Ateismi on kuin

Optio-Olli

laittais rahaa pirun pankkiin.

10

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M@k3

      Eli nekin rahat ovat pois pappien taskuista ja sekös heitä vituttaa.

      Uskonto, myös kristinusko ovat tyhjää myyviä firmoja ja tyhjää pystyy myymään vain jos ihminen uskoo sen olevan jotain muuta kuin tyhjää.

    • äo 45

      =maailman pankki?

      • t3t3t3

        kun ateisti ei usko piruun


    • Uskonnottomuus on kuin kesäinen ilta järven rannalla saunan jälkeen. Voi istua saunan rapuilla, katsella tyyntä järvenselkää ja kuunnella kuikan huutoa.

      Elämä on hyvää, eikä siihen tarvita jumalia.

      • kadun*nainen

        Satunnainen matkailija kyllä ihmettelee, mistä kaikki kauneus on peräisin.
        Miten kaikki on järjestynyt niin mallilleen, että ihminen voi aistia siitä kauneuden kokemuksen.


      • kadun*nainen kirjoitti:

        Satunnainen matkailija kyllä ihmettelee, mistä kaikki kauneus on peräisin.
        Miten kaikki on järjestynyt niin mallilleen, että ihminen voi aistia siitä kauneuden kokemuksen.

        Eri otukset pitävät erilaisia asioita kauniina. Se mikä sinulle tai minulle on kaunista voi joillekkin olla rumaa.


      • goddeloos
        kadun*nainen kirjoitti:

        Satunnainen matkailija kyllä ihmettelee, mistä kaikki kauneus on peräisin.
        Miten kaikki on järjestynyt niin mallilleen, että ihminen voi aistia siitä kauneuden kokemuksen.

        ...kehittynyt tuossa miljoonien vuosien mittaan... ja sekö siitä tekeekin niin mielenkiintoisen ja kauniin...


      • kadun*nainen
        Phoebus kirjoitti:

        Eri otukset pitävät erilaisia asioita kauniina. Se mikä sinulle tai minulle on kaunista voi joillekkin olla rumaa.

        Ihminen aistii kyllä harmonian yhtlailla. Viimeistään kaaoksen kautta asia selkiytyy....
        joka taas pitää kaaosta kauniina, on väärällä jaksoluvulla... sisin on epäjärjestyksessä


    • J&t

      Tarkoitatko Nordeaa?


      Monesti tullut ajateltua "voi tätä SAATANAN verkkopankkia" kun Nordean verkkomaksu bugittaa,tai tunnusluvut ei toimikkaan.

      Lisänä se pirullinen sähköinen € @ käyttöliittymä muka "asiakaspalvelu".

      Pelkkä Nordean ajatteleminen sai vatsaa vääntämää, vai liekkö ollut sattumaa?

    • QffT

      Kiitos hyvistä nauruista, loistavaa uskis parodiointia! :D

      Todellisuudessahan asia on juuri päinvastoin:
      Teismi on kuin laittaisi rahaa pirun pankkiin. Pelon oravan pyörä lähtee rullaamaan. Rahat luovutetaan kun pelätään, pelkoa lisätään jotta saataisiin rahaa, rahaa luovutetaan jotta pelkoa saataisiin lisää.

      Uskovaisten äärettömän suuresta pelokkuudesta todistaa heidän uskonsa täysi kyseenalaistamattomuus. Asioista puhuminen pistää veren aivoista lihaksiin ja adrenaliinin kiehumaan. Ollaan niin epävarmoja uskosta että pitää oman pelon vuoksi julistaa omaa pyhää saatanaansa muille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe