RANKKA AIKUIS-IKÄ ( OSA 4 )

Rakastavasydän

Menin sitten avioliittoon eka aviomieheni kanssa,hänen kiristämisen ja uhkailuidensa vuoksi. Se avioliittoni oli täysi helvetti,siitä liitosta syntyi yksi tytär,joka
onkin tullut ihan isäänsä...Aviomies oli Jouko eli jokke,hän joi 4-5 päivää viikossa,oli väkivaltainen,käytti ruumiillista sekä henkistä väkivaltaa.Ei välittänyt tytöstäkään,eikä koskaan hoitanut lastaan tai mitään muutakaan,tein yksin kaikki kotityöt,leivoin 2 kertaa viikossa,hoidin tytön,joka ensimmäisen 1.5 kuukautta huusi yötäpäivää...usein jouduin yölläkin lähtee karkuun tytön kanssa siskolleni.Mieheni petti minua monien kanssa hutsujen,muidenkin kanssa ja minun omien naisystävieni kanssa,koulukaverinikin kanssa,sen nimi on Sirpa,silläkin oli omamies,mieheni toi näitä muijia myös kotiin ja makas niiden kanssa,myös minun nähteni ja aviovuoteessakin,kun halusin erota,hän uhkaili tappaa minut ja tyttäremme jos eroan ja
välillä uhkasi tapattaaja yx hänen kaverinsa yrittikin tappaa minut kerran veitsen kanssa.Sit sain reilu 6 kuukautta tappouhkaus-soittoja siltä tyypiltä...Välillä mieheni sekoili kännissä yhden homonkin kanssa, sitten kun tulin sairaalasta synnyttämästä,niin Sirpa oli meillä ja ensimmäisenä sanoi mulle että,hän on nainut Joken kanssa sen aikaa kun olin sairaalassa,ettei sen tarttenut olla puutteessa...Sirpa lähti sit
ukkonsa luokse ja mieheni pakoitti minut taas kerran olemaan kanssaan...Illalla Sirpa tuli takaisin ja nai mieheni kanssa olohuoneessa,aamuyöllä Sirpan mies soitti ovikelloa,menin ovelle,niin hän sanoi mulle että,tässä on sen huoran kakara,et hän ei enää ala sitä yksin hoitamaan...Siinä tapahtui kaikkea ja viiminen pisara mulle oli sitten se,kun olin laittamassa ruokaa ja kesken ruuanlaiton menin olohuoneeseen hakemaan jotain,niin näin kun Jokke antoi omalle tyttärelleen suihin,joka 2 vuotias,silloin päätin et nyt tää helvetti kyllä loppuu,vaikka sitten tappaisi minut,että parempi sekin kuin jatkaa enää hetkeäkään... Hain siis eron siitä,uhkailuiden vuoksi jouduin syyksi ilmoittamaan ettei sovita yhteen...Sen jälkee sitten 2
siskoani miehineen ja isäni, tulivat käymään ja haukkuivat minut lyttyyn,koska olin kuulemma häpäissyt sukunikin eroamalla...Lupasivat myös ostaa minulle siitä hyvästä hieromasauvan...No suvulleni
loukkaantuneena,aattelin antaa takasin,joten menin uudelleen avioon,sit uhmasta,huonolla menestyksellä,sekin mies joi ja petti...Oli jo vihkiyönä,kolmen yleisennaisen kanssa,josta kuulin vasta sen jälkeenkun hain eron.Mieheni asunto oi isäni yläpuolella ja isä oli kuullut sieltä ääniä ja aatteli minun olevan siellä mieheni kanssa,ovi oli auki käytävään ja isä meni sisälle,siellä mieheni olikin 3 muijan kanssa,
kaikki alastomina ja täysissä työtouhuissa...Siinä avioliitossa en ollut kuin 3 kuukautta,kun mulle riitti.Sit tapasin kirjeenvaihdon kautta myös toisen tyttäreni isän,isä ja toisetkin olivat sitä mieltä että,on hyvä mies ja niinpä suostuin avioon,koska rakastinkin häntä.Hänen piti olla hellä,kiltti lapsi -ja eläinrakas...raitis jne...No sit kun pappi sanoi Amen,niin totuuskin alkoi valjeta.Hän joi oli hyvin väkivaltainen,ei sietänyt eläimiä,ei ollut lapsirakaskaan,tulin raskaaksi kolme päivää vihkimisen jälkeen...Sitten kun tutustuin hänen
äitiinsä,joka oli minua kohtaan tosi ihana ja herttainen ja hänen veljeensä niin,sain myöskin kuulla koko totuuden ja tajusin mieheni valehdelleen minulle aivan kaiken alusta alkaen...Siis kaikki paljastui vajaa kuukausi tyttären syntymän jälkeen osa jo aiemmin...Mieheni olikin istunut vankilassa monia vuosia,sillä olipetoksia,kavalluksia, väkivaltarikoksia,varkauksia,ampuma-ase rikoksia jne...Lopulta hän sotki kaikki asiat
niin että,sai tappotuomion ja tytär oli vajaan kuukauden ikäinen kun jäin leskeksi...

0

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Terveys
        320
        7600
      2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        66
        2176
      3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        176
        1853
      4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
        Kajaani
        16
        1382
      5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
        Ikävä
        112
        1287
      6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
        Suomalaiset julkkikset
        9
        1251
      7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
        Maailman menoa
        170
        1231
      8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
        Puolanka
        56
        1181
      9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
        Ikävä
        41
        1081
      10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        290
        1019
      Aihe