Olen asentamassa 40v japsiautoon lasikuituiset etulokarit koska peltisiä
ei löydy mistään.
Onko hankalat maalarille?
Mitä sanoo museotarkastaja noista?
Neuvoista kiitos
Lasikuitulokarit
6
534
Vastaukset
- ........
Maalarille eivät ole erityisen hankalat, mikäli ovat hyvälaatuiset ja istuvat paikalleen. Asiansa osaava museoajoneuvotarkastaja sanoo että vaihda peltiset lokarit, muuten ei museoleimaa heltiä. Asiantuntematon voi museoleiman antaakin, onhan niitä kaikenlaisia kyhäelmiä museoajoneuvoiksi katsastettu.
- Korjari
Ne olisivat alkuperäiset jälkiasennuslokarit. Eikö se ole ajoneuvon historian pilaamista jos ne uuteen autoon asennetut osat pitäisi poistaa, vai miten nuo nyt tulkitaan.
Omassa projektissa on uuteen autoon itse asennettu turbo, joka siinä on ollut vuodesta 77. Nyt jos sen joutuu poistamaan, niin vähemmän alkuperäinenhän se silloin on. - Riisikuppi
Korjari kirjoitti:
Ne olisivat alkuperäiset jälkiasennuslokarit. Eikö se ole ajoneuvon historian pilaamista jos ne uuteen autoon asennetut osat pitäisi poistaa, vai miten nuo nyt tulkitaan.
Omassa projektissa on uuteen autoon itse asennettu turbo, joka siinä on ollut vuodesta 77. Nyt jos sen joutuu poistamaan, niin vähemmän alkuperäinenhän se silloin on.70-luvulla lasikuitulokarit olivat hyvin paljon käytettyjä ja silloinhan se on sitä historiaa.
Ja varmasti paremman näköiset kuin läpilahoista tehdyt kyhäelmät.
Käsittääkseni myös oman aikakautensa lisävarusteet (lisävalot ym) ovat sallittuja.
Tokihan työn laatu pitää olla ensiluokkaista. - Driver.
Riisikuppi kirjoitti:
70-luvulla lasikuitulokarit olivat hyvin paljon käytettyjä ja silloinhan se on sitä historiaa.
Ja varmasti paremman näköiset kuin läpilahoista tehdyt kyhäelmät.
Käsittääkseni myös oman aikakautensa lisävarusteet (lisävalot ym) ovat sallittuja.
Tokihan työn laatu pitää olla ensiluokkaista.Lokasuojat eivät kyllä ole mitään lisävarusteita, mutta kyllä ne hyväksytään, merkintä niistä saattaa tulla, mutta eivät estä autoa museajoneuvoksi.
- Driver.
Korjari kirjoitti:
Ne olisivat alkuperäiset jälkiasennuslokarit. Eikö se ole ajoneuvon historian pilaamista jos ne uuteen autoon asennetut osat pitäisi poistaa, vai miten nuo nyt tulkitaan.
Omassa projektissa on uuteen autoon itse asennettu turbo, joka siinä on ollut vuodesta 77. Nyt jos sen joutuu poistamaan, niin vähemmän alkuperäinenhän se silloin on."Omassa projektissa on uuteen autoon itse asennettu turbo, joka siinä on ollut vuodesta 77. Nyt jos sen joutuu poistamaan, niin vähemmän alkuperäinenhän se silloin on."
Että kuinka? Jos turbo on asennettu auton valmistumisen jälkeen, niin miten ihmeessä se voisi olla alkuperäinen? Auto on alkuperäinen ilman turboa, you know.
Alkuperäinen on sellainen, joka tulee tehtaan portista ulos, siis ennen mitään virittelyjä. - ........
Korjari kirjoitti:
Ne olisivat alkuperäiset jälkiasennuslokarit. Eikö se ole ajoneuvon historian pilaamista jos ne uuteen autoon asennetut osat pitäisi poistaa, vai miten nuo nyt tulkitaan.
Omassa projektissa on uuteen autoon itse asennettu turbo, joka siinä on ollut vuodesta 77. Nyt jos sen joutuu poistamaan, niin vähemmän alkuperäinenhän se silloin on.Eli jos minulla on auto, joka on maalattu telalla mattamustaksi vuonna 1975 ja samoihin aikoihin siihen on tehty karvasisusta, pitää se hyväksyä museoautoksi noiden muutosten kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362