Käytin cerazette pillereitä n.1½ vuotta ja petyin niihin kovasti. Vuoto oli lähes päivittäistä! Lääkäri neuvoi pitämään tauon ja nyt lopetinkin pillerit n.2viikkoa sitten koska kyllästyin jatkuvaan vuotoon. Vuoto on edelleen päivittäistä ja ruskeaa/veristä valkovuotoa tulee runsaasti. Kuinka kauan pillereiden hormonit vaikuttavat? Milloin kuukautiset normalisoituu vai onko kyse jostain vakavammasta? Papa näyte otettiin marraskuussa eikä siinä ollut löydöksiä.
Cerazette-pillereiden lopetus
HELP MEEE
3412
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
normalisoituu lyhyen ajan sisään, joillakin kestää kuukausia, se on yksilöllistä
SInua hoitava lääkäri katsoo Sinun kohdallasi olevan sopivaa.
Haluisin nimenomaan teidän kokemuksianne,jos olette kärsineet samasta ongelmasta(vuoto jatkuu ja jatkuu vaikka lopettaa pillerit) ja haluaisinkin tietää kauanko teillä on menkat olleet jatkuvat pillereiden jälkeen ennen kun toiminta on normalisoitunut?