Uskovaiset näytti sen mukavuutensa taas!

joxpoxsox

Tällaisen eräs Internet- saarnaaja kirjoitti toiselle palstalle:

"
Toivottavasti Herran kohonnut käsi ei paina parannuksentekemätöntä Suomen kansaa yhtä pahasti kuten köyhää Haitia,jonka monenkirjava epäjumalankumartaminen voodoo- kultteineen
http://www.opinto.net/uskonto/timomuola/maa_haiti.html

sekä vuosikymmeniä jatkunut paisunut rikollisuus,huumekauppa ja väkivalta aiheuttivat Herramme vanhurskaan tuomion.

Haitilaiseen epäjumalanpalvelukseen kuuluvasta saatanallisesta voodoo-tanssista esimakua täällä. http://www.youtube.com/watch?v=afOZMwJox3w

Näistä synneistä - kun ne jatkuvat vuosikausia ja toistuvat parannuksentekovaatimukset kaikuvat kuuroille korville - nousee Raamatun Kaikkivaltiaan viha, joka tulena palaa.

Kun väkevän Jumalan vanhurskaat tuomiot ,mm. vedenpaisumus,maailmansodat,New Orleans ja WTC kohtaavat maata, niin jumalattomat oppivat Herran vanhurskautta.

Näin myös profeetta Jesaja julistaa vanhurskaasta Jumalasta:"Sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta" Jes.26:9
Vastaa lainauksen kanssa"

On ne ihan hyviä ja reiluja nuo hihhulit.

8

296

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta Tony Halme -keskustelu poistettiin...

• .

Se valopää, joka myy pimeitä aseita on syyllinen tälläisella aseella tehtyihin murhiin. Ja em. vellihousuinen äitunsä paskoma pimeiden aseiden kauppias pitäisi tuomita samalla tavalla, kuin olisi itse painanut liipasinta !!!

• o

noita ateistihihujen juttuja, tylsää

• Kyllähän mainittu tuomio vaikuttaa aika vanhurskaalta.

Eikö teistäkin?

• Kuin suoraan pyhästä raamatusta. Niin jumala maailmaa rakastaa, että tällaisia armonlahjoja antaa.

• varoitukset huomioi
        v-ms kirjoitti:

Kuin suoraan pyhästä raamatusta. Niin jumala maailmaa rakastaa, että tällaisia armonlahjoja antaa.

Pelkän ihmisen varoitukset ennustuksineen eivät ole niin tärkeitä, mutta jos Jumala huomauttaa ja varoittaa jostakin, sitä on viisasta myöskin kuunnella. Se tarkoitti varmaankin että mitä ihan lopuksi tapahtuu, sitten kun me tässä eläneet olemma jo kuolleet, ja sielu jää odottamaan Jumalan tuomiota, ja yleensä sen ajan nukkuu. Uskovaiset eivät joudu tuomittaviksi, vaan heidän velkansa on kalliisti maksettu. Jeesus maksoi ne ristillä, ja Hän on Jumalan Poika.

• cxz

sitä tympeintä sorttia!

Hyvää hänessä on tietenkin se, että hän antaa ihan patologisen kuvan hihhuleista ja saattaa toimia hyvänä karkottimena kirkosta.

Oikeastaan: Helevetisti lisää näitä mikkolahtisia!

• varoittaa kyllä

Mutta menevätkö ne varoitukset helposti kuuroille korville?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe