Päivän piristämiseksi tässä ketjussa voi pilkata vapaasti valitsemiaan jumalia. Myös jumalten kieltämistä saa harrastaa.
Aloitetaanpa:
Zeus on vajakki ja eläimiinsekaantuja.
Kiellän Odinin sekä hänen korppinsa, hänen sutensa ja hevosensa Sleipnirin!
Jumalanpilkkaketju
70
842
Vastaukset
- ukko-raihna
Jumala on suurin Herramme. Zeuksesta olen tosin samaa mieltä.
- metaskeema
Kiellän kaikki suuret jumalat ja varsinkin Herran.
- ukko-raihna
metaskeema kirjoitti:
ja saada anteeksi, mutta pian se saattaa olla liian myöhäistä. Kaikki on Herran käsissä.
- metaskeema
ukko-raihna kirjoitti:
ja saada anteeksi, mutta pian se saattaa olla liian myöhäistä. Kaikki on Herran käsissä.
Jumala joutaa helvettiin. Mokomakin kädetön kontrollifiikki.
- totuuden torvi
metaskeema kirjoitti:
Sielunvihollinen on kontrollifriikki ja Raamatun mukaan sielunvihollinen tuomitaan helvettiin.
Jumala tarjoaa sinullekin vapautta kontrolloituna olemisesta. - totuuden torvi
metaskeema kirjoitti:
Onneksi sinä et voi kieltää Herraa. Sinähän et tunne häntä.
- metaskeema
totuuden torvi kirjoitti:
Sielunvihollinen on kontrollifriikki ja Raamatun mukaan sielunvihollinen tuomitaan helvettiin.
Jumala tarjoaa sinullekin vapautta kontrolloituna olemisesta.Miten Saatana muka kontrolloi? Asia on niin, että uskovaiset kontrolloivat toisiaan ja mitään Saatanaa tai Jumalaa ei ole olemassakaan. Uskovaiset kuvittelevat, että ihmisestä tulee paha ilman uskontoa, mutta todellisuudessa uskonto voi haitata monella tavalla ihmisiä ja olla itse se pahan aiheuttaja. Tarkoitan nyt uskonnolla nimenomaan "elävää uskoa", jota kaikki uskovat olevansa.
- metaskeema
Onneksi sinä et voi kieltää Herraa. Sinähän et tunne häntä.
Herraa ei ole olemassakaan. Katsopas kun pystyin kieltämään Jumalan olemassaolon, vaikka ihan muuta väitit.
- totuuden torvi
metaskeema kirjoitti:
Miten Saatana muka kontrolloi? Asia on niin, että uskovaiset kontrolloivat toisiaan ja mitään Saatanaa tai Jumalaa ei ole olemassakaan. Uskovaiset kuvittelevat, että ihmisestä tulee paha ilman uskontoa, mutta todellisuudessa uskonto voi haitata monella tavalla ihmisiä ja olla itse se pahan aiheuttaja. Tarkoitan nyt uskonnolla nimenomaan "elävää uskoa", jota kaikki uskovat olevansa.
Sekoitatko tarkoituksella keskenään uskonnon ja Jumalan?
Uskovaiset eivät kontrolloisi toisiaan, ellei sielunvihollinen hallitsisi heitä. Jos he olisivat Jumalan hallinnassa, he rakastaisivat toisiaan. - totuuden torvi
metaskeema kirjoitti:
Herraa ei ole olemassakaan. Katsopas kun pystyin kieltämään Jumalan olemassaolon, vaikka ihan muuta väitit.
Katsopas kun olet etevä.
- kk
metaskeema kirjoitti:
Ootko muuten koskaan käynyt kallonkutistajalla? Olis varmaan ihan oikea paikka sulle.
- blaseglasemy
ukko-raihna kirjoitti:
Herra sai kerran ja Jeesus tuli toisen kerran, aasilla ratsasti kunnes mälli purskahti.
- metaskeema
Sekoitatko tarkoituksella keskenään uskonnon ja Jumalan?
Uskovaiset eivät kontrolloisi toisiaan, ellei sielunvihollinen hallitsisi heitä. Jos he olisivat Jumalan hallinnassa, he rakastaisivat toisiaan.Jumala on uskonnollinen käsite, joten Jumalaa ja uskontoa ei voi sekoittaa keskenään vaan Jumala on osa uskontoa ilman mitään sekoittamistakin. Ihminen, joka ei ole lainkaan uskonnollinen ei usko Jumalaan.
- totuuden torvi
metaskeema kirjoitti:
Jumala on uskonnollinen käsite, joten Jumalaa ja uskontoa ei voi sekoittaa keskenään vaan Jumala on osa uskontoa ilman mitään sekoittamistakin. Ihminen, joka ei ole lainkaan uskonnollinen ei usko Jumalaan.
Kyllä sinä vaan sekoitat ne keskenään. Kirjoitat aivan kuin uskonto ja Jumala olisivat toistensa synonyymeja.
- M@k3
Kyllä sinä vaan sekoitat ne keskenään. Kirjoitat aivan kuin uskonto ja Jumala olisivat toistensa synonyymeja.
Eivätkö ne muka ole?
Eikö uskonto kuvaile millainen Jumala on? Eikö uskonto ole ainoa keino saada kyseisestä Jumalasta tietoa ja ilman kyseistä uskota ei olisi mitään tietoa kyseisestä Jumalasta ja jostain ei ole tietoa, niin käytännössä sitä ei ole olemassa.
Jos olen väärässä niin korjaa toki. - tapauskoisia riittää
M@k3 kirjoitti:
Eivätkö ne muka ole?
Eikö uskonto kuvaile millainen Jumala on? Eikö uskonto ole ainoa keino saada kyseisestä Jumalasta tietoa ja ilman kyseistä uskota ei olisi mitään tietoa kyseisestä Jumalasta ja jostain ei ole tietoa, niin käytännössä sitä ei ole olemassa.
Jos olen väärässä niin korjaa toki.Oikeaa sydämmen uskoa ei saa kuin Jumalalta, eikä se riipu käyttäytymisestä, jos Jumala kirjoittaa lakinsa uskovaisen sydämmeen.
- M@k3
tapauskoisia riittää kirjoitti:
Oikeaa sydämmen uskoa ei saa kuin Jumalalta, eikä se riipu käyttäytymisestä, jos Jumala kirjoittaa lakinsa uskovaisen sydämmeen.
Oikean uskon saa vain jumalalta, mutta hän ei pysty antamaan sitä ennenkuin uskonto on aivopessyt ihmisen siihen otolliseen tilaan.
Tämän takia jumala ja uskonto ovat toistensa synonyymejä.
- Eikä helvettiä ole!
En kiellä jumalaa(olematonta ei voi kieltää),sen sijaan kiellän jeesuksen,joka oli vain yksi monista kansankiihottajista lähi-idässä!Niin ja pyhän hengen,tuon neitseiden raiskaajan!
- Skata.
SinulleEIKÄ HELVETTIÄ OLE.Pitää paikkansa,jumalaa ei ole.Vanhana ateistina haluan noudattaa rehellistä linjaa ja siksi sanon sinulle tietämätön pojan-nulikka,Jeesus ei kiihottanut kansaa,vaan sanoi;Antakaa Keisarille se mikä Keisarille kuuluu,ja Jumalalle se mikä Jumalalle kuuluu.Onks toi kiihottamista.Toinen kummallinen seikka on pyhä henki,joka kulkee väitteesi mukaan raiskaamassa neitsyitä.Juurihan sinä kielsit tommosten olemassaolon.Vai oks niitä pyhiä henkiä paristokäyttöisinä pian myynnissä,tavarataloissakin.Ja onk se silloin raiskaus.Ajatteles asiaa koko pienen pääsi pienellä kapasiteetillä.
Miksei olemattoman olemassaoloa voisi kieltää?
Onko olemattomilla joku laki suojanaan?
Jos jotain ei ole, miksi ei saisi sanoa kuinka asia oikeasti on?
Ps. Oliko sillä keisarilla uudet vaatteet vai ei?- Jetro
Phoebus kirjoitti:
Miksei olemattoman olemassaoloa voisi kieltää?
Onko olemattomilla joku laki suojanaan?
Jos jotain ei ole, miksi ei saisi sanoa kuinka asia oikeasti on?
Ps. Oliko sillä keisarilla uudet vaatteet vai ei?Saisinko kieltää sun olemassaoloa ja tottelisitko?
...Olit olemassa tai et. - metaskeema
Jetro kirjoitti:
Saisinko kieltää sun olemassaoloa ja tottelisitko?
...Olit olemassa tai et.Uskovaiset ovat ihmisiä, jotka mieluummin kieltävät totuuden kuin Jumalansa. Joulupukkiakaan ei ole olemassa aivan riippumatta siitä, että uskotaanko siihen vai ei.
Jetro kirjoitti:
...Olit olemassa tai et.Kokeillaan.
Jään odottamaan muutoksia olemassaolooni.- totuuden torvi
metaskeema kirjoitti:
Uskovaiset ovat ihmisiä, jotka mieluummin kieltävät totuuden kuin Jumalansa. Joulupukkiakaan ei ole olemassa aivan riippumatta siitä, että uskotaanko siihen vai ei.
Projisoit uskovaisiin oman harhasi. Sinä itse kiellät totuuden mieluummin kuin epäjumalasi.
- Jetro
Phoebus kirjoitti:
Kokeillaan.
Jään odottamaan muutoksia olemassaolooni.Toimiko toimiko!?!?!?!?!
Kielsin telepaattisesti sua olla olemassa.
Se tekee olemattomien komentelun vaikeeks,
kun kielto ei mene olemattomalle perille. Jetro kirjoitti:
Toimiko toimiko!?!?!?!?!
Kielsin telepaattisesti sua olla olemassa.
Se tekee olemattomien komentelun vaikeeks,
kun kielto ei mene olemattomalle perille.Täällä ollaan edelleen.
Kiitos kuitenkin, että yritit.- metaskeema
Projisoit uskovaisiin oman harhasi. Sinä itse kiellät totuuden mieluummin kuin epäjumalasi.
Sinun uskomuksesi minun harhoistani on harhaluulo.
- koska et ymmärrä
Jetro kirjoitti:
...Olit olemassa tai et.maailmallisen ihmisen mielestä usko on hullutusta, koska hän ei ymmärrä, koska häneltä puuttuu usko.
- Jetro
koska et ymmärrä kirjoitti:
maailmallisen ihmisen mielestä usko on hullutusta, koska hän ei ymmärrä, koska häneltä puuttuu usko.
Ota nyt sustakin selvää.
- .....
häiritsen hihujen uskontauhaa. Eikö siitäkin ole laissa määrätty rangaistus?
Siis näin: Nyt hullut hihut minä häiritsen teidän uskonrauhaanne. Olette ihan hulluja kun uskotte näkymättömiin henkiin ja jumaliin. Toivonpa vielä lopuksi, että öylätit ja ehtoollisviini saa mahanne sekaisin ja istutte paskalla koko yön vatsaanne pidellen. Hallelujaa idiootit! - Atheism
Muuten asiaa, paitsi että Zeuksessa ja Odinissa on jotain mielenkiintoistakin, toisin kuin tässä meidän Jepussamme...
- Raamatussa on
useissa kohdin esille tuotuna,miten käy jumalattomien.
Naurakaa vaan,niin Herrakin tekee pilkkaajilleen.
Kirjoituksistanne päätellen olette näsäviisaita,
ettekä niinkään älykkäitä.
Onneksi Suomessa on uskonnonvapaus ja kouluissa
aamunavaukset-etteivät lapset jää jumalattomien
vanhempiensa kasvatuksen varaan. Raamatussa on kirjoitti:
useissa kohdin esille tuotuna,miten käy jumalattomien.
Naurakaa vaan,niin Herrakin tekee pilkkaajilleen.
Kirjoituksistanne päätellen olette näsäviisaita,
ettekä niinkään älykkäitä.
Onneksi Suomessa on uskonnonvapaus ja kouluissa
aamunavaukset-etteivät lapset jää jumalattomien
vanhempiensa kasvatuksen varaan.Hys ny hihutrolli...
Eikä mee kauaakaan niin kouluista poistuu taikauskon totena opetus ja uskonto aiheet poistuvat avauksista, juhlista, yms. Nykyinen tilanne on näet kestämätön.- Jumala ei kuitenkaan
belial_666 kirjoitti:
Hys ny hihutrolli...
Eikä mee kauaakaan niin kouluista poistuu taikauskon totena opetus ja uskonto aiheet poistuvat avauksista, juhlista, yms. Nykyinen tilanne on näet kestämätön.katoa minnekään,niin,ettei huolta huomisesta!
Jumala ei kuitenkaan kirjoitti:
katoa minnekään,niin,ettei huolta huomisesta!
No miten olematon voisi kadota mihinkään?
Logiikan ihmelapsi taidat olla? :D- Jumalan lapsi
belial_666 kirjoitti:
Logiikan ihmelapsi taidat olla? :Dja Hänen tekonsa.
Jumalan lapsi kirjoitti:
ja Hänen tekonsa.
Jaa? No peijakas. Me muut on synnytty kahdesta eri sukupuolta edustavasta vanhemmasta mutta sää oletkin "jumalan lapsi"...
Kaikkia sitä. Oot sitte Jeesuksen sisar/veli?- Ei,vaan olen Hänen
belial_666 kirjoitti:
Jaa? No peijakas. Me muut on synnytty kahdesta eri sukupuolta edustavasta vanhemmasta mutta sää oletkin "jumalan lapsi"...
Kaikkia sitä. Oot sitte Jeesuksen sisar/veli?ystävänsä,niinkuin Jeesus sanoi,Hän,joka oli Jumala ihmisen muodossa.
- metaskeema
Ei,vaan olen Hänen kirjoitti:
ystävänsä,niinkuin Jeesus sanoi,Hän,joka oli Jumala ihmisen muodossa.
Sinulla ja Jeesuksella on sitten eri Jumala, jos kerran ette ole sisaruksia, vaikka väität olevasi Juamalan lapsi. Jeesus on jonkun toisen Jumalan poika kuin sen sinun.
- rakkaudeton ei hyvä
Mutta ensinnäkin ehtoollisviinin määrä on erittäin pieni, samoin siihen kuuluva ohut leipä, silti se on ehtoollinen, ja uskovaiset viettävät sitä Jeesuksen muistkoksi niin kauan kunnes hän tulee takaisin, (Aikaa ei kerrota ihmisille, sen tietää vain yksin Jumala).
Jeesus tuli maailmaan pelastaakseen ne, jotka Häneen uskovat, ja maksoi heidän syntinsä, ettei heitä tuomittaisi, ja uskovaisella on siis nyt pelastusvarmuus.
Mutta maailma saa seurata himoineen mitä milloinkin mieli tekee, ei sitä estetä, mutta niidenkin täytyy saada tietää että Jeesus rakastaa sinua, joille ei sitä tietoa muuten annettaisi, eikä kukaan kertoisi sitä heille. - minä olen minä
belial_666 kirjoitti:
Logiikan ihmelapsi taidat olla? :DJos paholainenkaan ei väitä että Jeesus olisi olematon, miten sinä sitten väität?
- Ymmärrätkö?
metaskeema kirjoitti:
Sinulla ja Jeesuksella on sitten eri Jumala, jos kerran ette ole sisaruksia, vaikka väität olevasi Juamalan lapsi. Jeesus on jonkun toisen Jumalan poika kuin sen sinun.
Jumala oli Jeesuksessa ja sovitti maailman synnin.
- uskis
Matteuksen evankeliumi:
12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
12:33 Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
12:35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
12:37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi.Niin niin... Joo joo.
JA kas, pyhä henki putkahti hihhulin perseestä ja haiskahti aika pahalle.- Kössönöm
"Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan;"
- Tuosta se tuplapuska siis sai innoituksensa lähteä Irakiin sotimaan. Meinaan vaan, että tuota hän julisti telkussa. - gsdfgsdfgsdg
Internetin evankeliumi:
12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta tiedon pilkkaamista ei anteeksi anneta.
12:32 Ja jos joku sanoo sanan faktaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin internetiä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
12:33 Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
12:35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
12:37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi.
Kristinuskon jumalia ja jeesuksia en viitsi alkaa kieltämään, kun ei niitä ole olemassakaan, mutta Elvis oli loppuvuosinaan aika plösö!
- savonarola.
Jeesux, kuin koirankakka
Eiköhän Hittavainen luonu myös city kanit.
Hittavainen on epäoikeudenmukainen.- .......
Pyhä henki on Saatanan oksennus.
- Atte Ateisti
Astarte on vanha huora!
(No niin, sitten vain odottamaan kutsua käräjäoikeuteen Suomen lain rikkomisesta..)
Suomen rikoslaki, 17 luku, §10:
"Joka
1. julkisesti pilkkaa Jumalaa ...on tuomittava uskonrauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."- Atte Ateisti
Niin, paitsi sitten kun siteerataan lain koko pykälä, ilmeneekin, että lain suojissa ovatkin vain REKISTERÖIDYT uskonnolliset yhdyskunnat.
10 § (24.7.1998/563) Uskonrauhan rikkominen. "Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa (267/1922) tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, tai
meluamalla, uhkaavalla käyttäytymisellään tai muuten häiritsee jumalanpalvelusta, kirkollista toimitusta, muuta sellaista uskonnonharjoitusta taikka hautaustilaisuutta,
on tuomittava uskonrauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. "
Googlettamalla löytyi myös ennakkotapaus, jossa kainuulaista muslimijoukkoa herjanneen jumalanpilkkatuomio meni nurin sillä perusteella, että kyseinen muslimiyhteisö ei ollut rekisteröitynyt uskonnolliseksi yhdistykseksi.
Laki on varautunut suojelemaan lähinnä valtiokirkkoa, ei yksittäisiä ihmisiä.
Eli Astarten pilkkaaminen voisi johtaa rikosoikeudellisiin seuraamuksiin vasta kun Astarten ystävät olisivat rekisteröityneet uskonnolliseksi yhdyskunnaksi.
- ei isälläänkään ollu
Oliko jeesuxella kikkeli, ja jos oli mihin se sitä tarvitsi?
- jonah fowl
aasi.ehkä he kokivat henkien sympatiaa;)
- Pedroviikset
Bacchuksen pilkkaajille ei heru yhtään drinkkilippuja. Seinäjoella pidän myös huolen ettei poket päästä teitä varttiin, minkä johdosta joudutte käymään jossain hiton sedulassa. :D
- ...
Sillä hänen vanhempansa ovat mukavia ja sivistyneitä ihmisiä, niin ihmetyttää vaan miten lapsesta tuli niin kieroutunut. varmaan aivovamma!
- ..suez
Eikös tässä ollut tarkoitus pilkata Zeusta eikä ateisteja???
- elämän eväät
JeeSux, Jeesus on saastainen lutikan niellyt Lehtolapsi.
- riwo-jeesus
on Kakkivaltias
- elämän eväät
Kakka-Valaspas
- Mursunorsu
pitäisi haastaa käräjille. Vai eikö raiskaus olekkaan rikos?
- Mursunorsu
Kiellän Pacha Kamaqin, Pachamaman ja Viracochan olemassaolon.
- UrputtavaUlappaUskis
Raamatussa kun siihenkin keksitään jokin hyvä juttu, jonka takia se on OK.
Ritarit sanovat NI, jos joku sanoo vastaaNI NI NI, kuten Raamattu elokuvassakin Todistettiin. - Rompix
UrputtavaUlappaUskis kirjoitti:
Raamatussa kun siihenkin keksitään jokin hyvä juttu, jonka takia se on OK.
Ritarit sanovat NI, jos joku sanoo vastaaNI NI NI, kuten Raamattu elokuvassakin Todistettiin.Ni! Ping! and Niiiwom!
- minkälaista tasoa?
tuollaisetko ovat ateisteja? YÖK!
minkälaista tasoa? kirjoitti:
tuollaisetko ovat ateisteja? YÖK!
Että Mithra on pienimunainen ja Zoroaster ja Zarguon pelkkiä pellejä!
- minkälaista tasoa?
Lentävä Spagettihirviö on mielenvikainen lihapullanraiskaaja!
- Taitaa suurin osa
ateista jääneen murkkuvaiheeseen..
- attention attention
Taitaa suurin osa kirjoitti:
ateista jääneen murkkuvaiheeseen..
ateisti yleensä pienipippelinen tietokonenörttinöösipoika, jonka ainoa kommunikointi tapahtuu netissä.
... oli säälittävä meemi isorokkoa, tuhkarokkoa etc. vastaan, jotka tappoivat kymmeniä miljoonia intiaaneja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664157Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D833754- 423245
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192578Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222447Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa532257- 482095
- 471798
- 361750
- 301586