NUORUUS...
...Olin 16-vuotias kun tapasin sen ns,ensirakkauteni pekan (puna) hänellä oli punaiset kiharat hiukset,hän oli vuoden minua vanhempi.Kertoi alussa,kuinka sillä on vaikeaa ja harkinneensa itsaria...En kertonut omasta elämästäni.Oltiin muutama kuukausi yhdessä,suhde oli platoninen,koska en halunnut seksiä...
Pekka olisi halunnut,mutta minä en.Olimme meidän pihalla teltassa,minä, Pekka ja Outi,Outilla oli ollut seksisuhteita monien kanssa,minulla ei ollenkaan,no Outi halusi Pekan...Oli silloin 12-vuotias,sanoin käyväni kaupungilla katsomassa onks siellä tuttuja,no aikaa mulla ei kauaa mennyt noin 20 minuuttia,
kun tulin takaisin ja avasin teltan oviaukon,niin näin ne siinä rakastelemassa,se sattui kovasti minuun ja jätin Pekan,Pekka pyysi minua monta kertaa aloittaa alusta,mutta sanoin etten voi,koska en pysty enää luottamaan...Sitten yxilta Pekka,Outi,Minna ja toinenkin Pekka tuli mun luo ja ne halusivat tietää
tulevaisuudestaan...No minä laskin ne sitten meidän avonaiselle vintille ja otin peilin eteeni ja pyysin punalta jotain sille kuuluvaa,hän antoi minulle ruskean rahapussinsa,otin sen käteeni...Olin kuulemma puhunut latinaa ja alkanut sitten itkeä hirveästi ja olin sanonut että,Pekka (puna) kuolee viikon päästä.
Toiset olivat nauraneet eivätkä uskoneet minua...Viikoa myöhemmin pekka kuoli jäi rekan alle Heinolan kirkonkylän kesoelin kohdalla.Toiset tuli kertomaan minulle ja mentiin sinne, istuttiin huoltamon
seinustalla ja yx kax lähdin juksemaan tiellepäin,juoksin heinäpenkereen ylös ja katsoin kun rekka tuli noin 6 metrin päässä Mikkelin suunnasta ja olin aikeissa juosta rekan alle.Yx kax tunsin oikessa käsivarressani kovan riuhtaisun ja lensin penkereen alas,mutta ketään ihmistä en siinä lähelläni nähnyt. Toiset juoksivat sitten mun luokseni...Tämä koko asia pyyhkiytyi muististani 13-14vuoden ajaksi,kunnes toinen Pekka näki minut ja tuli juttelee minulle ja alkoi kysellä,että vieläkö muistam punan??? Sanoin etten muista,oli hölmistyneen näköinen ja kysyi että,oonko mä tosissani? Sanoin että,tietysti olen ja kysyin että pitäiskö mun tuntea sellainen ihminen,että kuka se sitten on...No Pekka sanoi sitten,että se oli mun poikaystävä ja että rakastin sitä ja alkoi kertoa asioista,yx kax minun muistini palautui ja tunsin sen tuskankin,muistin myös peilin,joka oli lattialla edessäni näin siinä peilissä alalaidassa elävät liekit ja tekstin siitä Pekan kuolemasta.Etsin sen jälkeen Pekan haudankin ja kävin jättämässä jäähyväiset ruusujen kera.Sit minulle selvisi sekin,miksi olin aina pelännyt mennä peilin eteen,pelkäsin näkeväni peilistä
jotakin...Kai se sitten oli alitajunnassa ja oisi voinut tulla sieltä esiin peilinkin edessä,ois vaan voinut olla
kovempi isku kuin,muuten tullessa...10.10.76 klo.10.00 pääsin ripille,Warpeniuksen Hannu,jonka pihamökissä asuttiin,toi minulle lohenpunaisia ruusuja,kun otin ne käteeni,tunsin käsittämätöntä pelkoa,
ihmettelin asiaa,koska Hannu oli aina ystävällinen ja mukava ihminen...Sen jälkeen aloin kuulla
laahustavia-laahavia askeleita yöllä,meidän avonaiselta vintiltä,välillä kuulin ne ennen kuin nukuin,välillä
heräsin ja kuuli ne,herätin isäkin monina öinä katsomaan,kuka siellä vintillä on...No ei isä siellä mitään nähnyt,sitä jatkui 1.11.76 saakka.Menin silloin aamulla hakemaan palopostista vettä,lunta oli satanut,lumen alta näin mustaa lämpöpukua vähän ja verta laajasti, palopostin edessä oli halkaistu peltitynnyri,jossa
oli jäätynyttä vettä,sen reunalla roikkui takaraivonkappaleita....Siinä makasi Hannu kuolleena.Poliisit ja ruumisauto tulivat ja veivät hannun pois sen jälkeen en enään kuullut laahaavia askeleita...palaan vielä hieman taaksepäin,silloin kun pekka kuoli,niin viikon sisällä,minut myös raiskattiin ja yhden kerran yritettiin raiskata.Raiskausyrityksiä,minulla on takanani yli 20,olen yleensä ottaen pitänyt kaiken
sisälläni... JATKUU
RANKKA NUORUUS ( OSA 2 )
Rakastavasydän
0
502
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019