ilman lahkolaisten välikätenä olemista?
Kyllä ei voi taaskaan muuta sanoa että ihmetellä pitää, eikö lahkolaisten tyhmyydellä ole MITÄÄN RAJOJA ja eikö heidän pahuudellaan ole mittaa ja paatumuksella määrää kun viikko toisensa jälkeen, kuukausi toisensa jälkeen, vuosi ja vuosikymmen toisensa jälkeen heille pitää selvin Raamatun todistuksin SAMOJA ASIOITA tolkuttaa uudestaan ja uudestaan! Mutta kun he ovat niin kauhean paatuneita ja paholaisen vankeja niin eivät ne pääse vankeudestaan koska heidän väärät Raamatun turmelevat valhesaarnaajansa heitä alati viettelevät saastaisella perkeleenopilla.
Nyt kuitenkin laitan tähän vanhoillisen harhaopin kumoamuksen, koska taas yksi lahkolainen oli vailla niitä Raamatunkohtia jotka kertovat ettei lahkolaista tarvita välikätenä kun Jumala armahtaa syntisen:
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut että Hän antoi aninoan Poikansa, ettei yksikään JOKA HÄNEEN USKOO (!) hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä!" (Joh. 3:16)
=> Tässä ei käsketä juoksemaan lahkolaisten luo, vaan USKOMAAN! voiko paatunut uppiniskainen vanhoillinen lainkaan käsittää asiaa? Epäilen, ja siksi kerron vielä että Raamatun mukaan USKOMINEN JEESUKSEEN RIITTÄÄ ja lahkolaisten luo ei käsketä juoksemaan heiltä antekksiantoa anelemaan!
Te turmelette Jumalan Sanan perinnäisopeillanne joita saarnamiehenne ovat teille valehdelleet!
Jumala asettaa USKON KRISTUKSEEN ja ainoa välikappale on Kristus itse!
Mutta jos joku lahkolaisraukka ei tätä käsitä niin sille minä en voi mitään! Viisastelkoot sitten aikansa Sauluksista ja muista jotka menivät jonkun luo, mutta siinäkin nämä säälittävät raukat harhaoppiset eivät KÄSITÄ että jos joku meni Raamatussa jonkun luo, niin ei se tarkoita sitä että nyt KAIKKIEN PITÄISI MENNÄ! Ei voida Raamatussa olevien ESIMERKKIEN mukaan ruveta oppeja rakentelemaan, muuten pitäisi sitten noudatella niitä joka kohdassa, niinkuin mennä ananiaksen luo ja filippuksen luo ja jordaniin kastettavaksi, mutta lahkolaisraukat hourailevat että yhdessä kohdassa pitää noudatella ESIMERKKEJÄ ja taas mielivaltaisesti toisessa ei tarvitsekaan!
Voi voi sitä suurta pimeyttä mikä on lahkolaisen saastaisessa sielussa! Voiko kukaan ihminen maan päältä koskaan löytää sanoja joilla kuvailla heidän pimeyttään ja yksinkertaisuuttaan? Ei varmasti voi, sanon minä!
Meidän on noudatettava Raamatun OPPEJA eikä apinoitava esimerkkejä, mutta sitä ei voi luulla pimeän lahkolaisen tajuavan sillä hän on perkeleen orja ja hokee papukaijamaisesti isänsä oppeja!
Tiedän ettei tämäkään heille riitä, mutta nyt on annettu mustille pakanoille Jumalan Sanan kohta joka tuomitsee heidän saastaisen harhaoppinsa, ettei yhdelläkään lahkolaisella ole millä itseään puolustaa
Voiko asiat sopia suoraan Jumalan kanssa
2
128
Vastaukset
- Tämä on syy
ja vl-saarnamiehet ovat selvästi saatanan renkejä. Siitä johtuu vl-herätysliikkeen Raamattua raiskaavat valheopit.
ilman lahkolaisten välikätenä olemista? ** On vastattava, ettei ihminen voi keskustella ollenkaan nykyään suoraan Jumalan kanssa. 1. Tim. 2:5
Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, Tässä ei käsketä juoksemaan lahkolaisten luo, vaan USKOMAAN! voiko paatunut uppiniskainen vanhoillinen lainkaan käsittää asiaa? Epäilen, ja siksi kerron vielä että Raamatun mukaan USKOMINEN JEESUKSEEN RIITTÄÄ ja lahkolaisten luo ei käsketä juoksemaan heiltä antekksiantoa anelemaan! ** EI missään muussakaan kohden Raamatussa mainita mitään lahkoista, muuten kun saatanan kätyreinä, heistä varoitetaan vaan.
Jumala asettaa USKON KRISTUKSEEN ja ainoa välikappale on Kristus itse! ** AMEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584