Autossa käyty...

ihmetteliä....

Voisko joku vähän fiksumpi tai kenellä on omia kokemuksia vähän valaista kun autossani oli käyty ja taka ikkuna rikottu ja mankka viety ja tekiät jäivät vielä kiinni, tunsin molemmat ja hyviä ( entisiä ) kavereita.. että miten toi homma menee kun ei ole kuin pelkkä liikenne vakuutus niin kai tekiät kumminkin ovat jonkunlaisessa korvaus vastuussa? ja kuinka kauan tämmöset jutut tuppaa kestämään ennen kun jotakin päätöksiä tulee? kiitos etukäteen vastaajille.

2

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolkytjarisat

näin:¨
      - Rikosilmoitus. Olethan tehnyt, ja vaatinut tekijöille rangasitusta?
      - Poliisi tutkii, ja nyt on ilmeisesti tutkinta johtanut positiiviseen lopputulokseen eli tekijät ovat jääneet kiinni. Viimeistään tässä kohtaa kerro poliisille mitä on viety ja mikä on korvausvaatimus. Asian tiimoilta tehdyt matkat, puhelinkulut sekä aineelliset vahingot. Poliisi opastaa lisää.
      - Tapaus menee syyttäjälle, ja siitä se jatkaa oikeuteen.
      - Oikeus tuomitsee jos on tuomittavaa ja lukee veijareille syytteet korvausvaatimuksineen.

Poliisi opastaa myös tuon korvausjutun etenemisen.
      Todennäköisesti et rahaa tule saamaan, veijareilla kun harvemmin on käteistä. Poliisi kertoo tästäkin kuviosta lisää.

Omalla kohdalla jätin tuon korvausvaatimuksen vaiheeseen, vakuutusyhtiöstä sain korvauksen vahingoista ja kadonneista tavaroista. Hommaa mutkisti omalta osaltani se että olin tapahtuma-aikaan ulkomailla duunissa eikä mielenkiinto riittänyt lähteä ajamaan asiaa sen pidemmälle. Vakuutusyhtiö karhusi sitten omansa pillerivilleltä, joka jatkaa tänäkin päivänä valitsemallaan uralla.

• kiitollinen

Kiitos vastauksestasi selvensi asioita huomattavasti, Toinen näistä veijjareista on töissä mutta toinen ei mutta saa nähdä mitä maksaa ja jos maksaa. Korvausvaatimusta olen huomenna menossa tekemään toivottavasti joutuvat pojat jonkun näköiseen vastuuseen. Valitettavasti näissä tapauksissa tekiät yleensä pääsevät kuin koira veräjästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32