RANKAN ELÄMÄN LOPPUKERTOMUS...

Rakastavasydän

Nykyisellä miehelläni on myös rankka menneisyys ja kadulla kasvamisesta lähtien,maailman kuuluun rock-yhtyeeseen... paha heroiini ongelma,josta pääsi irti 10 vuotta sitten maailman kuuluun pahamaineiseen jengiin kuuluminen,josta myös pääsi irti,vaikka kaverit vieläkin pyytävät takaisin ei kuitenkaan suostu.Hän on päättänyt pyhittää loppuelämänsä nykyiselle avioliitolleen kanssani,hänelläkin on ollut 3 epäonnistunutta avioliittoa,pettävien naisten kanssa...Jälkeenpäin auttanut monia muita heroiinista irti jengistä irti.Pystymme ymmärtämään toisiamme,koska olemme kokeneet hyvin paljon samanlaista elämän aikana.Osaamme myös arvostaa,uskollisuutta,rehellisyyttä ja avoimuutta,kaiken kokemamme jälkeen.Olemme myös uskossa kumpikin ja olen kuulemma kaikkien naisten vastakohta,kaikissa asioissa positiivisesti.Niin mieheni sanoo,olen hänen ensimmäinen rakkautensa ja hän täytti jouluna 50-vuotta ja minä ensi juhannuksena 50-vuotta.En ole katkera menneisyydestä,uskon Jumalaan ja Jumalan sallineen kaiken tapahtua siksi että,pystyn paremmin auttamaan muita ihmisiä ja olen pystynytkin auttamaan ja siksi ei ole aihetta olla katkera.Saan hyvä olon,kun autan toisia.
Mikäli tarvitset apua ja haluat lukea runoja,niin kirjoitan niitä seuraavassa osoitteessa.

www.rakkausrunot.fi ( nimimerkki koi ) .

Kaikkea hyvää kaikille ja onnellista alkavaa vuotta 2010

PS:
MINULLA ON YLI KYMMENEN SAIRAUTTA,VAKAVIA MONTA,MUTTA KESTÄN KYLLÄ SÄRYT JA AJATTELEN ASIOITA POSITIIVISESTI,SILLÄ JOKAISELLA HUONOLLA JA IKÄVÄLLÄKIN ASIALLA ON AINA OMAT HYVÄT PUOLENSA...AINA ON MAHDOLLISTA ELÄMÄN MUUTTUA!
JOTEN ÄLKÄÄ LANNISTUKO PIENISTÄ,VAAN TAISTELKAA ETEENPÄIN.

0

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
        Maailman menoa
        12
        4023
      2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
        Maailman menoa
        239
        3840
      3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
        Maailman menoa
        62
        2354
      4. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
        Köyhyys
        41
        1783
      5. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
        Maailman menoa
        69
        1666
      6. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
        Ikävä
        105
        1397
      7. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
        Tv-sarjat
        11
        1281
      8. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
        Maailman menoa
        1
        1268
      9. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
        Ikävä
        22
        1265
      10. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
        Ikävä
        51
        1104
      Aihe