Mitä minun silmäni...

Gaabriel

taas näkevätkään :(( Palsta käymistilassa taas vaihteeksi :(( Miksei malteta käyttää loppuun asti, vaan aletaan mättäämään keskenkäynyttä paskaa :((

Mutta eihän tälläinen meitä "normeja" lannista vaan porskutamme etiä päin niin kuin ennenkin :))))

Oikein mukavaa Joulupäivän iltaa Huuhisteille!

49

548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.n

päiväunilta meteliin ..
      sano sinä kumpaa lyön ensin..
      pakko tehdä jotain..

• Gaabriel

tänään ole päikkäreitä ottanut :) Kyllä tuollaista sontaa ei viitti edes lukea :( Se on sitä saman toistoa kumminkin, mitä aina ennenkin :(
        Jos hutkimaan meinaat alkaa, niin saat multa vapaat kädet :)) Ei muuta kuin pistä tuulemaan, niin maailma pelastuu :)

• millipojari*

Kuhan uhoilee, mutta naiset on sellasia,,,

• kaunis nainen

meni joulumieli ja tuo yksi sittiäinen vetää minun nikillä ja kyllä tiedän kuka on..
      ilmoitan ylläpidolle että tekevät jotain jos ei tuo lopu..
      minulle tuli kaksi harmaata hiusta...

• PuskaPaska

....lainaus......
        Keskimääräisesti ihmisellä on 100 000 hiusta, joista irtoaa päivittäin 20–150 hiusta. Nämä hiukset kasvavat kuitenkin takaisin. Hiusten määrään vaikuttaa myös sen väri: vaaleahiuksisilla on keskimäärin 150 000 hiusta, mustahiuksisilla 110 000, ruskeahiuksisilla 100 000 ja punahiuksisilla 75 000.[3]

• Gaabriel

mullekin kuka sua feikkaa aina välillä, niin minä voin käydä haukkumassa hänen galleriaansa :)))
        Ylläpito ei näytä juuri puuttuvan huuhaapalstan tapahtumiin :( Tai en mä tiedä, kun en oo koskaan pyytänyt sieltä mitään. Ei oo vielä niin pahaa viestiä sattunut kohalle, vaikka pari tappouhkausta pisti jo mietityttämään kerran ilmoitusta asiattomasta viestistä :)
        Mulla on ollut sitten noita suruja ja murheita paljon, kun hiukset ovat aika lailla harmaantuneet :)

• kaunis nainen
        PuskaPaska kirjoitti:

....lainaus......
        Keskimääräisesti ihmisellä on 100 000 hiusta, joista irtoaa päivittäin 20–150 hiusta. Nämä hiukset kasvavat kuitenkin takaisin. Hiusten määrään vaikuttaa myös sen väri: vaaleahiuksisilla on keskimäärin 150 000 hiusta, mustahiuksisilla 110 000, ruskeahiuksisilla 100 000 ja punahiuksisilla 75 000.[3]

kolmella ..
        noilla hiuksilla olen kalju...

• kaunis nainen
        Gaabriel kirjoitti:

mullekin kuka sua feikkaa aina välillä, niin minä voin käydä haukkumassa hänen galleriaansa :)))
        Ylläpito ei näytä juuri puuttuvan huuhaapalstan tapahtumiin :( Tai en mä tiedä, kun en oo koskaan pyytänyt sieltä mitään. Ei oo vielä niin pahaa viestiä sattunut kohalle, vaikka pari tappouhkausta pisti jo mietityttämään kerran ilmoitusta asiattomasta viestistä :)
        Mulla on ollut sitten noita suruja ja murheita paljon, kun hiukset ovat aika lailla harmaantuneet :)

niitä on kolme naista ja ainakin yksi mies...
        harmi kun on kotkan kimpussa usein k.n nikillä ja se en ole minä.
        kuten sanoin olen oppinut väistämään kotkaa hienosti hipaisten...
        sulla tulee kova urakka ja sittenolet tappolistalla .
        ja kuka ja milloin on tämä tapahtunut...

• Gaabriel
        kaunis nainen kirjoitti:

niitä on kolme naista ja ainakin yksi mies...
        harmi kun on kotkan kimpussa usein k.n nikillä ja se en ole minä.
        kuten sanoin olen oppinut väistämään kotkaa hienosti hipaisten...
        sulla tulee kova urakka ja sittenolet tappolistalla .
        ja kuka ja milloin on tämä tapahtunut...

sulla useampia vainoajia. mullakin oli tuolla toisella palstalla vuosikaudet "perskärpänen", mutta nyt viimeisen vuoden aikana olen tainnut päästä siitä eroon :)) Viimeiseen vuoteen en enää kommentoinut hänen herjoihin, niin kait se väsyi, kun ei saanut enää huomiota :)
        Mussa nyt hirmusti enää tappamista ole, henkilaita kulkuri kun olen :)) Ainahan se on täällä esittää tappouhkauksia, mutta eräitä tuo ei taida koskea :(( Minä pistäisin ne linnaan uhkauksesta vuodeksi, tietäisivät siellä käynnin jälkeen kuinka käyttäytyä :)

• k.n
        Gaabriel kirjoitti:

sulla useampia vainoajia. mullakin oli tuolla toisella palstalla vuosikaudet "perskärpänen", mutta nyt viimeisen vuoden aikana olen tainnut päästä siitä eroon :)) Viimeiseen vuoteen en enää kommentoinut hänen herjoihin, niin kait se väsyi, kun ei saanut enää huomiota :)
        Mussa nyt hirmusti enää tappamista ole, henkilaita kulkuri kun olen :)) Ainahan se on täällä esittää tappouhkauksia, mutta eräitä tuo ei taida koskea :(( Minä pistäisin ne linnaan uhkauksesta vuodeksi, tietäisivät siellä käynnin jälkeen kuinka käyttäytyä :)

ne mun vainoojat on...

mikä on henkilaita kulkuri..
        täytit just 40 vuotta niinkö...
        tiedätkö ystävä minua nukuttaa ja tiedät kun sen sanon en enää kirjoita...
        sitten se alkaa ja villiintyy..
        hyvää yötä gabriel...

• 2123.
        k.n kirjoitti:

ne mun vainoojat on...

hyvää yötä gabriel...

voi raasu sun kanssas arvuuttelet ja syytät ihmisiä umpimähkää

• Gaabriel
        k.n kirjoitti:

ne mun vainoojat on...

hyvää yötä gabriel...

ehkä olla julkaisematta kenenkään nikkejä täällä muiden asioiden yhteydessä.
        Henkilaita kulkuri olen siksi, kun kerran olen pelastunut varmalta hengenlähdöltä sattumien kautta :))
        Kyllä mie jo likempänä 50:ä huitelen :))
        Kiitos juttutuokiosta jälleen ja Hyvää Yötä!

• k.n
        Gaabriel kirjoitti:

ehkä olla julkaisematta kenenkään nikkejä täällä muiden asioiden yhteydessä.
        Henkilaita kulkuri olen siksi, kun kerran olen pelastunut varmalta hengenlähdöltä sattumien kautta :))
        Kyllä mie jo likempänä 50:ä huitelen :))
        Kiitos juttutuokiosta jälleen ja Hyvää Yötä!

huomenta gaabriel ...
        kiva kun pelastuit...

• Gaabriel
        k.n kirjoitti:

huomenta gaabriel ...
        kiva kun pelastuit...

minä oon koittanut pysyä :) Huomenta vaan Sinullekin!
        Johan tässä on kohta nautittu neljästä lisävuodesta, mutta ei se aina helppoa ole ollut. No, kaikilla meillä on omat vaikeutemme elämässä ja vaikeudethan on sitä varten, että ne voitetaan tai opitaan elämään niiden kanssa, kuten itse olen joutunut tekemään :)

• k.n
        Gaabriel kirjoitti:

Johan tässä on kohta nautittu neljästä lisävuodesta, mutta ei se aina helppoa ole ollut. No, kaikilla meillä on omat vaikeutemme elämässä ja vaikeudethan on sitä varten, että ne voitetaan tai opitaan elämään niiden kanssa, kuten itse olen joutunut tekemään :)

kerro mitä sulle on käynyt jos voit...
        tiedän liian iso on pyynrö...

• ---
        k.n kirjoitti:

-----

• Gaabriel
        k.n kirjoitti:

nyt oikein täällä voi itseni henk. koht. tapauksia alkaa sepustamaan :(
        Sanotaan noin yksinkertaisesti, että minusta oli vähällä tulla pakaste sei :)

• k.n
        Gaabriel kirjoitti:

nyt oikein täällä voi itseni henk. koht. tapauksia alkaa sepustamaan :(
        Sanotaan noin yksinkertaisesti, että minusta oli vähällä tulla pakaste sei :)

joo kyllä jotenkin tajuan..
        mutta miksi no en kysy enempää..
        oletko vielä työelämässä anteeksi,
        että kysyn jotenkin vain tuntuu siltä.

• Gaabriel
        k.n kirjoitti:

joo kyllä jotenkin tajuan..
        mutta miksi no en kysy enempää..
        oletko vielä työelämässä anteeksi,
        että kysyn jotenkin vain tuntuu siltä.

en ole enää työelämässä :( Sairaslomille jäin jo 2004 Maaliskuussa, mutta viralliselle eläkkeelle vasta 2008 Tammikuussa. Toimin yrittäjänä vielä 2006 vuoden loppuun, mutta ei siinä ite enää pystynyt oleen mukana niin se loppui sitten tuohon. Tuokin prosessi oli sellainen tuskien taival, jota ei sois pahimalle vihamiehellekkään :((

• mounlex
        Gaabriel kirjoitti:

Niin ainakin nuorekas ja sopivasi lapsen mielinen!

• k.n
        Gaabriel kirjoitti:

en ole enää työelämässä :( Sairaslomille jäin jo 2004 Maaliskuussa, mutta viralliselle eläkkeelle vasta 2008 Tammikuussa. Toimin yrittäjänä vielä 2006 vuoden loppuun, mutta ei siinä ite enää pystynyt oleen mukana niin se loppui sitten tuohon. Tuokin prosessi oli sellainen tuskien taival, jota ei sois pahimalle vihamiehellekkään :((

niin se on vaikka sitäkään ei uskois yritys kun on oma se on oma...
        vetää hiljaiseksi..
        sitten jos ei ole työkuntoinen ja pitäis vielä siinä ohjata satamaan on se paikka uskon..

• mounlex kirjoitti:

Niin ainakin nuorekas ja sopivasi lapsen mielinen!

ne sano, että vanhemmuuten meistä tulee uudestaan lapsia. Mulla toi prosessi taitaa olla jo pitkällä menossa, siltä ainakin musta itestä tuntuu :))

• mounlex
        kerbiili62 kirjoitti:

ne sano, että vanhemmuuten meistä tulee uudestaan lapsia. Mulla toi prosessi taitaa olla jo pitkällä menossa, siltä ainakin musta itestä tuntuu :))

Meissä jokaisessa miehessä asuu pikkupoika,naiset ei vain aina tahdo sitä ymärtää:)

• k.n kirjoitti:

niin se on vaikka sitäkään ei uskois yritys kun on oma se on oma...
        vetää hiljaiseksi..
        sitten jos ei ole työkuntoinen ja pitäis vielä siinä ohjata satamaan on se paikka uskon..

eri asiantuntijoiden luona ja kuntoutukset oli aika kuluttavaa aikaa :(( Mulle totes heti ensimmäisellä kerralla 2005 selkäkirurgi mun luustokuvat kattottuaan, että ei susta koskaan enää työmiestä tule :(( Oli muuten sellainen shokki, että siitä toipumiseen meni pari vuotta, sitten aloin itsekin hyväksyä tilanteeni.

• mounlex kirjoitti:

Meissä jokaisessa miehessä asuu pikkupoika,naiset ei vain aina tahdo sitä ymärtää:)

olis ihan varma tuosta, että kaikissa :) Kyllä niitä tosikkojakin löytyy, mutta itse aattelen heillä olevan elämän jotenkin vaikeaa?? Sama pätee naisiin, osa ymmärtää, osa ei :)

• k.n
        kerbiili62 kirjoitti:

eri asiantuntijoiden luona ja kuntoutukset oli aika kuluttavaa aikaa :(( Mulle totes heti ensimmäisellä kerralla 2005 selkäkirurgi mun luustokuvat kattottuaan, että ei susta koskaan enää työmiestä tule :(( Oli muuten sellainen shokki, että siitä toipumiseen meni pari vuotta, sitten aloin itsekin hyväksyä tilanteeni.

siinä olet kuitenkin ja mene ja tiedä..
        onko se niin tärkeää kun elät ja olet sitä mitä pystyt..
        sanoit että käyt tanssimassa jos oikein muistan puhuitko sinä foksiasta ..

• k.n kirjoitti:

siinä olet kuitenkin ja mene ja tiedä..
        onko se niin tärkeää kun elät ja olet sitä mitä pystyt..
        sanoit että käyt tanssimassa jos oikein muistan puhuitko sinä foksiasta ..

sitä on mentävä, mitä on vielä jälellä. Tuo ajanjakso sisältää vielä avioeron, molempien vanhempien ja yhden veljeni poismenon, joten siinäkin oli oma taakkansa kannettavana.
        Vähinsä mie käyn ravintoloissa ja en nyt erityisen innokas tanssia ole, tietyistä syistä :)

• k.n
        kerbiili62 kirjoitti:

sitä on mentävä, mitä on vielä jälellä. Tuo ajanjakso sisältää vielä avioeron, molempien vanhempien ja yhden veljeni poismenon, joten siinäkin oli oma taakkansa kannettavana.
        Vähinsä mie käyn ravintoloissa ja en nyt erityisen innokas tanssia ole, tietyistä syistä :)

no ne syyt tiedät itse ..
        sinulla on se seitapaikka joka on upee.
        lapset ja ystävät ja me täällä...
        tiedätkö voitaisko välillä sydä ja ulkoílla,
        mutta vain sen verran kuin pystymme..
        jos vielä tahdot jutellaan...

• k.n
        kerbiili62 kirjoitti:

huomasitko

• k.n kirjoitti:

no ne syyt tiedät itse ..
        sinulla on se seitapaikka joka on upee.
        lapset ja ystävät ja me täällä...
        tiedätkö voitaisko välillä sydä ja ulkoílla,
        mutta vain sen verran kuin pystymme..
        jos vielä tahdot jutellaan...

nää omaelämäkerran kirjoittelut tähän, niin ei kenenkään tartte vetää niistä herneitä nekkuun :) Menkää te muut lenkille, niin mä poistun saunan lämpöön tästä höpisemästä :)

• k.n
        kerbiili62 kirjoitti:

nää omaelämäkerran kirjoittelut tähän, niin ei kenenkään tartte vetää niistä herneitä nekkuun :) Menkää te muut lenkille, niin mä poistun saunan lämpöön tästä höpisemästä :)

elä lopeta etkö voi mennä ulos ..
        ihan vaikka hetkeksi ja sitten saunaan..
        okei omapa on asia ..
        en ollut luottamuksen arvoinen...

• k.n kirjoitti:

elä lopeta etkö voi mennä ulos ..
        ihan vaikka hetkeksi ja sitten saunaan..
        okei omapa on asia ..
        en ollut luottamuksen arvoinen...

minä kirjoittelua lopeta kuitenkaan ja uloskin voin mennä ihan milloin vaan, en minä kuitenkaan rulliksessa istu (ainakaan vielä) :)
        Mitä luottamukseen tulee, niin siitä nyt ei ole kysymys, mutta huuhaa palsta ei niitä parhaita paikkoja kertoa omia diagnoosejaan :) Vaikka mun periaate on aina ollut, että aloituksen jälkeisissä sivurönsyissä on ihan sama mitä kirjoittelee :))

• k.n
        kerbiili62 kirjoitti:

minä kirjoittelua lopeta kuitenkaan ja uloskin voin mennä ihan milloin vaan, en minä kuitenkaan rulliksessa istu (ainakaan vielä) :)
        Mitä luottamukseen tulee, niin siitä nyt ei ole kysymys, mutta huuhaa palsta ei niitä parhaita paikkoja kertoa omia diagnoosejaan :) Vaikka mun periaate on aina ollut, että aloituksen jälkeisissä sivurönsyissä on ihan sama mitä kirjoittelee :))

anteeksi jos olin tökerö...
        -16 oli mittarissa pakkas lukemat..
        ja nyt mun sauna on päällä..
        tuli ulkoiltua haltin untuvat pitää lämmön..
        niin siis kylmän loitolla ja mun luonne on sellanen
        , että kärsi en kylmästä kun voit suojautua..
        mitä sitten vaikka istuisit rullatuolissa kunhan et lakkaa porisemasta..
        kohta lähden uudestaan,
        kun ensin saan nuo petivaatteet tuolta ulkoo pois..
        kuppi kahvia ei olis pahitteeksi ja hiukka jotain suolasta...
        sitten saunaan...

• juuri vastalla rutkin ,hyvvee teki hauskaa iltaa sullekin(

• kaunis nainen

mietipä sitä

• buaaahhhhh

oot ollu saunassa ei tarvii hakee pyykkipoikaa.miks sä matkit aina k.n nimmaria? mitä pahaa se sulle on tehnyt? onnistuit tossa satumaisenkin jutussa suht hyvin täs joku aika sitten.
        samppi sä oot tosi kierä

• !!!!

nyt narraat.

• Gaabriel

minä saunailin jo iltapäivällä, kun kävin ulkoilemassa melkoisen lenkin noissa pakkaslukemissa, nytkin huitelee 26 asteen tietämissä :) No, Heikkisen "apuri" tiesi aika hyvin Joulun ajan pakkaset. Lupas kolkyt menevän rikki Suomessa ja ne ennätykset rikkoutui jo eilen Lapissa :)

• Gaabriel kirjoitti:

minä saunailin jo iltapäivällä, kun kävin ulkoilemassa melkoisen lenkin noissa pakkaslukemissa, nytkin huitelee 26 asteen tietämissä :) No, Heikkisen "apuri" tiesi aika hyvin Joulun ajan pakkaset. Lupas kolkyt menevän rikki Suomessa ja ne ennätykset rikkoutui jo eilen Lapissa :)

Saanut aika kovassa pakkasessa lenkkeillä ,täälläkin hipoo 27 katsotaan onko huomenna jo 30astetta pakkasta??

• Gaabriel
        sammakko17 kirjoitti:

Saanut aika kovassa pakkasessa lenkkeillä ,täälläkin hipoo 27 katsotaan onko huomenna jo 30astetta pakkasta??

käydä tarkistaan yks "ulisija", joka yöllä ullasi Koirien kanssa tuolta metästä. Vanha kaverihan se (Susi) oli n. 13cm pitkine käpälineen. Pitää kohta mennä kuunteleen vieläkö se ois maisemissa, vai joko on jolkotellut teille saakka :))

• sammakko17
        Gaabriel kirjoitti:

käydä tarkistaan yks "ulisija", joka yöllä ullasi Koirien kanssa tuolta metästä. Vanha kaverihan se (Susi) oli n. 13cm pitkine käpälineen. Pitää kohta mennä kuunteleen vieläkö se ois maisemissa, vai joko on jolkotellut teille saakka :))

onneks ei ihan miun näköpiirissä ole ollut onneks...Mutta komea näkyhän se olis ??

• Gaabriel
        sammakko17 kirjoitti:

onneks ei ihan miun näköpiirissä ole ollut onneks...Mutta komea näkyhän se olis ??

niiden "takkukarvojen" komeudesta, mutta onhan ne suht koht ylvään näköisiä eläimiä :))

• Gaabriel kirjoitti:

niiden "takkukarvojen" komeudesta, mutta onhan ne suht koht ylvään näköisiä eläimiä :))

Ovat luonteeltaan arvaamattomia ja petoja (...

• Gaabriel
        sammakko17 kirjoitti:

Ovat luonteeltaan arvaamattomia ja petoja (...

kokemusta tuollaisista väitteistä? Lihansyöjiähän net kyllä ovat ja siitä saaneet peto nimityksen, mutta itse henkilökohtaisesti pelkään enempi isoja Koiria mitä Sutta. Molemmista on kokemusta ja huonosti koulittu Koira (mielenvikainen) paljon arvaamattomampi. Monesti vaan noissa Koirien päällekarkauksissa ois isäntä pistettävä saunan taa ja lo.... :((

• Gaabriel kirjoitti:

kokemusta tuollaisista väitteistä? Lihansyöjiähän net kyllä ovat ja siitä saaneet peto nimityksen, mutta itse henkilökohtaisesti pelkään enempi isoja Koiria mitä Sutta. Molemmista on kokemusta ja huonosti koulittu Koira (mielenvikainen) paljon arvaamattomampi. Monesti vaan noissa Koirien päällekarkauksissa ois isäntä pistettävä saunan taa ja lo.... :((

Koulutettu koira tai luonnevika tai monia rotuja jalostettu niin koira on Pahin vihollinen silloin...

• näinon-
        Gaabriel kirjoitti:

on yleensä rotu joka on jalostettu tekemään työtä, vartioimaan, ajamaan lampaita jne..
        Kaupunkiasunnossa sellainen eläin turhautuu eikä saa tarpeeksi liikuntaa.
        Pitäis saada laki joka kieltää villakoiraa suuremman koiran pitämisen kaupunkiasunnossa.
        Sitten taluttajaksi laitetaan lapsi tai hento nainen.
        Mieskään ei pitele isoa koiraa kun se päätää mennä.
        Ihmisen vika on se mikä koirasta tulee.
        Susi sentään saa vaeltaa niin paljon kuin haluaa, saa liikuntaa.

• Gaabriel
        näinon- kirjoitti:

on yleensä rotu joka on jalostettu tekemään työtä, vartioimaan, ajamaan lampaita jne..
        Kaupunkiasunnossa sellainen eläin turhautuu eikä saa tarpeeksi liikuntaa.
        Pitäis saada laki joka kieltää villakoiraa suuremman koiran pitämisen kaupunkiasunnossa.
        Sitten taluttajaksi laitetaan lapsi tai hento nainen.
        Mieskään ei pitele isoa koiraa kun se päätää mennä.
        Ihmisen vika on se mikä koirasta tulee.
        Susi sentään saa vaeltaa niin paljon kuin haluaa, saa liikuntaa.

tuosta, että kaupunkioloihin (kerrostalot, rivarit) ei pitäis ottaa kovin isokokoisia Koiria, koska moni rotu ei edes sovellu sisätiloissa pidettäväksi, vaan vaativat ulos häkin ja tilaa hieman siellä liikkua.
        Mitä taas tuohon suden vapauteen liikkua, niin sittä olen pitkälti eri mieltä. Susi on niin vainottu eläin, että harvoin se saa rauhassa asustella. Olen seurannut tämän seudun Susia vuodesta -99, elikkä jo yli kymmenen vuotta. Neljä kertaa alueella on ollut Susipentue, mutta aina ne on kadonneet talven mittaan, kun jälkiä on helppo seurata ja eläimet motittaa :(( Nyt ei asu kuin yks Susi alueella ja sehän ei luonnollisesti lisäänny. Kovasti sekin saa metsästyspainetta, mutta vielä toissayönä oli ainakin hengissä :)

• Vilho Kirjahylly
      • Gaabriel

kappale olemassa :) Eipä tullut silloin mieleen, kun toin kirjoittelunimen itelleni keksin :) Onhan siinä tietysti hiukka vivahdetta mun toiseen nimeen :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      139
      13243
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      85
      3685
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      128
      3000
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1420
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      37
      1393
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      155
      1356
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1294
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1224
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1081
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe