Olen asentamassa 40v japsiautoon lasikuituiset etulokarit koska peltisiä
ei löydy mistään.
Onko hankalat maalarille?
Mitä sanoo museotarkastaja noista?
Neuvoista kiitos
Lasikuitulokarit
6
531
Vastaukset
- ........
Maalarille eivät ole erityisen hankalat, mikäli ovat hyvälaatuiset ja istuvat paikalleen. Asiansa osaava museoajoneuvotarkastaja sanoo että vaihda peltiset lokarit, muuten ei museoleimaa heltiä. Asiantuntematon voi museoleiman antaakin, onhan niitä kaikenlaisia kyhäelmiä museoajoneuvoiksi katsastettu.
- Korjari
Ne olisivat alkuperäiset jälkiasennuslokarit. Eikö se ole ajoneuvon historian pilaamista jos ne uuteen autoon asennetut osat pitäisi poistaa, vai miten nuo nyt tulkitaan.
Omassa projektissa on uuteen autoon itse asennettu turbo, joka siinä on ollut vuodesta 77. Nyt jos sen joutuu poistamaan, niin vähemmän alkuperäinenhän se silloin on. - Riisikuppi
Korjari kirjoitti:
Ne olisivat alkuperäiset jälkiasennuslokarit. Eikö se ole ajoneuvon historian pilaamista jos ne uuteen autoon asennetut osat pitäisi poistaa, vai miten nuo nyt tulkitaan.
Omassa projektissa on uuteen autoon itse asennettu turbo, joka siinä on ollut vuodesta 77. Nyt jos sen joutuu poistamaan, niin vähemmän alkuperäinenhän se silloin on.70-luvulla lasikuitulokarit olivat hyvin paljon käytettyjä ja silloinhan se on sitä historiaa.
Ja varmasti paremman näköiset kuin läpilahoista tehdyt kyhäelmät.
Käsittääkseni myös oman aikakautensa lisävarusteet (lisävalot ym) ovat sallittuja.
Tokihan työn laatu pitää olla ensiluokkaista. - Driver.
Riisikuppi kirjoitti:
70-luvulla lasikuitulokarit olivat hyvin paljon käytettyjä ja silloinhan se on sitä historiaa.
Ja varmasti paremman näköiset kuin läpilahoista tehdyt kyhäelmät.
Käsittääkseni myös oman aikakautensa lisävarusteet (lisävalot ym) ovat sallittuja.
Tokihan työn laatu pitää olla ensiluokkaista.Lokasuojat eivät kyllä ole mitään lisävarusteita, mutta kyllä ne hyväksytään, merkintä niistä saattaa tulla, mutta eivät estä autoa museajoneuvoksi.
- Driver.
Korjari kirjoitti:
Ne olisivat alkuperäiset jälkiasennuslokarit. Eikö se ole ajoneuvon historian pilaamista jos ne uuteen autoon asennetut osat pitäisi poistaa, vai miten nuo nyt tulkitaan.
Omassa projektissa on uuteen autoon itse asennettu turbo, joka siinä on ollut vuodesta 77. Nyt jos sen joutuu poistamaan, niin vähemmän alkuperäinenhän se silloin on."Omassa projektissa on uuteen autoon itse asennettu turbo, joka siinä on ollut vuodesta 77. Nyt jos sen joutuu poistamaan, niin vähemmän alkuperäinenhän se silloin on."
Että kuinka? Jos turbo on asennettu auton valmistumisen jälkeen, niin miten ihmeessä se voisi olla alkuperäinen? Auto on alkuperäinen ilman turboa, you know.
Alkuperäinen on sellainen, joka tulee tehtaan portista ulos, siis ennen mitään virittelyjä. - ........
Korjari kirjoitti:
Ne olisivat alkuperäiset jälkiasennuslokarit. Eikö se ole ajoneuvon historian pilaamista jos ne uuteen autoon asennetut osat pitäisi poistaa, vai miten nuo nyt tulkitaan.
Omassa projektissa on uuteen autoon itse asennettu turbo, joka siinä on ollut vuodesta 77. Nyt jos sen joutuu poistamaan, niin vähemmän alkuperäinenhän se silloin on.Eli jos minulla on auto, joka on maalattu telalla mattamustaksi vuonna 1975 ja samoihin aikoihin siihen on tehty karvasisusta, pitää se hyväksyä museoautoksi noiden muutosten kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966