Autossa käyty...

ihmetteliä....

Voisko joku vähän fiksumpi tai kenellä on omia kokemuksia vähän valaista kun autossani oli käyty ja taka ikkuna rikottu ja mankka viety ja tekiät jäivät vielä kiinni, tunsin molemmat ja hyviä ( entisiä ) kavereita.. että miten toi homma menee kun ei ole kuin pelkkä liikenne vakuutus niin kai tekiät kumminkin ovat jonkunlaisessa korvaus vastuussa? ja kuinka kauan tämmöset jutut tuppaa kestämään ennen kun jotakin päätöksiä tulee? kiitos etukäteen vastaajille.

2

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolkytjarisat

      näin:¨
      - Rikosilmoitus. Olethan tehnyt, ja vaatinut tekijöille rangasitusta?
      - Poliisi tutkii, ja nyt on ilmeisesti tutkinta johtanut positiiviseen lopputulokseen eli tekijät ovat jääneet kiinni. Viimeistään tässä kohtaa kerro poliisille mitä on viety ja mikä on korvausvaatimus. Asian tiimoilta tehdyt matkat, puhelinkulut sekä aineelliset vahingot. Poliisi opastaa lisää.
      - Tapaus menee syyttäjälle, ja siitä se jatkaa oikeuteen.
      - Oikeus tuomitsee jos on tuomittavaa ja lukee veijareille syytteet korvausvaatimuksineen.

      Poliisi opastaa myös tuon korvausjutun etenemisen.
      Todennäköisesti et rahaa tule saamaan, veijareilla kun harvemmin on käteistä. Poliisi kertoo tästäkin kuviosta lisää.

      Omalla kohdalla jätin tuon korvausvaatimuksen vaiheeseen, vakuutusyhtiöstä sain korvauksen vahingoista ja kadonneista tavaroista. Hommaa mutkisti omalta osaltani se että olin tapahtuma-aikaan ulkomailla duunissa eikä mielenkiinto riittänyt lähteä ajamaan asiaa sen pidemmälle. Vakuutusyhtiö karhusi sitten omansa pillerivilleltä, joka jatkaa tänäkin päivänä valitsemallaan uralla.

      • kiitollinen

        Kiitos vastauksestasi selvensi asioita huomattavasti, Toinen näistä veijjareista on töissä mutta toinen ei mutta saa nähdä mitä maksaa ja jos maksaa. Korvausvaatimusta olen huomenna menossa tekemään toivottavasti joutuvat pojat jonkun näköiseen vastuuseen. Valitettavasti näissä tapauksissa tekiät yleensä pääsevät kuin koira veräjästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe