Olis tällästa maallista asiaa...

MuisQuuuuu

No..saitteko jouluna lahjuksia, vai jäittekö edelleen lahjattomiksi...?...;o)...

Mua niin kovin kiinnostaa..ko olen uteliaan sorttinen ja kamalan materialistinen..eli sen tavaran perrään niin ahane...;o)...

Mut ensvuonna muutun...ihan varmasti muutun...;o)...

70

354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukin, suklaata, kirjan( Maria Peura, Valon reunalla).
      Ja pari cd-levyä, jotka itse ostin...ennen joulua 400 euroa rahaa, ne tuhlasin kyllä lasten lahjoihin.:DDD

      • MuisQuuuuu

        Vaik kirja on ehdottomasti paras lahja mitä tiedän ;o)...

        Musiikkia, suklaata, vintä ja satiinia sain..Ai niin..ja villasukkia..koko ensi vuodeksi..tai..varmaankin seuraaviks kymmeneks vuodeks..;o)...

        http://www.youtube.com/watch?v=0_uRop6xDfI

        Tossa näyte musasta, jota sain..;o)...


      • Satumainen....
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Vaik kirja on ehdottomasti paras lahja mitä tiedän ;o)...

        Musiikkia, suklaata, vintä ja satiinia sain..Ai niin..ja villasukkia..koko ensi vuodeksi..tai..varmaankin seuraaviks kymmeneks vuodeks..;o)...

        http://www.youtube.com/watch?v=0_uRop6xDfI

        Tossa näyte musasta, jota sain..;o)...

        ne villasukat ja viinipullon jo.:D
        Villasukat jalassa ja viinipullo jo juotu.;)


      • MuisQuuuuu
        Satumainen.... kirjoitti:

        ne villasukat ja viinipullon jo.:D
        Villasukat jalassa ja viinipullo jo juotu.;)

        ko niin nuuka olen, etten ole raaskinu maistella...Nuuhkinu vaan...vähän...;o)...


    • Alien-8

      jonkinverran.Rupesin eilen ajankulukseni laskemaan niitten rahallista arvoa,ja sain tulokseksi n.290€.

      Ensi jouluna taidankin kirjoittaa pukille,että tuo kaikki lahjukset ns.käteisenä,tai pistää suoraan pankkitililleni.Säästyy pakettien tuomisen vaiva,ja turhalta käärepaperikrääsältäkin vältytään.

      • MuisQuuuuu

        Ja pukin ei tarvitse edes väkertää Sulle lahjoja..Olet kyl tosi ajattelevainen..;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Ja pukin ei tarvitse edes väkertää Sulle lahjoja..Olet kyl tosi ajattelevainen..;o)...

        Pörröiset aamutossut ja aamutakki ja kolmet korvikset ihania lahjoja


      • MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

        Pörröiset aamutossut ja aamutakki ja kolmet korvikset ihania lahjoja

        kilttinä, kun noin paljon lahjuksia sait..etkä yhtään risukimppua...;o)...



      • ....:)

      • MuisQuuuuu

        niin ne soikin..ja lämmittää myöskin..kovin..;o)...


    • R3portteri

      -Lahjattomiksi? Hmm, miten sen ny ottaa? Saatiin täysuntuvapeitot ja henkilökohtaisesti sain piikkimaton, sellaisen fakiireille tarkoitetun....

      • MuisQuuuuu

        väittää..et olisin muka oveluus..No en kyl ole..Ihan viaton ja pulmukainen..;o)...

        Huijuih..piikkimatto..Sehän lävistää ihon...:o/...


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        väittää..et olisin muka oveluus..No en kyl ole..Ihan viaton ja pulmukainen..;o)...

        Huijuih..piikkimatto..Sehän lävistää ihon...:o/...

        -ihosta sentään lävitse,, no, tiät millaisesta on kyse varmaankin. Oli tän joulun hitti ,-)
        http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1722854

        -just tollanen se onpi....


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        -ihosta sentään lävitse,, no, tiät millaisesta on kyse varmaankin. Oli tän joulun hitti ,-)
        http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1722854

        -just tollanen se onpi....

        Kyl mä ton tiesin..ton piikkimaton...Silti aika hurjalle kapistukselle tuntuu..Tosin mun duunikaverit, joilla se on..ovat sitä kehuneet kovasti..;o)...

        Miehille en kyl sitä suosittele vatsalla maaten..ei ainakaan ihan alastomana..;o)...


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Kyl mä ton tiesin..ton piikkimaton...Silti aika hurjalle kapistukselle tuntuu..Tosin mun duunikaverit, joilla se on..ovat sitä kehuneet kovasti..;o)...

        Miehille en kyl sitä suosittele vatsalla maaten..ei ainakaan ihan alastomana..;o)...

        -pitää varmaan sekin testata? Tiä kuinka höpöä tekee ;-)) ps.sää ny huijaat aina mua, mutta näen ne aikas hyvin....


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        -pitää varmaan sekin testata? Tiä kuinka höpöä tekee ;-)) ps.sää ny huijaat aina mua, mutta näen ne aikas hyvin....

        kun aina näät mun läpi..Mut minkäs teet, kun isukki oli lasimestari..;o)...

        Usko pois..höpöä tekkee..luulisin..auts..Elä kokeile..pliis..laita vaikkast käsi alle..suojaks...;o)...


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kun aina näät mun läpi..Mut minkäs teet, kun isukki oli lasimestari..;o)...

        Usko pois..höpöä tekkee..luulisin..auts..Elä kokeile..pliis..laita vaikkast käsi alle..suojaks...;o)...

        -toisen käden tietoa nyt ilmeisesti välität;-)) Ukkos jo kokeili?


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        -toisen käden tietoa nyt ilmeisesti välität;-)) Ukkos jo kokeili?

        kun suurena empaatikkona voin tuntea sen tuskan, mitä se aiheuttaa..;o)...


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kun suurena empaatikkona voin tuntea sen tuskan, mitä se aiheuttaa..;o)...

        -tällä kertaa sitten väliin sitten ;-) uskottava on, noin vakuuttavaa empatiaa....
        -Hullu huilumies,, Andersson.. Kävin viime keväänä Tulliklubilla kattomassa livenä.. Upeaa oli,-))
        -Kuuskymppinen ukko toikin jo..
        http://www.youtube.com/watch?v=rSgfHjLmmj8&feature=related


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        -tällä kertaa sitten väliin sitten ;-) uskottava on, noin vakuuttavaa empatiaa....
        -Hullu huilumies,, Andersson.. Kävin viime keväänä Tulliklubilla kattomassa livenä.. Upeaa oli,-))
        -Kuuskymppinen ukko toikin jo..
        http://www.youtube.com/watch?v=rSgfHjLmmj8&feature=related

        hienolle..sharmikkaalle...jne..Niinhän se viinikin paranee ikääntyessään..;o)...


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        hienolle..sharmikkaalle...jne..Niinhän se viinikin paranee ikääntyessään..;o)...

        -osaa ottaa yleisönsä, vaikka on klubi keikalla ja sillä rahansa tienaileepi nykyään.... Heillä ei tosin oo pikkurahan puutetta, mutta, kuin bändin yhden kaverin kanssa pääsin sanan, pari vaihtaan,,, tekevät enää tuota ajankuluksi ;-))
        http://www.youtube.com/watch?v=EW-TahDGhsY&feature=related


      • R3portteri
        R3portteri kirjoitti:

        -osaa ottaa yleisönsä, vaikka on klubi keikalla ja sillä rahansa tienaileepi nykyään.... Heillä ei tosin oo pikkurahan puutetta, mutta, kuin bändin yhden kaverin kanssa pääsin sanan, pari vaihtaan,,, tekevät enää tuota ajankuluksi ;-))
        http://www.youtube.com/watch?v=EW-TahDGhsY&feature=related

        -on "tuhma" soitin, kuin nahkafagottikin? ;-))


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        -on "tuhma" soitin, kuin nahkafagottikin? ;-))

        hitusen seksikäs vain...;o)...


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        hitusen seksikäs vain...;o)...

        -mites toi sitten,, tuo tuuba? No, ei sentään, ;-))


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        -mites toi sitten,, tuo tuuba? No, ei sentään, ;-))

        jo överiks...:o/...


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        jo överiks...:o/...

        "ammattilaisten" soitin ainoastaan ,-) Vaatii tilaa, jne....


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        "ammattilaisten" soitin ainoastaan ,-) Vaatii tilaa, jne....

        Mä olen enemmän noita "foni" diggareita..;o)...


      • R3portteri

      • MuisQuuuuu

      • R3portteri

    • sola"

      ..no en tosiaankaan. Ostan itte ittelleni jatkuvasti kaikkee ihqutaataa.. ;))))

      Sain mä melkosen summan rahhaa, (en viihti kertoo kuinka paljon, kun verottaja innostuis) ja espresso-keittimen ..ja murulilta kultaa ja rubiinin :)

      Sovittiin kavereitten kanssa, ettei lahjota toisiamme, joten pitää heti huomenna lähtee ostamaan lahjoja itelle alennusmyynneistä. Hmm..muutes..Minkä hintasta lahjaa sä et mulle ostanu??? Mä en ostanu sulle 500 kirjalahjakorttia, joten voit itte käyä hommaamassa sen ittelles heti kun kerkeet haluamastasi paikasta... ;)

      • MuisQuuuuu

        kärkipäässä aatoksissani, ko tuota lahjattomuutta kehtasin epäillä..;o)...

        Juuh..kirjalahjusta en ajatellu Sulle ostaa..en ainakaan sellasta kalliinpaa...;o)... Huoh..ai rubiineja ja kultaa..mä ihan vaan pässinpökkimiä...mummolta...;o)...


      • sola"
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kärkipäässä aatoksissani, ko tuota lahjattomuutta kehtasin epäillä..;o)...

        Juuh..kirjalahjusta en ajatellu Sulle ostaa..en ainakaan sellasta kalliinpaa...;o)... Huoh..ai rubiineja ja kultaa..mä ihan vaan pässinpökkimiä...mummolta...;o)...

        ..juu...vähäks käy kateeks, kun en saanu kans pässinpökkimii.. :/


      • sola" kirjoitti:

        ..juu...vähäks käy kateeks, kun en saanu kans pässinpökkimii.. :/

        *selailee keltaisilta sivuilta pässinsarvivuokraamoja*


      • MuisQuuuuu
        sola" kirjoitti:

        ..juu...vähäks käy kateeks, kun en saanu kans pässinpökkimii.. :/

        Mä lahjotan Sinulle niistä yhdet..sellaset ihanan kirjavat ja iloset...:o)...


      • sola"
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Mä lahjotan Sinulle niistä yhdet..sellaset ihanan kirjavat ja iloset...:o)...

        ..vaikka tässä ei viimeaikoina ole palellutkaan stragedisia mestoja, otan erittäin kiitollisna lahjan vastaan:)


      • MuisQuuuuu
        sola" kirjoitti:

        ..vaikka tässä ei viimeaikoina ole palellutkaan stragedisia mestoja, otan erittäin kiitollisna lahjan vastaan:)

        Saat oikian savolaismummukan kutomat villaiset sukat..:o)...


    • mounlex

      Eikö tässä aloituksessaka haukutakaan ketään?...No vitsi vitsi:)

      • MuisQuuuuu

        pääs tuo joulumieli jäämään niin kovin päälle, et nyt ei jaksa..ei kykene haukahtelemaan..

        Mut voin mä yrittää Sun vuakses...

        Hauh...haaaaaaaaaaauh..vuff..Hitsit miten työlästä..:o/...


      • sola"

        ..oo koiraa.. ;))

        Mietin tossa just yks päivä, kun menin duuniin,että mut haukutaan jo ennen ku ees ovesta sissään pääsen...siellä on nääs 5 koiraa.. :DD


      • MuisQuuuuu
        sola" kirjoitti:

        ..oo koiraa.. ;))

        Mietin tossa just yks päivä, kun menin duuniin,että mut haukutaan jo ennen ku ees ovesta sissään pääsen...siellä on nääs 5 koiraa.. :DD

        ees koiraakaan..Siks on ihan itte sekin virka hoijettava..:o/...


    • viattomien lasten päivä. Siksipä uskallan pukeutua pukilta saamaani asusteeseen työpaikalla. Eivät ne ainakaan rautoihin voi pistää.

      • nakertaja

        sehän sopii? :)


      • MuisQuuuuu

        hmm...alusasua, kuin mä...;o)...


      • latelätsä*

      • MuisQuuuuu

      • aasihattu*
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        jos sellaisesta pitää..eläimellisestä..hehehehe...heeh...;o)...

        -ainaj´kin elimellisestä,,,,


      • MuisQuuuuu
        aasihattu* kirjoitti:

        -ainaj´kin elimellisestä,,,,

        niinpäs taitaakin olla..kirjaimellisesti...;o)...


    • ?()?

      Ovela bunapää:))Muisku sulle liero...

      • MuisQuuuuu

        .. Itte uskottelette vaan jääneenne iliman lahjoja...;o)...


    • ja vaik ite iham lahjaton olenki nii olen silti ollu kiltti (oikeana aikana).
      Suklaatia 2,5kg, tuki tärkeä ilmaston pilaamiseen tarkoitetut pillit , jota poletaan parvekkeella, (lapset ovat oppineet mikä iskälle on tärkeätä).
      Aussi sarja The Chaser's War On Everything ja tärkein lahja, kaikki lapset paikalla.
      Vävy nukahti tuon uutuuden piikkimaton päälle, väitti että niinolis ku untuvapetis koisinu.
      Nyt ei muuta kun odottamaan seuraavaa joulua.

      • MuisQuuuuu

        Joulusi kuulosti erityisen onnelliselle...Sitä jaksaa taas odotella seuraavaa;o)...


    • impi-lempi

      suklaata, joulumukin, muumi-paitulin ...ja sänkyyn kaikenlaista ...

      Olen ollut kiltti tyttö !! ;)

      • gymi

        mulkerot


      • MuisQuuuuu

        muistit varmaan antaa...;o)...


      • aivo?
        gymi kirjoitti:

        mulkerot

        taas kerran ? Et muuta osaa rullatuoli potilas? ,)


      • impi-lempi
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        muistit varmaan antaa...;o)...

        Antamisen ilo lähtee sydämestä...ja samalla , kun antaa ,saa itsekin...hyvän mielen esimerkiksi ;)


      • opettele ABC
        aivo? kirjoitti:

        taas kerran ? Et muuta osaa rullatuoli potilas? ,)

        suomenkielestä poistettu sana. On pyörätuoli ja jos siihen lisätään potilas, ne kirjoitetaan yhteen ääliö!
        Samoin kusiaivo on yhdys-sana!


      • MuisQuuuuu
        impi-lempi kirjoitti:

        Antamisen ilo lähtee sydämestä...ja samalla , kun antaa ,saa itsekin...hyvän mielen esimerkiksi ;)

        tämän elämää suuremman totuuden...:o)...


      • MuisQuuuuu
        opettele ABC kirjoitti:

        suomenkielestä poistettu sana. On pyörätuoli ja jos siihen lisätään potilas, ne kirjoitetaan yhteen ääliö!
        Samoin kusiaivo on yhdys-sana!

        Niin puhutaan liikuntarajoitteisesta ihmisestä..Näkörajoitteisesta, kuulorajoitteisesta..yms..Potilaita..tai asiakkaita on vain sairaalassa..;o)...


      • gymi
        aivo? kirjoitti:

        taas kerran ? Et muuta osaa rullatuoli potilas? ,)

        molopää runkkari!


      • gymi
        aivo? kirjoitti:

        taas kerran ? Et muuta osaa rullatuoli potilas? ,)

        älä hauku pyörätuolipotilaita,ettet itse joutus pyörätuoliin.


      • gymi
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tämän elämää suuremman totuuden...:o)...

        mulkerot


      • ---0,0----
        gymi kirjoitti:

        mulkerot

        ulosantisi on vessan tasolla.Pylly kertoo kaiken?Aivokääpiö!


      • GYMI
        ---0,0---- kirjoitti:

        ulosantisi on vessan tasolla.Pylly kertoo kaiken?Aivokääpiö!

        kii tai se turpoo kii!


    • Vastaus: ehkäpä kyllä

    • niih...

      tulenpunaset aluhousut ja liian isot liivit, joten kasvaa pitää tänä vuonna...

    • Joulussa on tärkeintä lahjat ja ystävät, olet oikeilla jäljillä. Mie sain pari viina-/likööripulloa (lääkinnälliseen käyttöön, tietty) ja rahaa muutaman sata euroa. Enpä oikein hirveitä tosin toivonutkaan - muttei voi saada antamatta, joten lahjoin muita musiikkilevyillä, työkalusarjoilla, kirjoilla ja ostin eräälle moccamasterin :] Harras kahvinkuluttaja tuo viimeisin lahjansaaja... :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe