29.12-30.12 yöllä (ilmeisesti) katosi rakas matukkani vm-88 Vantaan (tietysti) Asolasta (tietysti) rosvon matkaan.
Vaalean harmaa, porrasperä ja ruma kuin variksen pyrstönalunen, rekkari EER-705. Jos näet ja viittit niin ilmota polliisille (taikka tänne), minä olen jo ilmottanut molempiin.
Mazda 323 Vantaalta
1
452
Vastaukset
- iloinen mazdani
Rakas mazdani löytyi poliisin hellittämättömien ponnistelujen tuloksena eilen ja palautui kotiinsa, maaseudun rauhaan tänään. Mazda on entisissä voimissaan vain virtalukkonsa menettäneenä mutta mitäpä arvokas, vanhempi rouva enää virtalukolla, kunhan jotenkin herää vempahtelemaan tarvittaessa. Oven lukkokin on hienokseltaan kärsinyt mutta itse ovi on edelleen tähteellä mikä on tärkeää varsinkin näin talvisaikaan.
Mazdaa ei oltu tarpeettomasti rikottu eikä kurinpäiten tärvelty, bensamääästä päätellen ajomatkakin oli jäänyt 3-4 kilometriin, varastuspaikasta löytöpaikkaan, ovelta ovelle kuten aikoinaan jokin kuljetusfirma markkinoi palvelujaan. En kuitenkaan varsinaisesti kiitä rosvoa helläkätisyydestä mutta toivon, ettei tuomio tästä rakkaan mazdani väkisinotosta ole paljoakaan yli kahdeksaa vankeusvuotta.
Kansalliskaarti, armeija, ja 4H kerholaiset voivat nyt keskeyttää etsinnät ja palata omiin askareisiinsa.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764