Minkä niminen on Kauhajoen syytetty komisario ? Kyllä paikkakunnalla asuvat tietävät.
Paljonko ikää ja onko perhettä ? onko helluntailainen kuten on väitetty ?
Kauhajoen syytetyn poliisin nimi ?
33
1125
Vastaukset
- uuno...
Miten se tieto sinua hyöyttää?
- vuokko esiin.
Miksi tämä on poikkeus - harva ihminen mahdollistaa 11 ihmisen surman - kyllä tämän mahdollistaja ansaitsee julkisuuden.
- preter
vuokko esiin. kirjoitti:
Miksi tämä on poikkeus - harva ihminen mahdollistaa 11 ihmisen surman - kyllä tämän mahdollistaja ansaitsee julkisuuden.
Kyllähän ainut syylllinen tappoi itsensä koulussa saatuaan uhriluvun täyteen. Jos se sekopää ei olis asetta saanut olis esim pommilla tappanut kuten se yksi toinen sairas paska yritti.
- vuokko esiin.
preter kirjoitti:
Kyllähän ainut syylllinen tappoi itsensä koulussa saatuaan uhriluvun täyteen. Jos se sekopää ei olis asetta saanut olis esim pommilla tappanut kuten se yksi toinen sairas paska yritti.
jos kyseessä olisi ollut tavallinen kaveri olisi nimi ja kuvat olleet lehdessä, mutta nyt kun syytteessä on poliisi kaikki ovat hienotunteisesti hiljaa.
kyllä niitten ihmisten jotka panttaavat poliisin nimeä tulisi mennä hoitoo ja saada sähköshokki hoitoa ilman nukutusta. - IsoVaalee 2
vuokko esiin. kirjoitti:
Mene häpeämään.
Ei se ole poliisin vika, jos jollain pimahtaa päässä!
Kaikesta voi syyttää - kaikkia jos haluaa.
Jos mä olen pahalla tuulella, hmmmm kenenkähän syytä se on?
Luultavasti " yhteiskunnan" kah, itsehän ei tarvitse kantaa vastuuta tekemisistään! - poliisit hulluja.
IsoVaalee 2 kirjoitti:
Mene häpeämään.
Ei se ole poliisin vika, jos jollain pimahtaa päässä!
Kaikesta voi syyttää - kaikkia jos haluaa.
Jos mä olen pahalla tuulella, hmmmm kenenkähän syytä se on?
Luultavasti " yhteiskunnan" kah, itsehän ei tarvitse kantaa vastuuta tekemisistään!Niin poliiseille pimahtaa päässä aivan yhtenään ja kehenkä he sen purkaa - tietenkin asiakkaisiin joka saa tapauksesta riippuen ylimääräistä pampusta tai kaikkein kovimmat sakot mitä 2 km/h yltyksestä voi työttömälle peruspäivärahalla olevalle antaa ja niin asiakkaan tulee olla mies.
Turussa on poliisi nimeltään Veikko Koiranen ja nimi on todella osunut kohdalleen. Toivottavasti koirat eivät loukkaannu. - PoliisinTYtär
poliisit hulluja. kirjoitti:
Niin poliiseille pimahtaa päässä aivan yhtenään ja kehenkä he sen purkaa - tietenkin asiakkaisiin joka saa tapauksesta riippuen ylimääräistä pampusta tai kaikkein kovimmat sakot mitä 2 km/h yltyksestä voi työttömälle peruspäivärahalla olevalle antaa ja niin asiakkaan tulee olla mies.
Turussa on poliisi nimeltään Veikko Koiranen ja nimi on todella osunut kohdalleen. Toivottavasti koirat eivät loukkaannu.Minä en ikäni ole joutunut poliisin kanssa tekemisiin, mikä helvetin " asiakas" ? Puhu asioista oikeilla sanoilla eli rikolliset vihaa poliisia, rehdillä kansalaisella ei ole siihen mitään syytä eikä poliisi huvikseen ketään pamputa.
Mieti, että poliisi on myös IHminen, jolla on perhe, sukulaiset, ystävät - eivät poliisit ole mikään erityinen ihmisryhmä- rankkaa ja vaarallista työtä tekevät " asiakkaiden" kanssa. - Tarx
poliisit hulluja. kirjoitti:
Niin poliiseille pimahtaa päässä aivan yhtenään ja kehenkä he sen purkaa - tietenkin asiakkaisiin joka saa tapauksesta riippuen ylimääräistä pampusta tai kaikkein kovimmat sakot mitä 2 km/h yltyksestä voi työttömälle peruspäivärahalla olevalle antaa ja niin asiakkaan tulee olla mies.
Turussa on poliisi nimeltään Veikko Koiranen ja nimi on todella osunut kohdalleen. Toivottavasti koirat eivät loukkaannu.Oletko joku saatanan sosialisti kun et ymmärrä, että jokainen vastaa itse omista teoistaan.
Sä oot huutamassa yhteiskuntaa apuun kun joku maksaa velkansa vai miten päin se siellä koulussa oli?
Yhteiskunta ei ole sinua varten vaan sinä olet yhteiskuntaa varten. - poliisi huorat.
PoliisinTYtär kirjoitti:
Minä en ikäni ole joutunut poliisin kanssa tekemisiin, mikä helvetin " asiakas" ? Puhu asioista oikeilla sanoilla eli rikolliset vihaa poliisia, rehdillä kansalaisella ei ole siihen mitään syytä eikä poliisi huvikseen ketään pamputa.
Mieti, että poliisi on myös IHminen, jolla on perhe, sukulaiset, ystävät - eivät poliisit ole mikään erityinen ihmisryhmä- rankkaa ja vaarallista työtä tekevät " asiakkaiden" kanssa.Kyllä ne vatsan päälle ottaa kun 10 mukillista kahvia pitää päivänmittaan kitata ja samanverran mukkaeja syödä - melkein on kuin papin hommat.
Poliisit ovat narsisteja, joilla ei ole inhimillisiä tunteita tai muutakaan ihmisyyttä ollenkaan.
Ei tarvita kuin ilkeä naapuri niin joutuu turvautumaan poliisin apuun ja sitä toivoo saavansa ja valitettavasti se avun anto ei poliisia kiinnosta. - kuuluu kelle ei
Tarx kirjoitti:
Oletko joku saatanan sosialisti kun et ymmärrä, että jokainen vastaa itse omista teoistaan.
Sä oot huutamassa yhteiskuntaa apuun kun joku maksaa velkansa vai miten päin se siellä koulussa oli?
Yhteiskunta ei ole sinua varten vaan sinä olet yhteiskuntaa varten.Jokin vastuu pitää tekemistään töistä olla. Perkele. Enkä oo mikään kommari. Kyllä poliisikin voi joskus edes yhden kerran suomen historian aikana olla väärässä? vai voiko? Ei taida sittenkään?
- Tarx
kuuluu kelle ei kirjoitti:
Jokin vastuu pitää tekemistään töistä olla. Perkele. Enkä oo mikään kommari. Kyllä poliisikin voi joskus edes yhden kerran suomen historian aikana olla väärässä? vai voiko? Ei taida sittenkään?
sinun asiassasi kritisoinkin, että pidät Poliisia ja poliisimiestä täydellisenä, niin kuin se ja hän ei saisi tehdä virheitä.
Poliisi (laitos) on ihmisten ylläpitämä ja poliisimies on ihminen, jolla on tunteet ja joka voi tehdä virheitä. Hän ei ole täydellinen.
Kerrankin kun mulla oli Eestin rekisterissä ollut mersu ja ajoin talviliukkailla Hesassa poliisimiesten mukaan punaisia päin, niin ajelivat perässäni tovinmatkaa ja pysäyttivät. Sitten ryhtyivät syyttämään punaisia päin ajosta ja vastustin väärää syytettä, joten mentiin käräjille. Poliisit luulivat, että nyt pääsevät sakottamaan Eestiläistä vaan syytteet menivät nurin sillä pystyin liikennevirta-analyysin perusteella vakuuttamaan lautamiehet siitä, että Poliisimiehet valehtelivat. En kuitenkaan viittinyt syyttää Poliiseja rasisteiksi. Itselleni olisin vain harmia saanut. - poliisit psykopaatte
Tarx kirjoitti:
sinun asiassasi kritisoinkin, että pidät Poliisia ja poliisimiestä täydellisenä, niin kuin se ja hän ei saisi tehdä virheitä.
Poliisi (laitos) on ihmisten ylläpitämä ja poliisimies on ihminen, jolla on tunteet ja joka voi tehdä virheitä. Hän ei ole täydellinen.
Kerrankin kun mulla oli Eestin rekisterissä ollut mersu ja ajoin talviliukkailla Hesassa poliisimiesten mukaan punaisia päin, niin ajelivat perässäni tovinmatkaa ja pysäyttivät. Sitten ryhtyivät syyttämään punaisia päin ajosta ja vastustin väärää syytettä, joten mentiin käräjille. Poliisit luulivat, että nyt pääsevät sakottamaan Eestiläistä vaan syytteet menivät nurin sillä pystyin liikennevirta-analyysin perusteella vakuuttamaan lautamiehet siitä, että Poliisimiehet valehtelivat. En kuitenkaan viittinyt syyttää Poliiseja rasisteiksi. Itselleni olisin vain harmia saanut.sanovan ; anteeksi tai minä olin väärässä. En mitään inhimillistä.
Nytkin poliisi kivenkovaan väittää ettei ole tehnyt mitään väärin.
Minua ja perhettäni terrorisoitiin ja siitä on ollut juttua IltaSanomissa. Meillä oli kolme lasta kaikki allle 10 vuotiaita.
Polisia ei lainkaan kiinnostanut miten me perheenä selvitään.
Eräänkin kerran kun soitin ja pyysin apua, sanoi poliisi minulle puhelimessa: teissä täytyy olla jotain vikaa kun teitä kiusataan.
Pari viikkoa tästä kaksi poliisia ammuttiin Helsingissä ja poliisi käynnisti massiivisen operaation - olisin halunnut kysyä tältä poliisilta, oliko näissä kahdessa poliisissa jotain vikaa kun heidät ammuttiin ? - Tarx
poliisit psykopaatte kirjoitti:
sanovan ; anteeksi tai minä olin väärässä. En mitään inhimillistä.
Nytkin poliisi kivenkovaan väittää ettei ole tehnyt mitään väärin.
Minua ja perhettäni terrorisoitiin ja siitä on ollut juttua IltaSanomissa. Meillä oli kolme lasta kaikki allle 10 vuotiaita.
Polisia ei lainkaan kiinnostanut miten me perheenä selvitään.
Eräänkin kerran kun soitin ja pyysin apua, sanoi poliisi minulle puhelimessa: teissä täytyy olla jotain vikaa kun teitä kiusataan.
Pari viikkoa tästä kaksi poliisia ammuttiin Helsingissä ja poliisi käynnisti massiivisen operaation - olisin halunnut kysyä tältä poliisilta, oliko näissä kahdessa poliisissa jotain vikaa kun heidät ammuttiin ?Voisin tutkia asiaa.
Koska asia on arkaluontoista niin voisitko kertoa tarkemmin sähköpostilla tänne suomi24:n osoitteeseen?
Yks kokemus omasta elämästäni.
Taskuvaras vei urheilukilpailujen aikana pukukopista juuri isäni antamat 500 markkaa. Isäni syytti siitä minua ja muistuttaa edelleen aina kun pikkasenkin joku menee pieleen.
Oliskohan tuo uhrin syyttäminen jotenkin helppo tapa käsitellä ongelmia. Mä tutkin asiat perinpohjin enkä jätä kiviä kääntämättä. - poliisit hulluja.
Tarx kirjoitti:
Voisin tutkia asiaa.
Koska asia on arkaluontoista niin voisitko kertoa tarkemmin sähköpostilla tänne suomi24:n osoitteeseen?
Yks kokemus omasta elämästäni.
Taskuvaras vei urheilukilpailujen aikana pukukopista juuri isäni antamat 500 markkaa. Isäni syytti siitä minua ja muistuttaa edelleen aina kun pikkasenkin joku menee pieleen.
Oliskohan tuo uhrin syyttäminen jotenkin helppo tapa käsitellä ongelmia. Mä tutkin asiat perinpohjin enkä jätä kiviä kääntämättä.Asiasta oli IltaSanomissa juttua 1999. Oli ykis hyvä poliisi Päivi Kukkola, joka itse joutunut kiusatuksi ja selvitti kolme meihin kohdistunutta omaisuuden rikkomista.
Jatkuvasti saimme minä ja vaimoni kuulla herjoja, meidät uhattiin tappaa ja raiskata, lapsiamme uhattiin kiusata koulusssa.
Poliisi ei missään vaiheessa ollut puolellamme, vaan hyssytteli asioita. ;Meidän kotirauha ei ollut poliisille minkään arvoinen asia.
Kaikki paha mikä tapahtui tapahtui aina meidän pihassammme - eli meitä tultiin vartavasten terrrórisoimaan.
- iiromielinen
Kauhajoen poliisiasemalle - henkilöllisyys lienee julkinen...luulen jostakin syystä ,että puhelu jää ottamatta..?
- vuokot pelittää.
Tyhmyys huioussaan - varmasti joku tietää henkilön nimen ja tuollaisen teon tehneen henkilön nimi tuleekin saattaa julki.
- rehellinenvm
Tilaan alibin ja hymyn mutta silti en tiedä poliisin nimeä. Todella raivostuttava tilanne ettei kaltaiseni rehellisen veronmaksajan tarvetta tietää tärkeä asia toteuteta. Suomessa pitäisi saada voimaan laki että samalla hetkellä kun ihmistä epäillään rikoksesta niin nimi julkaistaisiin. Meillä on oikeus tietää kuka on kyseessä. Jos epäilty todettaisiin syyttömäksi mitä ei käytännössä koskaan käy niin silloin häntä ei nimen julkaisu haittaisi sillä hänhän syytön. Kuntaas rikolliselle oiva lisärangaistus ja lopettaisi oitis spekulaatiot.
- Vugaubeb
vuokot pelittää. kirjoitti:
Tyhmyys huioussaan - varmasti joku tietää henkilön nimen ja tuollaisen teon tehneen henkilön nimi tuleekin saattaa julki.
Miksi tulee saattaa julki?
Rattijuopot tappavat monta ihmistä vuodessa. Harvoin näiden tappajien nimet ja ammatit
ovat " yleisessä tiedossa" - miksei????
- Kiitos.
Kiitos !
Siis Hannu Haapala ja 58 vuotias. Saa pienet sakot ja sitten eläkeputkeen. - Ani Harva
Kiitos. kirjoitti:
Kiitos !
Siis Hannu Haapala ja 58 vuotias. Saa pienet sakot ja sitten eläkeputkeen.Asia vaietaan ja pian vain ani harva muistaa mikä moka tapahtui ja mihin se johti.
- 1plus9
Kiitos. kirjoitti:
Kiitos !
Siis Hannu Haapala ja 58 vuotias. Saa pienet sakot ja sitten eläkeputkeen.Muistakaa viedä kukkia sen viattoman Saaren haudalle.
- tsausesku
tuon oppineen blogissa ,kaikki niin viisaita ja tietäviä. Farssin piirteitä ei käräjistä puutu.
Nythän ovat omaiset pytäneet rauhaa julkisuuden riepotukseslta...no miksi tämä oikeus-näytelmä pitää järjestää??? - Kollilla pimahti!
Ani Harva kirjoitti:
Asia vaietaan ja pian vain ani harva muistaa mikä moka tapahtui ja mihin se johti.
Kyllä se Saaren pimahtanut kolli oli kaikkeen syypä - ei poliisi.
- kos....
Kiitos. kirjoitti:
Kiitos !
Siis Hannu Haapala ja 58 vuotias. Saa pienet sakot ja sitten eläkeputkeen.aiot juhlia tuota tietoa?
- effeffee
Kyllä tämä Matti Saari on hyvin salannut aikeensa ei kai kukaan pysty lukemaan toisen ajatuksia etukäteen.
- illluminatus
olla se aseluvan myöntänyt viranomainen.
Saarihan oli keskeyttänyt aasepalveluksen ? Tällöin ei tietenkään pidä asetta myöntää - mutta poliisiviranomainen ei kai saa näitä armeijatietoja suoraan, joten taas ....- vuokot haisee.
Tiestysti on rankkaa jos kerran kuukaudessa tulee yksi työtehtävä eikä saa keskittyä vukkojen normaaliin työhän eli juorujen kertomiseen.
Ei vara venettä kaada - joten varmuuden vuoksi olisi aseen voinut ottaa pois.
On kokemusta, että vain yhden sairaan naisen juorun perusteella olen joutunut putkaan, eli vuokot voivat tehdä aivan mitä vain.
Vuokko olisi voinut laittaa ´Saarenkin putkaan - mikään ei olisi estänyt. Ja vuokot ovat nokkelia keksimään syitä - silliä kullekkin.
vuokot haisee. kirjoitti:
Tiestysti on rankkaa jos kerran kuukaudessa tulee yksi työtehtävä eikä saa keskittyä vukkojen normaaliin työhän eli juorujen kertomiseen.
Ei vara venettä kaada - joten varmuuden vuoksi olisi aseen voinut ottaa pois.
On kokemusta, että vain yhden sairaan naisen juorun perusteella olen joutunut putkaan, eli vuokot voivat tehdä aivan mitä vain.
Vuokko olisi voinut laittaa ´Saarenkin putkaan - mikään ei olisi estänyt. Ja vuokot ovat nokkelia keksimään syitäHannu sai Matilta kuutos silliä ja siitä palkkioksi Matti sai pitää aseensa ?
Syyttäjäkin kysyi Hannulat, oliko teillä jokin erityissuhde Saareen ?
No Hannu tietysti kiisti - mitä muuta olisi voinut tehdä ?
- Tirppa 83
syntipukki on löydettävä, eikä koskaan katsota siihen suuntaan missä päätökset tehdään
- Saaren kaveri.
ase Saarelle, joten siinä se päätös ja siitä häntä syytetään.
Ei olisi haitannut mitään vaikka poliisi olisi peruuttanut Saaren aseeenkatuluvan.
Poliisi Suomessa tekee aivan mitä haluaa ja nyt se halusi näin ja on siitä vastuussa.
Normaalia maalaisjärkeä ei omien kokemusten perusteella poliisissa käytetä. - poliisi on sika
Saaren kaveri. kirjoitti:
ase Saarelle, joten siinä se päätös ja siitä häntä syytetään.
Ei olisi haitannut mitään vaikka poliisi olisi peruuttanut Saaren aseeenkatuluvan.
Poliisi Suomessa tekee aivan mitä haluaa ja nyt se halusi näin ja on siitä vastuussa.
Normaalia maalaisjärkeä ei omien kokemusten perusteella poliisissa käytetä.taitanee suomen täydelliset poliisit huudella täällä ja puolustella kolleegoitaan..
varmasti enemmä mätiä poliiseja kuin jonkunmoisen moraalin omaavia
- Jussuf (se sama)
... kantasuomalainen, ei maahanmuuttaja. Tämän vuoksi nimeä ei voida julkaista ja mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197