Millaisen ulkonäön omaavaa kumppania et ainakaan ottaisi ensi näkemältä? Minä en siedä parrakkaita miehiä enkä varsinkaan pujopartaa. Hyhhyh. Viikset on OK vaikka ne kutittaa.
Mikä mättää ulkonäössä?
64
867
Vastaukset
- Lillillilli
Oletkohan nyt ihan tietoinen, että täällä useimmat ovat 50 ? Ainoa, mikä minua ilettäisi, olisi epäsiisteys, rumat puheet, ja ylimielisyys, muutenkin tollous noin yleensä.
Sätkä suupielessä ei olisi myöskään toivottava.
Tosin, kaikillahan meillä on omat näkemyksemme, ja kaikki yhtä oikeita.- naimaton
minne kirjoitan. Aattelin että onhan viiskymppisissä niitä jotka hakevat uutta kumppania tai kumppania ylipäätään. Ylimielisyys, sinäpä sen sanoit, on vastenmielistä ja tolloutta. Sätkän kestän mutta en liikaa juomista. :)
naimaton kirjoitti:
minne kirjoitan. Aattelin että onhan viiskymppisissä niitä jotka hakevat uutta kumppania tai kumppania ylipäätään. Ylimielisyys, sinäpä sen sanoit, on vastenmielistä ja tolloutta. Sätkän kestän mutta en liikaa juomista. :)
Mikäs tässä nyt on niin kiusallista?
- Mika-
Ei oo viiksiä eikä partaa, lisäksi oon viksu ja raitis. lisäksi mulla on korkee asema, oon alkoholipalstam seriffi. koska tavataan?
http://xs.to/image-0B05_4B2AFB42.jpg- naimaton
ja meinaakko että sun korkia asema on alkkispalstan sefu? Ei käy laatuun. Enkä tykkää että on kokoraitis.
naimaton kirjoitti:
ja meinaakko että sun korkia asema on alkkispalstan sefu? Ei käy laatuun. Enkä tykkää että on kokoraitis.
Hienoa, olen myös täysin raitis, ollut koko ikäni.
- 9+18
tänäpäivänä ei tarvi hilsettä kärsiä.
- Kaunis nainen
sellaista punaista kukkakaalinenää en voi sietää ja muutenkaan katkeilleita verisuonia täynnä olevaa alkoholisoituneen näköistä naamaa. Sitten se on karseen näköistä jos mies on kammannut hiusrasvalla takahiukset eteen peittääkseen kaljunsa:))) Kunnon kalju on paljon parempi mutta kaljuihon täytyy olla siisti, ei saa olla rupia päänahassa.
Hampaiden täytyy olla hoidetut. Mädät hampaat saa mut takuuvarmasti kaikkoamaan ja yleensäkin suusta lähtevän mädänneen haju. Kiroileva ja riitaahaastava mies on inhottavaa seuraa enkä tuhkakupinhajuisista ja alkon hajuisista miehistä myöskään pidä. Vatteet pitää olla siistit. Mikään tynnyrimaha ei saa olla jolla on ukkohenskeleillä housut ylhäällä ja puntit on 25 cm nilkkojen yläpuolella:(
Karvaton mies on myös akkamainen ja kuin joku karvaton kissa. Miehellä pitää olla miehiset karvat. Mistä sellainen muoti nykyään on tullut etä miesten pitäis poistaa vahaamalla kaikki karvansa?
Tässä siis muutamaominaisuus joita miehellä en voi sietää.- 19
En mäkään ole varma mistä se on lähtenyt, tai siis on lähtenyt naisista käsittääkseni? Jenkkilässä naiset ainakin haluaa miehiltä karvat veks. Viekää koko miehuus samalla ja ollaan likkoja kaikki.
- karvajalkaa
19 kirjoitti:
En mäkään ole varma mistä se on lähtenyt, tai siis on lähtenyt naisista käsittääkseni? Jenkkilässä naiset ainakin haluaa miehiltä karvat veks. Viekää koko miehuus samalla ja ollaan likkoja kaikki.
on kuin olmi. Ei mitään miehekkyyttä. Ihanan karvainen mies, karvaa sopivissa paikoissa, siinä on jotain ikiaikojen ukkoa.
- ihan rotunainen
muuten täydelliseen vastaukseen,mä en voi sietää p....npuhujia,valehtelijoita,joitten koti on epäsiisti,eivät hoida itseään,syövät mitä sattuu,ovat jämähtäneet samoihin kaavoihin elämässään,eivät anna naiselle mitään arvoa,komentelevat ja määräilevät.
Ja miehen pitää olla mieluummin isompi kuin itse,hyvä luonne,sopuisa,rakentava,eihän naisten kans muuten pärjää.*virn* Mieluummin jees jees mies,kuin joka asiassa vastarannan kiiski.Silloin mieskin saa mitä haluaa,lähes kaiken naiseltaan.
Eipä näitä taida olla missään,edellämainittujen toivomusten täyttäjiä.Tai onhan niitä,ja muutamaan on tullut törmättyäkin,ovat vain olleet varattuja,harmi.
- Nimetön,,
Parta jees jos on hoidettu, ei mikään Väinämöinen. LIHAVA on ehdoton EI, en edes huomaa sellaisia sillä silmällä. Kertioo löysästä elämäntavoista.
Pitää olla kiinnostunut kulttuurin erimuodoista, teatteri, konserti, runoillat jne...
Ei alko-ongelmia, mut saa savutella niin teen itekkin.
Niin ja ehottomasti pidempi kuin minä (171) minä en miestä alaspäin kato!- ??
täydellisyyttä Sinä voit valitullesi antaa? Kuinka moni Sinut valitsee?
Moni inhoaa tupakointia. - nimetön,
?? kirjoitti:
täydellisyyttä Sinä voit valitullesi antaa? Kuinka moni Sinut valitsee?
Moni inhoaa tupakointia.Totta, tupakan inhoajia on enempi kuin juoppojen...sille en voi mitään! MINÄ savuttelen hamaan kuolemaani asti, ja sillä siisti. Savuttelen siellä missä se on sallittu.
Ei minua tarvitsekaan valita, onhan minulla armastettuni ollut jo par´kymmentä vuotta. Meillä on omat asunnot kumpaisellakin, ja seilaamme sitä väliä.
Me inhoamme lihavuutta joka on kepein elämäntavoin hankittu. Sairaus asia erikseen. Kävelemme iltalenkillä kahden grillin ohi, ja siellä on juurikin sellaisia asiakkaita jonossa jolle ei mitään siltä luukulta!
Kukaan ei voi olla tänäpäivänä tietämätön miten roskaruoka lihottaa?!
En minä muutoin täydellinen ole, kiukkuan ihan normisti ja p***u stoppiakin aina välillä, kas kun tälläiällä ei ole pakko kuin kuolla! - -tiina
nimetön, kirjoitti:
Totta, tupakan inhoajia on enempi kuin juoppojen...sille en voi mitään! MINÄ savuttelen hamaan kuolemaani asti, ja sillä siisti. Savuttelen siellä missä se on sallittu.
Ei minua tarvitsekaan valita, onhan minulla armastettuni ollut jo par´kymmentä vuotta. Meillä on omat asunnot kumpaisellakin, ja seilaamme sitä väliä.
Me inhoamme lihavuutta joka on kepein elämäntavoin hankittu. Sairaus asia erikseen. Kävelemme iltalenkillä kahden grillin ohi, ja siellä on juurikin sellaisia asiakkaita jonossa jolle ei mitään siltä luukulta!
En minä muutoin täydellinen ole, kiukkuan ihan normisti ja p***u stoppiakin aina välillä, kas kun tälläiällä ei ole pakko kuin kuolla!me emme inhoa mitään ihmisissä. jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen elämä on tärkeä... jokaisella löytyy syynsä siihen minkälainen on. en voi sanoa että inhoan en inhoa ketään ihmistä, mutta vastenmieliseksi tekee alapää huumori, itesensä liika esille tuominen, omahyväinen katse, lipevä imartelu, kehuminen saavutuksilla, omaisuudellaan ym ym. hoitamattomuuteen ja alkoholismiin löytyy aina yleensä syy ja monilla yksinäisillä ihmisillä ei ole ketään joka välittäisi auttaisi opastaisi mutten voi sanoa että inhoan näitäkään ihmisiä. pitkälti tottumiskysymys, maaseudulla palveluammatissa oppii hyväksyyn paljon. saattaapa olla että vielä tossa parikymppisenä saatoin nakki tai taksijonossa katsoa jonkun perään ja hymyillä parrattomaan naamaani, mutta se aika on ohi, elämä opettaa.
- kukakoon
nimetön, kirjoitti:
Totta, tupakan inhoajia on enempi kuin juoppojen...sille en voi mitään! MINÄ savuttelen hamaan kuolemaani asti, ja sillä siisti. Savuttelen siellä missä se on sallittu.
En minä muutoin täydellinen ole, kiukkuan ihan normisti ja p***u stoppiakin aina välillä, kas kun tälläiällä ei ole pakko kuin kuolla!on muuttuva ilmiö. Itse en sitä tietenkään ole, mutta olipa ennen tumma ja tulinen, haluttu MIES ja lähes parkettien partaveitsi, joka johdatti minut käsivarsillaan "elämän aalloille" ihanaa... kunnes eräänä päivänä kauan kauan sitten hän oli muutunut inhottavaksi, paskanpuhujaksi, tuoppi ja kaksi oli enemmän kuin lapset ja koti, muijasta puhumattakaan. Noo vuodet vieri ja "kunnes kuolema erottaa" tuli tosiasiaksi. Joopas 30v.siihen ihanuuteen vierähti, mutta olin vihkivalassa riskin ottanut ja kunnialla sen lopuun vienyt. Senjälkeen VANNOIN ei enää koskaan!! kunnes kului vajaa vuosi, kaikki sen mitä olin vannonut peruin ja kaikki sen mitä olin ennen kumppanista ajatellut painui romukoppaan. "Ei koskaan kaljua" no miks ei en todella ollut huomannut sen äkkirakastumisen huumassa mieheni tukatonta päätä, "EI koskaan itseäni nuorempaa,", eipä tullut kyseltyä syntymävuotta, mitä sillon merkitystä, kumppani on todella rakas ja ei täytä nuoruuden tai keski-iän kriteereitä. Ihana uusi elämäni!!! Kaksivuotta uutta ja elävää elämää!!
- kukakoon
kukakoon kirjoitti:
on muuttuva ilmiö. Itse en sitä tietenkään ole, mutta olipa ennen tumma ja tulinen, haluttu MIES ja lähes parkettien partaveitsi, joka johdatti minut käsivarsillaan "elämän aalloille" ihanaa... kunnes eräänä päivänä kauan kauan sitten hän oli muutunut inhottavaksi, paskanpuhujaksi, tuoppi ja kaksi oli enemmän kuin lapset ja koti, muijasta puhumattakaan. Noo vuodet vieri ja "kunnes kuolema erottaa" tuli tosiasiaksi. Joopas 30v.siihen ihanuuteen vierähti, mutta olin vihkivalassa riskin ottanut ja kunnialla sen lopuun vienyt. Senjälkeen VANNOIN ei enää koskaan!! kunnes kului vajaa vuosi, kaikki sen mitä olin vannonut peruin ja kaikki sen mitä olin ennen kumppanista ajatellut painui romukoppaan. "Ei koskaan kaljua" no miks ei en todella ollut huomannut sen äkkirakastumisen huumassa mieheni tukatonta päätä, "EI koskaan itseäni nuorempaa,", eipä tullut kyseltyä syntymävuotta, mitä sillon merkitystä, kumppani on todella rakas ja ei täytä nuoruuden tai keski-iän kriteereitä. Ihana uusi elämäni!!! Kaksivuotta uutta ja elävää elämää!!
tarkoitin täydellistä, sitä minä en ole.
- laskee taas yhteen
-tiina kirjoitti:
me emme inhoa mitään ihmisissä. jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen elämä on tärkeä... jokaisella löytyy syynsä siihen minkälainen on. en voi sanoa että inhoan en inhoa ketään ihmistä, mutta vastenmieliseksi tekee alapää huumori, itesensä liika esille tuominen, omahyväinen katse, lipevä imartelu, kehuminen saavutuksilla, omaisuudellaan ym ym. hoitamattomuuteen ja alkoholismiin löytyy aina yleensä syy ja monilla yksinäisillä ihmisillä ei ole ketään joka välittäisi auttaisi opastaisi mutten voi sanoa että inhoan näitäkään ihmisiä. pitkälti tottumiskysymys, maaseudulla palveluammatissa oppii hyväksyyn paljon. saattaapa olla että vielä tossa parikymppisenä saatoin nakki tai taksijonossa katsoa jonkun perään ja hymyillä parrattomaan naamaani, mutta se aika on ohi, elämä opettaa.
Mitähän mahtaa tapahtua silloin, kun lihavaa inhoava menee hoikan kanssa yhteen ja sitten tämä hoikka alkaakin lihoamaan? Tuleekohan potku persuksille eli rakkaus katoaa?
- viivatiina
laskee taas yhteen kirjoitti:
Mitähän mahtaa tapahtua silloin, kun lihavaa inhoava menee hoikan kanssa yhteen ja sitten tämä hoikka alkaakin lihoamaan? Tuleekohan potku persuksille eli rakkaus katoaa?
tai sit mieli muttuu, käykin niin että lihavat on lepposia, ei ne keksi muille kepposia jne. jos ei satu niin somasti että molemmat pulskistuu.
Runsaasti ylipainoista ja laiskaa en jaksaisi katsella.
- Heikunkeikku
Siisti ja puhdas ihminen on tietysti miellyttävämpi, kuin epäsiisti ja hoitamaton.
Pidän parrakkaista miehistä, jos se parta "istuu" siihen naamatauluun. Tai viikset, joillekin se sopii älyttömän hyvin, mutta ei nekään joka naamatauluun sovi.
Pelkällä ulkomuodolla ei tee yhtään mitään, jos sisus ei ole kunnossa.
Ajatukset ja mielipiteet ja millä tavalla ne tuo esille ja syyt, miksi on jotakin mieltä, merkitsee hyvin paljon.
Kyllä mä tykkään semmosista miehistä, joiden kanssa juttu luistaa helposti, mutkattomasti, jotka ovat huumorintajuisia ja välittömiä. Joiden kanssa yksinkertaisesti on hauskaa.
Mistä piirteistä en pidä: - negatiivisesta asenteesta joka asiaan
-jos mikään ei ole hyvin
-kateellinen
-muista ihmisistä takanapäin puhumisesta
-peukalo keskellä kämmentä- viivatiina
sillä on peukalo keskellä kämmentä näissä ns miesten hommissa, ei oo muuten haitannu mua koskaan. Ne rakentaa ja korjailee autoja joilta se käy, tätä varmaan tarkoitit. mun mies ei olis rissuhommissa, ei istuis baareissa haalarit päällä, ei olis vastuuntunnoton, eikä olis missään määrin äijä. elämäni parhaaksi mieheksi on osoittautunut harvakseltaan hyvällä huumorintajulla varustettu sosiaalinen erakko, jakaa kun kanssa mun koko elämän, hyppää kelkkaan hetken mielijohteesta. kunnioittaa ja arvostaa ihimisiä ihmisinä, eikä sen perusteella mitä ne on ja mitä niillä on. ja jos ei ois juttu luistanu niin tuskin tässä istuttas tuppisuina enää näin kahdenkymmenen vuoden jälkeen.
- Heikunkeikku
viivatiina kirjoitti:
sillä on peukalo keskellä kämmentä näissä ns miesten hommissa, ei oo muuten haitannu mua koskaan. Ne rakentaa ja korjailee autoja joilta se käy, tätä varmaan tarkoitit. mun mies ei olis rissuhommissa, ei istuis baareissa haalarit päällä, ei olis vastuuntunnoton, eikä olis missään määrin äijä. elämäni parhaaksi mieheksi on osoittautunut harvakseltaan hyvällä huumorintajulla varustettu sosiaalinen erakko, jakaa kun kanssa mun koko elämän, hyppää kelkkaan hetken mielijohteesta. kunnioittaa ja arvostaa ihimisiä ihmisinä, eikä sen perusteella mitä ne on ja mitä niillä on. ja jos ei ois juttu luistanu niin tuskin tässä istuttas tuppisuina enää näin kahdenkymmenen vuoden jälkeen.
Kivaa oli lukea, että teillä on mukavaa yhdessä. Kahdenkymmenen vuoden aikana on kertynyt yhteistä historiaa ja on oppinut tuntemaan toisensa paremmin, kuin hyvin. Aattele, kuinka onkin ihanaa, kun on oma kumppani, jonka kanssa voi olla ja nauttia monista asioista. Ja jakaa niin ilot, kuin surut.
Kirjoitit: Elämäsi parhaaksi mieheksi on osoittautunut. Ah, mitä tohon enää voi lisätä, ei niin yhtikäs mitää :) - laskee taas yhteen
viivatiina kirjoitti:
Mulle myös kelpaa sellainen mies, joka ei osaa rakentaa, autoja korjata ym. Niitä saa rahalla palkattua, mutta tosi hyvää kumppania ei.
- viivatiina
Heikunkeikku kirjoitti:
Kivaa oli lukea, että teillä on mukavaa yhdessä. Kahdenkymmenen vuoden aikana on kertynyt yhteistä historiaa ja on oppinut tuntemaan toisensa paremmin, kuin hyvin. Aattele, kuinka onkin ihanaa, kun on oma kumppani, jonka kanssa voi olla ja nauttia monista asioista. Ja jakaa niin ilot, kuin surut.
Kirjoitit: Elämäsi parhaaksi mieheksi on osoittautunut. Ah, mitä tohon enää voi lisätä, ei niin yhtikäs mitää :)sitä oli aina haku päällä, vaikka olin avioliitossakin. sitten se loppu kun seinään, onneks. vaikka ensimmäinen avioliitto hajos niin oli tää sen arvoistakin, näköjään, sillonhan sitä ei voinu vielä tietää.
- viivatiina
laskee taas yhteen kirjoitti:
Mulle myös kelpaa sellainen mies, joka ei osaa rakentaa, autoja korjata ym. Niitä saa rahalla palkattua, mutta tosi hyvää kumppania ei.
kirjoitit. vaikka onhan näitä seuralais palveluja, ainakin elokuvissa. tulis vaan kalliiks jos sieltä hankkis sen koko elämän kestävän suhteen ;))
- siNkku-liina
sanoa jo lehtikuvasta että ei ikuna!! Se on jotenkin alitajuista. Naismaiset elkeet ja liikkeet saa säpsähtämään oikein jos livenä näkee miehen.
silmäistä.
- viivatiina
huulista.
viivatiina kirjoitti:
huulista.
..silmissäkin pitäisi olla naurua, ja huumorintaju näkyä ilmeistä..eiei viivana olevaa suuta.:)
- kukakoon*
Pirrejuupas kirjoitti:
..silmissäkin pitäisi olla naurua, ja huumorintaju näkyä ilmeistä..eiei viivana olevaa suuta.:)
Niin...parasta on ne nauravat silmät joiden kautta hymy leviää kasvoihin...
- viivatiina
Pirrejuupas kirjoitti:
ilmettä täytyy silmissä olla, muuten ei saa mitään kontaktia.
kukakoon* kirjoitti:
löysit..onneksi olkoon :)
- kukakoon*
Pirrejuupas kirjoitti:
löysit..onneksi olkoon :)
En mä löytänyt, kun en IKINÄ olisi etsinyt, Hän vaan tuli ja vei.
- mimics
viivatiina kirjoitti:
huulista.
samaa mieltä. Oletteko muuten lueskelleet kirjoja tai muuten tutkailleet mitä minkinlaiset kasvot kertovat? Se on kiinnostavaa. Ei sillä että niihin tarttee uskoa, mutta kun käytännön kokemus vahvistaa. Tulette huomaamaan jos tutustutte ja tarkkailette. Rikollisiakin on vertailtu ym.ym.
Ohuet huulet nimenomaan kertovat kieltään, kuin myös epäsuhta ylähuuli - alahuuli. Kyse on hellyydentarpeesta/puutteesta tai anteliaisuudesta. Ei tartte uskoa :) - Pirre*
mimics kirjoitti:
samaa mieltä. Oletteko muuten lueskelleet kirjoja tai muuten tutkailleet mitä minkinlaiset kasvot kertovat? Se on kiinnostavaa. Ei sillä että niihin tarttee uskoa, mutta kun käytännön kokemus vahvistaa. Tulette huomaamaan jos tutustutte ja tarkkailette. Rikollisiakin on vertailtu ym.ym.
Ohuet huulet nimenomaan kertovat kieltään, kuin myös epäsuhta ylähuuli - alahuuli. Kyse on hellyydentarpeesta/puutteesta tai anteliaisuudesta. Ei tartte uskoa :)mitä siellä sanottiin esim. silmistä ja mistä muusta? Kiitos :)
- mimics
Pirre* kirjoitti:
mitä siellä sanottiin esim. silmistä ja mistä muusta? Kiitos :)
tämä aihepiiri, etten suoralta kädeltä sano silmistä mitään. Vaikuttaa koko, muoto, etäisyys..kaikki. Alitajuiseksi kai minulla mennyt, paljon olen asioista lukenut. Koetin etsiä kirjoja, jotka olen lukenut ja joihin voi perehtyä.
Tässä yksi linkki, eli Erkki ja Irene Kanto: Kasvot kertovat
http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/36991
Toinen voisi olla Lailan Young: Mitä kasvot kertovat
Enempi olen perehtynyt ns. kehonkieleen, elekieleen.
Telkussakin oli ohjelmia Henrik Fexeus herran kokeista. mm. valehtelun paljastuminen ja 'vaarallisen' paljon muutakin :)
Kirjana
Henrik Fexeus, Ajatusten lukijaksi, perehdy kehonkieleen.
Vähän silleen että kokonaisuus vaikuttaa noissa enempi ja tilanne sinänsä. Mielenkiintoinen tutkailualue joka tapauksessa. - Pirre*
mimics kirjoitti:
tämä aihepiiri, etten suoralta kädeltä sano silmistä mitään. Vaikuttaa koko, muoto, etäisyys..kaikki. Alitajuiseksi kai minulla mennyt, paljon olen asioista lukenut. Koetin etsiä kirjoja, jotka olen lukenut ja joihin voi perehtyä.
Tässä yksi linkki, eli Erkki ja Irene Kanto: Kasvot kertovat
http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/36991
Toinen voisi olla Lailan Young: Mitä kasvot kertovat
Enempi olen perehtynyt ns. kehonkieleen, elekieleen.
Telkussakin oli ohjelmia Henrik Fexeus herran kokeista. mm. valehtelun paljastuminen ja 'vaarallisen' paljon muutakin :)
Kirjana
Henrik Fexeus, Ajatusten lukijaksi, perehdy kehonkieleen.
Vähän silleen että kokonaisuus vaikuttaa noissa enempi ja tilanne sinänsä. Mielenkiintoinen tutkailualue joka tapauksessa.linkeistä, ihminen kiinostaa kaikkinensa :)
- Smiling****
kukakoon* kirjoitti:
hymyä KAIKILLE suoda. On miehiä jotka ovat masentuneen näköisiä mutta kun tulen vastaan niin kasvoille leviää ihana hymy. Jos kotiolot ei hymyilytä niin minkäs sille teet....
- viivatiina
Smiling**** kirjoitti:
hymyä KAIKILLE suoda. On miehiä jotka ovat masentuneen näköisiä mutta kun tulen vastaan niin kasvoille leviää ihana hymy. Jos kotiolot ei hymyilytä niin minkäs sille teet....
=)))))) rupes hymyilyttään. vaikken mies olekkaan.
- kukakoon*
viivatiina kirjoitti:
=)))))) rupes hymyilyttään. vaikken mies olekkaan.
Minä myös,, taidan ihan nauraa. Näin se vaan menee, olen senkin kokenut. Hui sentään ei kiva.
- xxxyyy
Smiling**** kirjoitti:
Sama toisinpäin. Happamannäköisiä naisia ei jaksa katsella, hymy ja kirkkaat silmät tekevät kenestä tahansa kauniin, se kauneus kun tulee sisältä.
- ronkeli-enkeli
Nyt saatte nauraa. Mulle ei tuo ulkoinen olemus ole niin tärkeää, mutta en huolisi miestä jolla on kissa.
(en ole eläimille allerginen)- +50
nyt jo kurkussa, pelkällä lukemisella. Todella, huh. vaiko hyh.
- kivellä.istuja
en osaa sanoa ulkonäöstä, koska kuuloaistini ja haistini ovat ensisijaiset sisäiset toumarini. Ilkeä-silmäiset todennäköisemmin.
- RIMMIR
ainakaan ulkonäön perusteella, jos jonkun kumppanin haluaa vielä loppuelämäkseen riesakseen.
ei saa olla itsekäs minäminä-mies...Likainenkaan ei saa olla,vaan on huolehdittava puhtaudestaan.Toinen asia mikä on ehdoton,on se,ettei saa pitää verkkopaitaa..En tiedä mistä sen inho on tullut,mutta se vaan on...:)
Ulkonäköseikat muuten on ihan sivuseikka..yohuuhkaja kirjoitti:
Verkkopaitaa? Sellaista mulla ei olekaan. Pitääkin heti huomenissa käydä ostamassa...
ja annat olla pesemättä muutaman viikon, nii avot...;)
mii-su kirjoitti:
ja annat olla pesemättä muutaman viikon, nii avot...;)
Jaa jaa, sulla on jumiutunut joku turhapuron kuva alitajuntaan. Mutta itse asiassa, verkkopaita taitaa olla hyvä ja hengittävä alusasu reippaaseen liikuntaan. Tosin en ole itse koskaan käyttänyt, mutta tunnen monia retkeilijä-vaeltajia jotka käyttävät.
No sitten meillä on sama maku. En minäkään sietäisi partaista miestä vaikka sellainen peilistä kurkistaakin.
- jassumarketta
No ihan kaikki ja mikä kohta milloinkin riippuen päivästä, viikosta, kuukaudesta, vuodenajasta, kuukaudenajasta, täysikuusta, väsymystilasta, pitääkö mennä vaateostoksille, seuralaisen puheliaisuudesta, mitä äiti sanoi kun olin pieni, mitä koulutoverit sanoi kun olin koulussa, hikoiluttaako, kolottaako, haluttaako vai ottaako pattiin muuten vaan. Aina löytyy syy:))
Mutta jos vähän vakavammin, ulkonäöllä ei ole erityistä merkitystä.
Tupakkaa en siedä alkuunkaan, se saa minut kyllä häipymään vähin äänin muualle.- jassumarketta
olen ihan samaa mieltä. Sen ulkonäön kanssa aina pärjää mutta jos on oikein hankala luonne, siinä ei tahdo auttaa mikään. Olla joko tossun alla tai taivasalla.
Tupakkaa minäkään en voi sietää, olen sen täällä joskus selvästi sanonut ja perustellut, en viitsi siihen palata. Mutta kuten lastenlorussa sanotaan; Mitä ei voi ylittää, mitä ei voi alittaa, se pitää kiertää:))
Harry Hjallis Harkimoa en huolisi jos pitää ulkonäön perusteella valita, mutta se millainen hän olisi ihmisenä on asia erikseen. Toinen johon en koskisi on nykymuotoinen Vesa Matti Loiri. Nuoren Loirin olisin aikoinani kiljuin ottanut. Ikä muuttaa miehiä ja mekin olemme muuttuneet, muistakaame se armon rouvat kun salskeita karvarintoja lonihdimme ihanteeksemme!
- nainut
Nainen ei saa olla löysä!
Ylipainokin vielä menettelee kunhan peittää hyväkuntoista kroppaa.
Samoin, hoikkuuskaan ei pelasta jos ihminen on huonoryhtinen ja vetelä!- Löysäke
mistä? Vaginastako? Osta geishakuulat ja pistä tekemään vatsalihasliikkeitä. Mutta kuinkas treenattu itse olet? Onko joka sentti timmissä kunnossa?
- suudelmamimi
Mies ei saa olla hörökorva, kierosilmää, mätähammas, lyhyt linnunluinen.
Tosi mies on parraton tai millin sänki on tosi kiva. Isokokoinen, vähän kuin rantarosvon parta päällä ja joka avaa naiselleen oven. Katsoo naista silmiin ja on kova suutelemaan, aivan ihana. - The woman
En siedä isomahaisia miehiä.
- Toivosdotter
Ne ovat laiska, likainen ja lihava.
Miehelläni on upea harmaa, parta, jota hän trimmaa huolellisesti, ja kyllä naisihmiset häntä
ihailevatkin. - Otto-Vaan..
Minä en tykkäisi parrakkaista naisista, ensi näkemältä.:)
- sopiikoSeuraaN
Miehet ovat sikäli "epäreilussa" asemassa, etteivät ainakaan kovin useat heistä meikkaa tms. Ainakaan ne miehet, jotka luokittelen taviksiksi.
Kauneus on katsojan silmissä - vanha totuus, mutta niin paikkansapitävä. Itse en pidä humalassa sönkkkäävästä miehestä, olkoon hän ulkoisesti vaikka kuin Brad Pitt tms. Ei kamala sauhuttelukaan ja tupakan lemu tee ainakaan positiivista vaikutusta. Muutama lisäkilo ei meinaa mitään. Miehessä täytyy olla "tervettä" massaa, Pituuttakin saa olla ja sellaista miehisyyttä, joka näkyy jo ulospäin.
EI ihminen voi sille mitään, kasvaako hänestä pitkä vai lyhyt. Minuun vetoavat pitkät miehet. Ja tosiaan massaakin saa olla, mikään kukkakeppi ei oikein sytytä. Siisti olemus ja pilke silmässä. Turvallinen ote. Se on siinä. - huihaikala
kai, tämän ketjun mukaan olisi hajuton, mauton ja vielä näkymätönkin, mieluiten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34801Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad25528Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29516- 23476
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462