Dacia pic up

dgdsger444444

10

3796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d-max

      Yritin katsella esitettä k.o linkistä,hinta ei tosiaan paha,mutta ilmeisesti se olennainen eli neliveto autosta puuttuu.Toivottavasti tulee edes myöhemmin,muuten ostajakunta saattaa jäädä melko vähäiseksi,tosin puhun ainoastaan omasta puolesta ja kiinnostuksestani autoa kohtaan.Toki reilusti hintavampikin voisi nelivetoisena olla.Isuzu "karvalakkimallina" taitaa olla tähänmennessä halvin neliveto joten sinne on kyllä vielä melkoisesti matkaa.

    • no joo.

      On kyllä naurettavan pieni ja paha kompastuskivi kun maksimi paino tulee jo pienekin kärryn kanssa melkein heti vastaan. :S

      Vähemmän mitä vanhassa Ladassa. Mutta no joo. Halpaa etsivälle varmasti vaihtoehto. Mutta en usko että mikään suuri menestys tulee olemaan, koska uuden tällaisen hinnalla saa vanhemman oikean työauton.

    • ajoa...

      Ei taida muilla valmistajilla olla Suomen markkinoille edes tarjolla vastaavankaltaista avolavaa. Lava näyttää mittojensa puolesta olevan ihan vertailukelpoinen nelivetopick-upien kanssa, mutta auto on puolisen metriä lyhyempi ja polttoaineenkulutus kolmisen litraa sadalla pienempi.

      Kelle etuveto riittää eikä tarvitse raskasta kärryä vetää tuo saattaa olla hyvinkin järkevä valinta. Hankintahinta on alle puolet halvimpien nelivetojen hinnoista, parinkymmenen tuhannen vuosittaisella ajolla tuo säästää polttoainekuluissa kuutisen sataa euroa vuodessa ja ajoneuvoverossakin säästöä tulee pitkästi toista sataa euroa vuodessa.

      • esko s

        Dacia tulle pärjäämään myynnissä noilla hinnoilla ehkä kohtalaisesti ja sillä on edellytyksiä ottaa jatkossakin "siivunsa" automarkkinoista,mikäli ollaan liikkellä todella tuotteella jolla kestävyys,takuu ja huolto pelaavat.
        Uuden tulokkaan tulee olla näissä hyvä,muuten tilaa tuskin löytyy.Pic-up markkinoilla en usko sen menestyvän
        koska tämä ostajakunta kiinittää ensisijaisesti huomionsa,vaikeimmissakin oloissa liikkumiseen ja tämä tarkoittaa aina sitä että autossa tulee olla NELIVETO.En ole autoa vielä nähnyt livenä ja tarkoitus onkin mennä jossainvaihessa koeajamaan,kuulustelemaan melutasoa,ja ajotuntumaa.Palstalla varmasti kuullaan kommentteja jatkossakin k.o.autosta ajokokemusten ja jopa omistajen myötä.Hinta on houkutteleva mutta onko tosiaan niin että oikea työauto käytettynä samanhintaisena vie lopulta voiton,kuten yllä todettiin.Jää sitten nähtäväksi.


      • ajoa...
        esko s kirjoitti:

        Dacia tulle pärjäämään myynnissä noilla hinnoilla ehkä kohtalaisesti ja sillä on edellytyksiä ottaa jatkossakin "siivunsa" automarkkinoista,mikäli ollaan liikkellä todella tuotteella jolla kestävyys,takuu ja huolto pelaavat.
        Uuden tulokkaan tulee olla näissä hyvä,muuten tilaa tuskin löytyy.Pic-up markkinoilla en usko sen menestyvän
        koska tämä ostajakunta kiinittää ensisijaisesti huomionsa,vaikeimmissakin oloissa liikkumiseen ja tämä tarkoittaa aina sitä että autossa tulee olla NELIVETO.En ole autoa vielä nähnyt livenä ja tarkoitus onkin mennä jossainvaihessa koeajamaan,kuulustelemaan melutasoa,ja ajotuntumaa.Palstalla varmasti kuullaan kommentteja jatkossakin k.o.autosta ajokokemusten ja jopa omistajen myötä.Hinta on houkutteleva mutta onko tosiaan niin että oikea työauto käytettynä samanhintaisena vie lopulta voiton,kuten yllä todettiin.Jää sitten nähtäväksi.

        Tiedä sitten paljonko maailma on parissa kymmenessä vuodessa muuttunut, mutta kyllähän volkkarin avolava Caddy aikanaan oli hyvinkin suosittu pakettiauto. Se lienee itsestään selvää, että polttoainesäiliötä ei tuolla autolla viedä metsäkoneen viereen, eikä sillä hevostraileriakaan hinata, joten laite ei kilpaile samoista ostajista maastokelpoisten neliveto pick-uppien kanssa. Sen sijaan se saattaa löytää ostajia ihmisistä, jotka etsivät näppärää, ja edullista pikkupakua muunlaiseen käyttöön kuin maastossa möyrimiseen tai raskaiden taakkojen vetoon. Matala kuormauskorkeus on ainakin pelkkää plussaa silloin, jos itsellä ei satu olemaan etukuormaajalla varustettua traktoria. On melkoista punnertamista lastata raskaampaa tavaraa käsipelillä neliveto Hiluxin lavalle...

        Itse näkisin Logan Pick-upin valteiksi nimenomaan hinnan, matalat käyttökustannukset, sekä pienen koon. Tuolla polttoaineenkulutuksella ja pakettiauton dieselverolla se saattaa kelvata monelle talouden kakkosautoksikin, vaikka avolavan tarve olisikin satunnaisempaa.

        Oikeaksi työautoksi tuon hintaluokan nelivetoakaan tuskin kovin moni firma/yrittäjä hankkii. Mitä noita myynti-ilmoituksia olen katsellut niin dacian hinnalla saisi noin 10 vuotta vanhan 150 - 200 tkm ajetun neliveto pick-upin. Eiköhän tuon ikäiset laitteet ole juuri niitä, jotka siirtyvät työkäytöstä harrastelijoille tai maanviljelijöille satunnaisempaan käyttöön.

        Oli miten oli, vuoden päästä jo tiedetään paremmin, millaisen suosion laite saavuttaa.


      • twr3454
        ajoa... kirjoitti:

        Tiedä sitten paljonko maailma on parissa kymmenessä vuodessa muuttunut, mutta kyllähän volkkarin avolava Caddy aikanaan oli hyvinkin suosittu pakettiauto. Se lienee itsestään selvää, että polttoainesäiliötä ei tuolla autolla viedä metsäkoneen viereen, eikä sillä hevostraileriakaan hinata, joten laite ei kilpaile samoista ostajista maastokelpoisten neliveto pick-uppien kanssa. Sen sijaan se saattaa löytää ostajia ihmisistä, jotka etsivät näppärää, ja edullista pikkupakua muunlaiseen käyttöön kuin maastossa möyrimiseen tai raskaiden taakkojen vetoon. Matala kuormauskorkeus on ainakin pelkkää plussaa silloin, jos itsellä ei satu olemaan etukuormaajalla varustettua traktoria. On melkoista punnertamista lastata raskaampaa tavaraa käsipelillä neliveto Hiluxin lavalle...

        Itse näkisin Logan Pick-upin valteiksi nimenomaan hinnan, matalat käyttökustannukset, sekä pienen koon. Tuolla polttoaineenkulutuksella ja pakettiauton dieselverolla se saattaa kelvata monelle talouden kakkosautoksikin, vaikka avolavan tarve olisikin satunnaisempaa.

        Oikeaksi työautoksi tuon hintaluokan nelivetoakaan tuskin kovin moni firma/yrittäjä hankkii. Mitä noita myynti-ilmoituksia olen katsellut niin dacian hinnalla saisi noin 10 vuotta vanhan 150 - 200 tkm ajetun neliveto pick-upin. Eiköhän tuon ikäiset laitteet ole juuri niitä, jotka siirtyvät työkäytöstä harrastelijoille tai maanviljelijöille satunnaisempaan käyttöön.

        Oli miten oli, vuoden päästä jo tiedetään paremmin, millaisen suosion laite saavuttaa.

        Niin... Kiinteistönhoitoon tuo olisi ihan hyvä peli, saisi kamat kulkemaan hyvin lavalla ym. Tosin talvella sillä ei ihan varmasti pääse edes kaupungissa joka paikkaan. Lumiaura liian raskas eteen. Mutta monelle kelpaa tuo, esim maatalouteen.


      • esko.s
        twr3454 kirjoitti:

        Niin... Kiinteistönhoitoon tuo olisi ihan hyvä peli, saisi kamat kulkemaan hyvin lavalla ym. Tosin talvella sillä ei ihan varmasti pääse edes kaupungissa joka paikkaan. Lumiaura liian raskas eteen. Mutta monelle kelpaa tuo, esim maatalouteen.

        Uuden merkin ainoa vaihtoehto ottaa jalansijaa hinnan lisäksi kattavan huoltoveroston ja heti kerralla kunnon tuoteen/takuiden muodossa..Isuzu sen tempun teki,tuli Suomen markkinoille 2007 ja nyt onSuomen jo toiseksi myydyin pic-up.Jää toki nähtäväksi miten pelkällä hinnalla,kun se oleellillinen eli neliveto puuttuu eli miten dacia pärjää??? Toivon että tulevaisuudessa tulisi NELIVETO ja hinta olisi 20-25.000 e luokkaa sillä voisi olla kysyntää Suomen pic-up markkinolla laajalti.(kiinnostaisi myös minua).
        Lähinnä tämä kahdella pyörällä vetävä malli (etuveto) on lähinnä "vitsi" eikä edes mielestäni kuulu tämän palstan keskusteluaiheisiin, toki minua ei dacia keskustelut palstalla häiritsekkään. Onhan tämä kaiketi Lava-Auto.


      • opelit vaihtoon
        esko.s kirjoitti:

        Uuden merkin ainoa vaihtoehto ottaa jalansijaa hinnan lisäksi kattavan huoltoveroston ja heti kerralla kunnon tuoteen/takuiden muodossa..Isuzu sen tempun teki,tuli Suomen markkinoille 2007 ja nyt onSuomen jo toiseksi myydyin pic-up.Jää toki nähtäväksi miten pelkällä hinnalla,kun se oleellillinen eli neliveto puuttuu eli miten dacia pärjää??? Toivon että tulevaisuudessa tulisi NELIVETO ja hinta olisi 20-25.000 e luokkaa sillä voisi olla kysyntää Suomen pic-up markkinolla laajalti.(kiinnostaisi myös minua).
        Lähinnä tämä kahdella pyörällä vetävä malli (etuveto) on lähinnä "vitsi" eikä edes mielestäni kuulu tämän palstan keskusteluaiheisiin, toki minua ei dacia keskustelut palstalla häiritsekkään. Onhan tämä kaiketi Lava-Auto.

        kolme dasiaa, ovat kuulemma hyviä pelejä.


    • Eki!!!

      Sehän on kuin päivitetty versio Skoda Pick Upista.

    • line-x

      uusi käsite on LINE-X!

      LINE-X mullistaa lattia- ja seinäpinnoituksen! Se antaa täysin saumattoman, iskunkestävän ja vedenpitävän pinnoitteen myös teollisuuden raskaaseen käyttöön. LINE-X on ollut markkinajohtaja maailmalla yli 10 vuotta.

      LINE-X pinnoitteet ovat vastustuskykyisiä useimmille liuottimille, kemikaaleille ja hapoille, joka tekee niistä ihanteellisia useimpiin kohteisiin, joissa korroosio on yleistä. Käyttämällä LINE-X ruiskutettavaa pinnoitetta laajennetaan merkittävästi laitteiden ja ajoneuvojen elinikää. Sen suuri kovuusluokitus tarjoaa erinomaisen iskunkestävyyden ja vetolujuuden. Pinnoitteen nopea(10sek.) kuivumisaika mahdollistaa tilojen nopean käyttöönoton!

      LINE-X perheen kaikki tuotteet ovat kaksikomponenttituotteita. Kun LINE-X ruiskutetaan, se on valmis vedenpitävä sinetti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

      Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2602
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

      Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1272
    3. Helvetistä ei ole paluuta

      Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      333
      1012
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

      entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      912
    5. Terveisiä vanhemmalle

      J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      864
    6. Järjetön Topi-ilta

      Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      839
    7. Miksi nainen nukut huonosti

      Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      754
    8. Niin siinä Kävi

      Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      730
    9. Halutaan toisiamme

      Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44
      726
    10. Jos olisit kaivattusi

      Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      46
      656
    Aihe