Kuka on kokenut sen?
Minä olen kokenut.Uskomatonta.....Kävin taannoin papin puheilla. Juteltiin siitä haluanko tehdä parennuksen elämässäni, halusin. Luki synninpäästön ja sanoi,että katsotaan mitä tapahtuu... Tästä kaikesta on varmaan jo kuukausi.
Elämäni on todella raskasta ja olen hekisesti kohta kulutettu loppuun. Elän parisuhteess, jossa koen että pahuus vetää häntä puoleensa jne. Olen kuullut hänen taholtaan niin paljon paahaa, loukkauksia,syytöksiä, roskaa. Sanoin antavani hänelle kaiken anteeksi, että tiedän kuinka heikko hän on. Yht'äkkiä koin valtavan tunteen, en osaa selittää. Sain rauhan sydämeeni. Minulla on ollut heikkoina hetkinä kiusaus tarttua pulloon, nyt en sitä tehnyt, en kokenut tarvetta.
Koin, että jos toinen on paha tai pahan vallassa minun täytyy päästää hänet menemään, elämään sitä elämää mitä hän haluaa, jos hän ei koe tai tunnista tarvetta muutokseen.
Jeesus on tie, totuus ja elämä, rauhan antaja ja haavojen sitoja.
Olen luterilainen.
Pyhän hengen kosketus
3
967
Vastaukset
- true2
hädässä pyytänyt Jeesusta ottamaan tuskan pois. Esim. nyt kun minulle läheinen ihminen on sairastunut vakavasti. Yht äkkiä tulee vain RAUHA. Se on jotain ihmeellistä, mitä ei tämän maailman kemikaaleilla ja alkoholeilla saisi aikaan. Kunpa enemmän ihmiset tajuaisivat mitä ja mistä sen todellisen rauhan saa. Toki surua ja pahaa oloa on, mutta se käsittämätön tuska mitä joutuu kokemaan, siitä voi päästä eroon Jeesuksen kautta. Oli se sitten pyhä henki...
- ymmärtäjä
Tosin mistäpäs kukaan tietää todella miltä pyhän hengen koskettamaksi, yhtä helposti kyseessä voi olla Pahan kosketus. Ei ole mitään tapaa millä voisi tunnistaa että kumpi olisi kyseessä.
- erottaa toisistaan
ymmärtäjä kirjoitti:
Tosin mistäpäs kukaan tietää todella miltä pyhän hengen koskettamaksi, yhtä helposti kyseessä voi olla Pahan kosketus. Ei ole mitään tapaa millä voisi tunnistaa että kumpi olisi kyseessä.
ja jopa helposti.
Pyhä Henki asuuu kaikissa uskovissa. Yhteys Jumalaan on normaalitilassa katkeamaton ja jatkuva. Tuntomerkkinä ja tavoitteena ovat Hengen hedelmät:
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Vastakohtana on toinen luettelo:
Gal. 5:
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, mässäykset
Pyhittymätön liha on luonnostaan pahan hallinnassa
Pyhitetty liha on ristiinnaulittu himoineen ja haluineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482