http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/01/hazardin_halme-kolumnista_ennatysmaara_kanteluita_jsnlle_1368659.html
Kaarina Hazardin tony halmeelle rustaamasta muistokirjoituksesta, on tehty julkisen sananneuvostolle yli 70 kantelua? On pyydetty JN;ää tutkimaan loukkasiko Kaarina tony halmetta ja hänen omaisiaan, Miksikähän ? Hazardi ei kirjoittanut perättömiä halmeesta, vaan sen mitä halme on saanut aikaan, eikä ihan kaikkia sitäkään, jenkeissä tapahtuneen kohelluksen Hasardi jätti kertomatta kokonaan, halmehan oli jenkeissä jonkinlainen velanperijä/luunkatkoja, ja sai siellä lopussa valita, jotta joko lähtee maasta ulos, tai jää maahan KIVENSISÄÄN ! Tuo Hasardin helmeen nimittely mm, sikaniskaksi oli tietenkin hieman ylimääräistä maustetta juttuun, tosin sekin pohjautui todellisuuteen, halmehan oli levittänyt niskaansa ja kroppaansa hormoneilla ja muilla mömmöillä ! Minun mielestäni, jos julkisen sananneuvostolla ei ole tärkeämpää tutkittavaa kuin Hasardin muistokirjoiutus, koko JN joutaa lopettaa tarpeettomana herra klikkinä ! Sillä Hasardi sanoi vain totuuden, mitään kaunistelematta tai valehtelematta, Suomessa on vain totuttu siihen jotta vittumaisinkin ja pirullisinkin pienrikollinen, on kuolemansa jälkeen kaikkien ihailema ja palvoma huippu ukko/akka! Asiahan ei takuulla ole niin ! EIHÄN ?
Late Lapista. Totuutta tapeetille RY !
TÄÄ NIITÄ HAZARDI HOMMIA ON !
57
817
Vastaukset
- testokimppu
hormooneilla ja muilla mömmöillä? mitä on ne muut mömmöt? vastaappas asiantuntija late lapista..
- Late Lapista.
Amfetamiinia, hasista, heroiinia, khatia, tinneriä, oksalakkaa, brenkkua, buranaa, aspiriinia, hotapulveria ! Eiköhän halme ole kokeillut noita kaikkia, ja muutamaa muuta pöntön sekoittavaa ainetta niiden lisäksi!
Ja jos aiot sanoa jotta minä olen asiantuntija ja nauttinut noita aineita , voin kertoa jotta minulle riittää pelkkä Napoleon ja Monopoli kopnjakki !
Late Lapista. Konjakin maistajat RY ! - Tosimies-
Late Lapista. kirjoitti:
Amfetamiinia, hasista, heroiinia, khatia, tinneriä, oksalakkaa, brenkkua, buranaa, aspiriinia, hotapulveria ! Eiköhän halme ole kokeillut noita kaikkia, ja muutamaa muuta pöntön sekoittavaa ainetta niiden lisäksi!
Ja jos aiot sanoa jotta minä olen asiantuntija ja nauttinut noita aineita , voin kertoa jotta minulle riittää pelkkä Napoleon ja Monopoli kopnjakki !
Late Lapista. Konjakin maistajat RY !Ikimuistoinen "miestenkoodi " joka ei salli löydä lyötyä. Hävinnyttä ei potkita jne.
Hazarditollo todisti nais-asiakoodin olemassaolon eli tyypillisen naisenlogiikan, jolle on tyypillistä iskeä silloin kun uhri on puolustuskyvytön. Tässä tapauksessa Halme oli vain raukkamaisen katkeran vihan välikappale, jota oli helppo käyttää hyökkäyksessä koko "miestenmaailmaa" vastaa.
Tahtomattaan hazardiraukka teki koko naisasialle karhunpalvelukseen ja loi todisteen koko naisasialiikkeen
henkisestä tasosta.
Eletyllä elämällä ei kuolemassa ole mitään merkitystä...kaikki ovat kuolemansa hetkellä paskat housussa ja perseauki ! - 1967
Halme on itse sanonut, että kaikkia mahdollisia aineita on käytetty kehon pullistamisessa. Hormoonien lisöksi siis ainakin testosteroni.
- Selvä...
Late Lapista. kirjoitti:
Late Lapista. Konjakin maistajat RY !Nautit ilmeisesti joka päivä " Napoleon ja Monopoli kopnjakki "-annoksesi ennen kuin alat kirjoittamaan.
Verbaaliripulisi on kuin kännisen örinää. Aina.
- mutta tuossapa
tuo nyt jo tulikin. Näyttää olevan niin, että kaikkein yksinkertaisimmat ihmiset jotka ei kykene ymmärtämään mitä Hazard loppujen lopuksi tarkoitti kirjoituksellaan Halmeesta ja sivuten myös ilmiötä M.Nykänen, kokoontuvat juuri Suoli24-palstoille vihaansa julki tuomaan. Tälle joukolle on täysin turhaa edes yrittää selittää asioita järkevästi koska heiltä puuttuu tarvittava älykkyys joilla asiat opitaan.
- rehti mies hämeestä
kuuleppa late, suomessa laki on niinkuin se kirjoitetaan eikä niinku sitä tulkitaan, eliihmisen fyysiset ominaisuudet ja niistä pilkkaaminen on kunnian loukkaus, jos lakeja aletaan tulkitsemaan että se jokaq on tehnyt rikoksia, sitä saa ivata fyysisistä erilaisuuksista, tai sitä joka on ollut jenkeissä, saa pilkata niskan suhteen, tuo sun logiikkasihan on aivan järjetön, ja mitä tonyn rikoksiiin tulee, HÄN ON SOVITTANUT NE!!!
ja jos joku ihminen ei ole jonkun mieleen, sekään ei oikeuta kunnian loukkauksiin ja kyse n vielä vainajasta joka ei pysty antamaan vastetta, lapsssa skiää näköjään epäreiluja ihmsiä, kotituomarina on kiva tuomita ihmisiä ja arvostella, MUTTA LAKI ON LAKI, MYÖS SIELÄ LAPISSA!
joten kunnianloukkaus syyte aihe löytyy 3 kohtaa kolumnista, antaa tuomarien päättää, jtetään me vainajan pilkkaaminen ja syyttey.ja mitä politiikkaan tulee, on eduskunnassa ihmisiä jotka saaneet suoraaista tuhoa aikaiseksi työväestöön, esim katainen ja vanhanen, tony sai sentään edes ilmaisen hautapaikan sotaveteraaneille, joka ei sinänsä iso ja hyödyllinen asia ole veteraaneillekaan mutta tony sai nostetua tuolla vaatimuksella asian esille veteraanien suhteen, ja oli erittäin älykäs vaatimus ja teko asian saamiseksi tapetille, ei tony mikään tyhmä mies ollut, tuli vain påäihde ongelma joka on sairaus ja jota sairastaa jo lähes miljoona mutakin suomalaista!- Late Lapista.
Meinaatkos sinä hidas hämäläinen? jotta murhaajakin on rikoksensa sovittamisen jälkeen puhdas kuin pulmunen ??? Ei helevetissä! kyllä se on lopun elämäänsä MURHAAJA! ja sen saa sanoa ääneen takuulla ihan ilman rangaistuksia! Samoin halme on narkkari, rattijuoppo, laittomien aseiden kantaja, ja pien rikollinen, eikä tuo veteraanien ilmais hautaus muuta tonia miksikään muuksi, ja eihän niistäkään veteraanit hyödy, vaan veteraanien saatanan ahne perikunta ! Ja saat nähdä jotta julkisen sanan neuvoston koohaukset tony asiassaa, kuivettuvat samoin kuin Bodon järven murha syytteet Gustafsonia vastaan ! Sillä totuuden kertominen edes tony halmeesta EI OLE RIKOS! Ei edes täällä veivikaula vanhaskroadiassa! EIHÄN ?
Late Lapista. Totuus esiin RY !
- 11+16
Eihän tässä siitä ole kyse, että Halme olisi "kaikkien palvoma huippu-ukko" Halme oli mikä oli, mutta noin törkee haukkuminen ja nimittely oli täysin asiatonta ja loukkaavaa.
- hyvääkin tonysta
totta, asiat on jo moneen kertaan lehdissä retosteltu ja tony kärsinyt ragaistuksensa oikeulaitokselta ja fyysisille ominaisuuksilleen hän ei voinut mitään, yli lihavia ihmisiä suomessa piisaa kyllä muutenkin, joten miksi ivaaminen taas alkoi ihmisen kuoltua??
pikkusen rajaa, antaa vainajan levätä rauhassa, itse en mikään tony fani ole mutta kyllä karpaasista hyvääkin kirjoitettavaa olisi!
esim, kävi tampereella lastenkodissa joka vuosi itämässä urheilu tapahtuman lapsille, kaltoin kohdellut lapset olivat tonyn sydäntä lähellä ja hän teki tuota omalla vapaa-ajallaan ilmaqiseksi, houkuteli nuoria lähiöistä liikuntaan jne, oli henkeen ja vereen vanhusten ja sotaveteraanien mpuolelella, ym, vielä paljonkin olisi sanottavaa hyvää, mutta, tuomitseminen ja pilkkaaminen on ihmisillä verissä, se näkyy palautteissa aina!
media ei ikävä kyllä juuri koskaan käsittele ihmisten hyviä puolia ikävä kyllä, koska hyvyys ei myy, ihmiset haluaa lehdistä ja medisasta kuolemaa, surua, pilkkaamista ja negatiivista palautetta, silloin lehti myy, koska ihminen on perimmiltää epäsosiaalinen ja sairas monessa suhteessa, elidian asiakkaat! - Late Lapista.
hyvääkin tonysta kirjoitti:
totta, asiat on jo moneen kertaan lehdissä retosteltu ja tony kärsinyt ragaistuksensa oikeulaitokselta ja fyysisille ominaisuuksilleen hän ei voinut mitään, yli lihavia ihmisiä suomessa piisaa kyllä muutenkin, joten miksi ivaaminen taas alkoi ihmisen kuoltua??
pikkusen rajaa, antaa vainajan levätä rauhassa, itse en mikään tony fani ole mutta kyllä karpaasista hyvääkin kirjoitettavaa olisi!
esim, kävi tampereella lastenkodissa joka vuosi itämässä urheilu tapahtuman lapsille, kaltoin kohdellut lapset olivat tonyn sydäntä lähellä ja hän teki tuota omalla vapaa-ajallaan ilmaqiseksi, houkuteli nuoria lähiöistä liikuntaan jne, oli henkeen ja vereen vanhusten ja sotaveteraanien mpuolelella, ym, vielä paljonkin olisi sanottavaa hyvää, mutta, tuomitseminen ja pilkkaaminen on ihmisillä verissä, se näkyy palautteissa aina!
media ei ikävä kyllä juuri koskaan käsittele ihmisten hyviä puolia ikävä kyllä, koska hyvyys ei myy, ihmiset haluaa lehdistä ja medisasta kuolemaa, surua, pilkkaamista ja negatiivista palautetta, silloin lehti myy, koska ihminen on perimmiltää epäsosiaalinen ja sairas monessa suhteessa, elidian asiakkaat!Tuo Hasardin helmeen nimittely mm, sikaniskaksi oli tietenkin hieman ylimääräistä maustetta juttuun, tosin sekin pohjautui todellisuuteen, halmehan oli levittänyt niskaansa ja kroppaansa hormoneilla ja muilla mömmöillä ! Minun mielestäni, jos julkisen sananneuvostolla ei ole tärkeämpää tutkittavaa kuin Hasardin muistokirjoiutus, koko JN joutaa lopettaa tarpeettomana herra klikkinä ! Sillä Hasardi sanoi vain totuuden, mitään kaunistelematta tai valehtelematta, Suomessa on vain totuttu siihen jotta vittumaisinkin ja pirullisinkin pienrikollinen, on kuolemansa jälkeen kaikkien ihailema ja palvoma huippu ukko/akka! Asiahan ei takuulla ole niin ! EIHÄN ?
Late Lapista. Totuutta tapeetille RY ! - Late Lapista.
Jos Hazardi olisi kirjoittanut halmeesta, kuinka fiksu, filmaattinen, kiltti, ystävällinen, avulias, rehellinen ja kaikinpuolin lakeja noudattava jeppe tony oli, tuo kaikki olisi ollut törkeää valetta, mutta se olisi uponnut ja kelvannut tällä kaksnaamaiselle Suomalaiselle pelle porukalle, ja halme faneille kuin häkä! Mutta kun Hazard kirjoitti halmeesta vain totuuden sälliä yhtään kehumatta, tämä sama Suomalainen kaksnaamainen sakki nosti äläkän, ja kanteli julkisen sananneuvostolle asiasta yli 70 kertaa, mikä on maassamme kanteluiden ennätys !
Se on helevetin kumma jotta Suomessa suurinkin konna, on yleensä kuolemansa jälkeen palvottu, ylistetty ja rakastettu huippu jätkä/akka !
Nyt kun Hazard ei syyllistynyt moiseen valehteluun, siitä nousi helevetin iso haloo näiden Suomen kaksnaamaisten pellejen joukoissa! AMEN !
Late Lapista. Totuus tapeetille RY ! Lapin osasto !
- ...
Kirjoitus oli vähän hämmentävä kun sen ekan kerran luki. Toki heti pisti silmään, että raatoahan tässä haukutaan. Mutta kuten hyvässä kirjoituksessa kuuluukin, se oli vain pieni osa koko asiaa. Sellainen sisäänvetokuttu. Mediapeliähän siinä arvosteltiin. Sekä etenkin ihmisten kaksinaismoralismia ja teennäisyyttä.
Kuten yleensäkin, nytkin ilmaisu tuli päällimmäiseksi puheenaiheeksi asian ohi. Ja siitähän juuri Hazardi kirjoitti. Tyypillistähän on, että kun joku suuttu ja sanoo jostain asiasta toiselle"Haista vittu", saa samantien itse vittumaisen räyhääjän maineen ja henkilökohtaisia solvauksia. Se asia, minkä takia haistatus sanottiin, unohtuu samantien ja loppuelämä käytetäänkin sitten haistattelemiseen ja siitä riitelemiseen.
Rohkea veto Hazardilta. Ei kokenut media-ihminen harkitsemattomasti tuollaista pamflettia laadi. Rikä ison lehden päätoimittaja sitä harkitsematta julkaise. Ja ihan varmasti asia on tutkittu etukäteen lakimiesten toimesta. Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee. Hazard teki mediahistoriaa kolumnillaan suomessa.
Tabuja tuli rikottua muutamiakin. Kuolleita saa nyt haukkua. Kansan syvät rivit eivät ymmärrä lukemaansa, tämä tosin on tiedetty ennenkin, nyt se vain todistettiin oikein voimallisesti. Ja sellainenkin hauska juttu. Että nyt osoitetaan käytännössä, mikä on julkisensanan neuvostonm todellinen valta ja merkitys, siis olematon. Se voi tietenkin paheksua sananvalintaa, mutta mitä sitten, juttu oli asiallinen ja se on jo julkaistu. Ja tulevaisuudessa vaikeistakin aiheista voidaan kirjoittaa mediassa vapaammin. Siis tämähän nimenomaan oli sananvapautta puhtaimmillaan. Mitä sananvapautta se muka on, että puhuu sitä, mitä ihmiset haluavat lukea`?
Oletan, että kun moralistien ja kaikenmaailman huuhaa-persoonien rytistely tämän kohun kiimassa hiljakseen kääntyy krapulan puolelle, ainakin osa huomaa, kuinka heitä vietiin kuin pässiä lieassa median vetämänä. Jossain välissä joku muistaakin, että Halme on kuollut ja sehän tässä Halmeen kuolemassa oli se pääasia. Ei se, että joku kirjoitti jonkin jutun aiheen tiimoilta lehteen. Suurin osa nyt ei tajua kuitenkaan mitään, sen kanssa nyt pitää vain elää niinkuin ennenkin :DD
Hmm, Hazardille pitäisi kyllä myöntää jokin journalisti-palkinto. Sen verran suuren kissanhännän hän nosti pöydälle ja laittoi itsensä niin rankasti likoon, että hyvin harvasta tuohon olisi ollut. Ehkä Ruben Stiller olisi voinut riehaantua samaan, nuorempana. Aikanaanhan Stiller hankki valtavasti huomiota haukkumalla työnantajiaan "Kökkötraktorin kuljettajiksi". Aika rajun kuuloista nykyaikana :DDDD
=DW=- Late Lapista.
Siinäpäs tuli asiantunteva kommentti juttuun !
Late Lapista. Totuus tapeetille RY ! - 11+2
Jos kuolleita saanyt haukkua nii sehän merkitsee että varsinkin eläviä
saa mollata aivan millä sanoilla haluaa, ilman sanktiota,
tulen mielenkiinnolla seuraamaan esim elävistä kansanedustajista
kertoavia mielipiteitä kun saa päästellä aivan miten vaan ... - realisti-.
Late Lapista. kirjoitti:
Siinäpäs tuli asiantunteva kommentti juttuun !
Late Lapista. Totuus tapeetille RY !Late ja hänen sielunveljensä (naismaiset miehet) omaavat tyypillinen subjektiivisen eläkeläis-näkökulman joka kuvaa lähinnä takakylien sielunmaailmaa, kaikkine luuloineen,pelkoineen jota "kauheassa maalimassa" punotaan heidän etujensa kustannuksella.
Halmen elämä ja kuolema oli hänen henkilökohtainen asiansa ,vaikka olikin julkisuuden henkilö.
Melkein kaikki julkisuuden Individualistit ovat kärsineet riippuvuuksista tai viettäneet epäsovinnaista elämää.
Tätähän on vierunurkkien sankareiden takahuoneissa mahdoton ymmärtää, vaan tunnetaan outoa vihaa tuntematonta kohtaan. - Late Lapista.
11+2 kirjoitti:
kertoavia mielipiteitä kun saa päästellä aivan miten vaan ...Poliittiset pellemme ovat itse asettuneet pallille, jossa pitää kestää rankkaakin arvostelua, eli joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäkööt! Minä muuten laukaisin taannoin Erkki Tuomiojalle päin naamaa jotta demarit ovat laitaa myöten pelkkiä filungin tekijöitä ja rosvoja! Eeki ei kieltänytkään väitettäni, sanoipahan van jotta " eivät demarit ole sen rosvompia kuin muidenkaan puolueiden jäsenet, demarit vain ovat jostakin syystä enemmän ihmisten hampaissa kuin muidenpuolueiden jäsenet " !
Ps, Vainajistakin jopa tony halmeestakin, voi sanoa totuuden, se ei ole solvaamista!
Late Lapista . Totuutta tapeetille RY ! - ihmisten hampaissa,
Late Lapista. kirjoitti:
Poliittiset pellemme ovat itse asettuneet pallille, jossa pitää kestää rankkaakin arvostelua, eli joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäkööt! Minä muuten laukaisin taannoin Erkki Tuomiojalle päin naamaa jotta demarit ovat laitaa myöten pelkkiä filungin tekijöitä ja rosvoja! Eeki ei kieltänytkään väitettäni, sanoipahan van jotta " eivät demarit ole sen rosvompia kuin muidenkaan puolueiden jäsenet, demarit vain ovat jostakin syystä enemmän ihmisten hampaissa kuin muidenpuolueiden jäsenet " !
Ps, Vainajistakin jopa tony halmeestakin, voi sanoa totuuden, se ei ole solvaamista!
Late Lapista . Totuutta tapeetille RY !vaan täysin päinvastoin, eli epäilen SDP:n jäsenten ja äänestäjien epätoivon vimmalla kirjoittelevan omanlaisiaan sanomia täällä, eli olevan pahimpia toisten haukkujia. Tuon kaltainen toiminta ei ainakaan lisää kannatuslukuja kuten viestin lähettäjät kuvittelevat, vaan aiheuttaa täysin toisenlaisen reaktion mitä on suunniteltu. Valitettavasti he eivät vain yksinkertaisessa mielessään kykene edes tuollaista asiaa ymmärtämään.
- Late Lapista.
realisti-. kirjoitti:
Late ja hänen sielunveljensä (naismaiset miehet) omaavat tyypillinen subjektiivisen eläkeläis-näkökulman joka kuvaa lähinnä takakylien sielunmaailmaa, kaikkine luuloineen,pelkoineen jota "kauheassa maalimassa" punotaan heidän etujensa kustannuksella.
Halmen elämä ja kuolema oli hänen henkilökohtainen asiansa ,vaikka olikin julkisuuden henkilö.
Melkein kaikki julkisuuden Individualistit ovat kärsineet riippuvuuksista tai viettäneet epäsovinnaista elämää.
Tätähän on vierunurkkien sankareiden takahuoneissa mahdoton ymmärtää, vaan tunnetaan outoa vihaa tuntematonta kohtaan.Arkadianmäellä eduskuntatalon eteisessähän on läpivalaisukone, joka estää selkärangan omistavilta ihmisiltä sisäänpääsyn tuonne apinahäkkiin ! Siksipäs sinne kelpuutetaankin vain halmeen, veivikaula vanhasen ja kanki kaikkosen kaltaisia filunginpelaajia ja sutkeja! Ja kun näistä sutkeista, joku uskaltaa kertoa totuuden, näiden sutkien kannattaja ja faniporukka nostaa helevetinmoisen äläkän, ja haukkuu totuuden esille tuoneen sakin suohon! Miksi helkkarisssa tuo totuuden sanominen on Suomessa noin helevetin häiritsevää ja kiellettyä ?????????????
11+2 kirjoitti:
kertoavia mielipiteitä kun saa päästellä aivan miten vaan ...http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/01/hazard_olen_huono_kirjoittaja_1369247.html
Siinä Hazardi tulkkaa juttuaan teille ymmärtämättömille halme faneille !
Late Lapista. Totuutta tapeetille . - entä totuuts
11+2 kirjoitti:
kertoavia mielipiteitä kun saa päästellä aivan miten vaan ...saako kuolleista puhua vain hyvää vai?
Ei pahaa tai totuuksia? - Late Lapista.
ihmisten hampaissa, kirjoitti:
vaan täysin päinvastoin, eli epäilen SDP:n jäsenten ja äänestäjien epätoivon vimmalla kirjoittelevan omanlaisiaan sanomia täällä, eli olevan pahimpia toisten haukkujia. Tuon kaltainen toiminta ei ainakaan lisää kannatuslukuja kuten viestin lähettäjät kuvittelevat, vaan aiheuttaa täysin toisenlaisen reaktion mitä on suunniteltu. Valitettavasti he eivät vain yksinkertaisessa mielessään kykene edes tuollaista asiaa ymmärtämään.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/01/1037140
Onneksi Paavo Väyrynen nostaa nyt kepun kannatuksen taivaisiin ! En tiedä onko se hyvä, mutta nostaapa kuitenkin ! Demarit ovat muuten mustimpia porvareita Suomessa, lipposen puavo on siitä elävä esiemrkki, ja pelkkiä hanhenmaksasosialisteja ovat loputkin !
Late Lapista. Totuus tapeetille RY !
- kuva itsestäs
näytille niin että voimme arvostella sinun fyysisiä ominaisuuksiasi.
- Late Lapista.
Olen 183 cm korkea, elopainoa on noin 100 kiloa, kaikki kropassani on rakennettu ilman hormoneja ja huumeita! pelkällä hyvällä kotiruualla ja ja laatu konjakeilla! Entäs sinä itse , jos menet rautakangen taakse piiloon, näkyykö sinusta edes korvia ?????
Late Lapista. Hormooni hiiret kaappiin RY ! - Late Lapista.
Late Lapista. kirjoitti:
Olen 183 cm korkea, elopainoa on noin 100 kiloa, kaikki kropassani on rakennettu ilman hormoneja ja huumeita! pelkällä hyvällä kotiruualla ja ja laatu konjakeilla! Entäs sinä itse , jos menet rautakangen taakse piiloon, näkyykö sinusta edes korvia ?????
Late Lapista. Hormooni hiiret kaappiin RY !Jotta sovitko sängyn alle seisomaan? mutta et makaamaan ???
Late Lapista. Hormoonit hiiteen RY ! - niin saadaan
Late Lapista. kirjoitti:
Late Lapista. Hormooni hiiret kaappiin RY !nähdä myös että miten paljon puhut paskaa.
- qq
Late Lapista. kirjoitti:
Jotta sovitko sängyn alle seisomaan? mutta et makaamaan ???
Late Lapista. Hormoonit hiiteen RY !Mitähän "miesten kunniakoodia" taas on rikottu? Tuntuvat olevan kovin herkkänahkaista porukkaa nämä tosimies-Halmeen surijat. Ei uskoisi, kun niin kovia jätkiä ovat olevinaan. Siellä ne nyt kännissä itkeskelee ja vuodattaa paatoksellista tekstiä kun joku elämänsä pilannut hormooniheikki on tehnyt itsarin ja joku provo-akka vähän kuittaa. Voi voi, on se miehisyys pienestä kiinni.
- joku raja
niin saadaan kirjoitti:
nähdä myös että miten paljon puhut paskaa.
Minusta ei ole mediakritiikkiähaukkua ihmistä elukaksi yms. Jutun olisi voinut kirjoittaa vaikka kokonaan Nykäsestä, mutta ei. Oli pakko solvata Halmetta. Miksi Hazard ei itse auttanut kaveria jos kerran häntä niin rakasti ja koki myötätuntoa. Nyt sitten jauhaa paskaa ja jeesustelee. Kyseessä oli henkilökohtainen hyökkäys vihaamaansa edesmennyttä henkilöä kohtaan joka oli naamioitu mediakritiikiksi.
- kri-tik
joku raja kirjoitti:
Minusta ei ole mediakritiikkiähaukkua ihmistä elukaksi yms. Jutun olisi voinut kirjoittaa vaikka kokonaan Nykäsestä, mutta ei. Oli pakko solvata Halmetta. Miksi Hazard ei itse auttanut kaveria jos kerran häntä niin rakasti ja koki myötätuntoa. Nyt sitten jauhaa paskaa ja jeesustelee. Kyseessä oli henkilökohtainen hyökkäys vihaamaansa edesmennyttä henkilöä kohtaan joka oli naamioitu mediakritiikiksi.
Lässyn lässyn lää, elukka.
- kgfvkv
kri-tik kirjoitti:
Lässyn lässyn lää, elukka.
et sitten muuta keksinyt? säälittävä tyyppi
- olla hyvin
Late Lapista. kirjoitti:
Late Lapista. Hormooni hiiret kaappiin RY !varovainen sen "laatu konjakin" kanssa, sillä kyllä silläkin saa hengen itseltään.
Suomi on pullollaan näitä itsensä juomalla pilanneita ihmisiä ja kuolinsyynä alkoholin aiheuttamat haitat johtaa tilastoja.
Kaikki keskushermostomyrkyt on pahasta, myös se pullosta juotu.
Eikä se, että on laillista ainetta, tee siitä yhtään terveellisempää. - Late Lapista.
olla hyvin kirjoitti:
varovainen sen "laatu konjakin" kanssa, sillä kyllä silläkin saa hengen itseltään.
Suomi on pullollaan näitä itsensä juomalla pilanneita ihmisiä ja kuolinsyynä alkoholin aiheuttamat haitat johtaa tilastoja.
Kaikki keskushermostomyrkyt on pahasta, myös se pullosta juotu.
Eikä se, että on laillista ainetta, tee siitä yhtään terveellisempää.Ei me juoda pulloista konjakkeja, me vain maistellaan niitä hienoista PIKAREISTA! Vain puistokemistit juovat pullonsuusta ! Tiesitkös sitä ?
Late Lapista. Maltilliset konjakin maistelijat RY !
- Hzzzzzz
Alkaa koko keissi saada koomisia piirteitä. Ensin Hazard herjaa Halmetta nimeltä, mutta väittää esittäneen mediakritiikkiä.
JSN tullee toteamaan ettei mitään vainajan häpäisyä ole tapahtunut.
Hazardin onni taas on, että sattuu olemaan oikeaa sukupuolta.- musulmaani
eikö niitä sitten loukattu samassa jutussa?
- Late Lapista.
musulmaani kirjoitti:
eikö niitä sitten loukattu samassa jutussa?
Eläissään ja kovassa vauhdissa ollessaan halme haukkui julkisesti pressaakin lesboksi! Mitäs se oli ?
Late Lapista.
- ,,,
Eiköhän jätetä nämä etelän ihmiset omiin oloihinsa, elämää on kehäkolmosen ulkopuolellakin. Asiahan ratkeaa kun Kaarina H asettuu ensi eduskuntavaaleissa perussuomalaisten ehdokkaaksi, jos saa enemmän ääniä kui se 160000 niin asia on saletti.
- Late Lapista.
Sorhotaan vielä vähäsen noita etelän halme faneja ! Vaikka piruuttamme !
Late Lapista. - ,,,,
Late Lapista. kirjoitti:
Sorhotaan vielä vähäsen noita etelän halme faneja ! Vaikka piruuttamme !
Late Lapista.Mutta kun täääl Pohjanmaallakin, Keskipohjanmaalehden toimittaja, ainoa älykkö ja mediakriitikko Jukka Anias meni K H:n kanssa kuseskelemaan kirjoituksessaan. (Muuten noin 10 vuotta sitten eräs soittaja kansanradiossa sanoi, että kaikki kehä kolmosen sisällä ovat hulluja, pitäisi laitta kupu päälle ja ja hoitoon kaikki).
- juuri näin on
Tottahan se Halmeesta kirjoitti.
- totuus tiedetään
Itseäni alkoi suorastaan oksettaa ne Tonyn kehumiset heti kuoleman jälkeen. Kun puoluetoveri Vistbackaa haastateltiin radiossa. Hän kertoi, että ei koskaan ollut tavannut niin nöyrää ihmistä kuin Tony (minä en ollut vastaavaa nöyryyttä huomannut). On käsittämätöntä, että joillakin on tarve rakentaa jonkinlaista sädekehää, vaikka Tonyn elämä oli täynnä sekoilua ja rikoksia. Totuus näyttää ottavan joillakin koville. Ehkäpä heidän kannattaisi syventyä tutkailemaan omaa elämäänsä.
- Late Lapista.
totuus tiedetään kirjoitti:
Itseäni alkoi suorastaan oksettaa ne Tonyn kehumiset heti kuoleman jälkeen. Kun puoluetoveri Vistbackaa haastateltiin radiossa. Hän kertoi, että ei koskaan ollut tavannut niin nöyrää ihmistä kuin Tony (minä en ollut vastaavaa nöyryyttä huomannut). On käsittämätöntä, että joillakin on tarve rakentaa jonkinlaista sädekehää, vaikka Tonyn elämä oli täynnä sekoilua ja rikoksia. Totuus näyttää ottavan joillakin koville. Ehkäpä heidän kannattaisi syventyä tutkailemaan omaa elämäänsä.
Timo Soinihan sanoi halmeen olleen hänen hyvä koimppiksensa kuolemaansa asti! Soini myös kehui halmeen olleen normaalin Suomalaiset miehen??? Minulla on laaja suku ja vielä laajempi tuttavapiiri, sekä Ruotsissa että Suomessa, mutta niihin ei kuulu ainuttakaan halmeen kaltaista huumeveikko peeloa ja pienrikollista, ylinopeus sakot ovat suvussani ankarimpia rangaistuksia !
Tuo perussuiomalaisten sakki tuntuu olevan koottu rikollisista peeloista, vaikka siellä on jäseninä jopa vallesmanneista alkaen, onkohan siellä muita rehellisiä jeppejä? kuin Jussi Halla-Aho.
Late Lapista. Totuus tapeetille RY ! - Late Lapista.
Late Lapista. kirjoitti:
Timo Soinihan sanoi halmeen olleen hänen hyvä koimppiksensa kuolemaansa asti! Soini myös kehui halmeen olleen normaalin Suomalaiset miehen??? Minulla on laaja suku ja vielä laajempi tuttavapiiri, sekä Ruotsissa että Suomessa, mutta niihin ei kuulu ainuttakaan halmeen kaltaista huumeveikko peeloa ja pienrikollista, ylinopeus sakot ovat suvussani ankarimpia rangaistuksia !
Tuo perussuiomalaisten sakki tuntuu olevan koottu rikollisista peeloista, vaikka siellä on jäseninä jopa vallesmanneista alkaen, onkohan siellä muita rehellisiä jeppejä? kuin Jussi Halla-Aho.
Late Lapista. Totuus tapeetille RY !http://kiwi6.leiki.com/focus/sanomacontentwidget?lpage&rid=http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?i...
Päivi Tiilikka Halme-kohusta: Vainaja suojattu laissa vain valheilta
15.01.2010 21:03, päivitetty 15.01. 21:43
" Helsingin yliopiston viestintäoikeuden tutkijatohtori Päivi Tiilikka ymmärsi Kaarina Hazardin Halme-kolumnin nimenomaan media- ja yleisökritiikiksi, kuten Hazard itsekin huomautti perjantaina Ylen Aamu-tv:ssä.
IS kirjoitti Tiilikan näkemyksestä torstaina.
- En ottanut kantaa siihen, oliko Kaarina Hazardin Tony Halmeesta laatima kolumni sovelias vai ei. Sen arvioiminen ei ole minun tehtäväni, vaan soveliaisuuden rajat harkitsevat lukijat itse, tarkentaa Tiilikka.
Hillityn ihmisen osalta rajat ovat suppeammat kuin räväkästi eläneen osalta, hän jatkaa.
Tiilikan mukaan jokaisella vainajalla on ihmisarvo.
- Lain mukaan vainaja on kuitenkin suojattu vain valheellisten tietojen esittämistä vastaan. Muunlainen halventaminen on kirjoittajan oman hyvän maun varassa, Tiilikka huomauttaa."
Tiilikkapa sen sanoi jotta vainajasta saa kertoa totuuden, mutta ei valehdella, noinhan Hazardi tekikin jutussaan, siispä kantelut JSN;lle ovat turhaa huvia halmeen faneilta !
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=2956&start=0&sid=a70064940eec9f957f79aadd3c6917d1
Rikoksesta tuomitut Kansanedustajat Suomessa.
Kirjoittaja otus päivämäärä Ti Helmi 05, 2008 12:28 am
Jos kerättäisiin tänne Kansanedustajien meriitti listaa rikoksista.
Tony Halme ->
3. heinäkuuta 2003 Halme laukaisi pistoolin asunnossaan alkoholin ja amfetamiinin vaikutuksen alaisena.[1] Poliisin kotietsinnässä hänen kotoaan löytyi luvaton 9 mm:n Parabellum P08 -pistooli ja sen patruunoita sekä huomattava määrä testosteronia ja anabolista steroidia sisältäviä lääkevalmisteita. Etsintöjen yhteydessä poliisi tutki myös Halmeen työhuoneen Eduskuntatalossa. Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Tony Halmeen 29. tammikuuta 2004 salakuljetuksesta, laittomaan tuontitavaraan ryhtymisestä, ampuma-aserikoksesta, huumausaineiden käyttörikoksesta sekä aseen varomattomasta käsittelystä neljän kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen ja 80 päiväsakkoon. Oikeudenkäynti televisioitiin MTV3:n digikanavalla. Halme valitti päätöksestä hovioikeuteen[2], mutta tuomio pysyi ennallaan. Tapauksen jälkeen Halme ilmoitti luopuneensa alkoholista ja kääntyneensä uskoon. Alkoholista pidättäytyminen kesti Halmeen kertoman mukaan vuoden 2005 kesään asti, jolloin hän nautti julkisesti yhden lasin alkoholia.
2.8.2006 Halme tuomittiin Vakka-Suomen käräjäoikeudessa törkeästä rattijuopumuksesta ja liikenteen vaarantamisesta. Tuomiona oli 80 päivää ehdollista vankeutta, 30 päiväsakkoa (yhteensä 1320 euroa) ja neljän kuukauden ajokielto. Tuomioon johtanut tapaus oli sattunut saman vuoden helmikuussa Laitilassa, jossa Halme oli nauttinut alkoholia ravintolassa ja sen jälkeen lähtenyt ajamaan autolla. Silminnäkijöiden mukaan Halme oli käyttäytynyt humalaisesti ja ajanut holtittomasti. Poliisi ei ollut kuitenkaan puhalluttanut Halmetta, vaan hänet tuomittiin silminnäkijäkertomusten perusteella. Iltapäivälehdistö uutisoi myös näyttävästi, että Halme joi oikeusistunnon tauolla kolme pulloa olutta. Timo Soini kommentoi asiaa toivomalla, että Halme osaa vetää omat johtopäätöksensä poliittisen uransa jatkamisesta. Hovioikeudessa joulukuussa Halme sanoi juoneensa vain viisi pulloa lonkeroa, joiden vaikutuksen olisi pitänyt haihtua ajamiseen mennessä. Hän sanoi holtittoman ajon johtuneen vuoden 2003 välikohtauksesta juontuneesta sairaudesta.[4] Hovioikeus piti käräjäoikeuden tuomion ennallaan
Tony Halme on saanut myös tuomion hätävarjelun liioitteluna tehdystä pahoinpitelystä
Siinäpäs olisi vähän tietoa ! tietämättömille halme faneille!
Late Lapista. Konnat rautoihin tai lautoihin RY ! - halme kuoli hyvä nii
Late Lapista. kirjoitti:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=2956&start=0&sid=a70064940eec9f957f79aadd3c6917d1
Rikoksesta tuomitut Kansanedustajat Suomessa.
Kirjoittaja otus päivämäärä Ti Helmi 05, 2008 12:28 am
Jos kerättäisiin tänne Kansanedustajien meriitti listaa rikoksista.
Tony Halme ->
3. heinäkuuta 2003 Halme laukaisi pistoolin asunnossaan alkoholin ja amfetamiinin vaikutuksen alaisena.[1] Poliisin kotietsinnässä hänen kotoaan löytyi luvaton 9 mm:n Parabellum P08 -pistooli ja sen patruunoita sekä huomattava määrä testosteronia ja anabolista steroidia sisältäviä lääkevalmisteita. Etsintöjen yhteydessä poliisi tutki myös Halmeen työhuoneen Eduskuntatalossa. Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Tony Halmeen 29. tammikuuta 2004 salakuljetuksesta, laittomaan tuontitavaraan ryhtymisestä, ampuma-aserikoksesta, huumausaineiden käyttörikoksesta sekä aseen varomattomasta käsittelystä neljän kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen ja 80 päiväsakkoon. Oikeudenkäynti televisioitiin MTV3:n digikanavalla. Halme valitti päätöksestä hovioikeuteen[2], mutta tuomio pysyi ennallaan. Tapauksen jälkeen Halme ilmoitti luopuneensa alkoholista ja kääntyneensä uskoon. Alkoholista pidättäytyminen kesti Halmeen kertoman mukaan vuoden 2005 kesään asti, jolloin hän nautti julkisesti yhden lasin alkoholia.
2.8.2006 Halme tuomittiin Vakka-Suomen käräjäoikeudessa törkeästä rattijuopumuksesta ja liikenteen vaarantamisesta. Tuomiona oli 80 päivää ehdollista vankeutta, 30 päiväsakkoa (yhteensä 1320 euroa) ja neljän kuukauden ajokielto. Tuomioon johtanut tapaus oli sattunut saman vuoden helmikuussa Laitilassa, jossa Halme oli nauttinut alkoholia ravintolassa ja sen jälkeen lähtenyt ajamaan autolla. Silminnäkijöiden mukaan Halme oli käyttäytynyt humalaisesti ja ajanut holtittomasti. Poliisi ei ollut kuitenkaan puhalluttanut Halmetta, vaan hänet tuomittiin silminnäkijäkertomusten perusteella. Iltapäivälehdistö uutisoi myös näyttävästi, että Halme joi oikeusistunnon tauolla kolme pulloa olutta. Timo Soini kommentoi asiaa toivomalla, että Halme osaa vetää omat johtopäätöksensä poliittisen uransa jatkamisesta. Hovioikeudessa joulukuussa Halme sanoi juoneensa vain viisi pulloa lonkeroa, joiden vaikutuksen olisi pitänyt haihtua ajamiseen mennessä. Hän sanoi holtittoman ajon johtuneen vuoden 2003 välikohtauksesta juontuneesta sairaudesta.[4] Hovioikeus piti käräjäoikeuden tuomion ennallaan
Tony Halme on saanut myös tuomion hätävarjelun liioitteluna tehdystä pahoinpitelystä
Siinäpäs olisi vähän tietoa ! tietämättömille halme faneille!
Late Lapista. Konnat rautoihin tai lautoihin RY !halme hormooni Huume Läski-pallero oli Täys Rotta.. Mitä hienompaa, kuin mitä KAARINA kirjoitti. ei pysty kirjoittamaan, jos vähänkin pysyy totuudessa.. te muut kipeet vetäkää samoin naru kaulaanne.. mutta olette hiiri-homoja pelkäätte vikisette vaan. muutta ette ole oppineet...
- punaniskoja kumpikin
"4. tammikuuta 2010
Turpiin Taivaassa?
Viime viikonloppuna menehtyneeltä Tony Halmeelta jäi julkiseen sanaan monta lentävää lausetta, jotka eivät olleet aina kohteliaimpia. Eniten ehkä paheksuttiin lausumaa, jossa hän arvioi presidentti Tarja Halosta lesboksi vuonna 2003. STT:n kautta esittämässään julkisessa anteeksipyynnössä ammattinyrkkeilijä selitti käsityksensä johtuneen siitä, että Halonen toimi aikoinaan Seksuaalinen tasavertaisuus Seta ry:n puheenjohtajana, eikä arvio ollut sikäli aivan tavaton.
Mikäli viittaus lesbouteen koetaan loukkaavana, takana täytyy olla kielteinen käsitys homoseksuaalisuudesta itsestään. Pitääkö niin olla? Olisiko häpeä olla merkittävässä asemassa homo? Itse en pahastuisi, vaikka joku sanoisi minua homoseksuaalina tasavallan presidentiksi.
Parasta olisi antaa kuolleiden levätä, kun he eivät voi itseään enää puolustaa. Iltalehden feministikirjoittaja Kaarina Hazard syyllistyi kuitenkin pahimmanlaatuiseen hasardiin haukkumalla oman käden kautta kuollutta ihmistä ”niskamakkaraksi”, ”mulliksi” ja ”eläimeksi” kolumnissaan.
Jos Tony Halme olisi ollut sukupuoleltaan nainen, ääni kellossa olisi varmasti toinen. Mikäli Tony Halmeen tilalla olisi ollut nenärengas- ja telaketjufeministi nimeltä Toini Halme, joka olisi puhunut samalla tavoin, viihtynyt hyvin nyrkkeilykehässä sekä kuollut itsemurhan tehneenä, Kaarina Hazard pitäisi häntä marttyyrina ja sovittaisi hänelle sankarin sädekehää: ”Hän kuoli suomalaisen yhteiskunnan rasistisuuden ja suvaitsemattomuuden vuoksi... Eduskunnassa hän joutui miesten ahdistelemaksi niin, ettei voinut saapua työpaikalleen... Lopulta hän etsi pakopaikkaa päihteistä ja kuoli surullisen suisidaalisesti.”
..."
Lue loput: http://jukkahankamaki.blogspot.com/2010/01/turpiin-taivaassa.html- 1967
Kyse on äänensävystä ja painosta. Muistan hyvin kuinka Halme sanoi radiossa tai tv:ssä, että meillä on presidenttinäkin lesbo. Halmehan siinä piti sopimattomana moista väärää olettamustaan.
- Late Lapista.
1967 kirjoitti:
Kyse on äänensävystä ja painosta. Muistan hyvin kuinka Halme sanoi radiossa tai tv:ssä, että meillä on presidenttinäkin lesbo. Halmehan siinä piti sopimattomana moista väärää olettamustaan.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hazardin kolumni JSNn käsittelyyn Tony Halmeen äidin pyynnöstä/1135252225511
Jopa mediapuolen proffessöörit ovat tulkanneet Hazardin kirjoituksen, eivätkä löytäneet siitä mitään solvaukseen viittaavaa, vaan pelkän totuuden! JSN on siis joron jäljillä ja turhanpäiväinen herra kliggi joka kokoontuu kahvittelemaan keskenään, sekä jauhamaan paskaa !
Late Lapista. Totuus sallittava RY ! - Late Lapista.
1967 kirjoitti:
Mikäs ÄÄNENPAINO Hazardin kirjoituksessa oli ??
Late Lapista.
- 1967
Mikä helvetin "MUISTOKIRJOITUS" ?! Tavallinen kolumni.
- Late Lapista.
http://www.seiska.fi/lehti/2010/_a106203/seiskassa 22010/
Tonyn ystävä, liekö kerrassaan Timo Soini ? väittää jotta tony halme ampui itsensä VAHINGOSSA ! Miten se tapahtuu? Onkos tonyn jengillä tapana osoitella itseään huvikseen browningilla, vai leikkivätkös tonyt ja tonyjen ystävät 9 mm aseilillaan Venäläistä rulettia ?
Late Lapista. Tietoa tapeetille RY ! - Late Lapista.
Kyllä tuo muistokirjoituksesta hyvinkin käy ! Siinä ei vain paljoa kehuta vainajaa, kun ei oikein ole kehumisen aihetta !
Late Lapista. Totuus esille RY ! - 1967
Late Lapista. kirjoitti:
Kyllä tuo muistokirjoituksesta hyvinkin käy ! Siinä ei vain paljoa kehuta vainajaa, kun ei oikein ole kehumisen aihetta !
Late Lapista. Totuus esille RY !Otapa nyt vaikka joku ylä-asteen äidinkielen kirja ja katso mitä erilaisia kirjoitus malleja ja tyyppejä on. Kuten pakina, kolumni, muistokirjoitus eli nekrologi, pääkirjoitus, mielipidekirjoitus jne.
- Late Lapista.
1967 kirjoitti:
Otapa nyt vaikka joku ylä-asteen äidinkielen kirja ja katso mitä erilaisia kirjoitus malleja ja tyyppejä on. Kuten pakina, kolumni, muistokirjoitus eli nekrologi, pääkirjoitus, mielipidekirjoitus jne.
Ei edes ala-asteen muistokirjoitus ohjeissa määrätä kehumaan , aivonsa huumeilla ja hormooneilla pilannutta kuollutta pienrikollista ! EIHÄN ??
Late Lapista. Totuus muistokirjoituksiinkin Ry !
- jumala hänet (ehkä)a
Jos kerran tuollaista paskaa saa kirjoittaa ilman mitään seuraamuksia, niin miksi tavallista taavia sitten jahdataan poliisin toimesta jos vaikka kirjoittelisi savolaista sianpillusilmää lihavaperseiseksi läskimahaiseksi paskamakkaraiseksi ihrapöhöksi. Matti Nykästäkin kehoitti vetämään itsensä hirteen. Kaiken tuon solvauksen jota hän kirjoittaa, on äläkän noustua kertonut olevankin vain media kritiikkiä. Eikö mediaa voi muuten kritisoida kuin solvaamalla kuollutta henkilöä? Vois olla paikallaan noudattaa itse noita Nykäselle antamia ohjeita. Ja jos ei oma rohkeutensa riitä, vaikka noin kovis onkin kuten kirjoituksistaan voi ymmärtää, niin tästä maasta varmaan hetkessä löytyy apuvoimia unelmansa toteutukseen.
Jos tällainen suuntaus, että jotkin räkänokkaiset läskit akat saavat kirjoitta ihan mitä tahansa "kolumnistina" jatkuu ilman seuraamuksi on sananvapauslaki merkityksetön.
Lähdesuoja mediakritiikki ym ym paskaa toimittajat suoltavat nykyään ja pääsevät kuin koira veräjästä, herää kysymys kun tälläkin foorumilla on valvojat jotka sensuroivat kirjoituksia mennen tullen, niin miksi suuri iltapäivälehti saa julkaista moista sontaa. Siksikö että se on tässä nyky tasaarvon (nais) maailmassa niin miehekästä kun joku läski akka revittelee turpaansa.
Jonkun näkemykset presidenttimme seksuaalisesta suuntauksesta ovat pyhiä, eikä niistä saa kirjoittaa, mutta kun henkilö kuolee niin hänestä voi kirjoittaa vapaasti mitä paskaa tahannsa.
Raukkamaista toimintaa on myös päätoimittajalta vetäytyä vastuusta ja vedota ettei tuo akka ole meillä töissä, vois harkita siihen samaan köyteen liittymistä johon Nykästä ajavat kuin käärmettä pyssyyn.
Lienee kuitenkin tarpeen kertoa, että Matti viinapäissään on perso pieksämään akkoja (media on näin kirjoittanut) ja taksilla hurauttelee nopeasti paikkaan kuin paikkaan.- Late Lapista.
Mistäs jutustasi sinua Taavi savolaispoliisit jahtaavat? oletkos piirrellyt perättömiä Kiärijäisen Seposta, Partasen Hannasta vaiko Olvista !
Ps; Tuskin Nykäsellekään köysihoito pahaa tekisi, parantaisi ainakin sen AD HD taudin !
Late Lapista. Konnat poseen RY ! - Late Lapista.
katkeran akan tilitys jumala hänet (ehkä)a17.1.2010 11:30
Hazardihan kirjoitti vain totuuden idolistanne halmeesta, mitäs katkeraa siihen tarvittiin ???
Halmetta hyysäsi äiskä ja velipoika, vielä lähes viiskymppisenä ukkona, olikohan halmeella edes kaikki ihan kotona tuolla humeettikopssaan? Minä epäilen jotta kehissä halmeelta oli hakattu VINTTIKAMMARIN MATOT RTTUUN jo ajat sitten !
Nykäsestäkin kirjoitellaan totuuksia, eikä siitä nouse isompaa äläkkää, miksikähän !
Late Lapista. Totuus esiin Ry !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234