Poliisikoira Rex DVD

rexkommissar

Ne kaikki jotka haluavat nopeuttaa poliisikoira rex sarjan tulemista dvd:lle niin käykää laittamassa se seurantaan discshopin sivuilla. Se ehkä nopeuttaa hiukan dvd:n tulemista :D muuten onko täällä muita rex faneja? itse olen seurannut sarjaa jo pienenäkin, näitä uusia jaksoja en kyllä silloin jaksanut katsella mut nyt katson ne, vaikka uusi rexin omistaja onkin hiukan nössömpi kuin aiemmat :)

46

4651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^Rex^

      Sais tullakkin kyllä dvd:lle : D Ilman sensurointia.

      • ^Rex^

      • *Rex*
        ^Rex^ kirjoitti:

        Poliisikoira rex dvd:lle:
        http://www.adressit.com/poliisikoira_rex

        Ei se seuranta tarkoita sitä että dvd:n tuloa voidaan nopeuttaa... Siinä lukee näin:
        Voit toki valita että seuraat mahdollista tulevaa julkaisua korvakkeesta sivun ylälaidassa. Vaikka elokuva näytetään täällä ei ole varmaa että elokuva julkaistaan DVD:nä, tai että me saamme sitä varastoon. Tämä sivu on tässä siksi että voisit seurata elokuvaa sa saada sähköposti jos se ilmestyy. Sivu in myös olemassa siksi että saa täydellisemmän filmografian kaikista mukana olevista näyttelijöistä, ohjaajista jne.

        Mahdollinen julkaisu on eri asia kuin nopeuttaminen. Se joko julkaistaan Suomessa tai ei. Valmiit dvd:t ovat olemassa, mutta niihin täytyy saada kääntäjä. Dvd-julkaisijat käyttävät eri kääntäjiä kuin tv-yhtiöt. Monestikaan myös tv-yhtiöillä ei ole suoraa oikeutta julkaista sarjojaan dvd:llä. Yleensäkin ohjelmat ostetaan kanavalle vain esitettäväksi ja mahdolliset muut levitys - ja julkaisuoikeudet pitää neuvotella alkuperäisen tuottajan ja tuotantoyhtiön kanssa erikseen. Muutenkin ulkomaisten sarjojen ja ohjelmien julkaiseminen dvd:llä suomessa on aina hidas prosessi ja tähän tarvitaan mukaan suomalainen levittäjä, joka välittää sopimusten tekemistä tuotantoyhtiöiden, oikeudenomistajien sekä kanavan välillä sekä sitten varsinaisesti hoitavat dvd:n painatuksen, tekstityksen sekä itse levityksen kauppoihin.

        Siinä teille hieman tietoa kuinka monimutkainen prosessi on kyseessä.


      • kysymys???
        *Rex* kirjoitti:

        Ei se seuranta tarkoita sitä että dvd:n tuloa voidaan nopeuttaa... Siinä lukee näin:
        Voit toki valita että seuraat mahdollista tulevaa julkaisua korvakkeesta sivun ylälaidassa. Vaikka elokuva näytetään täällä ei ole varmaa että elokuva julkaistaan DVD:nä, tai että me saamme sitä varastoon. Tämä sivu on tässä siksi että voisit seurata elokuvaa sa saada sähköposti jos se ilmestyy. Sivu in myös olemassa siksi että saa täydellisemmän filmografian kaikista mukana olevista näyttelijöistä, ohjaajista jne.

        Mahdollinen julkaisu on eri asia kuin nopeuttaminen. Se joko julkaistaan Suomessa tai ei. Valmiit dvd:t ovat olemassa, mutta niihin täytyy saada kääntäjä. Dvd-julkaisijat käyttävät eri kääntäjiä kuin tv-yhtiöt. Monestikaan myös tv-yhtiöillä ei ole suoraa oikeutta julkaista sarjojaan dvd:llä. Yleensäkin ohjelmat ostetaan kanavalle vain esitettäväksi ja mahdolliset muut levitys - ja julkaisuoikeudet pitää neuvotella alkuperäisen tuottajan ja tuotantoyhtiön kanssa erikseen. Muutenkin ulkomaisten sarjojen ja ohjelmien julkaiseminen dvd:llä suomessa on aina hidas prosessi ja tähän tarvitaan mukaan suomalainen levittäjä, joka välittää sopimusten tekemistä tuotantoyhtiöiden, oikeudenomistajien sekä kanavan välillä sekä sitten varsinaisesti hoitavat dvd:n painatuksen, tekstityksen sekä itse levityksen kauppoihin.

        Siinä teille hieman tietoa kuinka monimutkainen prosessi on kyseessä.

        No voiko sitä prosessia mitenkään nopeuttaa?? olisiko edes mahdollista tuoda tuonti dvd:nä poliisikoira rex suomeen, kun en viitsisi tilata ulkomailta kyseistä dvd:tä.


      • *Rex*
        kysymys??? kirjoitti:

        No voiko sitä prosessia mitenkään nopeuttaa?? olisiko edes mahdollista tuoda tuonti dvd:nä poliisikoira rex suomeen, kun en viitsisi tilata ulkomailta kyseistä dvd:tä.

        Ei prosessia varmaan voida yhtään nopeuttaa, ne joko tulevat tai ei. Vaikka ne tuotaisiin tuonti-dvd versioina, tarvitaan niihinkin suomenkielinen tekstitys koska kuitenkin joku sitten valittaa ettei ymmärrä saksaa... Laittakaa postia eri dvd-julkaisijoille ja kysykää sieltä suoraan mahdollisuutta saada ne dvd:t suomeen tai kysykää subilta mistä voisi kysyä.


      • Anonyymi

    • Polizeihund rex fani

      Ai nössömpi vai?? Uusi omistaja Marc Hoffmann (Alexander Pschill) on parhain kaikista olleista ja tulevista. Harmi kun rex muuttaa Roomaan. =( ;CC Harmi kun suomessa ei ole dvd:nä. Toivottavasti pian tulee. Ainakin kaudet joissa on Marc Hoffmann.

      • klonkkuik

        no kyl se marc oli nössöin kaikista ainaki sillon ku sillä oli ne ihmeen kikkura hiukset :D sit se hiukan parani ku sai uuden tyylin ja paremmat vaatteet :)


      • Rex fan
        klonkkuik kirjoitti:

        no kyl se marc oli nössöin kaikista ainaki sillon ku sillä oli ne ihmeen kikkura hiukset :D sit se hiukan parani ku sai uuden tyylin ja paremmat vaatteet :)

        Se on ihanin !!1 nöässö! oot sie


      • Ikuinen Rex fani

        Rexillä on uusimmissa jaksoissa (joita ei ole näytetty vielä suomessa) aivan uusi isäntä, joka korvaa Lorenzo Fabbria esittävän Kaspar Capparonin. Hänen nimensä on Davide Canada, joka on oikealta nimeltä Ettore Bassi. Mielestäni on aika epäaitoa, että joku koira voisi sopeutua viiteen uuteen omistajaan, mutta Rexhän onkin erikoiskoira


    • Wuhvu

      Itse olen ollut fanaattinen Rex-fani jo pitkään. Neloselta kun sarja aikoinaan tuli nauhotin reilusti yli puolet kaikista jaksoista, ja puuttuvia on nyt tullu hankttua DVD:nä ulkomailta. Harmittavaa, että tuota ei Suomessa vielä ole julkaistu, mutta toisaalta, kielitaito paranee kun katsastaa saksalaisilla teksteillä tai ilman tekstitystä. :)

      Toivon mukaan joskus Suomessakin julkaistaan.

      • rexonparaskoiruli

        mäki oon ihan totaalinen Rex fani, pikkusena katoin kaikki jaksot ja nytkin oon istunu telkan ääressä aina un Rex on tullu :D harmi vaan ku noi omistajat aina häviää mystisesti. nytkin kun rex muutti italiaan niin siitä marcista ei puhuttu mitään. Ei oikea koiranomistaja jättäis noin vaan koiraansa jonnekki varasto huoneeseen. Hauskaa kattoa nyt näitä uusia jaksoja :)


      • Jesaa
        rexonparaskoiruli kirjoitti:

        mäki oon ihan totaalinen Rex fani, pikkusena katoin kaikki jaksot ja nytkin oon istunu telkan ääressä aina un Rex on tullu :D harmi vaan ku noi omistajat aina häviää mystisesti. nytkin kun rex muutti italiaan niin siitä marcista ei puhuttu mitään. Ei oikea koiranomistaja jättäis noin vaan koiraansa jonnekki varasto huoneeseen. Hauskaa kattoa nyt näitä uusia jaksoja :)

        Mietin täysin samaa ja koitin etsiä tietoja, mutta en löytänyt. Minne Marc katosi, koska vaikka hän olisi työnsä lopettanut niin ei Rex olisi varmastikaan yksin jäänyt. Minne myös Niki katosi jo pari jaksoa ennen? Siinä oli itsellä jonkun pituinen tauko, eli selitettiinkö sitä mitenkään vai lähtikö hän vain menemään?


      • niinvaan58298
        Jesaa kirjoitti:

        Mietin täysin samaa ja koitin etsiä tietoja, mutta en löytänyt. Minne Marc katosi, koska vaikka hän olisi työnsä lopettanut niin ei Rex olisi varmastikaan yksin jäänyt. Minne myös Niki katosi jo pari jaksoa ennen? Siinä oli itsellä jonkun pituinen tauko, eli selitettiinkö sitä mitenkään vai lähtikö hän vain menemään?

        Ei jaksoissa selitetty mitenkään Nikin lähtöä. Se vaan katos yhtäkkiä niin ku Alex ja Böck. Aika tyhmää ku se niki oli kuiteski vielä alkuteksteissäki.


      • *Rex*
        niinvaan58298 kirjoitti:

        Ei jaksoissa selitetty mitenkään Nikin lähtöä. Se vaan katos yhtäkkiä niin ku Alex ja Böck. Aika tyhmää ku se niki oli kuiteski vielä alkuteksteissäki.

        Katsokaapas nyt. Se jakso joka oli tämän Marcin viimeinen, oli v.2004. Nämä Italia jaksot ovat v.2008. Sarja päättyi alunperin vuoteen 2004, mutta sitten tulivat italialaiset mukaan ja sarjan tekeminen jatkui. Alexin poistumisen jälkeen sarjan tekemisessä oli vuoden tauko eli kenties sarjan piti päättyä myös silloin. Jos vaikka nämä edelliset näyttelijät olivat kiinni muissa projekteissa ja eivät enää päässeet jatkamaan sarjassa. Siksi kenties omistaja vaihtui? Sitä paitsi Rex ei ollut missään varastokopissa, vaan koiratarhalla. En tiedä miten keski-euroopassa on, mutta ehkäpä siellä poliisikoirat ovat valtion omaisuutta, eivätkä isäntiensä, ja siirtyvät siten murharyhmän päälliköltä toiselle. Mutta hei, tämähän on fiktiota!

        Mitä tulee dvd-julkaisuihin, tätä sarjaa koskenee myös sama kuin Lemmen Viemää dvd:n saamista suomen markkinoille.Koska dvd:tä tai dvd-sarjaa ei Suomen markkinoilla todennäköisesti valtavasti myytäisi koska suomessa on pienet myyntimarkkinat, on levittäjä luonnollisesti haluton maksamaan suuria summia tuotantoyhtiölle etukäteen, etenkin kun kuluarvio suomalaisesta käännöstekstistä on myös huomattava. Levittäjät kun eivät halua tehdä tappiollista toimintaa kun levyn painaminen, kannet, kotelot, musiikkikorvaukset, käännöstyö, markkinointi, logistiikka ja varastointi maksaa joka tapauksessa. Siten dvd-julkaisujen pitää olla laskennallisesti myynnin suhteen kannattavia, muuten dvd:tä ei kannata tuoda markkinoille.

        Tämä on selitys sille miksi monista sarjoista ei julkaista dvd:tä Suomen markkinoille. Olette varmaan myös huomanneet että esim. Anttilassa myydään paljon dvd-boxeja jatkuvalla alennusmyynnillä. Se johtuu juuri tuosta että meillä on niin pienet myyntimarkkinat ja jollakin keinolla ne kulut on katettava kun boxit eivät mene sillä 40-50€:n kappalehinnalla kaupaksi, myydään sitten kaupoissa vaikka tappiolla että ei jäädä miinukselle. Ei riitä että joku muutama sata henkilöä sanoo että ostaa ko. dvd:n, levittäjällä pitää olla varmuus että dvd:t menevät kaupaksi ja mielellään sillä hinnalla mikä on ovh. Tätä kannattaa miettiä.


    • dtdf

      tarvii tulla. tylsä sarja.

      • tyhmä juttu

        Kaikista parhaita oli ne ekat jaksot, joissa oli vielä Moser :) Mutta nämä italialaiset jaksot on oikeesti ihan surkeita. Olis kyllä kiva saada ekat kaudet DVD:lle. Ite katoin niitä joskus 90-luvun lopulla, kun tuli ekan kerran. Olin silloin saksankielisessä päiväkodissa ja olin ihan innoissani, kun sain kuulla saksan kieltä ja kun siinä oli niin söpö koira. Myöhemmin havaitsin isännänkin olleen ihan söpö haha :D


      • rexdvdlle
        tyhmä juttu kirjoitti:

        Kaikista parhaita oli ne ekat jaksot, joissa oli vielä Moser :) Mutta nämä italialaiset jaksot on oikeesti ihan surkeita. Olis kyllä kiva saada ekat kaudet DVD:lle. Ite katoin niitä joskus 90-luvun lopulla, kun tuli ekan kerran. Olin silloin saksankielisessä päiväkodissa ja olin ihan innoissani, kun sain kuulla saksan kieltä ja kun siinä oli niin söpö koira. Myöhemmin havaitsin isännänkin olleen ihan söpö haha :D

        mä ainakin ostaisin ilman suomitekstejäkin sen dvd:n siinähän vaan oppis saksaa. Olen entistä selaillut noita rex dvd:tä ja monissa on englannin kielinen tekstitys sekin riittäisi. Mutta en viitsi tilata ulkomailta kun en oikein luota siihen, mutta voisin ostaa suomalaisesta nettikaupasta tuonti dvd:nä. Muuten, joku mainitsi ettei rex dvd:t mene kaupaksi, miksi sitten joku ihmeen Tuhkimotarina on julkaistu dvd:llä sitähän ei osta kukaan????


    • tätielviira

      Jestas mikä pettymys, kun italialaiset omivat Rexin. Sarja muuttui kovemmaksi, siitä puuttuu lämpö. Rexin "omistaja" ei ole niin komea, ei komea ollenkaan niin kuin saksalaisessa sarjassa. Lopetin katsomisen.

      Rexin omistajan PITÄÄ olla komea ja kiva.

      • *Rex*

        Vanhojen jaksojen uusinnat alkavat subilla 26.2.

        En sanonut ettei Rex-dvd:t mene kaupaksi, vaan että julkaisijan pitää olla varma että ne menevät kaupaksi ja eivät jää varastoon pyörimään. Siinä on pieni ero. Itsekin ostaisin ilman suomitekstejä, jos olisi englanninkielinen teksti, se olisi hyvä tuki saksan rinnalla ja kielitaito paranisi.

        Ulkolaisista nettikaupoista ostaessa tarvitaan luottokortti, koska sieltä ei voi tilata laskulle/tilisiirrolla etukäteen. Itse olen tilannut Amazonin kautta ja se on luotettava nettikauppa, sitä kautta myyvät firmat ilmoittavat hyvin onko heillä "international shipping" eli ulkomaille. Toimitusaika yleensä 2-6 vkoa ja rahat saa takaisin jos tuote ei saavu perille annettuun takarajaan mennessä. Amazon.de myy sekä uusia että käytettyjä boxeja. http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_ss_i_1_7?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Ddvd&field-keywords=kommissar rex&sprefix=...

        En minäkään pidä näistä Rexin uusista jaksoista. Ei tosiaan ole sitä lämpöä ja huumoria ja kujeilua isännän ja Rexin välillä. Ei makkarasämpylöiden varastelua Kunzilta. Italialaiset pilasivat tunnelman. Olisi ollut tosiaan parasta lopettaa sarja jo vuoteen 2004, mihin se alunperin päättyikin, tai sitten saksalaiset olisivat voineet jatkaa yhteistyötä itävaltalaisten kanssa.

        Jostain kumman syystä Tuhkimotarina tosiaan julkaistiin dvd:llä, mutta nyt sitä myydään jo alennuksella ainakin Anttilan myymälöissä, nettikaupoissa näyttää olevan normaalihintainen...


      • rexfanivaan
        *Rex* kirjoitti:

        Vanhojen jaksojen uusinnat alkavat subilla 26.2.

        En sanonut ettei Rex-dvd:t mene kaupaksi, vaan että julkaisijan pitää olla varma että ne menevät kaupaksi ja eivät jää varastoon pyörimään. Siinä on pieni ero. Itsekin ostaisin ilman suomitekstejä, jos olisi englanninkielinen teksti, se olisi hyvä tuki saksan rinnalla ja kielitaito paranisi.

        Ulkolaisista nettikaupoista ostaessa tarvitaan luottokortti, koska sieltä ei voi tilata laskulle/tilisiirrolla etukäteen. Itse olen tilannut Amazonin kautta ja se on luotettava nettikauppa, sitä kautta myyvät firmat ilmoittavat hyvin onko heillä "international shipping" eli ulkomaille. Toimitusaika yleensä 2-6 vkoa ja rahat saa takaisin jos tuote ei saavu perille annettuun takarajaan mennessä. Amazon.de myy sekä uusia että käytettyjä boxeja. http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_ss_i_1_7?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Ddvd&field-keywords=kommissar rex&sprefix=...

        En minäkään pidä näistä Rexin uusista jaksoista. Ei tosiaan ole sitä lämpöä ja huumoria ja kujeilua isännän ja Rexin välillä. Ei makkarasämpylöiden varastelua Kunzilta. Italialaiset pilasivat tunnelman. Olisi ollut tosiaan parasta lopettaa sarja jo vuoteen 2004, mihin se alunperin päättyikin, tai sitten saksalaiset olisivat voineet jatkaa yhteistyötä itävaltalaisten kanssa.

        Jostain kumman syystä Tuhkimotarina tosiaan julkaistiin dvd:llä, mutta nyt sitä myydään jo alennuksella ainakin Anttilan myymälöissä, nettikaupoissa näyttää olevan normaalihintainen...

        oon kuullu jotain ihme huhuja että poliisikoira rex muuttaisi takaisin itävaltaan, pitääköhän kyseiset huhut paikkaansa ???


      • rex fan
        rexfanivaan kirjoitti:

        oon kuullu jotain ihme huhuja että poliisikoira rex muuttaisi takaisin itävaltaan, pitääköhän kyseiset huhut paikkaansa ???

        Jep se on totta jos halusit tietäää et valehtele mä tiiän ku oon kittonut joka ikisen jaksaon ja lukenut sivut saksaksi oli vaikee lukeee en paljoo osaa saksaaa mut ei mit osaan kylläkin jotain eeess se on totta mitä puhut


      • *Rex*
        rex fan kirjoitti:

        Jep se on totta jos halusit tietäää et valehtele mä tiiän ku oon kittonut joka ikisen jaksaon ja lukenut sivut saksaksi oli vaikee lukeee en paljoo osaa saksaaa mut ei mit osaan kylläkin jotain eeess se on totta mitä puhut

        Ja kerropa sivu mistä tieto löytyy. Ei sitä ainakaan missään jaksossa ole mainittu. Joten kannattaa antaa se sivun osoite niin ei tule turhia luuloja ihmisille.


      • rexonparaskoiraikinä
        *Rex* kirjoitti:

        Ja kerropa sivu mistä tieto löytyy. Ei sitä ainakaan missään jaksossa ole mainittu. Joten kannattaa antaa se sivun osoite niin ei tule turhia luuloja ihmisille.

        Ite olen nähnyt irc galleriassa jotain et rex muuttaisi takaisin itävaltaan, mut luulen niiden olevan vaan lapsien keksittyjä juttuja. Toisaalta olen lukenut facebookissa rex ryhmistä juonipaljastuksia, näistä uusista rooma jaksoista (ÄLKÄÄ LUKEKO KAUEMMAS JOS ETTE HALUA TIETÄÄ SEURAAVAA TAPAHTUMAA) ja viimeisessä rooma jaksossahan rexiä ilmeisesti ammutaan jakson lopussa ja jää hiukan vaakalaudalle et selviääkö rex vai en. Tuo jaksohan on kuvattu taas itävallassa ja roomassa ja rexiä ammutaan ilmeisesti itävallassa, niin oisko niin et rex selviää mutta joutuu jäämään itävaltaan paranemaan. Sittenhän siitä ois helppo aloittaa kuin puhtaalta pöydältä, et Rex sais uuden isännän ja silleen. Imdb:ssä ei ainakaan vielä ole näkynyt että Rexin kuvauksia ois aloitettu tai näyttelijöitä olisi edes uusiin jaksoihin hankittu.


      • *Rex*
        rexonparaskoiraikinä kirjoitti:

        Ite olen nähnyt irc galleriassa jotain et rex muuttaisi takaisin itävaltaan, mut luulen niiden olevan vaan lapsien keksittyjä juttuja. Toisaalta olen lukenut facebookissa rex ryhmistä juonipaljastuksia, näistä uusista rooma jaksoista (ÄLKÄÄ LUKEKO KAUEMMAS JOS ETTE HALUA TIETÄÄ SEURAAVAA TAPAHTUMAA) ja viimeisessä rooma jaksossahan rexiä ilmeisesti ammutaan jakson lopussa ja jää hiukan vaakalaudalle et selviääkö rex vai en. Tuo jaksohan on kuvattu taas itävallassa ja roomassa ja rexiä ammutaan ilmeisesti itävallassa, niin oisko niin et rex selviää mutta joutuu jäämään itävaltaan paranemaan. Sittenhän siitä ois helppo aloittaa kuin puhtaalta pöydältä, et Rex sais uuden isännän ja silleen. Imdb:ssä ei ainakaan vielä ole näkynyt että Rexin kuvauksia ois aloitettu tai näyttelijöitä olisi edes uusiin jaksoihin hankittu.

        Voi olla että moni sekottaa viimeisen Italia jakson tapahtumat siihen että Rex muuttaisi takaisin Itävaltaan. Jotenkin tuntuu että jos italialaiset ovat ostaneet sarjan oikeudet, sarjaa alettaisiin taas tuottaa itävaltalais-saksalaisvoimin...

        Itsekään en ole nähnyt missään tietoa että sarjaan olisi kuvattu vielä jatkoa tai mahdollisista uusista näyttelijöistä, kun käsittääkseni kaikki jaksot on jo kuvattu.


      • REX-FANI
        *Rex* kirjoitti:

        Voi olla että moni sekottaa viimeisen Italia jakson tapahtumat siihen että Rex muuttaisi takaisin Itävaltaan. Jotenkin tuntuu että jos italialaiset ovat ostaneet sarjan oikeudet, sarjaa alettaisiin taas tuottaa itävaltalais-saksalaisvoimin...

        Itsekään en ole nähnyt missään tietoa että sarjaan olisi kuvattu vielä jatkoa tai mahdollisista uusista näyttelijöistä, kun käsittääkseni kaikki jaksot on jo kuvattu.

        OLIS JOO HYVÄ JOS REX TULIS DVD:lle JA KAIKKI TUOTANTOKAUDET!!!!!!!
        KUKA MUUTEN ON OLLUT PARHAIN OMISTAJA NÄIST KAUSISTA??


      • Zull3

        italialainen rex on iha tyhmä, kaikki siin on tyhmää :D :( lopetin myös kattomisen..


      • ihanananaihaiha
        REX-FANI kirjoitti:

        OLIS JOO HYVÄ JOS REX TULIS DVD:lle JA KAIKKI TUOTANTOKAUDET!!!!!!!
        KUKA MUUTEN ON OLLUT PARHAIN OMISTAJA NÄIST KAUSISTA??

        ALEX BRANDTER ON PARAS


    • Zulle

      haluisin sen dvd:n :D seuraan tosi paljo rexiä se on nii ihana sarja ;P

    • kaspar-fani

      kaspar capparoni on täydellinen näyttelijä,eikä yhtään nössö! toivon et jos rexin jaksot tulee dvd.lle niin tulis niitäkin jos on kaspar!!!

    • KASPAR<3

      JOS DVD TULEE TOIVON ET SIIHEN TULEE KAUDET JOSSA ON KASPAR CAPPARONI

      • ILOVEREX4EVA!

        hei jääkö rex uusinnoist tauolla 24.5.2010 ??


      • *REX*
        ILOVEREX4EVA! kirjoitti:

        hei jääkö rex uusinnoist tauolla 24.5.2010 ??

        Ei jää. Kyllä Rex näyttää tulevan ihan koko kesän ajan.


    • alkuperäiset Poliisikoira Rexit voisi kyllä julkaista DVD-suomessa. Kyllä sille ostajia löytyisi. Julkaistiihan Tuhkimotarinaki aikoinaan.

      • Rex dvd:lle ja äkkiä

        Miks ei ole edelleenkään tullut dvd:lle?? :/


    • Rex_dvdlle_ja_äkkiä

      Ei vieläkään ole näköjään näkyvissä DVD-julkaisuja poliisikoira rexistä? :(

      • Rex_dvdlle_ja_äkkiä

        Ja kaikki kaudet vaan DVD:lle!


    • Anonyymi

      Miksi suosittua poliisikoira Rexiä ei näytetä TV:ssä esimerkiksi iltapäivisin, koska se on niin suosittu?

    • Anonyymi

      Ei ole vieläkään tullut Poliisikoira Rex DVD:tä :(

    • Anonyymi

      Nyt vain uusi adressi kehiin tai voisiko Neloselta kysellä, että hankkisivat Poliisikoira Rexin Suomiteksteillä DVD:lle (ja ilman typeriä leikkauksia/sensurointia)

      https://www.nelonen.fi/laheta-palautetta

    • Anonyymi

      Monta vuotta odotettu jo DVD:lle.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oispa alusta alkaen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa alusta alkaen!

        On alusta.


    • Anonyymi

      Tiedän mistä sitä saa KOKO SARJAN KAUDET 1- 18 🙏♥️🐕🚓🎥🎬🔫🚔😊

    • Anonyymi

      Alkuperäinen, oikea poliisikoira rex on ihan hyvä sarja. Se uudempi englanninkielinen versio on aivan surkea, luonnollisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe