LOST season6

Loppuis jo !!!!

Tää sarja ois saanu loppuu toho vitos kautee lopullisesti !!!!!!!!!!!

4 kaudessahan sarja oli jo puhki kaluttu ja kaikki saaren salaisuudet ratkottu. mikää ihmeen pakkomielle tekijöillä jatkaa tätä paskaa loputtomiin !!!!!!!!

6

1217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysin toista mieltä

      "4 kaudessahan sarja oli jo puhki kaluttu ja kaikki saaren salaisuudet ratkottu"

      Olet kyllä todella yksinkertainen ja tyhmä jos todellakin kuvittelet noin. On vielä todella runsaasti asioita, jotka ovat täysin auki.

      Viitoskausi oli yksi parhaista, ja odotan todella innolla kuutoskautta.

      Mitä vittua sinä muuten tätä sarjaa katsot, jos et halua? Pakottaako joku sinut aseella uhaten?

      Sulje se telkkari ja mene vaikka lenkille, paskapää!!!

      • Loppuis jo !!!!

        Olen nähnyt sarjaa 4 kauteen saakka, enkä sen päätyttyä nähnyt mitään järkeä jatkaa tätä sarjaa kokonaisella pitkällä vitoskaudella. Joo, on auki kun tekijät ei osaa katkasta, ei mitään rotia. Minä voisin tehdä 5 osaisen lopetuksen sarjalle, mitä sitä turhaan enää pitkittämällä pitkittämään. Ja kyllä, ei tarvii keksiä lilää salaisuuksia, kun kaikki kiinnostava on jo nähty. Sarja tuskin muuta kuin toistaa itseään, mutta niinhän kävi salatuillekin elämille, mutta se on kyllä parempi kuin tämä pitkittämällä pitkitetty sarja jota ei enään kukaan jaksa katsoa. Harpers Island on parempi ja se tajuttiin lopettaa ajoissa.


      • idioticah
        Loppuis jo !!!! kirjoitti:

        Olen nähnyt sarjaa 4 kauteen saakka, enkä sen päätyttyä nähnyt mitään järkeä jatkaa tätä sarjaa kokonaisella pitkällä vitoskaudella. Joo, on auki kun tekijät ei osaa katkasta, ei mitään rotia. Minä voisin tehdä 5 osaisen lopetuksen sarjalle, mitä sitä turhaan enää pitkittämällä pitkittämään. Ja kyllä, ei tarvii keksiä lilää salaisuuksia, kun kaikki kiinnostava on jo nähty. Sarja tuskin muuta kuin toistaa itseään, mutta niinhän kävi salatuillekin elämille, mutta se on kyllä parempi kuin tämä pitkittämällä pitkitetty sarja jota ei enään kukaan jaksa katsoa. Harpers Island on parempi ja se tajuttiin lopettaa ajoissa.

        Sarjan ei pidäkään loppua siihen että osa selvityjistä pääsee kotiin. Salatut elämät muka parempi? Buahahahaahaaa....kiitos illan parhaista nauruista :D


      • Smd O_o
        Loppuis jo !!!! kirjoitti:

        Olen nähnyt sarjaa 4 kauteen saakka, enkä sen päätyttyä nähnyt mitään järkeä jatkaa tätä sarjaa kokonaisella pitkällä vitoskaudella. Joo, on auki kun tekijät ei osaa katkasta, ei mitään rotia. Minä voisin tehdä 5 osaisen lopetuksen sarjalle, mitä sitä turhaan enää pitkittämällä pitkittämään. Ja kyllä, ei tarvii keksiä lilää salaisuuksia, kun kaikki kiinnostava on jo nähty. Sarja tuskin muuta kuin toistaa itseään, mutta niinhän kävi salatuillekin elämille, mutta se on kyllä parempi kuin tämä pitkittämällä pitkitetty sarja jota ei enään kukaan jaksa katsoa. Harpers Island on parempi ja se tajuttiin lopettaa ajoissa.

        ''tämä pitkittämällä pitkitetty sarja jota ei enään kukaan jaksa katsoa.''
        Oot aika pihalla jos luulet että ''kukaan'' ei jaksa katsoa...LOST on vieläkin yksi tv:n katsotuimmista sarjoista...
        Ja luulen että sinun tekemät 5 osaa ei olisi mitään parasta katseltavaa.


    • Salkkareita...

      ... jota itse en ole katsonut vuosiin. Mutta tuskin meno on muuttunut siitä parempaan.

      Ja täytyy sanoa, että olet selvästi idiootti. Tältä istumalta voisin väittää että olet jättänyt Lostin katsomisen jossain neljännen kauden puolivälissä, ehkä jaksanut loppuun, mutta vitoskauteen et selvästi ole edes koskenutkaan.

      Vitoskausi oli ja on kaikista Lostin kausista mielenkiintoisin, kutoskaudesta kun päässyt vasta katsomaan tuon pilotin. Jacob ja kaikki ne kysymykset jotka vaan kiinnostavat aina vain enemmän~ ...

      Painu oikeasti jonnekkin muualle, kun kerta syvällinen aivotyö ei onnistu tämän sarjan kohdalla.

      • LOst...

        Kaudet paremmuusjärjestyksesä:

        Season 1
        Season 5
        Season 4
        Season 2
        Season 3 (Itkua & draamaa, juoni ei meinaa mennä eteenpäin millään. Helposti huonoin kausi.)

        --- ---
        Season 6 (Saa nähdä pääseekö tämä kausi parhaimpien joukkoon. Kovat on ainakin odotukset.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe