Eli ois sellanen kyssäri =)
Että, kuis moni mahtaa pitää sellaisesta daamista, joka tykkää tosi paljon kihnutella lähellä sekä halailla ja "hiplailla" mutta antaa toiselle myös tilaa elää ja olla. Onko vai tuleeko siitä kihnuttamisesta "rasite"?
Aattelin tässä lauantai illan ratoksi kysellä tuollaista, kun minä oon aina sellainen suhteessa ja miehet ei varmaankaan kehtaa työntää mimmiä pois jos tulee siihen suukottelemaan ja pitämään hyvänä, vai kehtaako?
Onko sellainen hellyyden kaipuu ärsyttävää jos se kestää koko suhteen ajan, eli mahdollisesti lopun ikää.......
Jos hiplaaminen/hellyyden osoitus ärsyttää, niin mikä on kivaa?
Kertokaas miehet mielipiteitä...
JuubaJaaba
3
139
Vastaukset 3
Kuulostaa hyvältä, en laittas hanttiin :-)
- Cranky_geek
En oo ainakaan vielä kyllästyny koskaan tai oo tuntunu siltä et tota olis ollu liikaa. Onhan se ny ihan outoa, että ollaan eri laidoilla sohvaa jos kerran yhessä iltaa istutaan. Rohkeesti vaan kylkeen kiinni. Kait sitä mies sitten murahtelee jos alkaa ahistamaan.
- önca
"antaa toiselle myös tilaa elää ja olla" mutta ei annakaan, vaan 'tykkää tosi paljon kihnutella lähellä sekä halailla ja "hiplailla"' " koko suhteen ajan, eli mahdollisesti lopun ikää......."
Hmm... antaa tilaa, muttei anna tilaa koko loppuelämän aikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5871223- 78890
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.273678- 55646
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä189643Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta128603Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203536Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496