vielä yhteen? Pistetäänkö vedonlyönti pystyyn että kauanko kestää:))) Siis monesko kerta tää nyt on kun Mervi häätää Mattia asunnostaan? Mulla ei enää laskupää pelaa tässä suhdekuviossa. Uskomaton farssi jokako suorastaan itkettää. Mikä saanaisen aina vaan uudestaan ja uudestaan ottamaan kelvottomaksi havainneensa kumppanin takaisn? Ei ole rahastakaan kysymys. Siis mistä? En oikein usko rakkauteenkaan. Oisko pahemmanlaatuinen läheisriippuvuus... vai mikä lie. Luulis sen verran olevan itsesuojeluvaistoa että tajuais ketä haluaa kattonsa alle asumaan ja ketä ei. Ja viinan kanssa löäträämisen seuraukset on nähty joten joka kerta kun alkotuotetta roudaa kotiinsa, saa Mervi varautua tähän. Katotaan ja toivotaan etä VOHDOINKIN Mervi alkais elää aikuisen naisen aikuista elämää.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009123110861821_uu.shtml
Meneekö Matti ja Mervi joskus
17
238
Vastaukset
Matin ja Mervin täällä esille siinä muodossa, että perustin parisuhdeneuvontapisteen nimeltä Matti ja Mervi, niin ketju katosi palstalta. Joku otti porot nokkaansa.
- Peltikii*...
Tapolaska täällä liikenteessä poronokkana:))))
Peltikii*... kirjoitti:
Tapolaska täällä liikenteessä poronokkana:))))
hauskaa oli niin kauan kun sitä kesti:-) Otin virtuaalisesti vastaan parisuhdeongelmista kärsiviä pareja:-D)))))))))))
- parataps
Tuli taas mieleen että taaskaan ei ajatella lapsia.Miltä tuntuu se että äiti siis tapola onlööpeissä.Kyllä viina on viisasten juoma.Se täytyy todeta.Muistan vielä senkin kum matti meni ensimmäiseen vai oliko se toiseen avioliittoon niin mummo siis hänen sanoi että kun sen viinan jättäis niin olisi niinkuin hyvä mies mutta siitähän on jo aikaa kun mummo kuoli vai on siitä niin kauaakaan.
Hyvää vielä parempaa uutta vuotta.201023 - Sinimarjanen
Viimeistään silloin, kun Matilla on kova rahapula. Toivon vain, että Mervi viisastuisi...
- Sinimarjanen
minttupuu kirjoitti:
tietty onkin puhdas pulmunen...
todellakaan ole sitä, mutta joka tapauksessa toivon, että pysyisivät erossa toisistaan.
maistuu Mervillekin.
- Peltikii*...
IKUINEN lähestymiskielto. Kyllä tässä jo alkaa kyllästymään muutkin kuin asianosaiset ja heidän omaisensa!!!
- 5
Peltikii*... kirjoitti:
IKUINEN lähestymiskielto. Kyllä tässä jo alkaa kyllästymään muutkin kuin asianosaiset ja heidän omaisensa!!!
elämäänsä, eivät täältä kysy lupaa. Minulle riittää oman elämän koukerot.
- Peltikii*...
5 kirjoitti:
elämäänsä, eivät täältä kysy lupaa. Minulle riittää oman elämän koukerot.
tossa touhuilussa mitä ovat pitäneet, ei kohta toinen tai kumpikaan enää elä. Siitähän tässä on kysymys. Ovat hengenvaarallista seuraa toisilleen.
- 5
Peltikii*... kirjoitti:
tossa touhuilussa mitä ovat pitäneet, ei kohta toinen tai kumpikaan enää elä. Siitähän tässä on kysymys. Ovat hengenvaarallista seuraa toisilleen.
lakia, jolla ulkopuoliset voisivat määrätä kahden aikuisen elämää.
- Peltikii*...
5 kirjoitti:
lakia, jolla ulkopuoliset voisivat määrätä kahden aikuisen elämää.
korkea aika! Kukahan kansanedustaja laittais aloitteen tästä laista?!Säästyis varmaan ruumiita.
- RIMMIR
aikoinaan. Rakastivat mutta yhdessä oloa eivä kestäneet. Tässä joku aika sitten tuli se vanha elokuva kuka pelkää Virginia Wolfia. Olin nähnyt sen aiemmin parikymmentä vuotta sitten, mutta nyt vasta ymmärsin kuinka he oman tuskansa toivat esille siinä elokuvassa.
Se on harmi että Matti ei voi laittaa sitä energiaansa ja itsepäisyyttään muuhun kuin jonninjoutavaan. - Nalli-Kallio
Hommassa lienee kyse siitä, että niin kauan kun oho, is, it ja kumppanit maksaa soudetaan ja huovataan.
- MeSelf
mut ooppera ei.
Markasta vetoo, et espanjan rantsulla poseeraavat 7lehdelle, vain ajan kysymys.
Eiksne otto lapsetkin oo muotii julkkiksilla, ni ois nykyttäjällä ja mertsulla sellainen lento lapsi sitte.. vaikkapa Otto nimppariltaan.. - 7+16
Viimeistään hiihtolomien aikaan Matti laulaa Inglesissä Jorma-Kalevin baarissa. Mervi istuu päydässä olutlasin kanssa, hymyillen. Matin luottotoimittaja kertoo kuinka lähestymiskielto on kumottu pari viikkoa aikaisemmin. Vihkivalaa ei olekkaan vielä uudistettu, ehkä tällä matkalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663