Oletko ollut Ellen White säätiön johtajana?
Montako Ellen Whiten kirjaa sinulla on?
Uskotko Ellen Whiten profetiaan että sunnuntaista tulee "huomenna" pedonmerkki?
Tohtori Arasolalle vastauspyyntö
9
149
Vastaukset
- suuri epäilys
Olen miettinyt miten saan sapattisinetin ja pelastun?
- Untamo
Tee välisi Jumalasi kanssa oikeisiin suhteisiin. Lopeta tuo ironimainen pilkka ja pyydä armahdusta luojaltasi.
Hälmöä pilkkaa laskettelet!
- Veli kulta
Silloin Jumalan oma merkki mitätöitiin. Ja pedon merkki nousi kunniaansa.
Montako kortti pakkaa on hallussasi? Pelaatko jatjuvasti uhka peliä.
Kauvanko olet ollut Demonijärjestön johdossa?
Onko aikomuksesi härnätä hengellisiä johtajia ?
Luotatko Kärpästen Herraan kaikesta sydämestäsi ja mielestäsi elämäsi poppuun asti?Adventistihan tietää että sunnuntai-laki-pedonmerkkiä EI ole olemassakaan !!!
Tosin he odottavat sitä kuin kuuta noutavaa. Uskovat siihen yhtälailla kuin sapattisinettiin:
http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm - http://www.endtime.net/kinfof.htm
""Pedon Merkki Tulee Pian
"Pedon merkki" toteutuu vasta, kun sunnuntaita lain avulla pakotetaan pitämään lepopäivänä, ja se tapahtuu mitä todennäköisimmin lähitulevaisuudessa."" --adventtioppia nykyajassa--
Toivonlinnan yhteiskristillisen opinahjon liepeiltä saat lisätietoa sekä tietysti Suuresta Taistelusta, johon nettisivu KÄSKEE tutustumaan.
Harva adventisti tietää edes sen olemassaoloa.
"Jos haluat tavalla tai toisella auttaa tämän tai muiden lehtisten jakamisessa, ota yhteyttä:
HELINÄ JOKINEN, KUOPPAJÄRVENTIE 124, 21500 PIIKKIÖ"
Ehkä joku toivonlinnalainen oppilas kipaisee tuomaan sinulle nivaskan jaettavaa kunhan pyydät.
Täytyy toistella samoja juttuja??
"Oletko ollut Ellen White säätiön johtajana?"
En
"Montako Ellen Whiten kirjaa sinulla on?"
Kaikki (CDllä)
"Uskotko Ellen Whiten profetiaan että sunnuntaista tulee "huomenna" pedonmerkki?"
Uskon enemmän siihen toiseen täälläkin mainostamaani EGWn esittämään ajatukseen, jonka mukaan asiassa on kysymys paljon enemmästä, koska hän sanoo sellaisten adventistien, joilla ei ole elävää kristuskokemusta olevan valmistumassa pedon merkkiin ja sellaisten adventtikirkkoon kuulumattomien, jotka ovat aidossa uskossa olevan valmistumassa Jumalan sinettiin.
Kai- 16+7
tosi häiritsevä asia minulla osuu adventisteissa koko ajan silmään.Jumalaan uskovat ihmiset kirjoittavat lähes aina loppuun Herran siunausta tai siunausta tai edes jotain sellaista..ei näy teidän adventistien tekstien perässä..jotenkin tulee sellainen olo että oltaisiin omahyväisiä,eikä lähimmäiset oikeasti kiinnosta.En tosin tuomitse vaan kerron vain oman näkemykseni.
Herran siunausta "Uskotko Ellen Whiten profetiaan että sunnuntaista tulee "huomenna" pedonmerkki?" (vilpitön kysyjä)
"on kysymys paljon enemmästä", vastaa Kai Arasola vilpittömästi.
Niinpä. Kyllä adventistit ihan tosissaan ovat kauppaamassa rekisteröityä tavaramerkkiään - että lauantai
pelastaa ja sunnuntai kadottaa. Loppuosa Kain vastauuksessa tähtää tarkalleen tähän piinaavaan pelotteluun:
][[][] Pedon Merkki Tulee Pian
"Pedon merkki" toteutuu vasta, kun sunnuntaita lain avulla pakotetaan pitämään lepopäivänä,
ja se tapahtuu mitä todennäköisimmin lähitulevaisuudessa.""
- -
(Lue enemmän kirjasta "Suuri Taistelu", lyhyt laitos s. 358-368)
Kauhea Rangaistus
Raamattu paljastaa, että "pedon merkin" valitsijat tulevat saamaan kauhean rangaistuksen.
He joutuvat kärsimään hirveitä tuskia [][][] - http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm
(Piikkiön Toivonlinnasta saa tilata, kuten linkissä sanotaankin, saman traktaattina jaettavaksi.
Varmaankin Adventtikirkon evankelistojen hallinnolliselta johtajalta, Kai Arasolaltakin niitä saisi?)
Minun mielestäni jo ihmisen sivistyneisyyskin tyrmää tuon typerän egw-opin.
Antti- eremith
AnttiVKantola kirjoitti:
"Uskotko Ellen Whiten profetiaan että sunnuntaista tulee "huomenna" pedonmerkki?" (vilpitön kysyjä)
"on kysymys paljon enemmästä", vastaa Kai Arasola vilpittömästi.
Niinpä. Kyllä adventistit ihan tosissaan ovat kauppaamassa rekisteröityä tavaramerkkiään - että lauantai
pelastaa ja sunnuntai kadottaa. Loppuosa Kain vastauuksessa tähtää tarkalleen tähän piinaavaan pelotteluun:
][[][] Pedon Merkki Tulee Pian
"Pedon merkki" toteutuu vasta, kun sunnuntaita lain avulla pakotetaan pitämään lepopäivänä,
ja se tapahtuu mitä todennäköisimmin lähitulevaisuudessa.""
- -
(Lue enemmän kirjasta "Suuri Taistelu", lyhyt laitos s. 358-368)
Kauhea Rangaistus
Raamattu paljastaa, että "pedon merkin" valitsijat tulevat saamaan kauhean rangaistuksen.
He joutuvat kärsimään hirveitä tuskia [][][] - http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm
(Piikkiön Toivonlinnasta saa tilata, kuten linkissä sanotaankin, saman traktaattina jaettavaksi.
Varmaankin Adventtikirkon evankelistojen hallinnolliselta johtajalta, Kai Arasolaltakin niitä saisi?)
Minun mielestäni jo ihmisen sivistyneisyyskin tyrmää tuon typerän egw-opin.
Anttisiinä mielessä jossa adventistit sitä "kaupittelevat", että joku ihminen joka ei hyväksy heidän tarjoamiaan opinkappaleita pelastuskysymyksinä, niin ottavat pedon merkin. Voiko enään pimeimmästä opista juurikaan puhua. Sitä vastoin kun ihmisen tarkoituksena on etsiä Jumala rakkauden valtakuntaa, jossa hänen rakkautensa hallitsee, niin nämä uskonlahkot peloittelevat heitä pedon merkeillä ja sapatti sineteillä ja muilla hirvityksillään, niin ei nämä lahkolaiset juuri ymmärrä Taivaallisen Jumalan rakkauden evankeliumista mitään.
- toim.huom.
Adventismi on samoin yhdenasianliike kuin Jeh.Todistajatkin!
Teissä on paljon yhteistä!
Myös mormonismiin teillä on yhtenevyyttä.
Mitään noista kolmesta ei pidetä varsinaiseen kristinuskoon kuuluvana kulttina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881