Suomen paras voimanostaja tällä hetkellä?

kyssämestari

Kuka on Suomen paras voimanostaja tällä hetkellä? Perustelut?

10

2538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karpaa83

      Fredrik Smulter. Penkin maailmanmestari '09, euroopan mestari '09 ja suomen ennätys '09.

    • Pikku-A

      Jos voimanostosta puhutaan, niin Ove Lehto olis ehkä ykkösnimi miehissä, ja Raija Jurkko naisissa. Ihan Wilksin pisteillä..

      • t.seppaelae

        Tähän mennessä mainitut ovat siis dopingtestattuja SVNL- ja IPF-nostajia ja mun ääneni menee heille. Antti Savolaisen ja Tomi Muhosen voisi heistä vielä mainita. Raakavoimanoston IPF-MM-kisoissa kunnostautuneita.

        Muut aakkoset voimanoston alalla ovatkin sitten vähemmän dopingtestattua harrastelijoiden puuhastelua. Urheilevat terveydellään lähinnä.


    • öoinaerh

      Mites Juha Someroja? Rankattu omassa sarjassaan kaikkien aikojen 6:ksi parhaimmaksi.

      http://www.powerliftingwatch.com/node/12480

      Penkin maailmanennätys GPC-sarjassa. Maastanostossa Suomen ennätys. Ja männävuosina teiki kovia tuloksia myös raw-kisoissa.

      • khgfjyc

        Ja vielä Euroopan ennätys kyykyssä.


    • voi-kukkanen

      Niin no, Jani Murtomäki wikipedian, jos luet ni hän sai jo ylä-asteella ilman mitään treeniä 125 kiloa ja 19 vuotiaana ilman mitään urheilua ja treeniä 145 kiloa, joten, kyllä on Outoa pystyvyyttä ja Harri Teppanainen nostaa myös melko paljon, mutta hän on oikeasti Mies. Ei yli 130 kilon kapea penkissä ole mitään järkeä, eikä yli 130 kilon leveässäkään ole mitään järkeä, koska se ei enään hyödytä kehoa vaan alkaa rikkomaan ja haittaamaan kehoa. Joten älkää menkö yli 130 kilon Vaara rajan/ haittarajan.

    • Ei Yli 136 kilon

      135,978 kg on se vaara/haitta raja, eipäs lasketa rimaa, yli 136 kilon nostot ovat penkissä järjettömiä, hyödyttömiä ja haitallisia !

    • tämä on tosi

      Minähän se.

    • on on on on on on on

      Riku Kiri. Kaikki tietävät kuka Riku Kiri on ja on myös nostanut suuremman yhteistuloksen kuin tämän päivän heikot varustenostajat.

      • on on on on on on on

        Riku on jopa niin kova että peukutin teille kaikille miinukset!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe