Mistä ihmeestä voi johtua, että oksentelen silloin tällöin ihan ilman syytä? ko tapahtuma sijoittuu yleensä aamuun, kun herään, oksennan max. 3 tai neljä kertaa ja olo on ihan normaali taas?! Raskaana EN ole, ja olen kärsinytkin vaivasta suunnilleen muutaman vuoden. Oksenteluja tulee ehkä noin 2-3 kuukauden välein. Muuten olen täysin terve, eikä oireita mistään ole. Outoa.
Oksentelu ilman syytä(?!)
3
8662
Vastaukset
- Wikilekuri
Taisi tulla joskus telkasta ohjelma, jossa tytöllä oli jokin ruuansulatukseen liittyvä
sulkijalihas kireällä, joka aiheutti outoa pahoinvointia.. - samankaltaista
voiko olla jotain henkistä? itse olin elämäntilanteen muuttuessa kovin stressaantunut ja ehkä ahdistunut. oksensin pari kuukautta joka aamu.. ei edeltänyt pahoinvointia, vain epämääräinen tunne vatsassa/kurkussa ja oksensin ja olo oli ihan normaali. siitä tuli jo ikäänkuin rutiini. laitoin aamuisin herätyskellon 5 minuuttia aiemmin soimaan että on aikaa oksentaa.
kun elämäntilanne rauhoittui, oire katosi. tästä nyt aikaa 3,5vuotta.
reagoin muutenkin jännitykseen/stressiin huonovointisuudella ja oksentamisella. - paahto
Löystynyt vatsaportti voi aiheuttaa närästystä. Onkos semmosta vaivaa ollut? Jos on palleatyrää ja/tai löysää vatsaporttia niin pahimmillaan voi joutua oksentamaan. Kysehän on silloin vain siitä että vatsahapot pääsevät nousemaan liian ylös. Kantsii varmaan käydä lääkärissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129