hei! elikkä tietääkö joku mistä saa sitä softist mitä on ns. maitopurkeis ei löydy mistää kaupoist! tarttisin niitä' shotteja varten. kiitoksia etukäteen!
MISTÄ PEHMISTÄ SHOTTEIHIN ??? AUTTAKAA!!!!
3
2390
Vastaukset
- tätä pehmistä
vaniljajädeä - vähän rasvatonta maitoa - vähän sokeria - kaikki kulhoon tai blenderiin ja rajua vatkausta. Siinä se on sulla pehmis.
- Giaah
Sulaa liian nopeasti inhottavaksi litkuksi. Tarvittaisiin siis soft icea jota mm. Ingman valmistaa, mutta missä sitä myydään?
- ...
Giaah kirjoitti:
Sulaa liian nopeasti inhottavaksi litkuksi. Tarvittaisiin siis soft icea jota mm. Ingman valmistaa, mutta missä sitä myydään?
Koetapa kysyä niistä paikoista, jotka myyvät pehmisjäätelöä. Näin itse yhdessä kapakassa jääkaapissa semmoisessa tiiliskivipakkauksessa, jossa luki pehmis mutta taitaa olla tukun kautta toimitettava, ja ainoastaan suurkeittiöille tai kahviloihin. Kotikäyttöön ei (vielä) myydä pehmiskoneita, siksi ainettakaan ei myydä meikäläisten ruokakaupoissa.
McDonalds myy ulos vaikka jääpaloja saavikaupalla, kunhan tilaa etukäteen, mikseivät myisi myös pehmisainetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810