Yhdysvallat sanoo, että se on sulkenut Jemenin lähetystönsä terroriuhan vuoksi. Jemenin viranomaisten mukaan Britannia on niinikään sulkenut lähetystönsä.
On epäselvää, kuinka kauan lähetystöt ovat suljettuna. Yhdysvallat on varoittanut myös Jemenissä oleskelevia kansalaisiaan uhasta.
Yhdysvallat on ilmoittanut, että se lisää terrorisminvastaista sotilas- ja tiedustelutoimintaansa Arabianniemimaalla sijaitsevassa Jemenissä.
Yhdysvalloissa sanoo, että Jemenistä on tullut al-Qaidan terroristien tärkeä pesäpaikka. Joulupäivänä matkustajakoneen räjäytystä yrittänyt nigerialaismies oli mitä ilmeisimmin saanut koulutuksensa ja räjähteensä Jemissä.
Ja syyskuun 2001 terroristi-iskun tekijöistä puolet oli kotoisin Saudi-Arabiasta, eikä yksikään Irakista tai Syyriasta.
Seuraava sota – Arabiniemimaalla.
5
169
Vastaukset
Olisin oikeastaan hämmästynyt, ellei helvetin tulta alettaisi kylvää Jemeniin tämän kuukauden aikana. Sitähän Pakistanissakin talebanitkin pelkäävät kuollakseen, eikä ihan syyttä.
- Aatteleppaite.
oikeuttaakseen itsensä ensin hyökkäämään;)
paikallisittain vielä puuttuu...
- Cen Turion
Iraniin ei nyt vissiin sitten hyökätään... Siellä taitaa olla liian kova vastus, kun eivät sisäiset levottomuudetkaan tunnu oikein leviävän.
No, hällä väli. Pääasia, että johonkin hyökätään, ettei sotakone pysähdy. - hälläväli
Cen Turion kirjoitti:
Iraniin ei nyt vissiin sitten hyökätään... Siellä taitaa olla liian kova vastus, kun eivät sisäiset levottomuudetkaan tunnu oikein leviävän.
No, hällä väli. Pääasia, että johonkin hyökätään, ettei sotakone pysähdy.Hyökkays on paras puolustus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244