Mistä ihmeestä voi johtua, että oksentelen silloin tällöin ihan ilman syytä? ko tapahtuma sijoittuu yleensä aamuun, kun herään, oksennan max. 3 tai neljä kertaa ja olo on ihan normaali taas?! Raskaana EN ole, ja olen kärsinytkin vaivasta suunnilleen muutaman vuoden. Oksenteluja tulee ehkä noin 2-3 kuukauden välein. Muuten olen täysin terve, eikä oireita mistään ole. Outoa.
Oksentelu ilman syytä(?!)
3
8834
Vastaukset
- Wikilekuri
Taisi tulla joskus telkasta ohjelma, jossa tytöllä oli jokin ruuansulatukseen liittyvä
sulkijalihas kireällä, joka aiheutti outoa pahoinvointia.. - samankaltaista
voiko olla jotain henkistä? itse olin elämäntilanteen muuttuessa kovin stressaantunut ja ehkä ahdistunut. oksensin pari kuukautta joka aamu.. ei edeltänyt pahoinvointia, vain epämääräinen tunne vatsassa/kurkussa ja oksensin ja olo oli ihan normaali. siitä tuli jo ikäänkuin rutiini. laitoin aamuisin herätyskellon 5 minuuttia aiemmin soimaan että on aikaa oksentaa.
kun elämäntilanne rauhoittui, oire katosi. tästä nyt aikaa 3,5vuotta.
reagoin muutenkin jännitykseen/stressiin huonovointisuudella ja oksentamisella. - paahto
Löystynyt vatsaportti voi aiheuttaa närästystä. Onkos semmosta vaivaa ollut? Jos on palleatyrää ja/tai löysää vatsaporttia niin pahimmillaan voi joutua oksentamaan. Kysehän on silloin vain siitä että vatsahapot pääsevät nousemaan liian ylös. Kantsii varmaan käydä lääkärissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564