tietääkö kukaan tätä?

tietämätön

Siis tää tuli joskus kauan aikaa sitte telkkarista, ja siintä asti oon ihmetelly että mikä on leffan nimi, ois kiva nähdä uudestaan nimittäin :)

Elikkä elokuvassa on alussa äiti ja kaksi lasta, he ovat jossakin tilaisuudessa(?). Äiti käväisee jossakin ja jättää lapset yksin hetkeksi. Hän käskee vanhemman pojan vahtia nuorempaa. Vanhempi poika suuttuu pienelle ja käskee tätä lähteä lätkimään. Äiti tulee takaisin ja ihmettelee mihin poika hävisi, he etsivät poikaa monta päivää, mutta poika näyttää olevan lopullisesti kadonnut.
Monta vuotta kuluu ilman poikaa, ja he muuttavat uuteen kotiin. Siellä he näkevät aivan saman näköisen pojan, kuin omansa. Perhe menee kyselemään pojasta, muistaakseni. Ja käy ilmi, että hän on heidän oma poikansa. Poika itse ei muista mitään edellisestä perheestään ja on onnellinen uudessa. Hänen "uusi" äitinsä oli kuollut ja kävi ilmi, että hän oli sillon ottanut pojan mukaansa sieltä "tapahtumasta".
Pojan oikea perhe yrittää saada poikaa takaisin luokseen, mutta hän jatkuvasti karkaa oman isänsä luokse. Poika kuitenkin alkaa muistamaan pieniä pätkiä edellisen perheen luona. Ja loppuen lopuksi MUISTAAKSENI poika palaa oikeiden vanhempiensa luokse.

Tästä ei ehkä tajunnut mitään, mutta siintä kun näin elokuvan on tosiaan monta vuotta:D
Jos joku tietää, niin kertokaa ihmeessä!

3

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TIINAtitityy

tuli TV:stä viimesyksynä ja siinä näyttelivät muistaakseni Treat Williams (perheen iska) ja Michelle Pfeiffer (perheen äippä) mut en muista leffan nimee. Em. tiedoilla voit etsii leffaa IMDB:n sivuilta (itse en nyt ehdi) josta ko. leffa löytyy satavarmasti ! Lycka till..

• krixis

The Deep end of the ocean

• PinkkiKatti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3155
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2882
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1906
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1741
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1595
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe