Tony Halme on kuollut

Viestin tuoja

10

5246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cocodatraveller

Levätköön viikinki rauhassa, oli omalaatuinen mies ja kävi ehkä vääriä teitä mutta oli sydämmessään aito muka suomalainen.

• 3+3

kuulu kellekään ulkopuoliselle vaikka kyseessä olikin julkisuuden henkilö!

• VT

Jos kuoleman syytä ei kerrota, silloin kyseessä on aika varmasti itsemurha, koska jos kyseessä olisi sairaskohtaus asia yleensä uutisoidaan julkisuuden henkilöiden kohdalla. Eikä kenelläkään ole syytä peitellä sairaskohtauksesta johtunutta kuolemansyytä.

Olihan Tony Halme viihdyttävä persoona mies, josta ihmiset maksoivat saadakseen nähdä kun Tony saa turpaan.

• viikinki, rautavuori

Kyllä nuorenamiehenä junttidiskossa jorattiin viikingin tahtiin. Paras juttu ikinä oli kun näytti barcelonassa marokon-marakateille kuka käskee. Levoton mieli sai levottoman lopun. R.i.p

• VT
        viikinki, rautavuori kirjoitti:

Kyllä nuorenamiehenä junttidiskossa jorattiin viikingin tahtiin. Paras juttu ikinä oli kun näytti barcelonassa marokon-marakateille kuka käskee. Levoton mieli sai levottoman lopun. R.i.p

Niin tavallaan viikinki sai omanlaisensa lopun sano kuka tahansa mitä tahansa. Suomlainen mies vikoineen päivineen lyijyhalvaus oman käden sopii viikingille paremmin kuin muunlaiset loput. Mies joka herätti helsingin lähiöt äänestämään eipä ole kukaan muu pystynyt samaan.

• Ei nimimerkkiä
        VT kirjoitti:

Niin tavallaan viikinki sai omanlaisensa lopun sano kuka tahansa mitä tahansa. Suomlainen mies vikoineen päivineen lyijyhalvaus oman käden sopii viikingille paremmin kuin muunlaiset loput. Mies joka herätti helsingin lähiöt äänestämään eipä ole kukaan muu pystynyt samaan.

Burana 9000 lopettaa päänsäryn ikuisiksi ajoiksi.

Tony Halme oli pakana, hän eli kuin pakana ja hän lähti tästä maailmasta pakanan tavoin. Nauraen elämälle.

• Kuolema & Itsemurha
    • Anonyymi

Parempi kuolleena. Painu pelle hiiteen :D:D Vitun typerä idiootti oli.

• Anonyymi

No olipas sulla fiksu kommentti. Itse olet varmasti täydellinen eikös.

• Anonyymi

Ihan sama pullistelua oli oululainen torpedo joka sekin on nyt kuollut meni Tonyn luo ja pyysi ottelemaan pihalle selvin päin ku Tony oli Oulun torpedosta puhunut paskaa koko eroa oli 35kg noin eipä uskaltanut vainajista ei pidä puhua huonoa mutta halusin ottaa esillä tämän että tonyllakin oli riitaa koska se ei osannut vastata huutoihinsa ni riitaa sillä oli monen kanssa oululainen torpedo ei ollut ainoa voi että ois ollut tonylle kylmän lämmin kyyti joka ois ollut lähinnä kylmä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1925
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1555
    3. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    4. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      41
      1150
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1050
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1039
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      958
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      125
      933
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe