29.12-30.12 yöllä (ilmeisesti) katosi rakas matukkani vm-88 Vantaan (tietysti) Asolasta (tietysti) rosvon matkaan.
Vaalean harmaa, porrasperä ja ruma kuin variksen pyrstönalunen, rekkari EER-705. Jos näet ja viittit niin ilmota polliisille (taikka tänne), minä olen jo ilmottanut molempiin.
Mazda 323 Vantaalta
1
473
Vastaukset
- iloinen mazdani
Rakas mazdani löytyi poliisin hellittämättömien ponnistelujen tuloksena eilen ja palautui kotiinsa, maaseudun rauhaan tänään. Mazda on entisissä voimissaan vain virtalukkonsa menettäneenä mutta mitäpä arvokas, vanhempi rouva enää virtalukolla, kunhan jotenkin herää vempahtelemaan tarvittaessa. Oven lukkokin on hienokseltaan kärsinyt mutta itse ovi on edelleen tähteellä mikä on tärkeää varsinkin näin talvisaikaan.
Mazdaa ei oltu tarpeettomasti rikottu eikä kurinpäiten tärvelty, bensamääästä päätellen ajomatkakin oli jäänyt 3-4 kilometriin, varastuspaikasta löytöpaikkaan, ovelta ovelle kuten aikoinaan jokin kuljetusfirma markkinoi palvelujaan. En kuitenkaan varsinaisesti kiitä rosvoa helläkätisyydestä mutta toivon, ettei tuomio tästä rakkaan mazdani väkisinotosta ole paljoakaan yli kahdeksaa vankeusvuotta.
Kansalliskaarti, armeija, ja 4H kerholaiset voivat nyt keskeyttää etsinnät ja palata omiin askareisiinsa.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323335Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032525Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692488- 832054
- 411398
- 111258
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781016Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos34813TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28798Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6740