Hei, olen vielä neitsyt, mutta olen tapaillut ihanaa miestä jonkin aikaa. haluan hänen kanssa rakastella!Mutta pelottaa tuo kondomi, miten se laitetaan? ja täytyykö minun se naisena laittaa, vai mies? ja missä vaiheessa?
Haluan häntä mutta en tahtoisi olla "tumpelo" hänen edessään sillä hän on jo kokenut yhtä sun toista....
Auttakee kiitos
kondomi
6
674
Vastaukset 6
- M82
Kyllä se on miehen omia hommia tuo kondoomin laitto. Varsinkin jos ette ole tunteneet toisiamme pidempään niin se menisi varmasti säheltämiseksi jos yrittäisit laittaa sitä kondomia miehelle. Muutenkin miehet joskus tyydyttävät itseään kondomi päällä jottei taidot ruostu jos eivät ole olleet vähään aikaan naisten kanssa tekimisissä.
- M82
Oli sitten mies tai nainen niin kannattaa ottaa se kondomi lähettyville jo ennen esileikkiä jottei sitä tarvitse mennä hakemaan. Ja niin kannattaa jo ennakkoon kysellä että löytyykö lompakon pohjalta kondomia. Jos ei löydy niin sitten sun pitää varmaan niitä varulta ostaa. Tosin jos nainen kyselee tuollaista (onko sulla olemassa kaiken varalta kondomeita) niin ainakin siinä vaiheessa moni mies menee samantien niitä ostamaan. Itse olen sen verran vanhanaikainen että pidän itsestäänselvyytenä että miehellä on kondomit mukana esim lompakon pohjalla jos tapailee kiinnostavaa naista.
- Kaikkein huonoin
M82 kirjoitti:
Oli sitten mies tai nainen niin kannattaa ottaa se kondomi lähettyville jo ennen esileikkiä jottei sitä tarvitse mennä hakemaan. Ja niin kannattaa jo ennakkoon kysellä että löytyykö lompakon pohjalta kondomia. Jos ei löydy niin sitten sun pitää varmaan niitä varulta ostaa. Tosin jos nainen kyselee tuollaista (onko sulla olemassa kaiken varalta kondomeita) niin ainakin siinä vaiheessa moni mies menee samantien niitä ostamaan. Itse olen sen verran vanhanaikainen että pidän itsestäänselvyytenä että miehellä on kondomit mukana esim lompakon pohjalla jos tapailee kiinnostavaa naista.
paikka kondomin säilytykseen on juurikin se lompakon pohja. Kannattaa kyllä tarkistaa, että kondomi on kunnossa lompakossa säilyttämisen jälkeen, siellä niitä ei kannattaisi pitää.
- Anonyymi00004
Vain täysi luuseri käyttää kondomia
- Anonyymi00005
Eikön mies laita päälle, jos haluaa seksiä.
- Anonyymi00007
Ylläpito poiti vastauksen mutta kysytään sitten näin miksi naisen pitää laittaa kondomi miehelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5791184- 71821
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.266652- 53624
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161612Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä171611Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.84562Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta119552Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht202519Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20486