Isänmaallisuus ja islam

arkistorotta

Isänmaallisuuden ja islamin suhde ei ole ollenkaan niin yksioikoinen kuin miltä tänään voisi vaikuttaa. Vielä v. 2001 muslimit saatettiin nähdä liittolaisina yhteistä vihollista vastaan. Ohessa katkelma erään johtavan isänmaallisen sen aikaisesta kirjoituksesta.


".....enkä lukeudu myöskään islamisteihin, vaikka heitä monessa suhteessa ihailenkin. Sukuni on täysin suomalainen.

- - -

Jumalaan uskon ja Jeesusta kunnioitan, vaikka minun on vaikea uskoa, että Jeesus olisi ollut Jumalan poika. Miten muka kaikkiavaltiaalla Jumalalla olisi ollut poika. Tässä suhteessa olen samaa mieltä islamistien kanssa, jotka katsovat että Jeesus oli väärinymmäretty profeetta. Jeesuksena olisi kuiten toiminnut monessa suhteessa toisen kuin Jeesus teki. Itse olisin valinnut Barabbas-linjan eli ryhtynyt aseelliseen taisteluu miehittäjä-Roomaa vastaan. Ehkä Jeesuksen pehmeys johtui siitä, että hän ei raamatun mukaan koskaan oikein päässyt kunnolla vitun makuun. Itse olisin Jessuksena ainakin nussinut Maria Magdaleena ja Lasaruksen sisarta Marttaa ja tämän siskoa Mariaa. Jeesus kuitenkin antoi elämälle henkitä sisältöä ja häntä on siksi kunnioitettava. Omalla tavallaan hän varmaankin toteutti Jumalan suurta maailman suunnitelmaa

- - -

Tietämäni mukaan islamistien profeetta Muhammed oli monessa suhteessa kaltaiseni ajattelija. Muhammed ei kääntänyt vihollisilleen toista poskea vaan aloitti pyhän Jihad-sodan. Muhammed myös ymmärsi vitun päälle ja hänellä oli mm. useita vaimoja. Osama bin Laden toimii monessa suhteessa kuin Muhammed, enkä voi olla häntäkään kunnioittmatta.

En ole koskaan väittänyt olevani Jeesus saatikka sitten Muhammed vaikka näenkin molempien toiminnan monessa suhteessa esikuvallisena itselleni. Itse koen saaneeni tehtäväni suoraan Jumalalta, joka tahtoo kaikessa viisaudessaan ja käsittämättömyydessään Suomen taas olevan kokonainen ja ehyt. Olen turhaan yrittänyt saada Suomen kristittyjä ymmärtämään, että Suur-Suomen luominen on Jumalan korkein tahto. Liian moni Suomen kristityistä on niin ryssäläisyyden lumoissa, että ei halua nähdä totuutta. "

Lähde: Totaalista Sotaa (koonnut J. Halla-aho)

6

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisin kuin

      kommunistit jotka ovat juuttuneet menneisyyteen. Tämän päivän vihollinen voi olla huomispäivän ystävä ja päinvastoin.

      • kansallismielistä??

      • korkkia kiinni jo!
        kansallismielistä?? kirjoitti:

        http://sunnapolku.com/junttimuslimi/?p=17

        En voi kieltää, etteikö linkin junttimuslimin esi-isien perintöön vetova isänmaallisuus islamin kerrosten alla olisi isänmaallisia tuntoja hivelevää

        Isänmaallista juttua tulvii, mutta ei se paljoa johda mihinkään. Kirjoitusvirheistä päätellen jutun kijoittaja on nauttinut hieman liikaa näin viikonlopun kunniaksi.


    • Ajat muuttuvat

      ja miehet sen mukana. Kunakin aikana tehdään ajankohtaan sopiva tilannearvio ja toimitaan sen mukaan. Vain tyhmä ei tarkista aika ajoin kantojaan.

      • Sanoisin kyllä

        että tuollainen henkilö on takinkääntäjä ja tuuli viiri. Ei voi kunnioittaa moista.


      • isänmaanmies
        Sanoisin kyllä kirjoitti:

        että tuollainen henkilö on takinkääntäjä ja tuuli viiri. Ei voi kunnioittaa moista.

        Viisas muuttaa käsityksiään, jos aihetta on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe