Ovatko kaikki suomalaiset miehet Matti (Masa) Nykäsiä Jyväsistä?
(tuijottaa ihmeissään töllöä)
Gallup
15
107
Vastaukset
- Jazuli
siit tarttee olla kiitollinen..=o}
- Zakuskat
sillä lyhyen mutta ytimekkään kokemukseni nojalla nojaan itseeni.
Zakuskat kirjoitti:
sillä lyhyen mutta ytimekkään kokemukseni nojalla nojaan itseeni.
Pääasia kai onkin että on joku johon nojata :-)
- Zakuskat
laskin..väärin kirjoitti:
Pääasia kai onkin että on joku johon nojata :-)
...ehkä vähän tasapaino-onkelmia.
(oli muuten aika tylsä leffa)
- sirpamaikkarilta
Matti on kyllä ihan omaa luokkaansa.
- Zakuskat
Mäkin olen maikkaritauolla. Luokalle jäin monista syistä aika monesti.
- sirpamaikkarilta
Zakuskat kirjoitti:
Mäkin olen maikkaritauolla. Luokalle jäin monista syistä aika monesti.
ei pääse edes luokalle jäämällä.
Onnittelut tauon suhteen. Mä olen ikuisesti yhdistettynä.
- salapoliiti.
kertoisitteko, että minkä näköinen itse olette?
- Zakuskat
niin kuin verbaalisesti?
- blondi
(kuvittele loput)
- fruitsh
mistä moinen vfiloosohvia?
- Zakuskat
tuota uhon ja sekoilun määrää. Jos kelataan, niin mussa maailma on menettänyt yhden samalaisen hörhön järjellä ja paremmalla tyylillä.
(v-tyyli) - fruitsh
Zakuskat kirjoitti:
tuota uhon ja sekoilun määrää. Jos kelataan, niin mussa maailma on menettänyt yhden samalaisen hörhön järjellä ja paremmalla tyylillä.
(v-tyyli)entäs nämä?
i like your style - Zakuskat
fruitsh kirjoitti:
entäs nämä?
i like your styleSulle mä kehtaisin sanoa, että naiset lukevat ihmisiä, miehet tyytyvät selaamaan neljää sormella kostuttamaansa sivua.
- fruitsh
Zakuskat kirjoitti:
Sulle mä kehtaisin sanoa, että naiset lukevat ihmisiä, miehet tyytyvät selaamaan neljää sormella kostuttamaansa sivua.
se pieni ero, eheä täysinymmärretty ...
Made-maker
50/60
- HYPPÄÄJÄ:::!!!!
.
englannissakin oli joku eddie edwards
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3673160Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3101508En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991295Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847