Miten päiväsi alkaa hyvin?

aamukartoittaja

Mitä siihen kuuluu? Pannullinen kahvia? Aamulenkki? Lehden luku? Pikaset murun kanssa?

18

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus mikään ei saa päivää alkamaan hyvin, joskus siihen ei tarvitse mitään

      Tämän aamun pelasti ulkona oleva katuvalo, huurteiset oksat ja toimintakuntoinen kamera.

      • maniamania

        usein, muttei aina. Puuroa. Leipää ja savukalaa.

        Naapurin koiran karmeat pusut. Ei ole murua pikaisille. Pinaattirisottoa lounaaksi, kiitos!


    • LOL-666

      Päivä alkaa aina hyvin, jos se ei ala herätyskellon soittoon eikä lasten kitinöihin. Lienee siis sanomattakin selvää, että vapaa-aamut on parhaita. :) Mutta ilman kuumaa suihkua päivää on vaikea saada käyntiin.

    • kirpela

      noi tarjotut vaihtoehdot kuulosti ihanilta...mutta todellisuus on yleensä toista. Niinkun nytkin.

      Ihanan aamun tekee kiireetön matka hoitoon ja töihin, mukava keli jossa mennä. Tää aamu oli promillee vaille ihana, ois vaan saanut olla 5 minsaa enempi aikaa ihailla luontoa; ei jäätynyt ees nenä :)

    • Se alkaa aina hyvin kun on takana hyvin nukuttu yö ja herään virkeänä.. Ihan sama millainen keli, monen aikaan herään ja mitä tapahtuu aamulla. Lepo on se juttu :)

    • vittuuntunut

      aamukahvin lataamisella keittimeen, puuro vedet kattilaan levylle ja levy päälle, vitamiiniporeen heitto vesilasiin, hesarin hakemisella, aamukusella, puurohiutaleet kiehuvaan veteen laitto, poreen juonti ja muut napit hetulaan, puuron vispaus, kahvin kaato mukiin, puuron vispaus kansi päälle ja hautumaan, hesarin lukua kahvia juoden, puuron lautaselle kippaus lisää kahvia, hesarin lukua puuron syöntiä kahvin juontia, aamupaska, hampaiden pesu ja muut, vaatteiden päälle laitto, ovesta ulos lähtö. Pääpiirteisesti se olis siinä.

    • sirpamaikkarilta

      heräsin lumiauran kolahduksiin. Perkelettä heti aamulla alkavat kolaamaan! Rutiineihin kuuluu pahantuulisena koirien ulkoiluttaminen. Sieltä tullessa telkku auki ja syömistä eteen. Äsken avasin koneen ja kattelin uutisia ja tulin tänne. Vai onko nyt vielä aamu?

      Ai,niin! En ole aamuihmisiä. Siitä useimmiten aamuisin pahantuulisuus. Nyt oon pikkasen paremmalla tuulella. Sentään vapaapäivä. =)

    • aamuli

      Aamu alkaisi hyvin niin että mies jättäisi kerrankin lehden lukemata ja kysyisi mitä minulle tänä aamuna kuuluu... tekisi aamupalan valmiiksi ja siistisi jäljet kunnolla.

    • Hotislehtinen

      Hotaa viis tai kuus

      nih aamu onku uus

      har!!11!!

    • Ei ne ala koskaan hyvin ainakaan arkisin koska inhoon aikasia herätyksiä, vapaapäivinä saa nukkua riittävän pitkään niin hyvin alkaa.

      Onneks huomenna on taas vapaa edessä vaikkakin palkattomana, meen Hämeenlinnaan kattomaan Iron Maidenia.

    • voi että, aamulenkki on myös kuulunu listaan mutta se tapahtuu niin aikaste ettei voi laskea mukaan.. ja koska nyt vietän viimeisiä lomapäiviä niin sanon että päivät alkais hyvin sillä että aurinko paistaa, kultaa ei oo jonka kanssa pikaiset mutta se ois kans hyvä, on alkoholipitoista juotavaa eli viinasta, hyvää syötävää, musiikkia ja OMAN ITSENI SEURA"

      all by myselfff...." :D

    • Aamuinti & aamupalan duunaus kanssa puolison.

    • Kiireettömyys.

      Aamuissa ärsyttää kiire. Ja jos väsyttää, en ole seurallisimmalla tuulellani. Ärsyttää ihmiset jotka tulevat paasaamaan suunnitelmista. Tai jos televisiot ja radiot ovat päällä tai ihmiset keskustelevat yhtäaikaisesti. Minuuttiaikataulu.

      Hyvä aamu on kuten tänään. Huolimatta huonosti nukutusta yöstä, rauhassa nautittu kahvi ja sallittu hajamielinen olotila vapaasti lipuen tilasta toiseen. Sää on loistava, ei ole liian kuuma eikä liian kylmä. Luonnon äänet. Muutama sananvaihto yhden ihmisen kanssa kerrallaan. Velvollisuuksiin ei ole kiire.

      • Sä sen sanoit niin hyvin:)


    • Kiireettömyys.

      Aamuissa ärsyttää kiire. Ja jos väsyttää, en ole seurallisimmalla tuulellani. Ärsyttää ihmiset jotka tulevat paasaamaan suunnitelmista. Tai jos televisiot ja radiot ovat päällä tai ihmiset keskustelevat yhtäaikaisesti. Minuuttiaikataulu.

      Hyvä aamu on kuten tänään. Huolimatta huonosti nukutusta yöstä, rauhassa nautittu kahvi ja sallittu hajamielinen olotila vapaasti lipuen tilasta toiseen. Sää on loistava, ei ole liian kuuma eikä liian kylmä. Luonnon äänet. Muutama sananvaihto yhden ihmisen kanssa kerrallaan. Velvollisuuksiin ei ole kiire.

    • Kiireettömyys.

      Aamuissa ärsyttää kiire. Ja jos väsyttää, en ole seurallisimmalla tuulellani. Ärsyttää ihmiset jotka tulevat paasaamaan suunnitelmista. Tai jos televisiot ja radiot ovat päällä tai ihmiset keskustelevat yhtäaikaisesti. Minuuttiaikataulu.

      Hyvä aamu on kuten tänään. Huolimatta huonosti nukutusta yöstä, rauhassa nautittu kahvi ja sallittu hajamielinen olotila vapaasti lipuen tilasta toiseen. Sää on loistava, ei ole liian kuuma eikä liian kylmä. Luonnon äänet. Muutama sananvaihto yhden ihmisen kanssa kerrallaan. Velvollisuuksiin ei ole kiire.

      • False o hiffannu "mä matkin sua" leikin. Falsetaputuksii


      • falset_HIRVITTÄVIÄ

        .

        "KOska tahansa saattaa olla # FALSEN # kuono kuolaamassa ikkunassa!!!1!!!1!!" aim skeörd tuu

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe