Nyt kävi vahinko !

Jubezu

Nyt kävi minulle ja naisystävälleni ohraisesti, hän, 46 v, sai viime viikolla tietää olevansa raskaana. Tämä on todellakin ei-toivottu raskaus, hänellä jo aikuinen parikymppinen lapsi. Lisäksi onhan meillä ikäeroakin, olen 14 v nuorempi kuin hän, enkä halua perustaa mitään perhettä nyt !
Kyllä voidaan syyttää itseämme tästä, sillä ehkäisynä on ollut reilun parin vuoden suhteen aikana vain keskeytetty yhdyntä. Ironista on, että ensimmäisellä panokerralla laukesin hänen sisäänsä kun hän ei kännikiimassaan ollut varovainen ratsastaessaan päälläni. Kesketetty yhdyntä on aina toiminut meillä loistavasti, mutta nyt tämä....Eihän tuon ikäinen voi enää tulla raskaaksi !
Kummassa on suuremmat riskit, raskauden keskeytyksessä vai siinä, että odotamme synnytystä, jossa siinäkin luulisi olevan tuossa iässä riskejä ?

15

1706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Divestori

      Sitä saa mitä tilaa. Ei tuon ikäpolven naiset välitä ehkäisystä tuon taivaallista. Meikäpoikakin laivalla ajellut monia 35-50 v "kunnollisia"perheenäitejä, voi sitä kiimaa, mutta ehkäisystä ei leidit ole näyttäneet välittävän tuon taivaallista.

    • Osma74

      On tuossa keskenmenoriskikin jo aikamoinen. Mutta jos raskaus jatkuu siihen pisteeseen, että ultrassa näkyy sikiön sydämen syke, niin sikiön elossasäilymismahdollisuudetkin ovat jo aika suuret. Kai raskaus ja synnytys on suurempi riski kuin keskeytys. Mutta itse päätätte, mitä teette. Tai itse asiassa naisystäväsi päättää. Mahdollista kesketystä ei kannata jälkeenpäin enää katua, tuossa iässä uuden raskauden todennäköisyys on jo aika olematon.

      Kuulun muuten itse keskeytetyn menetelmän käyttäjiin, ja ikää on 35 v. Elämä on aika päin p:tä muutenkin, raskaaksi tulo on huolista pienimpiä.

      • jeezmies80

        Olen huomannut samaa, naisissa 35-vuotiaista ylöspäin käytetyin ehkäisymenetelmä on keskeytetty yhdyntä. Kortsua ei edes haluta käyttää ! Edellisen nimim. kommenttiin viitaten monilla raskaaksi tulo on vähän niinkuin "so what", tulee jos on tullakseen !
        Nuorilla parikymppisillä asia on kaksijakoinen. Keskeytettyä yhdyntää halutaan käyttää, jos tyttö käyttää E-pillereitä (monesti seurustelusuhteessa olevat, poikaystäviään pettävät tytöt). Raskaaksi tulemista pelätään huomattavasti enemmän.


    • fgdfgdafg

      Sehän on tapana tehdä lapsia yli 50V. Kattelepas johtaja miehiä niin hyvä kun eteenpäin pääsevät kävelemään ja silti tekevät lapsia, anna tulla vaan.

      • Jubezu

        Meillä suhde on sen reilun kahden vuoden ajan perustunut pelkkään seksiin. Asumme erillämme, molemmilla omat elämänsä. Voi mennä useita päiviä, ettemme näe toisiamme (lue rakastele).
        Onhan tietysti joku toinen voinut dumpata lastinsa naiseni sisään, emme todellakaan ole vannoneet mitään uskollisuuden valoja toisillemme. On joskus käynyt jopa niin, että naisystäväni on nukkunut asunnossaan kun minä olen ajellut hänen ystävätärtään pari kerrosta ylempänä...


      • Mr. Jan
        Jubezu kirjoitti:

        Meillä suhde on sen reilun kahden vuoden ajan perustunut pelkkään seksiin. Asumme erillämme, molemmilla omat elämänsä. Voi mennä useita päiviä, ettemme näe toisiamme (lue rakastele).
        Onhan tietysti joku toinen voinut dumpata lastinsa naiseni sisään, emme todellakaan ole vannoneet mitään uskollisuuden valoja toisillemme. On joskus käynyt jopa niin, että naisystäväni on nukkunut asunnossaan kun minä olen ajellut hänen ystävätärtään pari kerrosta ylempänä...

        Tuo keskeytetty pano nimittäin. Täytyykö sitä odotella aina melkein "portille" saakka, voisihan sitä lopettaa muutama minuutti aikaisemmin ja tyttö/nainen sitten ottaa suihin ja vispaa spermat naamalleen.
        Trendi kuitenkin on selvä: keskeytetty yhdyntä on yleistynyt ja näemmä yleistyy edelleen kovaa vauhtia.


    • heh..

      tyhmä provo

    • ei 46 ole vanha.

      Miten niin ei tuon ikäinen voi tulla raskaaksi? Totta helvetissä voi, niin kauan kuin on kuukautiset, eikä ole vaihdevuosia voi raskaaksi tulla! Ei 46 vuotias vielä mikään ikäloppu oo (itse olen kohta 30). Se on kuule niin, että sellaista ehkäisykeinoa kuin keskeytetty yhdyntä ei ole olemassa. Se on kuin pelais venäläistä rulettia.
      Tuon ikäinen nainen voi ihan hyvin synnyttää terveen lapsen, ei mitään ongelmaa.
      Ja jos ette jatkossa kakaroita halua, niin naiselle voi laittaa kierukan, tai esim. hommaa minipillerit.

      Loppujen lopuksi se on tämän naisen valinta, että pitääkö lapsen vai ei. Sillä ei oo väliä, että sinä et halua perustaa "mitään perhettä nyt". Vaikutat ikäiseksesi aika hmm....lapselliselta.

      Itse olette sen riskin ottaneet että harrastatte seksiä ilman ehkäisyä. Ja sinullaKIN on ollut mahdollisuus huolehtia ehkäisystä. Se ei ole ainoastaan naisen tehtävä.

      Niinpä, sitä saa mitä tilaa. Uit sopassa minkä olet itse keittänyt. Tai minkä munasi on keittänyt tässä tapauksessa.

      • lukija__

        Vaikutat iästäsi riippumatta todella röyhkeältä. Tarkoitan, että he yhdessä yhteisymmärryksessä keittivät soppansa, mutta sinun näkökantasi näyttäisi olevan että nainen voi hyvällä omalla tunnolla ruveta rahastamaan ukkoa jos tuntuu että muksu vaikka sopisikin kuvioihin. Toinen on lapsellinen ja toinen mulkku ämmä (sinä siis). Kumpi on pahempi? ;)


      • lukija__
        lukija__ kirjoitti:

        Vaikutat iästäsi riippumatta todella röyhkeältä. Tarkoitan, että he yhdessä yhteisymmärryksessä keittivät soppansa, mutta sinun näkökantasi näyttäisi olevan että nainen voi hyvällä omalla tunnolla ruveta rahastamaan ukkoa jos tuntuu että muksu vaikka sopisikin kuvioihin. Toinen on lapsellinen ja toinen mulkku ämmä (sinä siis). Kumpi on pahempi? ;)

        lisätään tuohon vielä se, että en ottanut kantaa millään lailla abortin puolesta tai vastaan (en hyväksy aborttia). Ainoastaan kirjoitukseesi. Mielestäni jos tämä nainen aikoo pitää lapsen, täytyy myös ukon kantaa vastuunsa muutenkin kuin rahallisesti. Jos se ei kelpaa naiselle, niin olkoon ilman rahaa ja miestä.


      • mango1234
        lukija__ kirjoitti:

        lisätään tuohon vielä se, että en ottanut kantaa millään lailla abortin puolesta tai vastaan (en hyväksy aborttia). Ainoastaan kirjoitukseesi. Mielestäni jos tämä nainen aikoo pitää lapsen, täytyy myös ukon kantaa vastuunsa muutenkin kuin rahallisesti. Jos se ei kelpaa naiselle, niin olkoon ilman rahaa ja miestä.

        Me käytetään myös keskeytettyä yhdyntää ehkäisy muotona ja tähän asti (3kk) toiminut hyvin. Aiemmin oli käytössä e-pillerit. Välillä käytetään myös kortsua, mutta pidän sitä epäluotettavampana keinona. Se on kerran mennyt rikki käytössä joskus nuorena ja nyt vanhempana lähteny pois paikaltaan. Entä mikä se oli se, mtv3 tekemä tutkimus , joka väitti että... Uuden tutkimuksen mukaan touhutipassa ei siittiöitä uiskentele,


      • hhhhhhhkkkkkkkkkkkk
        mango1234 kirjoitti:

        Me käytetään myös keskeytettyä yhdyntää ehkäisy muotona ja tähän asti (3kk) toiminut hyvin. Aiemmin oli käytössä e-pillerit. Välillä käytetään myös kortsua, mutta pidän sitä epäluotettavampana keinona. Se on kerran mennyt rikki käytössä joskus nuorena ja nyt vanhempana lähteny pois paikaltaan. Entä mikä se oli se, mtv3 tekemä tutkimus , joka väitti että... Uuden tutkimuksen mukaan touhutipassa ei siittiöitä uiskentele,

        onkin toooooosiiiiiiiiiii pitkä aika.
        Kyllä niitä siittiöitä sieltä tulee jo ennen laukeamista. Niitä kun on jäänyt sinne EDELLISKERRASTA


    • Isätön? Ehei....

      Sinä olet isä ja rahallisesti vastuussa siitä mitä nainen päättää lapselleen tehdä. Jos sinun on liian vaikea kuvitella itsesi isäksi, niin sovi vain muutama tapaaminen vuodessa lapsen ja ehkä myös lapsen ja äidin kanssa. Lapset on kuitenkin aika mielenkiintoisia otuksia ja puolet hänestä on sinun perimääsi.
      No, ehkä se DNA-testi kannattaa tehdä, jos epäilyttää alkuperä. Mutta jos et maksullista naista halua käyttää, niin sitten vastaat tekemisistäsi sen 18 vuotta - vähintään.
      Itse olin "vahinko" mutta ihan tyytyväinen siihen että isä kävi muutaman kerran vuodessa katsomassa miten kasvan.

      • minä ilmeisen

        neuroottinen nainen:D voin vaan lukea ja ihmetellä miten ihmiset uskaltaa "hurvitella" ehkäisyn suhteen! Kohta 44v mittarissa itselläni, kone yski jo välillä ja olin toiveikas että joko se oli siinä, mutta taas palasi kuukautiset kellontarkoiksi ja ehkäisyn kanssa tarkkana jatkossakin.
        En tosiaankaan uskaltaisi luottaa ikään tässä asiassa; kiitos ei niille touhutipoillekin siis. Enkä ryhtyisi lapsentekoon enää tällä iällä joten minulle ratkaisu olisi helppo, jos...


    • Anonyymi

      no melkoinen lottovoitto tulla raskaaksi tuossa iässä vielä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe