Best Caravan Oy

pettynytpalveluun

Onko täältä hyvinkäällä toimivasta Best-caravan liikkeestä ketään saanut hyvää palvelua?

Näilläkin foorumeilla on aikaisemmin ollut juttua ja en kyllä pahemmin huomannut, että ketään olisi kehunut tätä firmaa?

Vaihdossa sinne ei kannata ainakaan viedä mitään kun tarjoavat aina pohjalukemat vaihturista kun vertaa muihin.

219

18894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaunuilia

      alueella on ainakin kymmenkunta karavaanaria, joilla ko. firmasta muutaman vuoden aikana vaihdettu uusi vaunu. Takuut on ainakin pelanneet.

      • Anonyymi

        En kusiskaan tohon firmaan päin niin pahasti mua pettivät .Miseva on rehellinen Firma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kusiskaan tohon firmaan päin niin pahasti mua pettivät .Miseva on rehellinen Firma

        No niinpä ei mitään vastuunkanto kykyä, kusetus menestyksen salaisuus ja pääasia!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä ei mitään vastuunkanto kykyä, kusetus menestyksen salaisuus ja pääasia!!!

        Kykyä kyllä olisi, vaan onko halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kusiskaan tohon firmaan päin niin pahasti mua pettivät .Miseva on rehellinen Firma

        Miseva on kaikkea muuta kuin rehellinen. Tämä firma tietää miten kuluttaja-asiamies toimii. Ei tule vastaan missään vaan aina kehottaa ottamaan yhteyttä kuluttajansuojaan. Paska firma, ei kannata asioida jos ei halua harmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kusiskaan tohon firmaan päin niin pahasti mua pettivät .Miseva on rehellinen Firma

        Paskapuhetta,ihan normi autojobbari.sit ku alkaa korjaukset maksaa niin loppuu ni aletaan vinkuu asiakkaan maksu osuuksista ym vaikka ne kuuluu heille.


      • Anonyymi

        Niin ne varmaan lestoilla pelaakin 😆


    • hobby 720

      Olen saanut parasta palvelua vaunuasioissa,takuut on pelanneet loistavasti. Ostan seuraavankin vaunun Best-caravanista ihan hyvän ja toimivan huollon takia.

    • Coral 2

      Ostin uuden Adria ko.liikkeestä.Minusta hyvitys hinnat ovat kohdallaan.Palvelu on keskitasoa parempaa ja ystävällistä.Kaikki sovitut asiat tapahtuivat täsmällisesti.Suosittelen paikkaa muillekkin jotka haluavat asioiden toimivan täsmällisesti.

      • hjk1

        ja takuu tuntuu pelaavan samoin huoltopuoli asiallista,ei mitään yliystävällistä,mutta asiallista.vanhasta vaihtovaunusta saimme melkein saman minkä aikanaan maksoimme.Emme mitään turhaa länkytystä kaipaakaan vaan asiallista ja hyvää palvelua olemme saaneet.


      • asss

        jeess


      • Anonyymi

        Mulle myivät vanhan täysin mädän vaunun eikä mitään korvausta.Ylimielinen johtaja ei suostunut sovitteluun. Miseva on rehellinen kauppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle myivät vanhan täysin mädän vaunun eikä mitään korvausta.Ylimielinen johtaja ei suostunut sovitteluun. Miseva on rehellinen kauppa.

        Miseva ei ole rehellinen, mukava palvelu kyllä siihen asti kun kaikki menee hyvin, ongelmatilanteissa takki kääntyy ihan täysin, sen jälkeen ei onnistu mikään.


    • Mikä ettei....

      xzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxzxz?

      • Hörhölä

        Ehkä pettynytpalveluun ei olekaan Best Caravan Oy:n entinen- nykyinen- eikä tuleva asiakas. Ehkä pettynyt ei vielä ole ehtinyt käydä koko liikkeessä asioimassa. Taitaa syyt liikkeen parjaamiseen löytyä muualta.


      • nörttivaanari
        Hörhölä kirjoitti:

        Ehkä pettynytpalveluun ei olekaan Best Caravan Oy:n entinen- nykyinen- eikä tuleva asiakas. Ehkä pettynyt ei vielä ole ehtinyt käydä koko liikkeessä asioimassa. Taitaa syyt liikkeen parjaamiseen löytyä muualta.

        tältä foorumilta tietojaan hankkinut. Kun etsii viestejä Best-Caravan haulla, tulos on aika mielenkiintoinen. Kokeilkaa itse jos kiinnostaa http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/best-caravan?term_keywords=best-caravan


    • vaihdan

      katsomassa kun on autonvaihto mielessä. Sattui joku näyttely vikonlopulle ja asiakkaita oli liike ja piha aivan täynnä. Löytyi myös kiinnostava matkailuauto josta pyysin tarjouksen. Myyjät olivat kiireisiä ja varattuja mutta kun kaupantekoon päästiin niin nykyisestä autostani tarjottiin vaihdossa mielestäni aivan normaali hintaa. Palvelusta jäi hyvä maku, reilua ja suoraa toimintaa ilman turhaa nuoleskelua.
      Kannattaa ketjun aloittajankin käydä itse paikan päällä testaamassa palvelu ja hyvityshinta jos on vaihtoaikeissa. Näiden foorumien tieto ei aina pidä välttämättä paikkansa.

      • Onko näin

        Eikös tämä Best ole samaa porukkaa jkotka nollasi velkansa edellisen kerran jollakin muulla nimellä ?


      • Vaunuilia
        Onko näin kirjoitti:

        Eikös tämä Best ole samaa porukkaa jkotka nollasi velkansa edellisen kerran jollakin muulla nimellä ?

        kuultais mielellään lisää tuosta, muuten tuo taitaa olla tuulesta noukittua.


      • ostajama

        Monet kehuvat paljon hyvityshintojaan, mutta välirahahan sen ratkaisee ja itse ainakin petyin hyvinkään poikien kauppatapaan.

        Onneksi nyt on ostajan markkinat kun vaunujen ja autojen myynnit ovat pudonneet hurjasti.


      • ohivaan
        ostajama kirjoitti:

        Monet kehuvat paljon hyvityshintojaan, mutta välirahahan sen ratkaisee ja itse ainakin petyin hyvinkään poikien kauppatapaan.

        Onneksi nyt on ostajan markkinat kun vaunujen ja autojen myynnit ovat pudonneet hurjasti.

        kohti lapin pääkaupunkia rovaniemeä jos haluaa HUONOA palvelua ja sika kovia hintoja joita löytyy molemmista kahdesta


      • nörttivaanari

        Minkä niminen firma oli kyseessä?


      • sitä lappiin
        nörttivaanari kirjoitti:

        Minkä niminen firma oli kyseessä?

        asti on lähteä rahattomana tinkimään?


      • ensuosittele
        sitä lappiin kirjoitti:

        asti on lähteä rahattomana tinkimään?

        Itse vaihdoin juuri vaunun ja kävin kaikki etelä-suomen hobby kaippiaat läpi ja huonointa palvelua sain minäkin täällä hyvinkäällä.

        Myyjä mm. sanoi, että tätä kaupantekoa on turha jatkaa jos ainoa kriteeri on kaupanteossa edullinen väliraha.

        Luulin, että olin piilokamerassa, mutta kyllä myyjä oli aivan tosissaan.


      • ohrana
        ensuosittele kirjoitti:

        Itse vaihdoin juuri vaunun ja kävin kaikki etelä-suomen hobby kaippiaat läpi ja huonointa palvelua sain minäkin täällä hyvinkäällä.

        Myyjä mm. sanoi, että tätä kaupantekoa on turha jatkaa jos ainoa kriteeri on kaupanteossa edullinen väliraha.

        Luulin, että olin piilokamerassa, mutta kyllä myyjä oli aivan tosissaan.

        kauppiailla menee huonosti pelkäävät että työttömyys koittaa, olisihan se taas mukava palautus maan pinnalle niiltä itserakkailta lorvijoilta.


      • 123-4
        Vaunuilia kirjoitti:

        kuultais mielellään lisää tuosta, muuten tuo taitaa olla tuulesta noukittua.

        Ykköskaravan Oy


      • Anonyymi
        Onko näin kirjoitti:

        Eikös tämä Best ole samaa porukkaa jkotka nollasi velkansa edellisen kerran jollakin muulla nimellä ?

        Mantilat teki konkurssin YkkösCaravanin nimellä.


      • Anonyymi
        Vaunuilia kirjoitti:

        kuultais mielellään lisää tuosta, muuten tuo taitaa olla tuulesta noukittua.

        Ei ole tuulesta noukittua!


      • Anonyymi
        Vaunuilia kirjoitti:

        kuultais mielellään lisää tuosta, muuten tuo taitaa olla tuulesta noukittua.

        Se oli Ykköscaravan Oy


      • Anonyymi
        ohivaan kirjoitti:

        kohti lapin pääkaupunkia rovaniemeä jos haluaa HUONOA palvelua ja sika kovia hintoja joita löytyy molemmista kahdesta

        Muusta en tiedä Rovaniemeltä kuin Reatalon, siellä oli ainakin huippuluokanpalvelu ja nopeasti pääsi huoltoon ja kohtuuhinta. Kiitokset.


      • Anonyymi
        ensuosittele kirjoitti:

        Itse vaihdoin juuri vaunun ja kävin kaikki etelä-suomen hobby kaippiaat läpi ja huonointa palvelua sain minäkin täällä hyvinkäällä.

        Myyjä mm. sanoi, että tätä kaupantekoa on turha jatkaa jos ainoa kriteeri on kaupanteossa edullinen väliraha.

        Luulin, että olin piilokamerassa, mutta kyllä myyjä oli aivan tosissaan.

        Kun vaihdoin henkilöauton uuteen, niin kiersin 150km lenkin välirahan selvittämiseksi. Hankin tasan 900€ tuosta ajelusta.


    • Entinen asiakas

      Erittäin huonot kokemukset kyseisen liikkeen toiminnasta, kun uudessa matkailuautossa ilmeni virhe.

      Useamman yhteydenoton jälkeen kuluttajaneuvojaan ja raastuvalla uhkailemalla virhe korjatiin (ei tosin uutta vastaavaksi). Asiaa hoitaneen automyyjän käytös oli kaikkea muuta kuin asiallinen.

      Omalta kohdalta en voi liikettä suositella.

      • tsuristi

        Miksi et ottanut yhteyttä suoraan liikkeeseen, ei kai kuluttajaneuvoja tai raastupa vasaa autosi takuuasioista ???


      • Entinen asiakas
        tsuristi kirjoitti:

        Miksi et ottanut yhteyttä suoraan liikkeeseen, ei kai kuluttajaneuvoja tai raastupa vasaa autosi takuuasioista ???

        Tietysti heti otin yhtetyttä suoraan liikkeeseen ja autoakin käytiin näyttämässä ja myyjän kanssa todettiin, että korissa vikaa on. Myyjä kyllä otti heti maahantuojaan yhteyttä ja meille luvattiin, että asia hoituu. Kyselin s-postilla ja puhelimitse useamman kerran tilanetta myyjältä ja maahantuojaltakin, mutta koska viikkojen jälkeenkään ei vastausta saatu, niin oli pakko ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Seuraava vaihe olisi sitten ollut raastupa.


      • vikana
        Entinen asiakas kirjoitti:

        Tietysti heti otin yhtetyttä suoraan liikkeeseen ja autoakin käytiin näyttämässä ja myyjän kanssa todettiin, että korissa vikaa on. Myyjä kyllä otti heti maahantuojaan yhteyttä ja meille luvattiin, että asia hoituu. Kyselin s-postilla ja puhelimitse useamman kerran tilanetta myyjältä ja maahantuojaltakin, mutta koska viikkojen jälkeenkään ei vastausta saatu, niin oli pakko ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Seuraava vaihe olisi sitten ollut raastupa.

        Kenenkähän valmistama auto ja minkälainen vika korissa oli. kiinnostaa koska olen autoa vaihtamassa ja olen kuullut joidenkin merkkien varaosien toimitusten venyvän pitkään.


      • Lasse Sorvari

        Tervehdys!

        Olen pahoillani että ette ole saanut kunnollista palvelua liikkessämme.

        Voitko lähettää tarkempaa tietoa minulle aiheesta, en muista kertomaasi tapausta ja haluaisin sen myös yrityksemme sisällä selvittää. Tällainen asioiden hoitaminen ei saa jatkua yrityksessämme. Laitatko tarkempia tietoja sähköpostiini: [email protected]

        Toivon että palaatte vielä asiakkaaksemme.

        Ystävällisin terveisin.
        Lasse Sorvari
        Best-Caravan Oy:n toimitusjohtaja


      • ohrana
        Lasse Sorvari kirjoitti:

        Tervehdys!

        Olen pahoillani että ette ole saanut kunnollista palvelua liikkessämme.

        Voitko lähettää tarkempaa tietoa minulle aiheesta, en muista kertomaasi tapausta ja haluaisin sen myös yrityksemme sisällä selvittää. Tällainen asioiden hoitaminen ei saa jatkua yrityksessämme. Laitatko tarkempia tietoja sähköpostiini: [email protected]

        Toivon että palaatte vielä asiakkaaksemme.

        Ystävällisin terveisin.
        Lasse Sorvari
        Best-Caravan Oy:n toimitusjohtaja

        mennä valittajalla luu kurkkuun, ei tainutkaan asia olla todenperäinen. Kyllähän täällä haukutaan( mikä on karavaanareiden tapa ) kauppiaita ja myyjiä aivan turhaan, on varmasti ostajankin syytä miettiä kaupiaan asemassa olevia. Eihän ne jutut yleensäkään pidä paikkaansa, niinkuin tässä tapauksessa kun rehti toimitusjohtaja pyytää ilmoittamaan koska niin on tapahtunut. Näyttäsi siltä että tarina oli keksitty aivan mollaamis tarkoituksessa.


      • Jorma K
        ohrana kirjoitti:

        mennä valittajalla luu kurkkuun, ei tainutkaan asia olla todenperäinen. Kyllähän täällä haukutaan( mikä on karavaanareiden tapa ) kauppiaita ja myyjiä aivan turhaan, on varmasti ostajankin syytä miettiä kaupiaan asemassa olevia. Eihän ne jutut yleensäkään pidä paikkaansa, niinkuin tässä tapauksessa kun rehti toimitusjohtaja pyytää ilmoittamaan koska niin on tapahtunut. Näyttäsi siltä että tarina oli keksitty aivan mollaamis tarkoituksessa.

        mutamat vankkurimiehet ovat rahapulassaan suivaantuneet kauppiaisiin. Koittavat keksiä mitä ihmeellisempiä asioita kauppiaiden pään menoksi. Siinä loppuvat narinat kerrasta kun itse toimitusjohtaja vastaa. Eikö olisi syytä karavaanareiden harkita tarkasti ennen kauppoja, minkäläisiin osamaksuihin on varaa. Ei käy niin hermojen päälle kun ostaa varallisuuden sallimissa rajoissa kalustonsa.


      • Hörhölä
        Jorma K kirjoitti:

        mutamat vankkurimiehet ovat rahapulassaan suivaantuneet kauppiaisiin. Koittavat keksiä mitä ihmeellisempiä asioita kauppiaiden pään menoksi. Siinä loppuvat narinat kerrasta kun itse toimitusjohtaja vastaa. Eikö olisi syytä karavaanareiden harkita tarkasti ennen kauppoja, minkäläisiin osamaksuihin on varaa. Ei käy niin hermojen päälle kun ostaa varallisuuden sallimissa rajoissa kalustonsa.

        Kirjoitin samaan ketjuun jo 18.1.2010 vastauksen "pettyneelle" http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8768940/42096427 Eipä vieläkään ole tarvetta muuttaa sen aikaista käsitystäni "pettyneen" kirjoituksen motiiveista.


      • Jorma K
        Hörhölä kirjoitti:

        Kirjoitin samaan ketjuun jo 18.1.2010 vastauksen "pettyneelle" http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8768940/42096427 Eipä vieläkään ole tarvetta muuttaa sen aikaista käsitystäni "pettyneen" kirjoituksen motiiveista.

        henkilö voi pistää saitilla toimitusjohtajan selkä seinää vasten ja käydä pienen keskustelun hänen kanssaan. Eihän se kovin mukavalta kuulosta, kun haukutaan aiheetta ja sitten luimistellaan kuin pienet kakarat, vaikka ollaan nimimerkillä saitilla. Nyt ymmärrän oikein tämän tarkoituksen. haukutaan nimettömänä. Ei taida muita olla kuin minä jotka ovat sanojensa takana, katsokaas kun pöksyni ei ole vielä pudonnut nilkkoihin asti, niin kuin eräillä.


      • Caravanisti
        Jorma K kirjoitti:

        henkilö voi pistää saitilla toimitusjohtajan selkä seinää vasten ja käydä pienen keskustelun hänen kanssaan. Eihän se kovin mukavalta kuulosta, kun haukutaan aiheetta ja sitten luimistellaan kuin pienet kakarat, vaikka ollaan nimimerkillä saitilla. Nyt ymmärrän oikein tämän tarkoituksen. haukutaan nimettömänä. Ei taida muita olla kuin minä jotka ovat sanojensa takana, katsokaas kun pöksyni ei ole vielä pudonnut nilkkoihin asti, niin kuin eräillä.

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!


      • Jorma K
        Caravanisti kirjoitti:

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!

        on kalahtanut kovimman jälkeen.


      • OK
        Lasse Sorvari kirjoitti:

        Tervehdys!

        Olen pahoillani että ette ole saanut kunnollista palvelua liikkessämme.

        Voitko lähettää tarkempaa tietoa minulle aiheesta, en muista kertomaasi tapausta ja haluaisin sen myös yrityksemme sisällä selvittää. Tällainen asioiden hoitaminen ei saa jatkua yrityksessämme. Laitatko tarkempia tietoja sähköpostiini: [email protected]

        Toivon että palaatte vielä asiakkaaksemme.

        Ystävällisin terveisin.
        Lasse Sorvari
        Best-Caravan Oy:n toimitusjohtaja

        Toimitusjohtaja toimii aivan oikein. Haluaa selvitää asian itse. Selkärankaa siis löytyy.


      • Jorma K
        OK kirjoitti:

        Toimitusjohtaja toimii aivan oikein. Haluaa selvitää asian itse. Selkärankaa siis löytyy.

        sitä mieltä että aloittajalla ei tunnu olevan selkärankaa vastata huudoistaan, niin helppoa on haukkua yrittäjaa ja yhtyä räksyttäviin koiriin.


      • ei enää
        Lasse Sorvari kirjoitti:

        Tervehdys!

        Olen pahoillani että ette ole saanut kunnollista palvelua liikkessämme.

        Voitko lähettää tarkempaa tietoa minulle aiheesta, en muista kertomaasi tapausta ja haluaisin sen myös yrityksemme sisällä selvittää. Tällainen asioiden hoitaminen ei saa jatkua yrityksessämme. Laitatko tarkempia tietoja sähköpostiini: [email protected]

        Toivon että palaatte vielä asiakkaaksemme.

        Ystävällisin terveisin.
        Lasse Sorvari
        Best-Caravan Oy:n toimitusjohtaja

        Miksi laitat s-posti osoitteen kun meille niistä ei ole kukaan,koskaan vastannut?
        Olemme koittaneet kysellä myynnissä olevista asuntoautoista ja hiukan suuntaa antavaa arviota vaihdokista jottei turhaan ajella satoja kilometrejä mutta eipä ole kiinnostanut.Sama vika kyllä muillakin,Koitettiin täältä Tampereen suunnaltakin kysellä mutta tulos aivan sama: -0.Parhaaseen laitettiin useampi viesti.
        Täytyy vaan ihmetellä että miten tuollaiseen ASIAKASPALVELUUN on varaa??????
        Minä jos olisin TJ tuollaisessa Firmassa tai jos meidän firmassa myyjät toimii noin, olisi oven näyttö paikallaan,suht nopeasti.
        Mutta hei,saksasta saa onneksi vieläkin suht edullisesti vaunuja/autoja,meille riitti tuo "rukoileminen" näiltä ns.caravan-liikkeiltä.


      • saksanmiäs
        ei enää kirjoitti:

        Miksi laitat s-posti osoitteen kun meille niistä ei ole kukaan,koskaan vastannut?
        Olemme koittaneet kysellä myynnissä olevista asuntoautoista ja hiukan suuntaa antavaa arviota vaihdokista jottei turhaan ajella satoja kilometrejä mutta eipä ole kiinnostanut.Sama vika kyllä muillakin,Koitettiin täältä Tampereen suunnaltakin kysellä mutta tulos aivan sama: -0.Parhaaseen laitettiin useampi viesti.
        Täytyy vaan ihmetellä että miten tuollaiseen ASIAKASPALVELUUN on varaa??????
        Minä jos olisin TJ tuollaisessa Firmassa tai jos meidän firmassa myyjät toimii noin, olisi oven näyttö paikallaan,suht nopeasti.
        Mutta hei,saksasta saa onneksi vieläkin suht edullisesti vaunuja/autoja,meille riitti tuo "rukoileminen" näiltä ns.caravan-liikkeiltä.

        mikäs sulla on vaihdokkina ?


      • Lasse S
        ei enää kirjoitti:

        Miksi laitat s-posti osoitteen kun meille niistä ei ole kukaan,koskaan vastannut?
        Olemme koittaneet kysellä myynnissä olevista asuntoautoista ja hiukan suuntaa antavaa arviota vaihdokista jottei turhaan ajella satoja kilometrejä mutta eipä ole kiinnostanut.Sama vika kyllä muillakin,Koitettiin täältä Tampereen suunnaltakin kysellä mutta tulos aivan sama: -0.Parhaaseen laitettiin useampi viesti.
        Täytyy vaan ihmetellä että miten tuollaiseen ASIAKASPALVELUUN on varaa??????
        Minä jos olisin TJ tuollaisessa Firmassa tai jos meidän firmassa myyjät toimii noin, olisi oven näyttö paikallaan,suht nopeasti.
        Mutta hei,saksasta saa onneksi vieläkin suht edullisesti vaunuja/autoja,meille riitti tuo "rukoileminen" näiltä ns.caravan-liikkeiltä.

        Hei!

        Mihin osoitteeseen lähetit?
        Vai laitoitko meidän tai jonkun muun nettisivun kautta?

        Terveisin
        Lasse Sorvari


      • että näin
        Lasse S kirjoitti:

        Hei!

        Mihin osoitteeseen lähetit?
        Vai laitoitko meidän tai jonkun muun nettisivun kautta?

        Terveisin
        Lasse Sorvari

        nettiauton/nettikaravaani kautta!!
        Taitaa ilmeisesti olla vikaa kaikilla caravan-liikkeillä s-posteissa kun ei vastauksia saatu.


      • Anonyymi
        Lasse Sorvari kirjoitti:

        Tervehdys!

        Olen pahoillani että ette ole saanut kunnollista palvelua liikkessämme.

        Voitko lähettää tarkempaa tietoa minulle aiheesta, en muista kertomaasi tapausta ja haluaisin sen myös yrityksemme sisällä selvittää. Tällainen asioiden hoitaminen ei saa jatkua yrityksessämme. Laitatko tarkempia tietoja sähköpostiini: [email protected]

        Toivon että palaatte vielä asiakkaaksemme.

        Ystävällisin terveisin.
        Lasse Sorvari
        Best-Caravan Oy:n toimitusjohtaja

        No jatkuupa hyvinkin joten ihan turhaa puhetta.


    • Aesir

      Kävin siellä hieromassa kauppaa autosta , mutta myyjän tylyt kommentit vetivät täysin hiljaiseksi.
      Hetken luulin joutuneeni takaisin 70-luvun Kekkoslovakiaan autojobbarin kynsiin.
      Koska lompakkoni viihtyy huonosti tällaisissa paikoissa , vein sen muualle.

      • Et ole vaan lestadiolais mafiaan. Niitä ne on.


    • Vankkurivaari

      Samaa mieltä, pettynyt palveluun....

      • Jorma K

        paikalla sanomassa, mitä täällä kyräilette, isot ämmät.


      • ruikuttajissa
        Jorma K kirjoitti:

        paikalla sanomassa, mitä täällä kyräilette, isot ämmät.

        ole miestä mennä paikanpäälle. Onhan tuo jo nähty tässäkin ketjussa että tulee syvä hiljaisuus kun pitäisi alkaa oikeasti kertomaan mistä on kysymys.


      • lasse.sorvari

        Tervehdys.

        Olen hyvin kiinnostunut tästä keskustelusta ja mielelläni kuulen lisää palvelumme laadusta.

        Se on minulle tärkeä että saatte hyvää palvelua meillä, siksi pyydänkin sinua hieman tarkentamaan sitä että olitko käymässä CaravanMarketissamme tarvike ostoksilla, huoltomme asiakkaana vai vaunu tai matkailuauto kauppaa hieromassa?

        Saadessani tähän vastauksen, pystyn talon sisällä ohjaamaan toimintaamme paremman palvelun suuntaan.

        Hinnoittelussa teemme varmasti joskus arviointi virheitä, mutta nekin pyrimme minimoimaan käyttämällä nettiä apuvälineenä.

        Kiitoksia palautteista tästä on hyvä jatkaa.

        Terveisin
        Lasse Sorvari
        Best-Caravan Oy:n Toimitusjohtaja


      • doooli86
        lasse.sorvari kirjoitti:

        Tervehdys.

        Olen hyvin kiinnostunut tästä keskustelusta ja mielelläni kuulen lisää palvelumme laadusta.

        Se on minulle tärkeä että saatte hyvää palvelua meillä, siksi pyydänkin sinua hieman tarkentamaan sitä että olitko käymässä CaravanMarketissamme tarvike ostoksilla, huoltomme asiakkaana vai vaunu tai matkailuauto kauppaa hieromassa?

        Saadessani tähän vastauksen, pystyn talon sisällä ohjaamaan toimintaamme paremman palvelun suuntaan.

        Hinnoittelussa teemme varmasti joskus arviointi virheitä, mutta nekin pyrimme minimoimaan käyttämällä nettiä apuvälineenä.

        Kiitoksia palautteista tästä on hyvä jatkaa.

        Terveisin
        Lasse Sorvari
        Best-Caravan Oy:n Toimitusjohtaja

        Täällä porukka huutelee mitä sattuu. Aina ne isot/menestyvät firmat saavat kaiken paskan niskaansa. Se on tätä markkinataloutta. Itse olen best caravanilla monesti käynyt ja ei valittamista. Toinen erinomainen liike pohjoisempana on cm-autocaravan keminmaalla.


      • Nettikaravaani
        lasse.sorvari kirjoitti:

        Tervehdys.

        Olen hyvin kiinnostunut tästä keskustelusta ja mielelläni kuulen lisää palvelumme laadusta.

        Se on minulle tärkeä että saatte hyvää palvelua meillä, siksi pyydänkin sinua hieman tarkentamaan sitä että olitko käymässä CaravanMarketissamme tarvike ostoksilla, huoltomme asiakkaana vai vaunu tai matkailuauto kauppaa hieromassa?

        Saadessani tähän vastauksen, pystyn talon sisällä ohjaamaan toimintaamme paremman palvelun suuntaan.

        Hinnoittelussa teemme varmasti joskus arviointi virheitä, mutta nekin pyrimme minimoimaan käyttämällä nettiä apuvälineenä.

        Kiitoksia palautteista tästä on hyvä jatkaa.

        Terveisin
        Lasse Sorvari
        Best-Caravan Oy:n Toimitusjohtaja

        onkin paras hinnoittelussa.
        Sieltä voi suoraan katsoa samanikäisen ja mallisen halvimman ja huonoimman tarjolla olevista. Sitten vaan siitä vähentää hinnasta puolet, niin siinähän se hyvityshinta sitten onkin.
        Eikä tarvitse edes vaihdokkia tutkia kuin kaukokatseella, jää hyvityshinnassa varaa vielä pikkufiksauksiinkin. Ja jos sattuu vaihdokissa olemaan vielä lisävarusteitakin, niin se on sitten jo extraa yhtiölle.


      • Herra itse....
        Nettikaravaani kirjoitti:

        onkin paras hinnoittelussa.
        Sieltä voi suoraan katsoa samanikäisen ja mallisen halvimman ja huonoimman tarjolla olevista. Sitten vaan siitä vähentää hinnasta puolet, niin siinähän se hyvityshinta sitten onkin.
        Eikä tarvitse edes vaihdokkia tutkia kuin kaukokatseella, jää hyvityshinnassa varaa vielä pikkufiksauksiinkin. Ja jos sattuu vaihdokissa olemaan vielä lisävarusteitakin, niin se on sitten jo extraa yhtiölle.

        vaihtokauppa on kuin uuden ostaisi. Enpä osta en.....


      • ohrana
        Herra itse.... kirjoitti:

        vaihtokauppa on kuin uuden ostaisi. Enpä osta en.....

        ei sinun rahoja varmaankaan kaipaakaan. Voisit valittaa siellä kapparillä kavereillesi, turhaan täällä valitat ei vaikuta muuhun kuin liikkeen mainostamiseen. Etkö tiennyt että tämä on kuin mainospalsta, ihmisten kiinnostus herää. Yleensähän se on hyvä liike jota oikein haukutaan ja missä toimitusjohtaja ottaa vastuun liikkeestään ja työntekijoistään, niin kuin tässä tapauksessa.


      • Hörhölä
        Herra itse.... kirjoitti:

        vaihtokauppa on kuin uuden ostaisi. Enpä osta en.....

        Karavaanarit ovat liikkuvaa porukkaa. Minäkin poikkean eri puolilla maata liikkuessani usein paikallisissa caravan liikkeissä vaihtoauto tilannetta katsastamassa. Eräässä liikkeessä välirahasta puhuttaessa myyjä totesi: "Asiakkaan vaihtoauton tunnearvoa on kaupallisesti mahdotonta rahalla mitata." Tämä pitää täysin paikkansa. Moni asiakas olettaa saavansa autostaan aivan poskettoman hyvityksen, auton vuosimalliin, kuntoon, ajettuun km määrään nähden. Vielä saattaa liikkeeseen vaihdossa tuleva auto olla vaikeasti edelleen myytävää mallia. Melkein jokaisen liikkeen pihalla on melko tuoreita hyväkuntoisia, vähän ajettuja autoja, joita ei tahdota ostaa puoli-ilmaiseksikaan.


      • J V-M
        Hörhölä kirjoitti:

        Karavaanarit ovat liikkuvaa porukkaa. Minäkin poikkean eri puolilla maata liikkuessani usein paikallisissa caravan liikkeissä vaihtoauto tilannetta katsastamassa. Eräässä liikkeessä välirahasta puhuttaessa myyjä totesi: "Asiakkaan vaihtoauton tunnearvoa on kaupallisesti mahdotonta rahalla mitata." Tämä pitää täysin paikkansa. Moni asiakas olettaa saavansa autostaan aivan poskettoman hyvityksen, auton vuosimalliin, kuntoon, ajettuun km määrään nähden. Vielä saattaa liikkeeseen vaihdossa tuleva auto olla vaikeasti edelleen myytävää mallia. Melkein jokaisen liikkeen pihalla on melko tuoreita hyväkuntoisia, vähän ajettuja autoja, joita ei tahdota ostaa puoli-ilmaiseksikaan.

        Me vaihdoimme 22 vuotta vanhan Hobbyn ja saimme ihan hyvän hyvityksen.
        Huolto on ainakin pelannut takuu asioiden suhteen melko hyvin, osien toimitus voisi olla nopeampaa ilmeisesti mättää Hobbyn päässä.
        Olen asioinut kyseiseen liikkeeseen sähköpostin sekä puhelimen välityksellä, yleensä asiat on saatu hoidettua .


      • Kaikkien kaveri
        ohrana kirjoitti:

        ei sinun rahoja varmaankaan kaipaakaan. Voisit valittaa siellä kapparillä kavereillesi, turhaan täällä valitat ei vaikuta muuhun kuin liikkeen mainostamiseen. Etkö tiennyt että tämä on kuin mainospalsta, ihmisten kiinnostus herää. Yleensähän se on hyvä liike jota oikein haukutaan ja missä toimitusjohtaja ottaa vastuun liikkeestään ja työntekijoistään, niin kuin tässä tapauksessa.

        toimitusjohtajan rehtiyden kehuminen on tullut sen verran useasti esiin, että tyhmempääkin alkaa jo epäilyttämään.


      • ohrana
        Hörhölä kirjoitti:

        Karavaanarit ovat liikkuvaa porukkaa. Minäkin poikkean eri puolilla maata liikkuessani usein paikallisissa caravan liikkeissä vaihtoauto tilannetta katsastamassa. Eräässä liikkeessä välirahasta puhuttaessa myyjä totesi: "Asiakkaan vaihtoauton tunnearvoa on kaupallisesti mahdotonta rahalla mitata." Tämä pitää täysin paikkansa. Moni asiakas olettaa saavansa autostaan aivan poskettoman hyvityksen, auton vuosimalliin, kuntoon, ajettuun km määrään nähden. Vielä saattaa liikkeeseen vaihdossa tuleva auto olla vaikeasti edelleen myytävää mallia. Melkein jokaisen liikkeen pihalla on melko tuoreita hyväkuntoisia, vähän ajettuja autoja, joita ei tahdota ostaa puoli-ilmaiseksikaan.

        ihmettele että valitetaan täällä lankulla kuin ämmät, vaan sitä kun se tehdään aiheetta, niinkuin hörhölä mainitsi kommentissaan että, liikkeillä ei ole resursseja hyvittää tunne arvojen mukaan, ja antaa uusi auto kaupantekijäisinä. Kyllä siinä saattaisi konkurssi äkkiä kolkutella taka ovella. Sitähän voisi kysellä laupiaalta samarialaiselta olisiko hänellä varaa tuollaiseen .

        Tämä taitaa olla niitä sarjassamme verokeskustelu tapahtumia joissa koitetaan hakea syyllistä jostain muualta kuin itsestä. On tainnut tulla sanottua muutama sana tarkoitushakuisesti kauppiaalle vittumaisesti. Niin , siitähän saadaan hyvä aihe haukkua kauppias kun ei vastaa mitään, Näin olen havainnut piireissä missä luulee omistavansa koko mailman jopa karavaani liikkeetkin . Näitähän karavaanareiden piirissä pyörii jopa paljonkin, täytyy myötää että yksikin jo pilaa hyvää mainetta karavaanareissa. Itse ovat tehneet itsestänsä naurunalaisia, että kiitos siitä heille.


      • kaurana
        ohrana kirjoitti:

        ihmettele että valitetaan täällä lankulla kuin ämmät, vaan sitä kun se tehdään aiheetta, niinkuin hörhölä mainitsi kommentissaan että, liikkeillä ei ole resursseja hyvittää tunne arvojen mukaan, ja antaa uusi auto kaupantekijäisinä. Kyllä siinä saattaisi konkurssi äkkiä kolkutella taka ovella. Sitähän voisi kysellä laupiaalta samarialaiselta olisiko hänellä varaa tuollaiseen .

        Tämä taitaa olla niitä sarjassamme verokeskustelu tapahtumia joissa koitetaan hakea syyllistä jostain muualta kuin itsestä. On tainnut tulla sanottua muutama sana tarkoitushakuisesti kauppiaalle vittumaisesti. Niin , siitähän saadaan hyvä aihe haukkua kauppias kun ei vastaa mitään, Näin olen havainnut piireissä missä luulee omistavansa koko mailman jopa karavaani liikkeetkin . Näitähän karavaanareiden piirissä pyörii jopa paljonkin, täytyy myötää että yksikin jo pilaa hyvää mainetta karavaanareissa. Itse ovat tehneet itsestänsä naurunalaisia, että kiitos siitä heille.

        on varmaan niin sysissä kuin sepissäkin. Kuitenkin molemmat edustavat onneksi ääripäitä, onhan normaaleita ostajia niinkuin kauppiaitakin olemassa.


      • ohrana
        kaurana kirjoitti:

        on varmaan niin sysissä kuin sepissäkin. Kuitenkin molemmat edustavat onneksi ääripäitä, onhan normaaleita ostajia niinkuin kauppiaitakin olemassa.

        en minä kyllä kauppiasta voi haukkua koska pyytää selvityksiä aloittajalta. Olen itsekin aikoinaan ostanut kyseisestä liikkeestä auton. Minulla ei ainakaan ole mitään huonoa sanottavaa . Asiallista keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa niinhän ne kaupat syntyvät, Ja ehdottomasti hinnoista pois ne tunne arvot niin silloin ollaan reaalisella pohjalla ja saadaan kummatkin osapuolet tyytyväiseksi.


      • pettynytasiakas
        ohrana kirjoitti:

        en minä kyllä kauppiasta voi haukkua koska pyytää selvityksiä aloittajalta. Olen itsekin aikoinaan ostanut kyseisestä liikkeestä auton. Minulla ei ainakaan ole mitään huonoa sanottavaa . Asiallista keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa niinhän ne kaupat syntyvät, Ja ehdottomasti hinnoista pois ne tunne arvot niin silloin ollaan reaalisella pohjalla ja saadaan kummatkin osapuolet tyytyväiseksi.

        Oho ompas täällä paljon tullut kirjoittelua tästä aloittamastani asiasta.

        Ainakin on mennyt viesti perille kun oikein itse omistajakin on kommentoinut asiaa.

        Tänne en sitä keskustelua voi varmaankaan lisätä, vai voinko?


        Sain jo uuden Hobbyn alle eli omalta osaltani asia on päättynyt hyvin ja en toista kertaa kysy taikka mene kyllä lähellekkään hyvinkään best caravan nimistä liikettä.


      • lahkolainen
        pettynytasiakas kirjoitti:

        Oho ompas täällä paljon tullut kirjoittelua tästä aloittamastani asiasta.

        Ainakin on mennyt viesti perille kun oikein itse omistajakin on kommentoinut asiaa.

        Tänne en sitä keskustelua voi varmaankaan lisätä, vai voinko?


        Sain jo uuden Hobbyn alle eli omalta osaltani asia on päättynyt hyvin ja en toista kertaa kysy taikka mene kyllä lähellekkään hyvinkään best caravan nimistä liikettä.

        Lahkohan auttaa miestä mäessä jos on vaikeaa.


      • Hörhölä
        pettynytasiakas kirjoitti:

        Oho ompas täällä paljon tullut kirjoittelua tästä aloittamastani asiasta.

        Ainakin on mennyt viesti perille kun oikein itse omistajakin on kommentoinut asiaa.

        Tänne en sitä keskustelua voi varmaankaan lisätä, vai voinko?


        Sain jo uuden Hobbyn alle eli omalta osaltani asia on päättynyt hyvin ja en toista kertaa kysy taikka mene kyllä lähellekkään hyvinkään best caravan nimistä liikettä.

        Aloittamallaan tyylillä "pettynyt" jatkaa vihjailujaan. Mitään selvää yksittäistä asiaa ei pettynyt ole esittänyt syyksi. Ainut suoraselkäinen keskusteluun osallistunut on firman TJ. Hän on pyytänyt henkilökohtaista yhteyden ottoa asian selvittämiseksi. Eipä näytä sekään selvityspyyntö pettyneelle kelvanneen, kun jatkaa vihjailujaan täällä.


      • ohrana
        pettynytasiakas kirjoitti:

        Oho ompas täällä paljon tullut kirjoittelua tästä aloittamastani asiasta.

        Ainakin on mennyt viesti perille kun oikein itse omistajakin on kommentoinut asiaa.

        Tänne en sitä keskustelua voi varmaankaan lisätä, vai voinko?


        Sain jo uuden Hobbyn alle eli omalta osaltani asia on päättynyt hyvin ja en toista kertaa kysy taikka mene kyllä lähellekkään hyvinkään best caravan nimistä liikettä.

        asiasi mitä se meille kuuluu.


      • ilkkaisbest
        ohrana kirjoitti:

        asiasi mitä se meille kuuluu.

        Eikös nämä saanut Ilkka Jääskeläisenkin voittamaan sen laulukilpailun.


      • WKZ-3...
        ilkkaisbest kirjoitti:

        Eikös nämä saanut Ilkka Jääskeläisenkin voittamaan sen laulukilpailun.

        Me vaihdoimme vanhan vaunumme Hobbyyn. Tiesimme etukäteen tarkalleen minkä vaunun haluamme ja pyysimme lä'hes kaikilta Hobbyn jälleenmyyjiltä vaihtotarjouksen sähköpostilla kuvineen vanhasta Soliferista Hobbyyn. Best Caravan antoin selvästi parhaan tarjouksen, hyvitys jopa enemmän kuin olimme aikoinaan muutama vuosi aiemmin maksaneet. Kaupanteko sujui moitteetta, samoin yksi pieni takuu"korjaus" kun vaunuun ostettu markiiisi osoittautuikin tilatua lyhyemmäksi.


      • Ari Sola
        Kaikkien kaveri kirjoitti:

        toimitusjohtajan rehtiyden kehuminen on tullut sen verran useasti esiin, että tyhmempääkin alkaa jo epäilyttämään.

        "Jos vihamiehesi tai kauppatuttavasi lupaa olla rehellinen,valmistaudu suurimpaan valheeseen."
        Vanha kiinalainen viisaus.


      • konkassa
        Kaikkien kaveri kirjoitti:

        toimitusjohtajan rehtiyden kehuminen on tullut sen verran useasti esiin, että tyhmempääkin alkaa jo epäilyttämään.

        Ainakin toimari on tehnyt konkkia ja näin paennut välillä espanjan aurinkoon, mutta onneksi suomessa kaikki unohdetaan parissa vuodessa ja voidaan taas perustaa uusi firma ja ottaa asiakkaalta rahat pois.


      • nummirock
        ilkkaisbest kirjoitti:

        Eikös nämä saanut Ilkka Jääskeläisenkin voittamaan sen laulukilpailun.

        Kuka Ilkka???????????


      • best73
        konkassa kirjoitti:

        Ainakin toimari on tehnyt konkkia ja näin paennut välillä espanjan aurinkoon, mutta onneksi suomessa kaikki unohdetaan parissa vuodessa ja voidaan taas perustaa uusi firma ja ottaa asiakkaalta rahat pois.

        Lasse Sorvari ei ole tehnyt yhtään konkurssia. Fakta pitää olla faktaa!!


      • Lasse Sorvari
        konkassa kirjoitti:

        Ainakin toimari on tehnyt konkkia ja näin paennut välillä espanjan aurinkoon, mutta onneksi suomessa kaikki unohdetaan parissa vuodessa ja voidaan taas perustaa uusi firma ja ottaa asiakkaalta rahat pois.

        Niin minä olen se henkilö jota syytät.

        Tarkistatko hieman taustoja tarkemmin, en ole ollut yhdessäkään konkurssin tehneessä yhtiössä mukana enkä edes töissä, enkä viikkoa pidempää espanjassa.

        Olisi kohtuullista että kertoisit avoimesti kuka olet että osaisin suhtautua kommetteihisi.

        Terveisin
        Lasse Sorvari


      • entinen asiakas
        Jorma K kirjoitti:

        paikalla sanomassa, mitä täällä kyräilette, isot ämmät.

        Turha on mittää sannoo ku ei takuu aikana korjata mitään vaikka takkuu on kaks vutta, tul ostettuu kaks samal kertaa ensmäine ja viimoine


      • tosihan on
        Nettikaravaani kirjoitti:

        onkin paras hinnoittelussa.
        Sieltä voi suoraan katsoa samanikäisen ja mallisen halvimman ja huonoimman tarjolla olevista. Sitten vaan siitä vähentää hinnasta puolet, niin siinähän se hyvityshinta sitten onkin.
        Eikä tarvitse edes vaihdokkia tutkia kuin kaukokatseella, jää hyvityshinnassa varaa vielä pikkufiksauksiinkin. Ja jos sattuu vaihdokissa olemaan vielä lisävarusteitakin, niin se on sitten jo extraa yhtiölle.

        näin se menee.Kyllähän sitä haluaisi jonkun sortin hinta-arviota omasta ja kyseessä olevasta autosta tietoja ennen kuin lähtee ajelee satoja kilometrejä turhaan.Jos kiinnostuksena oleva auto on hintaluokaltaan suht lähellä välirahallisesti(5-10th€) omaa niin kiinnostostus on aivan olematon,se kai syynä etteivät viitsi vastailla kyselyihin.Meillä kävi kerran firmassamme vanha herra ostamassa muutamalla eurolla ja tuskaili nykyhintoja,tinkaili vielä tuostakin summasta mutta meni n.viikko ja palasi,ostokset oli sitä luokkaa että oksat pois.
        Näille asuntoauto myyjille ei näköjään ole kukaan "potenttiaalinen"asiakas jos heti ei ole tiedossa kymmeniä ja taas kymmeniä tuhansiaOlemme laittaneet lukemattomia kyselyitä myös muihin liikkeisiin mutta.......???
        Joku tuossa kyseli että :mikä sulla vaihdokkina???Eikös tuo lie yksi ja sama,vaikka panssarivaunu,tarkoittikohan kyselijä että riippuu siitä mikä vaihdokkina vastataanko kyselyhin vai ei????Eikös hyvitys riipu vain siitä minkä arvoinen vaihdokki on??Oli kyseessä siten millainen kulkupeli vaan.Jos ajan vaikka ladan liikkeen pihaan ja tarjoan sitä vaihdossa asuntoautoon niin pitäähän sillekkin joku hinta löytyä,oli se vaikka 2€,harvinaisen tyhmä kyselijä!!!Mieti vähän???Mutta totuus on se että jos autot hinnoiltaa suht samoja,eli välirahan osuus pieni niin ei näitä kekkeruuseja kiinnosta mutta miettikää sitä vaihtoehtoa että asiakashan voi tulla puolen vuoden päästä ostamaan jo uutta autoa kun on saanut palvelua,meidän eurot nyt menee saksaan kun ei näitä ketään kiinnostanut kaupan käynti.


      • Anonyymi
        lahkolainen kirjoitti:

        Lahkohan auttaa miestä mäessä jos on vaikeaa.

        Onko se lessu firma,en kyllä sitte käy koko puljussa


      • Anonyymi
        lasse.sorvari kirjoitti:

        Tervehdys.

        Olen hyvin kiinnostunut tästä keskustelusta ja mielelläni kuulen lisää palvelumme laadusta.

        Se on minulle tärkeä että saatte hyvää palvelua meillä, siksi pyydänkin sinua hieman tarkentamaan sitä että olitko käymässä CaravanMarketissamme tarvike ostoksilla, huoltomme asiakkaana vai vaunu tai matkailuauto kauppaa hieromassa?

        Saadessani tähän vastauksen, pystyn talon sisällä ohjaamaan toimintaamme paremman palvelun suuntaan.

        Hinnoittelussa teemme varmasti joskus arviointi virheitä, mutta nekin pyrimme minimoimaan käyttämällä nettiä apuvälineenä.

        Kiitoksia palautteista tästä on hyvä jatkaa.

        Terveisin
        Lasse Sorvari
        Best-Caravan Oy:n Toimitusjohtaja

        Homma ei toimi ainakaan jos käytettyä matkailuautoa ostamassa.


      • Anonyymi
        WKZ-3... kirjoitti:

        Me vaihdoimme vanhan vaunumme Hobbyyn. Tiesimme etukäteen tarkalleen minkä vaunun haluamme ja pyysimme lä'hes kaikilta Hobbyn jälleenmyyjiltä vaihtotarjouksen sähköpostilla kuvineen vanhasta Soliferista Hobbyyn. Best Caravan antoin selvästi parhaan tarjouksen, hyvitys jopa enemmän kuin olimme aikoinaan muutama vuosi aiemmin maksaneet. Kaupanteko sujui moitteetta, samoin yksi pieni takuu"korjaus" kun vaunuun ostettu markiiisi osoittautuikin tilatua lyhyemmäksi.

        Mikä helvatti, että näiden YouTubessa ruoanlaittotaitojaan esittelevien pariskuntien auton ohjauspyörän keskiössä lukee Fiat.


      • Anonyymi
        nummirock kirjoitti:

        Kuka Ilkka???????????

        Etkö käy lavatansseissa.


      • Anonyymi
        ilkkaisbest kirjoitti:

        Eikös nämä saanut Ilkka Jääskeläisenkin voittamaan sen laulukilpailun.

        Ilkka voitti


    • Lasten sarja..

      voitti koko kilpailun !!

      • travelin family

        Oisko siellä Bestiksessä hyviä käytettyjä B- kortillisille "piironkiautoja" tarjolla tuollaiseen 20 000 euroon(molem.puol)? Oltais 5 hlön pesueen kanssa kiinnostuneita II auton hankinnasta. Saako millaista käteisalennusta jos kerralla maksaa? Mites takuu?
        Pitäis ajella pitkin lähinnä tätä Suomea Kesällä ja varmaan talvellakin.
        Käytiin tuossa viime vuonna katteleen teitil, mut silloin ei löytynyt sopivaa.


      • Oman tien kulkija
        travelin family kirjoitti:

        Oisko siellä Bestiksessä hyviä käytettyjä B- kortillisille "piironkiautoja" tarjolla tuollaiseen 20 000 euroon(molem.puol)? Oltais 5 hlön pesueen kanssa kiinnostuneita II auton hankinnasta. Saako millaista käteisalennusta jos kerralla maksaa? Mites takuu?
        Pitäis ajella pitkin lähinnä tätä Suomea Kesällä ja varmaan talvellakin.
        Käytiin tuossa viime vuonna katteleen teitil, mut silloin ei löytynyt sopivaa.

        kyselet! Pelle Hermanni tietää kaiken. Pelle Hermanni arpoo toisten autoja ILMAISEKSI palkinnoiksi tarvitseville.

        Bestiksen sivuilla on ajantasaiset tiedon vaihtoautoista hintoineen. Samalla sivulla on oikein kuvat jokaisesta automyyjästä yhteystietoineen. Helppoa kuin heinänteko on kysyä noilta autoista, takuista ja myyntiehdoista.
        Vain kädettömät trollaajat kyselevät täällä yksinkertaisina hölmöinä.
        http://www.best-caravan.fi/index.php?sivu=MATKAILUAUTOT/KÄYTETYT


      • eirolli
        Oman tien kulkija kirjoitti:

        kyselet! Pelle Hermanni tietää kaiken. Pelle Hermanni arpoo toisten autoja ILMAISEKSI palkinnoiksi tarvitseville.

        Bestiksen sivuilla on ajantasaiset tiedon vaihtoautoista hintoineen. Samalla sivulla on oikein kuvat jokaisesta automyyjästä yhteystietoineen. Helppoa kuin heinänteko on kysyä noilta autoista, takuista ja myyntiehdoista.
        Vain kädettömät trollaajat kyselevät täällä yksinkertaisina hölmöinä.
        http://www.best-caravan.fi/index.php?sivu=MATKAILUAUTOT/KÄYTETYT

        Kyllähän tuota saittia tuli vilkaistua, mutta ainoo sopivan oloinen joka siellä kuvien perusteella oli, oli näköjään rekisteritarkistuksen perusteella leimaamatta.
        Ajattelinkin, olisiko tullut karavaanipäivien aikan jotain sellasta mikä ei näjy tuolla saitilla. Ja kun kerran ite Bossi täällä muutenkin itse kirjoittelee, ajattelin et jos näkee meikän viestin nii vois vastaa ihan ....

        No mutta väliäkö hällä. Tarvii kattella yksityisiltä ajossa olevia, näkyy olevan aikas hyvin tarjontaa...
        Money goes where money wants...


      • lasse.sorvari
        eirolli kirjoitti:

        Kyllähän tuota saittia tuli vilkaistua, mutta ainoo sopivan oloinen joka siellä kuvien perusteella oli, oli näköjään rekisteritarkistuksen perusteella leimaamatta.
        Ajattelinkin, olisiko tullut karavaanipäivien aikan jotain sellasta mikä ei näjy tuolla saitilla. Ja kun kerran ite Bossi täällä muutenkin itse kirjoittelee, ajattelin et jos näkee meikän viestin nii vois vastaa ihan ....

        No mutta väliäkö hällä. Tarvii kattella yksityisiltä ajossa olevia, näkyy olevan aikas hyvin tarjontaa...
        Money goes where money wants...

        Tervehdys!

        Katotko tuolta nettisivuiltamme löytyisikö jotain sopivaa, käyn täällä aina silloin tällöin, joten vastaus voi viivästyä, anteeksi vain.

        Soittele tai tule käymään!

        Kiitos kaikille palautteista.

        On onneksi vielä parantamisen varaa, täysillä yritetään.

        Terveisin

        Lasse Sorvari


      • äly hoi
        Oman tien kulkija kirjoitti:

        kyselet! Pelle Hermanni tietää kaiken. Pelle Hermanni arpoo toisten autoja ILMAISEKSI palkinnoiksi tarvitseville.

        Bestiksen sivuilla on ajantasaiset tiedon vaihtoautoista hintoineen. Samalla sivulla on oikein kuvat jokaisesta automyyjästä yhteystietoineen. Helppoa kuin heinänteko on kysyä noilta autoista, takuista ja myyntiehdoista.
        Vain kädettömät trollaajat kyselevät täällä yksinkertaisina hölmöinä.
        http://www.best-caravan.fi/index.php?sivu=MATKAILUAUTOT/KÄYTETYT

        Kysellä voi mutta jos ei vastata niin miten homma etenee????
        Ajat muutaman sata kilometriä katsomaan autoa joka ei olekkaan sellainen kuin olet hakemassa tai kunto sellainen ettei kiinnosta.Tästähän tässä juuri on kyse,jos kyselet s-postilla et saa vastausta niin minkäs teet,helvetti kun tyhmää jengiä kun ei mene jakeluun.Täytyy kaivaa rautalanka esiin.


    • prestigeman

      Miksi tänne pitää tulla aiheettomasti toisia haukkumaan, eikö olisi parempi ottaa asioista selvää asianomaisilta?

      Sain aikoinaan vaunun vaihdossa entisestä saman mitä siitä itse maksoin, ei huonosti!

      Jos jotain pitää moittia, voisi huollon porukka olla yhtä ystävällisiä kuin myymälässä! On muitakin vaunun huoltamoita... Kaikilla se hymy ei vaan tule :)

      • lasse.sorvari

        Terve vaan.

        Ihan hyvä että tulee palautetta, meillä on itse kullakin huonompia ja parempia päiviä.

        Siitä huollon porukasta, minusta tuntuu että meillä on siellä tosi hyvä porukka, mutta kiitos vinkistä.
        Voi olla että meillä on asiakaspalvelu kurssi lähiaikoina ;-) vaikka onhan se niin että huollon työt tehdään pääosin käsillä, että heitä on hyvä vähän ymmärtää ja niinkin että esim. minusta ei olisi niihin huoltotöihin.

        Liiallinen kiirekin voi vaikuttaa että ei ehdi jutella ja hymyillä,

        Oikeasti hieno homma että tulee tällaista suoraa reilua vinkkiä, Kiitos!

        Lasse Sorvari


      • travelin family
        lasse.sorvari kirjoitti:

        Terve vaan.

        Ihan hyvä että tulee palautetta, meillä on itse kullakin huonompia ja parempia päiviä.

        Siitä huollon porukasta, minusta tuntuu että meillä on siellä tosi hyvä porukka, mutta kiitos vinkistä.
        Voi olla että meillä on asiakaspalvelu kurssi lähiaikoina ;-) vaikka onhan se niin että huollon työt tehdään pääosin käsillä, että heitä on hyvä vähän ymmärtää ja niinkin että esim. minusta ei olisi niihin huoltotöihin.

        Liiallinen kiirekin voi vaikuttaa että ei ehdi jutella ja hymyillä,

        Oikeasti hieno homma että tulee tällaista suoraa reilua vinkkiä, Kiitos!

        Lasse Sorvari

        Kyllä turhaan morkkatte liikettä. Just tänään käytiin emännän kanssa kattomassa autoja ko. liikkeessä. Palvelu oli ihan Ok. ja asiallinen myyjä.Sopivahko ajopelikin löytyi, mutta rahoitus, tai oikeastaan käsiraha ja kk erä suhteessa auton ikään, ei mahtunut meidän raameihin.
        Pienellä myyntihinnan fiilauksella olisi luultavasti kaupat lyöty lukkoon..

        Mukavaa porukkaa oli paljon liikkeellä tänään :)


      • outotj
        travelin family kirjoitti:

        Kyllä turhaan morkkatte liikettä. Just tänään käytiin emännän kanssa kattomassa autoja ko. liikkeessä. Palvelu oli ihan Ok. ja asiallinen myyjä.Sopivahko ajopelikin löytyi, mutta rahoitus, tai oikeastaan käsiraha ja kk erä suhteessa auton ikään, ei mahtunut meidän raameihin.
        Pienellä myyntihinnan fiilauksella olisi luultavasti kaupat lyöty lukkoon..

        Mukavaa porukkaa oli paljon liikkeellä tänään :)

        Eikö tällä tj:llä ole muuta tekemistä kuin kirjoitella täällä älyvapaiden keskustelupalstoilla.

        Eipä taida hyvin mennä tälläkään caravankauppiaalla tai sitten taas pian ollaan velkasaneerauksessa ja saadaan velat anteeksi. Näin se homma etenee :)


      • heipäheihei
        outotj kirjoitti:

        Eikö tällä tj:llä ole muuta tekemistä kuin kirjoitella täällä älyvapaiden keskustelupalstoilla.

        Eipä taida hyvin mennä tälläkään caravankauppiaalla tai sitten taas pian ollaan velkasaneerauksessa ja saadaan velat anteeksi. Näin se homma etenee :)

        Eikö toimitusjohtaja vastaa edustamastaan yrityksestä? Silloinhan pitää seurata mitä kentällä tapahtuu. Yksi seurantakanavista on caravanaiheiset keskustelupalstat. Ja voihan niitä seurata vaikka harrastusmielessä vapaa-aikana. Siitäkin huolimatta, että älyvapaat esittävät idioottimaisia kommettejaan.


      • sviduilija
        outotj kirjoitti:

        Eikö tällä tj:llä ole muuta tekemistä kuin kirjoitella täällä älyvapaiden keskustelupalstoilla.

        Eipä taida hyvin mennä tälläkään caravankauppiaalla tai sitten taas pian ollaan velkasaneerauksessa ja saadaan velat anteeksi. Näin se homma etenee :)

        Trollien kirjoittajia löytyy? Saunalahdeltako?


      • Baanamaisteri
        sviduilija kirjoitti:

        Trollien kirjoittajia löytyy? Saunalahdeltako?

        Nimenomaan oikea myyntimies lähestyy omaa asiakaskuntaansa vaikka täällä ja miksei niin tekisi kysyn vaan?
        Luuletteko te että nämä saitit ovat alunperin tarkoitettu psyykehäirköille terapiaa varten?
        On helvetin hienoa havaita, että joillain tj:lläkin riittää aikaa meille kassankartuttajillekin. Ja mikä parasta tämä on hyvä markkinointikanava. Mielellään sitä poikkeaa firmassa mistä on vähän etukäteen saanut kuvaa siitä, että sitä hoitaa ihminen eikä kassakone.
        Ja jos nyt kuvittelelette että selvitystilassa olisi, niin kyllä taitaa nyt haukku purra väärää koipea.

        Hyvä palvelu siellä on, se on koettu ja nähty. Tällaiset turhat rutinat ilman perustetta on todellakin varattomien persaukisten vikinää.

        Ja nimim. "Travelin familylle": Toivottavasti löydätte vielä pelin joka mahtuu niin rahoittajien kuin teidänkin raameihin. Suomi on autoja väärällään.


      • sviduilija
        Baanamaisteri kirjoitti:

        Nimenomaan oikea myyntimies lähestyy omaa asiakaskuntaansa vaikka täällä ja miksei niin tekisi kysyn vaan?
        Luuletteko te että nämä saitit ovat alunperin tarkoitettu psyykehäirköille terapiaa varten?
        On helvetin hienoa havaita, että joillain tj:lläkin riittää aikaa meille kassankartuttajillekin. Ja mikä parasta tämä on hyvä markkinointikanava. Mielellään sitä poikkeaa firmassa mistä on vähän etukäteen saanut kuvaa siitä, että sitä hoitaa ihminen eikä kassakone.
        Ja jos nyt kuvittelelette että selvitystilassa olisi, niin kyllä taitaa nyt haukku purra väärää koipea.

        Hyvä palvelu siellä on, se on koettu ja nähty. Tällaiset turhat rutinat ilman perustetta on todellakin varattomien persaukisten vikinää.

        Ja nimim. "Travelin familylle": Toivottavasti löydätte vielä pelin joka mahtuu niin rahoittajien kuin teidänkin raameihin. Suomi on autoja väärällään.

        On tuossa sinun aikaisempi mielipide. http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8768940/44307350


      • Täti-66
        lasse.sorvari kirjoitti:

        Terve vaan.

        Ihan hyvä että tulee palautetta, meillä on itse kullakin huonompia ja parempia päiviä.

        Siitä huollon porukasta, minusta tuntuu että meillä on siellä tosi hyvä porukka, mutta kiitos vinkistä.
        Voi olla että meillä on asiakaspalvelu kurssi lähiaikoina ;-) vaikka onhan se niin että huollon työt tehdään pääosin käsillä, että heitä on hyvä vähän ymmärtää ja niinkin että esim. minusta ei olisi niihin huoltotöihin.

        Liiallinen kiirekin voi vaikuttaa että ei ehdi jutella ja hymyillä,

        Oikeasti hieno homma että tulee tällaista suoraa reilua vinkkiä, Kiitos!

        Lasse Sorvari

        Oma kokemus näihin liikkeisiin on vielä pientä, mutta voin sen kertoa tässä. Ostimme matkailuauton Lomapalvelusta Nummelasta kesällä 2009. Auto oli katsastettu kun tulimme sitä noutamaan ja se oli myös kaupan toteutumisen ehto. Luotimme tähän liikaa, sillä matkalla paljastui, että pohjassa oli iso reikä. Mieheni totesi liikkeeseen päin, että teiltä menee katsatuksessa kaikki läpi, syystä kun oli närkästynyt. Pääsimme kuitenkin myyjän ja liikkeen toimitusjohtajan kanssa sopimukseen asioista ainakin meitä tyydyttävällä tavalla, kolmen tonnin välirahalla päästiin kiinni uuteen vaunuun ja "vaunutyypeiksi" aiotaan jäädäkin. Hyvinkäällä ollaan käyty, eikä siinä sen kummempaa taida olla kuin että joka paikassa joutuu yleensä odottamaan palvelua, oli sitten Helsingissä tai Kokkolassa tai missä tahansa liikkeessä. Hymyä ei aina tule. Ei me asiakkaatkaan aina osata niin hyvin käyttäytyä kun on sekin tullut huomattua, että pitää tarpeilla käydä myynnissä olevien autojen wc-tiloissa...eikä kaikki autoilijat moikkaa meille "vaunutyypeille"...yritetään pärjätä kaikki..mukavia kilometrejä kaikille!


      • S.Talker
        outotj kirjoitti:

        Eikö tällä tj:llä ole muuta tekemistä kuin kirjoitella täällä älyvapaiden keskustelupalstoilla.

        Eipä taida hyvin mennä tälläkään caravankauppiaalla tai sitten taas pian ollaan velkasaneerauksessa ja saadaan velat anteeksi. Näin se homma etenee :)

        Rehellisen miehen ei tarvitse selitellä tekojaan jälkikäteen.


    • ex-asiakas

      olen samaa mieltä best caravanin palvelusta.aivan alaarvoista, mielellään myyvät uutta mutta kun tarvit takuuseen kuuluvaa korjausta tai muuta huoltoa on hyvin vastahakoista.luvataan soittaa ja ottaa yhteyttä mutta odotella saat turhaan eli heillä se periaate et kun rahat on saatu autosta tai vaunusta niin heidän vastuu loppuu siihen muuta onneksi on muitakin liikkeitä !

      • Audi 100

        ns. vastuunpakoilu juttu ilmestyy kaikille palstoille ajoittain ja aina on eriliike jota morkataan. Onko näissä perää vai kirjoittaako joku lämpimikseen.


      • kokemukset

        olen ostanut heiltä vaunun ja pienet takuukorjaukset hoituivat aivan kivuttomasti. Mielestäni bestcaravain huolto on eteläsuomen parhaita ja liikkeessä asioidessani olen saanut todella hyvää palvelua.


      • Hörhölä

        Tämä "pettynytpalveluun" ja "ex-asiakas" on sama henkilö. Ketjun aloittaja "pettynytpalveluun" ei osaa lopettaa aloittamaansa tarinaa. Kaivaa jo monen sivun taakse jääneen tarinansa aina uudelleen etusivun kärkeen. Liikkeen tj:kin on pyytänyt palstalla "pettynytpalveluun" nimimerkkiä ottamaan häneen yhteyttä asioiden selvittämiseksi. Eipä ole "pettynytpalveluun" tainnut ottaa yhteyttä, kun tarinassa ei ole aineksia todelliseen keskusteluun. Vaan jatkaa täällä aloittamallaan linjalla vieläkin. Uudet lukijat! Koittakaa kahlata koko viestiketju lävitse, niin huomaatte itsekin aloituksen järjettömyyden.

        Sama "pettynytpalveluun" on yksi nimimerkki hörhön todella laajassa sivupersoona valikoimassa. Näkyvillä olevan Karavaanarit sivun kaikista kirjoituksista on tämä yksi hörhö kirjoittanut ainakin 80%, vain nimimerkkiä vaihdellen.


      • Älöhröh
        Hörhölä kirjoitti:

        Tämä "pettynytpalveluun" ja "ex-asiakas" on sama henkilö. Ketjun aloittaja "pettynytpalveluun" ei osaa lopettaa aloittamaansa tarinaa. Kaivaa jo monen sivun taakse jääneen tarinansa aina uudelleen etusivun kärkeen. Liikkeen tj:kin on pyytänyt palstalla "pettynytpalveluun" nimimerkkiä ottamaan häneen yhteyttä asioiden selvittämiseksi. Eipä ole "pettynytpalveluun" tainnut ottaa yhteyttä, kun tarinassa ei ole aineksia todelliseen keskusteluun. Vaan jatkaa täällä aloittamallaan linjalla vieläkin. Uudet lukijat! Koittakaa kahlata koko viestiketju lävitse, niin huomaatte itsekin aloituksen järjettömyyden.

        Sama "pettynytpalveluun" on yksi nimimerkki hörhön todella laajassa sivupersoona valikoimassa. Näkyvillä olevan Karavaanarit sivun kaikista kirjoituksista on tämä yksi hörhö kirjoittanut ainakin 80%, vain nimimerkkiä vaihdellen.

        Nyt et Hörhö muistanut mainita sanaa "trolli" , ainoastaan vain "sivupersoona".

        Alkaako ote lipsumaan ?


      • Jorma K
        Älöhröh kirjoitti:

        Nyt et Hörhö muistanut mainita sanaa "trolli" , ainoastaan vain "sivupersoona".

        Alkaako ote lipsumaan ?

        oikeassa on katkeria ja muka petettyjä asiakkaita riittää karavaanareissakin. Vai olet sinä taas tarkkailemassa niitä kuuluisia sivupersoonia, ettet vain omia harrastuksiasi paljastaisi.

        Jorma K kaikkien karavaanareiden kaveri, jopa sivupersoonienkin


      • entinen asiakas

        sama tääl


    • tosi fiksu

      Sinulle pettyneelle.
      1. Opettele suomen kieli ja ennen kaikkea sen pronominit.
      2. Käytä sellaista kalustoa, jolla vaihdossa on jotain arvoa.
      3. `kun vertaa muhin´. Niin muut vaihdokit vain ovat parempia.

      • ruutikellari

        tämä jokin kielikoulu ? Äimistynyt kehoituksista


      • Halme
        ruutikellari kirjoitti:

        tämä jokin kielikoulu ? Äimistynyt kehoituksista

        tämä varsinnainen kielikoulu ole, mutta Äidinkielen maisterimme vaatii virheetöntä Suomenkieltä lankulla. Me paljon kirjoittavat olemme jo tottuneet em. kehoituksiin.


    • olllf

      Pitää kyllä sen verran sanoa että kyllä asiantuntemuksen taso on laksenut kuin kissan häntä sen jälkeen kun se miesmyyjä lähti marketista pois. Tai ei sitä siellä ainakaan ole näkynyt viimeisen 2kk aikana.

    • parhaalta

      firmalta pääkaupunkiseudulle vaikka en ole koskaan käynytkään liikkeessä. Väitteeni perustuu vain heidän loistavaan markkinointiin ja nettisivuihin sekä kattavaan huoltoverkkoon.

      Itse olen ostanut vaununi yksityiseltä ja myynyt samoin karavaaninetissä. Ihan pelkästään hinnan takia. Onhan se selvää jos ostat/vaihdat liikkeestä, maksat enemmän. Maksat nimittäin sen liikkeen kulut ja kustannukset sekä pienen voiton. Myymällä itse ja ostamalla itse säästää jopa tuhansia euroja.

      Monet perustelee liikkeitä sen takia, että takuut sun muut pelaa. Onhan se näin, yksityiseltä ja varsinkin ulkomailta hankittuun ei takuuta tule muuta kuin ihan selvissä huijaus tapauksissa. Mutta jos pikkuisen on itsellä vaunujen tuntemusta ja osaamista kaupantekoon, ei muuta kuin rohkeasti kauppaa tekemään. On mielenkiintoista ja hyvien kauppojen jälkeen mieli on hyvä.

      Minusta nämä liikkeet voisi kaupanteko vaiheessa sopia mikä olisi myydyn auton tai vaunun takaisinmaksu ostohinta vaikka 3 vuoden päästä. Eikö se olisi reilua kauppaa, kirjallisena he sitoutuvat ostamaan tiettyyn hintaan vaunun takaisin 3 vuoden päästä. Näin ostohetkellä ostaja tietäisi paljonko hänen vaununsa arvo tippuu tuona aikana ja minkä hyvityksen hän siitä saa. Tällä tavalla jäisi nämä "yliarvostukset" asiakkaan puolelta pois.

      • Vaunuilia

        voihan joku saadakin hintaa vaunustaan tai autostaan, mutta kaikilta se ei onnistu varsinkaan jos hinta kipuaa lähelle tai yli 20.000e. Itsekin tiedän kaupat parinvuoden takaa jolloin vaunu myytiin hintaan jolla vieläkään et saa vaunua liikkeestä.


      • tuokin.
        Vaunuilia kirjoitti:

        voihan joku saadakin hintaa vaunustaan tai autostaan, mutta kaikilta se ei onnistu varsinkaan jos hinta kipuaa lähelle tai yli 20.000e. Itsekin tiedän kaupat parinvuoden takaa jolloin vaunu myytiin hintaan jolla vieläkään et saa vaunua liikkeestä.

        Kalliimpi vaunu on vaikeampi myydä, mutta se pienempikin raha on monesti parempi kuin vaunun vaihto liikkeestä.

        Esimerkkinä heittäisin, että minulla olisi kotona n. 20 tuhannen euron arvoinen vaunu. Siis vaunun keskipyyntihinta olisi 20 tuhatta euroa. Vaunuliikkeet tarjoaa hyvitystä käyteytystä 15-16 tuhatta euroa (tiedän vaunu- ja autoliikkeiden hinnoittelua jossa otetaan huomioon vaunun mahdollinen arvon tippuminen tietyssä myyntiajassa, mahdolliset korjaukset, liikkeen toiminnan kulut, työntekijöiden palkat ja jonkinlainen myynti voitto).

        Samassa yhteydessä jos olen vaihtamassa 30 tuhannen euron arvoiseen vaunuun, minulle siis hyvitetään tuosta hinnasta 15-16 tuhatta.

        Mutta jos myyn suomen halvimman ko. vaunun nettikaravaanissa hintaan 17 tuhatta euroa ja marssin seuraavana päivänä ostamaan tuota 30 tuhannen euron vaunua käteisellä tienaan tuhansia. Nimittäin suoralla käteisostolla tipahtaa myyntihinnasta heti pari tonnia pois mitä ei vaihtovaunun kanssa tapahdu. Näin ollen säästäisin pienellä vaivalla 3 tuhatta euroa. Minulle tuo 3 donaa ainakin on iso raha. Se on esim. yhden vuoden diisselit tai bensat.


    • Eieieieinäin

      Kävin katsomassa edullisia matkailu autoja kyseissä puljussa (fiat ja peugeot). Yhdessä oli katto homeessa, toisessa vesilörisi keskeltä kattoa punaiselle pöydälle, kolmas oli todella lintallaan ja verhoilu tummunut tupakoinnista... Todella epäsiistejä ja nyt puhutaan ~ 10 ke laittaista..

      • sviduilija

        Kymppitonnin takapiha raadot sopivt vain tee se itse miehille aihioiksi rakenteluun. Ei mikään liike uhraa niiden kunnostamiseen aikaansa. Ne myydään siinä kunnossa ja niine paskoineen mitä sisällä oli auton pihaan tullessa.

        Olen nähnyt muutaman sellaisesta raadosta uudelleen rakennetun matka-auton. Osaava nikkaroija on ostanut aihion halvalla. Vuoden vapaa-ajan työllä ja pienellä lisärahalla on autosta tullut todellinen helmi. Monesti sisustukseltaan parempi ja hienompi, mitä vastaava auto on uutena ollut.

        Peukalo keskellä kämmentä olevat. Kiertäkää ne 10 tonnin raadot kaukaa.


    • hymeriman

      Soita cactuscaravaniin, se voi vielä tuoda saksasta sulle auton.

    • tiedänmistäostaa

      kävin katsomassa caktuscaravanissa,, se hinta millä best caravan myy paskaa niin caktuskaravan myy laatua!

      • Anonyymi

        Ei kai se firman vika ole jos asiakkaat on niin tyhmiä että ostavat.


    • eieieieiei9eieieieie

      "Miksi mennä muualle huijattavaksi kun voit tulla meille" sopii hyvin tälle yritykselle sloganiksi!

    • vgfeddddd

      Mitä ostatte Fiateja . Ei Fiatti ole Saksassa yhtään parempi ,kuin Bestcaravaanin Fiatitkaan

    • noisos kriitos

      Ei kokemusta hyvinkäänliikkeestä mutta best caravanista on eikä pahaa sanottavaa lainkaan.Hyvää palvelua oli.

    • Kyllä saksasta saa!

      vgfeddddd ei ole tainnut tutustua best caravanin fiatteihin, ne on jätettä.... saksasta saa kyllä siistejä fiudeja ja sellaisia missä ei tartte hengitys suojainta sekä kurapukua pukea päälle nukkuessaan..

    • asiallinenpalvelu

      Parikertaa olen liikkeessä asioinut ja vaikka sopivaa autoa ei löytynyt oli esittely sekä palvelu hyvää. Seuraavaksi kun autoa vaihdan niin käyn kyllä katsomassa kyseisen liikkeen tarjonnnan.

    • silmu caravaanari

      kökkö paikka

      • nejetponimai

        Mitähän yritit sanoa ? Kokeileppa pinnistää oikein kovasti - voisit saada aikaiseksi jotain ymmärrettävääkin lukemista Jos ei mitään järkevää synny älä enään kirjoita mitään. Tai kerro kuitenkin mikä on kökkö ?


    • karavaavi....

      Palvelu keskitasoa, tänään kävin.
      Siinä lähistöllä on parempikin. PISTE.

    • Paskan saa pyytämätt

      Sorvarin Lasse ei ainakaan vaivaudu ilmoittelemaan työntekijähakuilmoituksensa jälkeen onko paikka täytetty vai ei. Osoittaa minusta vähän hälläväli asennetta.

      • karah........

        Siellä oleva helppo-heikki on varmaan saanut nuo kiukut asiakkaisiin.


      • hekiheikki
        karah........ kirjoitti:

        Siellä oleva helppo-heikki on varmaan saanut nuo kiukut asiakkaisiin.

        Kuka heikki, ei siellä ketään heikkiä oo.


    • Bestillä palvelu pelaa, nämä liikettä moittivat ovat sitä karavaanareiden pohjasakkaa. Ovat aikoinaan ostaneet yli varojensa aksaneen kulkineen, eivätkä ole pystyneet suoriutumaan veloistaan. Nyt itkevät saitilla haukkuen kaikkea liikkuvaa. Naapurin koiratkin osansa jo ovat saaneet, hevosmies vossikasta puhumattakaan. Kyl maar se ikävätä on kun rahat ei enään riitä edes kotoaan poistumiseen, kylllä siinä pinna kiristyy. Näiitä kyllä fugesta löytyy.

      Suosittelenkin kaikille itseään rikkaammille karavaanareille lievempää luototusta kulkineen hankinnassa, pystyy ainakin päivän ruuan ostamaan, ei tarvitse kyttäillä parcelan aidan yli antaisiko naapuri hieman hiukopaloja. Illalla pummitun ilmaisen kännin painikkeeksi. Ei ole ihme että haukkuvat sitten naapuriakin jos ei satu alkoholia käyttämään, eihän ole kunnon karavaanari jos ei perskännejä edes kerran päivässä pummaile. Kyytipummeihinkin olemme jo tottuneet, näitäkin on mikäli on eläkkeestä jäänyt ruokaostoksiin rahua.

      Fugessa näitä kyytipummeja tuntuikin riittävän vaivoiksi asti. Joksa jumalan päivä oli joku varakas ylivelkaantunut anelemassa ruokakauppan kyytiä, noo Hyväsydämmisenä miehenä anoin kyydin. joskus jopa suullisen.

    • johan nyt

      häirikköheinoen löysi tämänkin keskustelun lausuntoaan varten

    • ymmärrän toki

      Terävä kommentti, tosin vastaa heikkolahjaisuuttasi.

    • simo

      sul on ollu paska vaihturi

    • asialinjalla aina

      Aiaa Jorkalta taas kerran, syntyi kuhinaa saitilla. Jorkalla on kommentit aina paikallaan, muutamista muista ei voi sanoa samaa, ovathan sitä karavaanareiden pahnan pohjimmaisia.

    • parempia kauppahetki

      jotenkin tuntuu siltä että tätä best caravaania täällä puolustavat vain liikkeen myyjät. Itse olen kerran hieronut tosissaan kauppaa kyseisessä liikkeessä. Kaupat jäivät sikseen koska myyjä puhui kokoajan puhelimessa ja säntäili paikasta toiseen niin ei tullut kovin luottavainen olo...

      • kaikkiaautetaan

        iskelmälaulaja idolista tuttu ja caravan kulkee taas


    • Enosta

      Se vanhempi myyjämies on aika ylimielinen.

      • Varaosaostaja

        Tänään Espoon uudessa toimipisteessä erittäin hyvää palvelua !!
        Asioin varmasti toistekin, kiva kun lähellä mukava liike.


      • Vahvasti
        Varaosaostaja kirjoitti:

        Tänään Espoon uudessa toimipisteessä erittäin hyvää palvelua !!
        Asioin varmasti toistekin, kiva kun lähellä mukava liike.

        tuoksahti tuosta viestistä nyt omakehu.


      • varaosaostaja
        Vahvasti kirjoitti:

        tuoksahti tuosta viestistä nyt omakehu.

        Arvasin aivan oikein, jos joskus kerrankin kehuu jotain, heti luullaan että ollaan omistaja itse.
        Vedin sitten paskat kitaasi.
        Olen aivan ihka oikea asiakas ja kerroin vain yhden käynnin kokemukseni.
        Toistekin menen, jos tarve.
        Mieti sitä.


      • Anonyymi

        Päinvastoin, vanhempi miesmyyjä on tosi kiva ja ystävällinen.


    • Eipä pystynyt kauppa tekemään vaativan asiakkaan kanssa, kohtuus pitäisi säilyttää kerjätessäkin.

    • olen käynyt minäkin

      Best-caravanissa ja ihan hyvä oli vastaanotto ja asiallinen palvelu.
      sekin on totta että "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" tarkoitan sitä että ei kannata leikkiä rahamiestä jos rahaa ei ole vilppi näkyy läpi.

      • maikki

        Niin se on, ilmanko sinulla jäi vain käynniksi Bestissä. On kaksi eri asiaa leikkiä ja olla, sitä et tunnu huomaavan.


    • fvbvgbb

      Erittäin asiallisesti vastasivat meidän tarjouskyselyyn sähköpostilla
      Harmi vaan ettei tullut kauppoja.

    • qwxd

      En ole kenekään kuullut kehuvan ,päinvastoin harmia,välttäkää koko liikettä.Hyvinkäällä on asiallisiakin kauppiaita.

    • wqqq

      Rahamiehet ei vaivaudu Hyvinkään Best karavaaniin.

    • sivustaeksynyt

      kyllä voi lapsellista olla mukamas "aikuisten kirjoittelu" täällä suomi24:ssa. toivottavasti tänne saadaan nimipakko jollakin tunnistuksella joskus niin sontaa on moni palsta täynnä.

    • sivustaeksynyt

      kyllä voi lapsellista olla mukamas "aikuisten kirjoittelu" täällä suomi24:ssa. toivottavasti tänne saadaan nimipakko jollakin tunnistuksella joskus niin sontaa on moni palsta täynnä.

    • sivustaeksynyt

      kyllä voi lapsellista olla mukamas "aikuisten kirjoittelu" täällä suomi24:ssa. toivottavasti tänne saadaan nimipakko jollakin tunnistuksella joskus niin sontaa on moni palsta täynnä.

    • sivustaeksynyt

      kyllä voi lapsellista olla mukamas "aikuisten kirjoittelu" täällä suomi24:ssa. toivottavasti tänne saadaan nimipakko jollakin tunnistuksella joskus niin sontaa on moni palsta täynnä.

    • ei-koskaan-enää

      Suosittelen välttämään Best Caravania mikäli vain mahdollista. Parin vuoden kokemuksella toistuvia virheitä ja välinpitämätöntä palvelua. Vain ikäviä kokemuksia yrityksestä enkä veisi minkäänlaista laitetta heidän käsittelyynsä, joka on lähinnä rikkonut paikkoja.

    • volkkarimiies

      Onko palvelu parantunut kun myymälöitä on tullut nyt lisää?

    • Tyytyväinen

      Espoon Best Caravaan antoi parhaan tarjouksen pääkaupunki seudulla olevista liikkeistä ja kaupat synty.

    • Anonyymi

      Lessuja ja ahneita. Pirkkalassa varsinkin...

    • Anonyymi

      Palvelu heikonlaista.Jos et heti osta niin palvelu lopahtaa.Ylimielisiä

    • Anonyymi

      Ostin käytetyn auton Espoosta myyjä aluksi lipevä ja mielinkielin, kaupan teon jälkeen aika härski ja tyly. Ei suostu korjaamaan vikoja autossa. Vastaukseksi tuli vain uhkailuja. En suosittele,,

      • Anonyymi

        Miksi myyjän pitäisi korjata sinun autosi vikoja?


    • Anonyymi

      Lestaadiolaisten kusetus firma!!! Kiertäkää kaukaa!!!

      • Anonyymi

        Jos johtoryhmä on päättänyt, että asiakkaiden kalustoon ei tehdä takuuna mitään.


      • Anonyymi

        Sitä mieltäkö olet, että em. firmassa "kusetetaan lestadiolaisia"?

        Erkki


    • Anonyymi

      Ei moitittavaa ..

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta koko yritys. Kuluttajariitalautakuntaan meni kaupat. Suosittelen välttämään kyseistä yritystä.

      • Anonyymi

        Faktoja pöytään mistä on kyse. Täällä voi jokainen nimettömänä huudella mitä sattuu ja aiheuttaa vahinkoa sanomisillaan.
        Täysin kohtuuttomia tälläiset kommentit ilman perusteluja.


    • Anonyymi

      Onhan siellä sellainen epämiellyttävä ilmapiiri jopa heidän kutsumissaan tilaisuuksissa. Ei makkaranpätkällä ja jäätelöllä kaikkia huijata.
      Tuo oli mulle uutta, että ovat olleet ennen eri nimellä hommaamassa ja konkalla on varmaan helppo puhdistaa pöytä "lailliseti" Hyi.
      Kierrän kaukaa tuollaiset "yrittäjät".

      • Anonyymi

        Huomasitko lainkaan että nuo konkurssiviestit ovat 10 vuoden takaa. Tässä ajassa fiman toiminta ja henkilökunta on voinut muuttua moneen kertaan. Itse en ota kantaa puoleen tai toiseen. Palvelua olen saanut Hyvinkäällä ihan asiallisesti huoltopuolella (vaihtokauppoja olen tehnyt muualla).


    • Anonyymi

      Kyllä huomasin, mitä sitten? Jos firman nimi pitää muuttaa "huijauksen" vuoksi myös seuraava firma on "huijausta". Jospa et ole edes huomannut kuinka sua on huijattu.

    • Anonyymi

      Minä ostin Elnakin Kuopiosta Fiatti pakettiautonhytillä

    • Anonyymi

      Ostin vuoden vanhan Hobbyn (vuosimalli 2017) 2018 alkukesästä Espoon Best Caravanilta ja kaupat sujui hyvin, olin kaikin puolin tyytyväinen.
      Ensimmäiset ongelmat alkoivat reilun ½-vuoden käytön jälkeen , kun akku ja laturi menivät kertalaakista. No vein Hyvinkäälle vuosihuoltoon ja vaihdettiin uusiin. Nyt akkuja ja latureita mennyt 2 vuoden käytön aikana jo useita (4 kpl kumpiakin) ja kun vein Hyvinkäälle että tutkisivat asian , ei ole normia että pitää alle ½-vuoden välein vaihtaa , niin eivät löydä vikaa ja eivät usko vaikka kerron, että vaunu kotona koko ajan sähkössä ja siirtyessäni paikasta A paikkaan B niin aina sähkössä. Ei koskaan seiso kylmiltään eikä ilman sähköä. Niin miten voi ajomatkan aikana akku tyhjentyä (n.2tuntia) täysin , kokonaan. Katolla myöskin aurinkopaneeli jolla saa lisävirtaa akulle, eli ei voi mennä akku tyhjäksi. Hyvikäällä latelevat tyhmiä huomautuksia että vetoautossa vika tai että akku ei kestä kuin 8 tuntia ja on kaput jos ei lataa. Akku 80A. Laturin mennessä rikki inttävät että käytetty ulkopuolista virtalähdettä että siitä johtuu. Vaan kun ei ole käytetty. Eivät lukuisista pyynnöistä huolimatta pystyneet / osanneet sanoa mistä tämä johtuu , vaihdetaan avaan uusi akku ja taas pelittää. Vaan kun sillä ei korjata alkusyytä annetaan vaan tekohengitystä. Ja kun asiakas on nainen niin voi selittää mitä ihmeellisimpiä syitä.
      EN TODELLAKAAN SUOSITTELE HYVINKÄÄN BEST CARAVAN PISTETTÄ KENELLEKKÄÄN !! TODELLA PETTYNYT SAAMAANI PALVELUUN!

      • Anonyymi

        Ja siis kaikki akut ja laturit veloitettiin täysimääräisinä ei minkäänlaista takuuta .


      • Anonyymi

        Aloittaisin siitä, etten pitäisi vaunua koko aikaa sähköissä ja siis akkua latauksessa.
        Toiseksi tutkisin onko siellä joku virrankuluttaja (esim. aktiiviantenni, jääkaappi 12 voltilla tms.) päällä koko ajan.
        Jos virtaa kuluu vähänkin, siis vaikka mikään ei näennäisesti ole päällä, niin katkaisisin sähköt päävirtakytkimestä (jos on) tai irrottaisin pääsulakkeen kun vaunu seisoo pihassa.

        Jos tyhjenee parin tunnin vetomatkalla, niin joku iso kuluttaja siellä on päällä / akku on rikki. Eikö sulla muuten ole autosta vaunuun pistokkeissa jatkuvaa virtaa, eli käytännössä latauspiuhaa? Jos yhtään reissaa, niin sellainen olisi asiaa.

        Onhan käytetty ulkopuolista virtalähdettä, itsehän toteat katolla olevan aurinkopaneelin. Jos se on asiantuntemattomasti asennettu, niin vika voisi hyvin mahdollisesti olla siinä. Turha veikkailla, mutta mieleni tekisi...

        Täyteen ladattu akku kestää ilman käyttöä vaikka talven yli, vaikka olisi paikoillaan vaunussa. Edellyttäen, ettei pientäkään virrankuluttajaa ole päällä = päävirta pois / sulake pois / akunkenkä irti.

        Meillä auto, jossa hupiakun päävirta on katkaistava lyhyenkin seisonnan ajaksi, siis jos ei olla verkkovirrassa. Akku tyhjenee muuten viikossa ja jos se tapahtuu talvella > jäätyy > entinen akku. Ei vikaa, vaan normaali juttu josta ohjekirjassakin varoitetaan.
        2017 auto ja yksi akku mennyt unohtamisen seurauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaisin siitä, etten pitäisi vaunua koko aikaa sähköissä ja siis akkua latauksessa.
        Toiseksi tutkisin onko siellä joku virrankuluttaja (esim. aktiiviantenni, jääkaappi 12 voltilla tms.) päällä koko ajan.
        Jos virtaa kuluu vähänkin, siis vaikka mikään ei näennäisesti ole päällä, niin katkaisisin sähköt päävirtakytkimestä (jos on) tai irrottaisin pääsulakkeen kun vaunu seisoo pihassa.

        Jos tyhjenee parin tunnin vetomatkalla, niin joku iso kuluttaja siellä on päällä / akku on rikki. Eikö sulla muuten ole autosta vaunuun pistokkeissa jatkuvaa virtaa, eli käytännössä latauspiuhaa? Jos yhtään reissaa, niin sellainen olisi asiaa.

        Onhan käytetty ulkopuolista virtalähdettä, itsehän toteat katolla olevan aurinkopaneelin. Jos se on asiantuntemattomasti asennettu, niin vika voisi hyvin mahdollisesti olla siinä. Turha veikkailla, mutta mieleni tekisi...

        Täyteen ladattu akku kestää ilman käyttöä vaikka talven yli, vaikka olisi paikoillaan vaunussa. Edellyttäen, ettei pientäkään virrankuluttajaa ole päällä = päävirta pois / sulake pois / akunkenkä irti.

        Meillä auto, jossa hupiakun päävirta on katkaistava lyhyenkin seisonnan ajaksi, siis jos ei olla verkkovirrassa. Akku tyhjenee muuten viikossa ja jos se tapahtuu talvella > jäätyy > entinen akku. Ei vikaa, vaan normaali juttu josta ohjekirjassakin varoitetaan.
        2017 auto ja yksi akku mennyt unohtamisen seurauksena.

        Vielä pikku lisäys, kun asia istahti pääkoppaani:)

        Siis jos sun vaunu on käytännössä aina sähköissä, niin mihin ihmeeseen kuvittelet tarvitsevasi aurinkopaneelia?
        Paneelisysteemeillä on käyttöä ainoastaan oman tiensä tallaajille - suomeksi sanottuna puskaparkeissa pitempään viihtyville. Aurinkopaneelin avulla kun pystyy hyvissä olosuhteissa olemaan omavarainen sähkön suhteen - edellyttäen, että kulutus pysyy hyvin kohtuullisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä pikku lisäys, kun asia istahti pääkoppaani:)

        Siis jos sun vaunu on käytännössä aina sähköissä, niin mihin ihmeeseen kuvittelet tarvitsevasi aurinkopaneelia?
        Paneelisysteemeillä on käyttöä ainoastaan oman tiensä tallaajille - suomeksi sanottuna puskaparkeissa pitempään viihtyville. Aurinkopaneelin avulla kun pystyy hyvissä olosuhteissa olemaan omavarainen sähkön suhteen - edellyttäen, että kulutus pysyy hyvin kohtuullisena.

        En minä sitä paneelia ole sinne katolle laittanut vaan oli myyjäliikkeessä jo asenettuna kun ostin vaunun. Huom ½-vuotta vanha siis edellinen omistaja oli vissiin sen sinne halunnut.
        Mikään ei ole akulla käytössä. En käytä koskaan jääkaappia akulla aina joko sähkössä tai kaasulla. Pointti on tämä että olen nyt 2 kertaa pyytänyt tutkimaan ja korjaamaan vikaa , mutta eivät ole kuin vaihtaneet akun ja laturin ja se siinä.


      • Anonyymi

        Taitaa aurinkopaneelit sekoittaa koko lataussysteemin ja sitä ilmeisesti myös tarkoitettiin ulkopuolisella virtalähteellä.

        Jos ajaessa akku tyhjenee niin jokin kova kulutus tyhjentää akun, normaalilla varustuksella tuo "tyhjentäjä" on jääkaappi joka on päällä 12 voltilla (kulutus yleensä 10 A tai enemmän). Lisäksi vetoauto ei lataa vaunun akkua (vaatii 13 piikkisen pistokkeen ja tarvittavat kaapeloinnit autoon ja vaunuun).

        Sama suuri kulutus voi myös kuormittaa verkkolaturia jolloin se käy koko ajan niin kuumana että rikkoutuu. Kannattaa tehdä mittauksia akkusähkön kulutuksesta ja helpoiten sen voi aloittaa mittaamalla meneekö akusta virtaa jonnekin kun kaikki latausvaihtoehdot on kytkettynä pois. Sitten vaan etsitään mahdollista kuluttajaa, kytkemällä ja erottamalla niitä vaikkapa sulakkeita irroittelemalla.
        Akkukin menee pilalle jos se syväpuretaan, mahdollisesti jopa useampaan kertaan.

        Eihän missään huollossa tiedetä aivan kaikkea. Olen joskus käynyt Hyvinkään toimipisteessä kun Trumatikin pytty ei toiminut kunnolla. Huoltomies irrotti koko pytyn ja tutki kaikki, eikä mitään selvää vikaa löytynyt. Kun sitten pytty asennettiin takaisin, se toimi taas ongelmitta, jopa useamman viikon. Vasta paljon myöhemmin sain vinkin toisessa huoltoliikkeessä käydessä että näissä pytyissä on kiusana pitkät sähköliittimet joissa koskettimet hapettuu ja palaa jolloin alkaa tulla käyntihäiriöitä. Best Caravanin huoltomiestä tämä tieto ei ollut tavoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa aurinkopaneelit sekoittaa koko lataussysteemin ja sitä ilmeisesti myös tarkoitettiin ulkopuolisella virtalähteellä.

        Jos ajaessa akku tyhjenee niin jokin kova kulutus tyhjentää akun, normaalilla varustuksella tuo "tyhjentäjä" on jääkaappi joka on päällä 12 voltilla (kulutus yleensä 10 A tai enemmän). Lisäksi vetoauto ei lataa vaunun akkua (vaatii 13 piikkisen pistokkeen ja tarvittavat kaapeloinnit autoon ja vaunuun).

        Sama suuri kulutus voi myös kuormittaa verkkolaturia jolloin se käy koko ajan niin kuumana että rikkoutuu. Kannattaa tehdä mittauksia akkusähkön kulutuksesta ja helpoiten sen voi aloittaa mittaamalla meneekö akusta virtaa jonnekin kun kaikki latausvaihtoehdot on kytkettynä pois. Sitten vaan etsitään mahdollista kuluttajaa, kytkemällä ja erottamalla niitä vaikkapa sulakkeita irroittelemalla.
        Akkukin menee pilalle jos se syväpuretaan, mahdollisesti jopa useampaan kertaan.

        Eihän missään huollossa tiedetä aivan kaikkea. Olen joskus käynyt Hyvinkään toimipisteessä kun Trumatikin pytty ei toiminut kunnolla. Huoltomies irrotti koko pytyn ja tutki kaikki, eikä mitään selvää vikaa löytynyt. Kun sitten pytty asennettiin takaisin, se toimi taas ongelmitta, jopa useamman viikon. Vasta paljon myöhemmin sain vinkin toisessa huoltoliikkeessä käydessä että näissä pytyissä on kiusana pitkät sähköliittimet joissa koskettimet hapettuu ja palaa jolloin alkaa tulla käyntihäiriöitä. Best Caravanin huoltomiestä tämä tieto ei ollut tavoittanut.

        Veto autossa uusi 13 napainen töpseli ( tehdasasenteinen) ja siksi vaunu kokoajan sähkössä , koska tarvitsen sitä ympäri vuoden. Juurikin sitä olen selittänyt huoltoon että tutkivat missä vika voi olla, eikä vain vaihdeta akkua ja laturia. Mikään ei ole akulla "päällä" ja silti 2 h ajon aikana tyhjentää sen , Siksi vein erikseen sen huoltoon. Sinnekään kun ei voi olla kokoajan ajamassa kun matkaa on reilut 160km suuntaansa. Vaunuja ollut yli 25v, ja tähän saakka toimineet oikein hyvin , ilmeisesti vain tämä yksilö ei pelitä. Mutta missä vika ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veto autossa uusi 13 napainen töpseli ( tehdasasenteinen) ja siksi vaunu kokoajan sähkössä , koska tarvitsen sitä ympäri vuoden. Juurikin sitä olen selittänyt huoltoon että tutkivat missä vika voi olla, eikä vain vaihdeta akkua ja laturia. Mikään ei ole akulla "päällä" ja silti 2 h ajon aikana tyhjentää sen , Siksi vein erikseen sen huoltoon. Sinnekään kun ei voi olla kokoajan ajamassa kun matkaa on reilut 160km suuntaansa. Vaunuja ollut yli 25v, ja tähän saakka toimineet oikein hyvin , ilmeisesti vain tämä yksilö ei pelitä. Mutta missä vika ?

        No pakosti siellä on joku iso virrankuluttaja päällä ja vaikea arvailla mikä muu se voisi olla kuin 12 v jääkaappi? Ei akku itsestään tyhjene, jos se on kunnossa.
        Ja tosiaan, niin kuin tuossa joku kommentoi, iso virrankuluttaja kuormittaa laturia liikaa ja lopulta se sanoo poks.
        Sähköistä ymmärtävälle ei ole ihmeellinen homma selvitää sitä virrankuluttajaa. En ole ammattilainen, mutta jonkin verran autosähköjä asennellut.
        Kyseessähän on lähes uusi vaunu ja siksikin veikkaisin jotain omaa jälkiasennusviritystä. Uskaltaisin arvata, että aurinkopaneelin kytkennöissä on jotain pahasti pielessä tai se / sen säädin on rikki. Ainakin siitä lähtisin vikaa paikallistamaan ja eliminoisin sen ensimmäiseksi.
        Irrota se paneeli kaikkine säätimineen järjestelmästä ja kerro miten kävi?

        Minulle Exiden akkuammattilainen on kertonut, ettei mitään lyijyakkuja ei tule pitää jatkuvasti latauksessa, tai edes talven yli. Olipa kyseessä sitten vaikka kuinka älykäs laturi. Oikeaa tietoa löytyy kyllä googlaamallakin.

        Halpis säköfillarin lyijyakut onnistuin tuhoamaan jokunen vuosi sitten, kun laturi unohtui päälle. Ohjekirjasen mukaan sitä olisi saanut pitää jatkuvasti latauksessa, mutta parissa kuukaudessa lopputuloksena oli muotoaan muuttaneet akut. Uudet akut maksoivat muuten lähes puolet fillarin hinnasta:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veto autossa uusi 13 napainen töpseli ( tehdasasenteinen) ja siksi vaunu kokoajan sähkössä , koska tarvitsen sitä ympäri vuoden. Juurikin sitä olen selittänyt huoltoon että tutkivat missä vika voi olla, eikä vain vaihdeta akkua ja laturia. Mikään ei ole akulla "päällä" ja silti 2 h ajon aikana tyhjentää sen , Siksi vein erikseen sen huoltoon. Sinnekään kun ei voi olla kokoajan ajamassa kun matkaa on reilut 160km suuntaansa. Vaunuja ollut yli 25v, ja tähän saakka toimineet oikein hyvin , ilmeisesti vain tämä yksilö ei pelitä. Mutta missä vika ?

        Vielä vinkiksi pikatesti:
        Irrota - kenkä akun navasta ja koskettele sillä sitten samaista - napaa. Jos kipinöi yhtään, niin satavarmasti on kulutusta päällä. Jos tuo kertomasi - parissa tunnissa tyhjäksi - pitää paikkansa, niin räpsytellessä täytyy syntyä jo melkoisia leiskauksia. Varmista kuitenkin aluksi huolellinen tuuletus, jottei tule koko akku silmille.
        Tarkemmin mittaamalla, mutta tuo pikatesti kertoo jo oleellisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veto autossa uusi 13 napainen töpseli ( tehdasasenteinen) ja siksi vaunu kokoajan sähkössä , koska tarvitsen sitä ympäri vuoden. Juurikin sitä olen selittänyt huoltoon että tutkivat missä vika voi olla, eikä vain vaihdeta akkua ja laturia. Mikään ei ole akulla "päällä" ja silti 2 h ajon aikana tyhjentää sen , Siksi vein erikseen sen huoltoon. Sinnekään kun ei voi olla kokoajan ajamassa kun matkaa on reilut 160km suuntaansa. Vaunuja ollut yli 25v, ja tähän saakka toimineet oikein hyvin , ilmeisesti vain tämä yksilö ei pelitä. Mutta missä vika ?

        Olisko sinun asuinpaikkakunnalla tai ainakin lähellä akkuliikettä, siis sellaista perinteistä palvelevaa asennusliikettä, ei mitään motonettejä... Itsekin asun Itä-Suomen pikkukaupungissa, jossa ei ole ensimmäistäkään matkailuajoneuvokauppaa eikä edes ammattitaistoista matkailuajoneuvohuoltoa (on yksi täysin tumpelo, joka korjaa vikoja vaihtamalla osia arvausperiaatteella).
        Mut joo, paikalliseen akkuliikkeeseen täällä suunnistaisin, siellä tiedetään akuista ja latureista kaikki tarpeellinen.


    • Anonyymi

      En kyllä uskoisi vian olevan myyjäliikkeessä mutta ehkä siinä vaunussa on jotain vikaa. Niin kuin tuossa aiemmin kaveri "halusi" kurkata aurinkopaneelin kytkentää olisi varmaan syytä kurkata. Liike on kyllä jostain vastuussa jos koko ajan vaan vaihtelee akkua ja laturia eikä etsi vikaa.

    • Anonyymi

      köyhät menkää töihin niin ei olis aikaa ulista

    • Anonyymi

      Valitettavasti myydään yli kalliita asuntoautoja, itse maksat vielä auton hinnan lisäksi korjaus kulut ostamasi autosta. Eivät korjaa autoja omaan piikkiin. Autot on monta kertaa yli hinnoiteltuja ja palvelu huonoa. Ei enää Best Caravanin asiakas. Onneksi on liikkeitä mistä valita ja josta saa tarjouksetkin paremmat.

    • Anonyymi

      Odotettu 4 viikkoa KÄYTETTYÄ auto josta tehty kauppasopimus, nuori myyjä ei oma-alotteisesti vaivaitunut ilmoittamaan viivästyksestä. Auton tiedot ilmoituksessa väärin; ajettu enemmän sekä 3l kone paljastui 2,5l koneeksi. Seinäjoen myymälässä myös myytävän auton tiedoissa virhe.
      Koeajon jälkeen ilmoitimme esim. ilmastointi ei toimi ja eilen kun mentiin hakemaan autoa niin eihän se ilmastointi toiminut vieläkään, eivät edes olleet testaneet sitä.
      Huomenna pitäs päästä reissuun, mutta pahasti näyttää siltä että Best Caravan pilaa meidän loman.

      • Anonyymi

        Kävi myös ilmi ettei Hyvinkäällä paljoakaan tiedetä matkailuautoista.


    • Anonyymi

      Ihmettelen jos joku vielä tosta firmasta jotain ostaa.Mulle myytiin täysin mätä vaunu kun luotin tohon firman nimeen ( BEST) Sen jälkeen eivät mitään korvanneet vaan rupesivat jopa valehteleen kaupasta. Firman johtaja jopa viestitti hyvin ivallisesti minun viestiiniin. Älkää hyvät ihmiset luottakaa tohon BEST CARAVAN nimeen.
      Miseva on hyvin tunnollinen ja reilu kauppa eikä kuseta niinkuin BEST.

    • Anonyymi

      Juu, ensimmäinen ja viimeinen auto tuolta.

    • Anonyymi

      Best Caravanilla myös haukutaan toisten asiakkaiden kuullen muita asiakkaita ihan nimi mainiten. Oliko se nyt Lehtinen vai Lahtinen, joka minunkin kuullen haukuttiin huollossa syystä ettei ollut muistanut rekisterinumeroaan ja asia vietiin henkilökohtaisuuksiin.

    • Anonyymi

      Kyllä onkin kamala temppu, kun Lahtisia ei montaa Suomessa ole. Heti tunnistaa tämän Lahtisen kaikki

      • Anonyymi

        Kyllä siinä keskustelussa oli ihan koko nimi myös mainittuna, mutta en sitä muista. Asiakkaiden kuullen EI käydä tuollaisia keskusteluja jos niitä yleensä on pakko käydä. Kuulemma leveen oloinen kaveri jolla enemmänkin autoja. Asiatonta. Tämä asiakas maksaa heidän palkkaansa.


    • Anonyymi

      Kun soitin puhelimellani sinne täältä kymenlaaksosta niin ,eivät vastanneet puhelimeeni vaan jurottivat vain !!!

    • Anonyymi

      Olisiko se ollut sama henkilö joka oli Oriveden huoltoaseman pitäjänä puhelimessa , joka oli minun karpalopoiminta matkallani . Sekin jurotti, kun kysyin tietä Reinoni luokse yökylään
      Palastavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      Olivatpas jokisen eväät taas tänä viikonloppuna täysin levällään. Onneksi reino pääsee pian takaisin eheytykseen.

    • Anonyymi

      Olivatpas "Joksu

    • Anonyymi

      Hyvää mainospuhetta Best-caravanin toiminnasta:
      - kaupasta on menossa KKV:llä käsittelyssä puhelinneuvonnan mukaan virheen merkit täyttävä käsittely

      Katsotaan ny mitä ”elämä on” henkilö tuumaa kun saadaan suositustoimet KKV:ltä, ja raastuvassa jatketaan jos ei päästä järkevään sovintoon asiassa.

      Ikävä kyllä, tuossa busineksessa joutuu palaamaan jäljilleen jos ei asioita hoideta kunnolla… ja se saattaa vaikuttaa myös tulevaan :)

    • Anonyymi

      Kolarivauriota korjautin vakuutukseen Lempäälän toimipisteessä.
      Ei tarvitse toiste asioida.

    • Anonyymi

      Best caravaanista saa pisimmän maksuajan.

    • Anonyymi

      Onkos näitä lassen synttäreisen leasing autoja kukaan saanut?

      • Anonyymi

        Ei kuulu mitään olisko siellä pikku rahoitusneuvottelut menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu mitään olisko siellä pikku rahoitusneuvottelut menossa.

        Myyjätkään ei tunnu tietävän mitään luovutuksista…


    • Anonyymi

      Tykkään ajella naisten farkut jalassa.

      • Anonyymi

        Miksi kirjoitat, jos ei ole mitään sanottavaa?


    • Anonyymi

      Missä olisi rehellinen ja luotettava caravanliike esim. Etelä- Pohjanmaalla ?
      Myynti ja huolto pitää olla hyvä.

    • Anonyymi

      On siellä Rinta-joupin pellet myymässä

    • Anonyymi

      Viikon pystyy olla naisen kanssa reissussa, ei yhtään yli.

    • Anonyymi

      Itse olen tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Täytyy sanoa että Hyvinkään bc on täysin perseestä. Palvelut ei toimi mitenkään. Rahastusta vaan ja ostaja jäi pulaan. Ovat hiton taitavia kiertämään asioista ja eikä kuuntele asiakkaista. Asiakkuuteni bc loppui siihen. En ikinä mene edes kahville. Kerta on ensimmäinenkin ja viimeinen. Jos ostatte sieltä niin asiat paperille ja olkaa lujana esim korjauksen suhteen. Bc ei tarkista autoja/ vaunuja. Vaan ostavat alakanttiin ja myyvät kalliilla. Asiakas ostaa ja palauttaa viallisen auton takaisin ja sitten alkaa vääntämiset ja väittämät. Auto/vaunu ei katsota/korjata vikojaan vaan myyvät eteenpäin. Korjaako ne koskaan? Epäilen tai väittävät olevansa kunnossa. En suosittele ko liikettä. Jos käyt ja ostat niin olet omillas ja pulassa. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Best caravan myy vapautta caravaanielämässä. Miten lestadiolaisten vapaus? Tämän kuplan loppu on tulossa ja rahat on tietenkin siirretty voudin ulottamattomiin. Olen antanut itselleni luvan kertoa että vouti on jossain samassa seurakunnassa ja lopputulosta on helppo arvailla🤔

    • Anonyymi

      Perävalotakuu. En ikinä enää osta Best Caravanilta mitään.

    • Anonyymi

      Kirjoitan tänne myöhemmin oman autoni tarinan kun saan sen koottua. Ostin Kaarinan toimipisteestä vuoden 2021, 40.000km ajetun retkiauton hintaan 115.900€. Auto oli aiemmin ollut yksi heidän mainosautoistaan. Sain auton kesäkuun 2023 alussa eikä se ole vieläkään kunnossa. En voi suositella Best Caravania enkä tule ikinä enää itse ostamaan heiltä mitään ajoneuvoa enkä muutakaan palvelua. Haluan vain varottaa jo nyt muitakin.

      • Anonyymi

        Enkä huutele nimettömänä perättömiä. Auto on NMZ-587 ja ollut aiemmin mm. rekkarilla NL-3.


    • Anonyymi

      Mua risoo se kun nää BC sisäpiiriläiset laittaa niitä näyttelyitään niin viesti tulee just vähä enne että voi ehkä ehtiä paikalle. Pitäis ymmärtää ettei kaikki ole aina valmiina lähtemään johonkin näyttelyyn kuulemaan kehuja.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset asioiko tuolla, varsinkään jos on käytetty väline mielessä. Myyvät sutta ja sekundaa. Kun tavarassa olevasta virheestä reklamoi niin v..tuiluksi menee. Eivät kanna vastuuta mistään, ylimielistä paska sakkia!

    • Anonyymi

      Tais jäädä pettyneellä apukoulukin kesken, "ketään" ja taas "ketään", siis kukaan..

    • Anonyymi

      Kotkan Motonetissä eivät vastaa puhelimeeni vaikka soitan puhelimellani sinne montakertaa.

    • Anonyymi

      Hommaa sim kortti puhelimeesi, jos sit toimisi.
      Ehkä et saa kun laskusi on maksamatta. Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      Palstavahti Kuopiosta , se sinun puhelimesi on Niuvanniemen punainen muovinen leikkipuhelin.
      Koita soittaa oikealla puhelimella , voi olla että sit sinulle vastataan.
      Jakohihnaako kyselet Fiattiisi?

    • Anonyymi

      Huolto palveli pari viikkoa sitten aivan loistavasti

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe