin, rauhassa
tuotteita katselin
Tomaatit tarkkaan valitsin
ja sitten puntarilla jonotin
Mutta, eräs
Herrasmies minut väkisin ohitti
porkkanansa puntarille heitti
Ja sitten matkaansa jatkoi, minä
hälle kieltäni näytin
Ei hän sitä noteerannut lainkaan
Kiire kun oli jo toiseen paikkaan
Kun niitä tomaatteja sitten jääkaappiin
asettelin, niin siinä ohessa pohdiskelin
Se herrasmies taitaa jo laatikoita uunista
ulos ottaa, ja minä raukka ole kohti joulua
menossa
Vasta tässä kohtaa
Niin toiset ovat niin hitaita!
Toiset taasen liiankin tehokkaita?- mahdotonyhtalo
No, en minäkään pidä selvästä ohittelusta. Hymyilytti ajatus tuosta kielen näytöstä. Yhdelle ainoalle henkilölle oli tapana näyttää kieltä, kun ärsytti. Vieraille se on sanallinen huomautus tai keskisormen näyttö ;). Tuota viimeistä käytin odottaessani liikennevaloissa valojen vaihtumista ja pakettiauto tööttäili edellä olevalle autolla. Häiritsi se melusaaste sen verran, että automaattisesti tuli nostettua..
Kun on kiire paikasta A paikkaan B, niin tuntuu siltä, että ihmiset pysähtelevät edessä tai tukkivat kauppojen käytävät ostoskärryillään vaihtaessaan tuttujen kanssa kuulumisia.
Tuo vauhti taitaa olla opittu ominaisuus? Tai sitten peritty ominaisuus? Äitini on ikiliikkuja vielä 79-vuotiaanakin. Viimeisenä parina vuotena olen saanut hiukan etumatkaa tuossa vauhdissa. - Zakuskat
mahdotonyhtalo kirjoitti:
No, en minäkään pidä selvästä ohittelusta. Hymyilytti ajatus tuosta kielen näytöstä. Yhdelle ainoalle henkilölle oli tapana näyttää kieltä, kun ärsytti. Vieraille se on sanallinen huomautus tai keskisormen näyttö ;). Tuota viimeistä käytin odottaessani liikennevaloissa valojen vaihtumista ja pakettiauto tööttäili edellä olevalle autolla. Häiritsi se melusaaste sen verran, että automaattisesti tuli nostettua..
Kun on kiire paikasta A paikkaan B, niin tuntuu siltä, että ihmiset pysähtelevät edessä tai tukkivat kauppojen käytävät ostoskärryillään vaihtaessaan tuttujen kanssa kuulumisia.
Tuo vauhti taitaa olla opittu ominaisuus? Tai sitten peritty ominaisuus? Äitini on ikiliikkuja vielä 79-vuotiaanakin. Viimeisenä parina vuotena olen saanut hiukan etumatkaa tuossa vauhdissa.Eräs ystäväni meni lääkeäriin sen vuoksi, että hänen oikea korvalehtensä oli kipeytynyt niin pahoin, ettei hän voinut siihen edes koskea. Lääkäri tutki korvaa ja ihmetteli. Oikeastaan mitään vikaa ei näkynyt. Korva hieman punoitti, joten ajateltiin ottaa verikokeet.
Ennen kuin päästiin reseptiasteelle ja antibiottikierteeseen, niin neidon puhelin soi. Hän kaivoi puhlimen esiin ja painoi sen korvalle - älähti. Kun puhelu oli loppunut niin lääkäri kysyi neidiltä kuinka paljon hän viettää aikaa puhelimessa per päivä.
Mun fingeri kärsii vähän samaa, jos liikenteestä puhutaan yhdessä lauseessa. - mahdotonyhtalo
Zakuskat kirjoitti:
Eräs ystäväni meni lääkeäriin sen vuoksi, että hänen oikea korvalehtensä oli kipeytynyt niin pahoin, ettei hän voinut siihen edes koskea. Lääkäri tutki korvaa ja ihmetteli. Oikeastaan mitään vikaa ei näkynyt. Korva hieman punoitti, joten ajateltiin ottaa verikokeet.
Ennen kuin päästiin reseptiasteelle ja antibiottikierteeseen, niin neidon puhelin soi. Hän kaivoi puhlimen esiin ja painoi sen korvalle - älähti. Kun puhelu oli loppunut niin lääkäri kysyi neidiltä kuinka paljon hän viettää aikaa puhelimessa per päivä.
Mun fingeri kärsii vähän samaa, jos liikenteestä puhutaan yhdessä lauseessa.Näin joulun alla on tunnustusten aika. Silloin tällöin harrastan auton "heivaamista" kolmion takaa. Ärsyttää, kun ei pääse liikenteeseen hitaan auton tähden. Auton sisällä on muuten tapana joskus jopa kiljua.. hmm.. silloin kun muita ei ole paikalla. Se on oikeastaan aika rentouttavaa. Olen miettinyt, että handsfreelaitteen käyttöä, kun ystävä soittaa.
saa ainakin mun hermoni kireelle, jos mikä.
Jonkun puhe, joka mataa ja mataa. Puhe,
jonka toinen olisi kertonut jo moneen kertaan
mennen tullen ja tämä yksi on Hämäläisistä
kait kaikkein hitain !
Joten samoissa dunnelmissa kuljetaan runosi
aatoksin.
PS Inhoon muuten rullaportaita ja pelkäänkin mennä niitä alaspäin.- mahdotonyhtalo
Rullaportaissa ei voi säädellä nopeutta, kun ohittelu on niin vaikeaa :). Laivalle mentäessä Tallinnan päässä edessä ollut suomalaismies horjahteli niin pahoin, että katsoin parhaimmaksi odottaa hänen pääsemistään ylös. Ystävilläkään ei ollut asiaa niihin liukoportaisiin. Olisin toivonut, että terminaalin henkilökunta ohjaisi "rullaporraskelvottomat" hissille. Olisi voinut saada aikaiseksi pahaa jälkeä..
Mukavaa kuulla, että olet yhtä kärsimätön :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805