Mikä mua vaivaaaaa :(
Oon kohta 18v tytsy ja koko toisspäivän koski ihan älyttömän kovaa oikeelle vatsan seudulle. Yöksi se helpotti, ja eilen pisteli enää vähän, mutta viime yönä kipu siirty tohon navan yläpuolelle. Tuntu semmoselle pistävälle ja polttavalle, ja ei ollu itku kaukana kun sattui niin pirusti. Nyt on koko päivän ollu tosi huono ja oksettava olo ja mahaa pistellyt pari kertaa, ja koko ajan pitää hengittää syvään. Muutamien viime päivien ajan on ollu ruokahalukii vähän kateissa...
Osaako kukaan ehottaa mitään syytä mun vaivoille :(
HUONO OLO JA VATSAKIPU
3
2305
Vastaukset
- ???
??
- --
Mulla on ollut vähän saman tyyppistä, mutta ala vatsaan pistää joka päivä muutaman tunnin välein todella kipeästi, ja samaan aikaan oksettava olo.. lähtee n. 10 minuutin kuluttua.. Alkaa jo rassaamaan tämä.. Pitäisi varmaan suunnata lekurille ja yrittää selvittää kipujen syy..
- Olisikohan?
Minullakin samanlaista, varsinkin (nimimerkki) -- kuvaukset osuvat kohdalle. Kerättyäni hiemna tietoa, olen päätynyt mahdolliseen keliakiaan. Oireina mm.:
Laihtuminen - tavallinen
Ripuli - tavallinen
Ummetus (!) - esiintyy
Diffuusit vatsakivut - tavalliset
Pahoinvointi - tavallinen
Ruokahaluttomuus - tavallinen
Suun haavaumat - esiintyvät
Kipeä kieli - esiintyy
Turvotukset - esiintyvät
Luustokivut - esiintyvät
Vuototaipumus - esiintyy
Iho-oireet - esiintyvät
Myös tärinä on yksi oire. Jo pelkästään pari oiretta voi riittää. Nuorilla ja lapsilla keliakia voi aiheuttaa pituuskasvun hidastumista. Siitä se epäilys minulla lähti, sillä kasvukäyräni on pysynyt täysin samana (150,5cm) nyt melkein vuoden, ja olen ikäisekseni melko lyhyt (14v).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894