CNN: Espoo is the headquarters for mobile phone giant Nokia and the hometown of Formula 1 racing driver Kimi Raikkonen. The Sello shopping center, one of Finland's largest, was busy with shoppers when the shootings began at 10:08 a.m. (3:08 a.m.)
"People saw a gunman, calm, walking out of the grocery store after shooting," said Mika Pettersson, editor-in-chief of Finnish news agency STT. "People first thought it was fireworks that had been exploding, but after they realized what had happened, there was a panic."
Huom! CNN on maailman suurin ja kuuluisin uutistoimisto--tällä hetkellä!
CNN:n jutussa korostetaan, että Espoo on Kimin kotikaupunki, ja Espoossa on myös puhelinjätti Nokian pääkonttori.
Tämä Ibrahimin tekemä järjetön ammuskelu voi tulla vielä maksamaan Suomelle satoja miljoonia, ehkä miljardejakin!
Nokian ja Kimin maine meni?
13
3198
Vastaukset
- Tarkkailija N.N.
Mutta Sello sai paljon mainosta. Ehkä voimme laajentaa nyt Prisma-ketjua Amerikkaan ja haastaa Wall-Martin.
Mitäpä Kimistä ja Nokiasta. Ne ovat laskevia tähtiä muutenkin, ei niistä tullut mitään imagotappiota.- hyuuu
ketä kiinnostaa joku sello HAehhHAHE toivottavasti heitit ton juttus ihan läpällä ::DA:D:DD
- Ebsoolainen
hyuuu kirjoitti:
ketä kiinnostaa joku sello HAehhHAHE toivottavasti heitit ton juttus ihan läpällä ::DA:D:DD
puhelinta enkä katso ralleja, koska asun Espoossa. Tiesittekö muuten että murhaajan kämpän ja Kimi Räikkösen synnynkodilla on välimatkaa vain noin 3 km linnuntietä.
(Sivuhuomautus: viimeksi minulla on ollut nokian luuri v. 2001).
- Maine ja kunnia
Kun Helsinki , Espoo ja Vantaa liitetään yhteen, kaupungin nimeksi tulkoon Espoo. Siellä on Westendkin, Helsinskissä sen sijaan ei ole.
- nok-nok
välittömästi siirtää Nokialle, jossa se alunperinkin oli.
- Yhtymä YyÄäÖö
och wendent jag Artsi Paasilinna and Nokiland
- se maine
Yhtymä YyÄäÖö kirjoitti:
och wendent jag Artsi Paasilinna and Nokiland
http://www.cnn.com/2009/WORLD/europe/12/31/finland.shooting.shopping.mall/index.html
- NokialtaMummo60v.
nok-nok kirjoitti:
välittömästi siirtää Nokialle, jossa se alunperinkin oli.
tehdas takas xP
- joo..
The Jakarta post uutisoi ampumista ja loppuhuomiona on:
the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
vapaa käännös: Pieni pohjoismaa (Suomi) on tunnettu korkeista itsemurhamääristä, kovasta juomisesta ja kotiväkivallasta
Voitte itse tarkistaa:
http://www.thejakartapost.com/news/2009/12/31/finnish-media-4-dead-mall-shooting.html
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/165853.shtml- kuus0
Eipä ole yksinkertaisempaa keskustelua nähty. ollaanko Suomessa vai hölmölandiassa
- Gower
kuus0 kirjoitti:
Eipä ole yksinkertaisempaa keskustelua nähty. ollaanko Suomessa vai hölmölandiassa
^
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294