Mitä katsot telkkarista?

Pakoon pakoa?

Niin, tuleeko seurattua jotain erityistä sarjaa?
Mitkä ohjelmat ovat lähellä sydäntäsi? Inhokit?

12

222

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monte34

en lemppari ja tudors sarja myöskin

• vänksy

Mitään sarjoja en ole vuosikausiin edes aloittanut seuraamaan, koska en tykkää sitoa itseäni mihinkään sellaiseen. Viimeisin sarja jota olen seurannut, oli se "Oz" silloin joskus vuosia sitten. Nykyään katson vain satunnaisesti leffoja, niin ja lottoarvonnan silloin kuin olen tv:n ääressä ja muistan.

• ...

tunnustan katsoneeni Coronation Streetiä netistä ja jäin koukkuun. Telkkaria ei ole.

• Nykyään en oikeestaan katso mitään.

Sarjat jotka oon kattonu ja ollu hyviä mielestäni:

Huff, six feet under kokonaisuudessaan.

Sopranos ekat 4 kautta, rescue me ekat 3 kautta, the wire ekat 3 kautta, rome 2. kausi, dexter ekat 1,5 kautta, satunnaiset south park jaksot ;-P

• Stretsit

Repiä miesten ja naisten välit täällä entisestään,ja saada heidät astutetuksi ulkolaisille,taikka ruikuttamaan yksinhuoltajina sosiaalikeskusten luukuille.Varsinkin vanhatpiiat ja virkailijat näkevät näin hallitsevansa rikkinäisiä perheitä paremmin ilmeisesti?

• Jevgenia
    • sirpamaikkarilta

telkkua katottua liiankin kanssa. Nyt oottelen C.S.I:tä. Suosikkeja on kaikki eri versiot Kovasta laista.

En katso mäkihyppyä, jääkiekkoa enkä hiihtoa. Niin, ja formula on maailman typerimpiä keksintöjä, joten en katso myöskään sitä.

• emmerdale (kaunarit myös siinä eessä), house, pokka pitää satunnaisesti kuten myös avara luonto.. mitähän muuta.. duudsoneita ootellaan ja serranoita. mentalistia vois katsoa pelkästään sen miehen takia siinä. :D http://images2.fanpop.com/images/photos/5300000/Patrick-Jane-Simon-Baker-patrick-jane-5389768-2035-2560.jpg

inhokkeja ei tiiä ku eihän huonoja katsota.

• kun suosikkisarjani Frasier enää ei naurata kuin harvoin.
      Sama juttu Will & Gre??? sarjan kanssa.
      Salkkaritkin alkoi syksyllä puuduttaa.

Ja vielä Epäkorrektia meni tauolle... Ei tule mitään.

Elokuvia enimmäkseen ja uutisia, vaikka TV on yleensä auki ilta viidestä lähtien.
      Sinänsä olen myös siirtänyt digiboxin levyltä DVD levylle leffoja.
      Viimeksi Linnake ja sitä edellinen Tappajahai.

Tänään voisi laittaa Shakaalin. Tai katsoa elokuvat "Miehet jotka vihaavat naisia" ja "Tyttö joka leikki tulella".

Ai niin, tänään on uudenvuoden aatto. Saas nähdä mitä ilta tuo tullessaan.
      Puolen tunnin päästä voi lähteä kauppaan ja saa varmuuden vuoksi ostaa sixbagin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3588
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1123
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      50
      1112
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      875
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      91
      855
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      94
      707
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      50
      700
    8. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      53
      688
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      680
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      117
      659
    Aihe