29.12-30.12 yöllä (ilmeisesti) katosi rakas matukkani vm-88 Vantaan (tietysti) Asolasta (tietysti) rosvon matkaan.
Vaalean harmaa, porrasperä ja ruma kuin variksen pyrstönalunen, rekkari EER-705. Jos näet ja viittit niin ilmota polliisille (taikka tänne), minä olen jo ilmottanut molempiin.
Mazda 323 Vantaalta
1
429
Vastaukset
- iloinen mazdani
Rakas mazdani löytyi poliisin hellittämättömien ponnistelujen tuloksena eilen ja palautui kotiinsa, maaseudun rauhaan tänään. Mazda on entisissä voimissaan vain virtalukkonsa menettäneenä mutta mitäpä arvokas, vanhempi rouva enää virtalukolla, kunhan jotenkin herää vempahtelemaan tarvittaessa. Oven lukkokin on hienokseltaan kärsinyt mutta itse ovi on edelleen tähteellä mikä on tärkeää varsinkin näin talvisaikaan.
Mazdaa ei oltu tarpeettomasti rikottu eikä kurinpäiten tärvelty, bensamääästä päätellen ajomatkakin oli jäänyt 3-4 kilometriin, varastuspaikasta löytöpaikkaan, ovelta ovelle kuten aikoinaan jokin kuljetusfirma markkinoi palvelujaan. En kuitenkaan varsinaisesti kiitä rosvoa helläkätisyydestä mutta toivon, ettei tuomio tästä rakkaan mazdani väkisinotosta ole paljoakaan yli kahdeksaa vankeusvuotta.
Kansalliskaarti, armeija, ja 4H kerholaiset voivat nyt keskeyttää etsinnät ja palata omiin askareisiinsa.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875