Meillä on voimakas koira ja kynnet pitäisi leikata. Aiemmin tämä on onnistunut kotona mutta nyt kun koira on kasvanut ja saanut voimaa niin ei enää onnistu vaikka olisi monta aikuista ihmistä pitämässä kiinni. Eli eläinlääkärille pitäisi mennä. Millainen paikka on Kirkkonummen VETSET- eläinlääkäriasema ja paljonkohan eläinlääkäri ottaa kynsienleikkuusta kun pitää todennäköisesti antaa siellä jokin esilääkityskin että toimenpide onnistuisi? Kokemuksia?
VETSET Munkinmäki Kirkkonummella
6
3203
Vastaukset
- Oskari ja minä
www.vauhtitassu.fi
Siellä mammanpojan kynnet leikataan ja hyvin onnistuu ilman lääkitystä.- Oskari ja minä
6 euroa ottaa mutta se mies on meille taivaanlahja joten ollaan kyllä maksettu vähän ylimääräistä.
- kk
Olen käyttänyt koiraamme (tosin en kynsienleikkuussa) kyseisellä asemalla ja monta kertaa. Ihan superystävällinen paikka. Voi olla kyllä hieman hankalaa jos koira joudutaan rauhoittamaan joka kerta kynsienleikkuuseen mutta tiedän mitä se oikeasti pahimmillaan voi olla se koiran käytös. Ihan pienelläkin koiralla. Yhdellä tutullani on sellainen kirpun kokoinen koira mutta siltä ei totisesti leikata kynsiä ilman rauhoitusta. Siksi niitä kynsiä kyllä sitten leikataan vähän harvemmin. Omalta koiraltani onneksi saan kynnet leikattua vaikka taistelua se vaati ja kyseessä ei ole kuin pienikokoinen karkkarimäyräkoira.
- exmatte
Vetset on ihana paikka, vaikka koirani vapisikin aina, kun sinne mentiin. Monet leikkaukset siellä tehtiin ja kaikista koirani toipui hyvin. Siellä hän myös nukahti kovin sairaana käsivarsilleni 6.2.2009.
Tiedän siellä myös tehtävän kynsien leikkauksia. Varmaan yhtä hyvällä hoidolla,asiantuntemuksella ja asiallisesti, kuten näitä muitakin toimenpiteitä. Suosittelen kiitollisena koirani hellästä ja huolehtivasta hoidosta. - _ taina
Älkää menkö tuonne vauhtitassuun. Tuon paikan kehujan on pakko olla omistaja itse. Se oli ennen täällä espoossa ja koira-ihmisten keskuudessa kenelläkään ei ollut mitään hyvää kerrottavaa ko. paikasta,ainoastaan kauhutarinoita. Järkyttävää..
- 13+5
Koiran kynsiä ei tarvi leikata jos koira saa tarpeeksi liikuntaa. Ne ovat kulutustavaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984