APPUUVAA! Mulla kävi tossa viikko sitten vahinko poikaystäväni kanssa, että kortsu jäi sitten pois. Kävin ostamaan jälkiehkäsypillerin seuraavana päivänä ja otin sen. Siitä tuli huono olo, mutta onneks olo helpotti iltaa ja seuraavaa päivää myöten. Menkat alko kuusi päivää myöhemmin kun otin pillerin ja ne ovat tavallisesta menkkakierosta päivän myöhässä. Onko normaalia että menkat ovat vähäiset vai tarkottaako se että pilleri ei ole tehonnut kokonaan?
osaisko kukaan auttaa?!
L_A_U_R_A
3240
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
vai sivuvaikutus jälkiehkäisypilleristä, siinäpäs se. Viikon kuluttua teet raskaustestin. Vuodon määrä ei kerro mitään siitä onko pillerit tehonnut vai ei
Ookeih... kiitos vastauksesta... oon ollu vähän hukassa tän jutun kaa :/
miten voi käydä sellainen vahinko että kortsu jää pois. joko se on paikallaan tai sitten ei