RANKAN ELÄMÄN LOPPUKERTOMUS...

Rakastavasydän

Nykyisellä miehelläni on myös rankka menneisyys ja kadulla kasvamisesta lähtien,maailman kuuluun rock-yhtyeeseen... paha heroiini ongelma,josta pääsi irti 10 vuotta sitten maailman kuuluun pahamaineiseen jengiin kuuluminen,josta myös pääsi irti,vaikka kaverit vieläkin pyytävät takaisin ei kuitenkaan suostu.Hän on päättänyt pyhittää loppuelämänsä nykyiselle avioliitolleen kanssani,hänelläkin on ollut 3 epäonnistunutta avioliittoa,pettävien naisten kanssa...Jälkeenpäin auttanut monia muita heroiinista irti jengistä irti.Pystymme ymmärtämään toisiamme,koska olemme kokeneet hyvin paljon samanlaista elämän aikana.Osaamme myös arvostaa,uskollisuutta,rehellisyyttä ja avoimuutta,kaiken kokemamme jälkeen.Olemme myös uskossa kumpikin ja olen kuulemma kaikkien naisten vastakohta,kaikissa asioissa positiivisesti.Niin mieheni sanoo,olen hänen ensimmäinen rakkautensa ja hän täytti jouluna 50-vuotta ja minä ensi juhannuksena 50-vuotta.En ole katkera menneisyydestä,uskon Jumalaan ja Jumalan sallineen kaiken tapahtua siksi että,pystyn paremmin auttamaan muita ihmisiä ja olen pystynytkin auttamaan ja siksi ei ole aihetta olla katkera.Saan hyvä olon,kun autan toisia.
Mikäli tarvitset apua ja haluat lukea runoja,niin kirjoitan niitä seuraavassa osoitteessa.

www.rakkausrunot.fi ( nimimerkki koi ) .

Kaikkea hyvää kaikille ja onnellista alkavaa vuotta 2010

PS:
MINULLA ON YLI KYMMENEN SAIRAUTTA,VAKAVIA MONTA,MUTTA KESTÄN KYLLÄ SÄRYT JA AJATTELEN ASIOITA POSITIIVISESTI,SILLÄ JOKAISELLA HUONOLLA JA IKÄVÄLLÄKIN ASIALLA ON AINA OMAT HYVÄT PUOLENSA...AINA ON MAHDOLLISTA ELÄMÄN MUUTTUA!
JOTEN ÄLKÄÄ LANNISTUKO PIENISTÄ,VAAN TAISTELKAA ETEENPÄIN.

0

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
        Maailman menoa
        69
        3090
      2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
        Maailman menoa
        32
        1974
      3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
        Sinkut
        276
        1565
      4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
        Maailman menoa
        100
        1533
      5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
        Ikävä
        260
        1196
      6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
        Tv-sarjat
        26
        1098
      7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
        Ikävä
        79
        1066
      8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
        Kaste
        120
        1054
      9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
        Ikävä
        71
        1030
      10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
        Ikävä
        98
        1013
      Aihe