Uudenvuoden vaihtuessa...

......monet tekevät lupauksia. Tuli vaan mieleen että, entä jos ei ole mitään mitä luvata ? Jos joku onkin niin hyveellinen ja tyytyväinen kaikin puolin omaan minäänsä ? Ehkä hän on kuitenkin vain sokea näkemään....
Katsoessa kaunista, arvokasta taulua jää monesti huomaamatta kuinka tärkeä se pienen pieni naula onkaan, se joka taulua kannattelee ja pitää sen esillä ....

Hyvää uutta vuotta 2010

23

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maniamania

naulan mysteeri aukesi, kun pääsin pajalle opettelemaan takomista. Se naula ei ole vielä seinällä kannattelemassa mitään. Vuosi vaihtuu ilman lupauksia.

Hyvää uutta vuotta!

• No smoking

Jo kymmenen vuotta olen ollut ilman röökiä ja jatkan edelleen. On hyvä hiihtää terveillä keuhkoilla. Hyvät uudet vuodet kaikille!

• sanotaan

Happy New Years Eve!

Eli Toivoa elättävät vielä viime sekunneille, sanoi lapamato.

Kannattava naula on vielä löytämättä, vaikka taulu onkin kaikinpuolin komea ja arvokas.

• etten lupaa mitään uutta, vanhat lupaukset pitävät edelleen.

10 vuotta sitten fanitin tätä artistia ja biisiä, laitan sen tähän kaikkien iloksi ja/tai kiusaksi. ;D
      http://www.youtube.com/watch?v=_66jPJVS4JE

Hyvää Uutta Vuotta 2010.

• Voisi lopettaa polttamisen ja dokaamisen, kuntoilla enemmän, syödä terveellisemmin, olla töissä ahkerampi, kohdella Rouva Ratikkaa ja muita läheisiä paremmin, roikkua netissä vähemmän jne. Vaan turhaa on kaikki vaan turhaa. Ei mikään ole ennenkään muuttunut ja katteettomien lupausten antaminen itselleen on todella naurettavaa.

Niin se vaan on, että tämä on minun tapani elää. Nautin tästä, enkä aio mitään muuttaa. Enkä tosin usko, että niin täydellistä ihmistä onkaan, joka ei voisi elämäntapojaan parantaa. Jos joku sellaista väittäisi, tulisi mieleen se hullu, joka omasta mielestään on terve kaikkien muiden ollessa hulluja. ;-)

• kottari
    • sirpamaikkarilta

tänään etten osta yhtään tarpeetonta laukkua.

• <3

mitä lupaa mut se liittyy suhu ;D

• Lupaan naulata uuden naulan seinään jos taulu tipahtaa.

Hyvää uutta vuotta :-)

• KoppavaHoro

miksi lupaaminen pitää ajoittaa juuri vuodenvaihteeseen. Miksei voi luvata muulloin?

Mä lopetin tupakanpolton 13 kuukautta sitten, olis varmaan pitänyt odottaa uuteen vuoteen..? :)

• Marjelie

mutta otan vastaan kaiken mitä uusi vuosi tuo tullessaan, iloneen ja suruineen, eihän niistä kukaan tiedä ennakkoon.

• Marjelie

unohdin laittaa:

Hyvää Uutta Vuotta sinullekin

• Jazuli

tänään jo päivitetyt lupaukset...=o)

hyvää uutta vuotta 2010 sullekkin..morsmaikkuineen..!!!

• kuunnella enemmän sydämeni ääntä. Liekö tuo hyvä päätös? On se.

• maniamania

:D

• maniamania kirjoitti:

:D

koskaan tietää, mitä se sydän sit menee sanomaan? :/

• toivotan Sulle Hyvää Uutta Vuotta 2010! : )

• ei
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

koskaan tietää, mitä se sydän sit menee sanomaan? :/

tavallisesti sano mitään joka olisi järkevää,moni voi kärsiä jos sitä kuuntelee liikaa.

• Oopust

joskus ammoin, etten tee uuden vuoden lupauksia ja se on pitänyt...

• vierailijaana

on hyvää tahtoa ja syvyyttä ajatuksissa. Hyvää uutta vuotta!

• Jooh, viime vuonna tuli luvattua ja se lupaus on pitänyt, nyt olis tarkotus tehdä uus lupaus ja sen luotan pitävän myös. Pitää luvata vain semmosta, mikä on mahdollista ja mistä on oikeesti hyötyä elämässä :)

• ...

Miten tärkeää se on missä ympäristössä se kaunis ja arvokas taulu on? Ettei huku voimakkaampien joukkoon. Kaikilla on osansa ja annettavansa.

Hyvää uutta vuotta!

• kirpela

koska lupaukset on pidettävä. Eli en luvannut, enkä lupaa mitään, jollei rahkeet riitäkään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe