esimerkiksi tuo runontaja luulee, että se henkilö jonka aloituksiin hän niin usein ottaa kantaa on oikeasti nainen :D
Vanhemmat miehet hölmöjä?
16
155
Vastaukset
Tämähän on miehen logiikka, joten kaikki täällä ovat miehiä.
- monte34
karmean kieroutunut mieli
- hunaja71.
on musta perse.
- monte34
hunaja71. kirjoitti:
on musta perse.
olenko taas istunut painomustelaatikon päällä
Pääsääntöisesti eivät ole, - Hölmöä tällä palstalla on lähinnä nimimerkkien väärinkäyttö...
- hunaja71.
...
Kannan kaupoista kotiin vain täysiä pulloja ja siitä huolimatta minulla on kotona yli 500 tyhjää pulloa.
Sinä päivänä, kun saan kiinni sen, joka roudaa tähän kämppään kaupasta tyhjiä pulloja, sanon hänelle pari valittua sanaa. Mur!- ???????
Tuskin Hän tulee noilla avuttomilla keinoillasi palstalle.
Onkos täällä yhtään oikeesti naista? - uk-ko
ei vaan kiinnosta, kuka leikkii ja mitä. Ne vaan höpisee omia asioitaan, sikäli kuin muistavat että niillä oli jotain asiaa.
mitähän minä tältä ketjusta olinkaan hakemassa?
Pitää mennä toiseen ketjuun, jos vaikka löytyisi sieltä. :-)- uk-ko
runontaja kirjoitti:
mitähän minä tältä ketjusta olinkaan hakemassa?
Pitää mennä toiseen ketjuun, jos vaikka löytyisi sieltä. :-)Mulla on asiaa! Teenkin asiasta okein aloituksen!
- TOTA:::?????
.
eiks kaikki aloittajat olekin sukupuolettomia neutriinoja
Tai mitä lie itäsaksalaisia kuulanheittäjiä
.- ######????????
*
näkyisi olevan
* - TULKINTOJA:::!!!!
######???????? kirjoitti:
*
näkyisi olevan
*.
dvd:lle niin kuin just elokuva "Mies joka kutistui ja joutui melkein kissansa syömäksi"
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5110113Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1185882"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn684535Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul73402Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1413147Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2802985Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1492810Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota632743Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait312097- 201767