olen menossa korjauttamaan ylähuultani buffaloplastiaan, onko kokemuksia? Oliko pahasti turvoksissa ja kuinka pitkään. Kehtaako mennä ihmistenilmoille kuinka nopeasti?
buffaloplastia
25
9048
Vastaukset
- toinen huuleton:)
Hei,
itse olin myös syksyllä menossa ko. operaatioon ja minulle kerrotiin, että toipuminen on nopeaa. Tikit ovat viikon. Kivuliainta oli sairaanhoitajan mielestä ainostaan puudutus. MUTTA kirurgi olikin sitä mieltä, että huulettomuusongelmani on "pieni" eikä hän suositellut buffaloplastiaa, koska se on lopullinen. (Outoa, kun lopullisen ja pysyvän ratkaisun haluaisinkin..) Sen sijaan minulle suositeltiin näitä ruiskutettavia, äh nyt en muista tarkkaa nimeä, mutta jokuLIPP se oli. Peräännyin sitten kokonaan ja mietin, että onko kyseessä todellakin "pieni" ongelma joka ratkeaa näillä ruiskutettavilla, vai ajatteleeko klinikka vain omaa etuaan ja meinaa saada minusta "ruiskutettevan asiakkaan vuosiksi", kun lopputulos ei pysy kuin viikkoja tai max kuukausia toivontunlaisena. Hankalaa.
Tsemppiä sinulle toimenpiteeseen ja tulethan kertomaan miten kaikki meni! Tästä aiheesta ei oikein löydy kokemuksia.- härkänä
Mulle tehtiin viime kesänä, ja oli pienoinen pettymys. Se nimittäin vain nosti ylähuulta, ei kääntänyt sitä ollenkaan eli huuli ei tullut yhtään esiin jaa se sama viivamainen huuli on nyt vain lähempänä nenää:( Sitä vastoin arvet jäivät aika rumat, ne pystyy näkemään kuka vain vaikka siitä on jo noinkin kauan. Ne arvet menee nenän ulkoreunasta ulkoreunaan.
Harmittaa oikeastaan kun menin. Nyt olen miettinyt Gore-tex-lankaa, se ainakin tuo huulen esiin ja on pysyvä. - asfasfg
härkänä kirjoitti:
Mulle tehtiin viime kesänä, ja oli pienoinen pettymys. Se nimittäin vain nosti ylähuulta, ei kääntänyt sitä ollenkaan eli huuli ei tullut yhtään esiin jaa se sama viivamainen huuli on nyt vain lähempänä nenää:( Sitä vastoin arvet jäivät aika rumat, ne pystyy näkemään kuka vain vaikka siitä on jo noinkin kauan. Ne arvet menee nenän ulkoreunasta ulkoreunaan.
Harmittaa oikeastaan kun menin. Nyt olen miettinyt Gore-tex-lankaa, se ainakin tuo huulen esiin ja on pysyvä.Olen ymmärtänyt, että kyseinen toimenpide on lähinnä tarkoitettu vanhoille ihmisille, joille on ilmestynyt vertikaalista pituutta iän myötä ylähuuleen ja huuli on surkastunut ikääntymisen vuoksi.
- GHDKTKU
asfasfg kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että kyseinen toimenpide on lähinnä tarkoitettu vanhoille ihmisille, joille on ilmestynyt vertikaalista pituutta iän myötä ylähuuleen ja huuli on surkastunut ikääntymisen vuoksi.
Se nimenomaan lähinnä lyhentää suun ja nenän väliä, ei juurikaan tuo huulen punaa esiin saati täyteläistä huulta. Siihen on sitten pistokset.
- N34 v
GHDKTKU kirjoitti:
Se nimenomaan lähinnä lyhentää suun ja nenän väliä, ei juurikaan tuo huulen punaa esiin saati täyteläistä huulta. Siihen on sitten pistokset.
Itselläni on juurikin tuo ongelma, että suun ja nenän väli on liian pitkä. Eli jos olen ihan rento niin ylähampaat eivät näy..ja hymyillessä saa todellakin vetää suupielet korviin, että saa "hampaallisen hymyn". Nuo arvet alkoivat mietittää..Kävitkö nm.Härkänä Helsingissä vai Jyväskylässä, vai kenties jossain muualla? Oliko itse toimenpide kivulias? Pääsitkö heti kotiin? Kerrothan lisää tai olisko sulla joku anonyymi os. mihin voisin meilata? Kiitos jo etukäteen, jos ehdit vastata!
- huuleton
N34 v kirjoitti:
Itselläni on juurikin tuo ongelma, että suun ja nenän väli on liian pitkä. Eli jos olen ihan rento niin ylähampaat eivät näy..ja hymyillessä saa todellakin vetää suupielet korviin, että saa "hampaallisen hymyn". Nuo arvet alkoivat mietittää..Kävitkö nm.Härkänä Helsingissä vai Jyväskylässä, vai kenties jossain muualla? Oliko itse toimenpide kivulias? Pääsitkö heti kotiin? Kerrothan lisää tai olisko sulla joku anonyymi os. mihin voisin meilata? Kiitos jo etukäteen, jos ehdit vastata!
Olen varannut ajan buffaloplastiaan maaliskuun alkuun, ko. toimenpiteitä tekee ainakin KL ja Nordström.Kerron sitten kokemuksista kun on ajankohtaista.
- Härkänä
N34 v kirjoitti:
Voin kyllä vastailla näin:)
Hgissä tehtiin.
Eihän tuon alueen puuduttaminen kivaa ole, mutta itse toimenpide on kivuton ja heti pääsee kotiin. Ihan pikkujuttu se toimenpide.
Mutta arvet yllättivät- ne on nimittäin rumat ja näkyvät. Sierainten ulkoreunasta toiseen. Olin ajatellut etten tästä muille niin puhu, mutta tätä ei kyllä pysty salaamaan keneltäkään.
Jos ongelma on nimenomaan liian pitkä ylähuuli eivätkä arvet haittaa, tämä voi olla juttusi. - Tralde
Heip!
Itselläni oli pieni ylähuuli ja kyselin buffaloplastiasta eripaikoista, sekä yritin löytää kirurgia joka olisi suistunut laittamaan minulle pysyvän implantin huuleen. Turhaan. Suomessa eivät mielellään tee ko operaatioita, ja suosittelivatkin juuri ruiskeita, eli geelimäisiä ruiskutettavia implantteja jotka haihtuat itsestään pois ajan kuluessa.
Päädyin sitten ottaman ruiskeita, mutta toisin kuin kuviteltiin, ei riittänytkään 1ml vaan vuoden aikana olen joutunut laittamaan ruiskeita yhteensä 6ml, jotta huuleni on sen kokoinen kuin toivon.
Aineet haihtuvat nopeasti, koska minulla on nopea aineenvaihdunta.
On kokeiltu Restylanea, restylane lippiä, perlanea, theosyalia ja puragenia.
Mikään ei tunnu pysyvän koska ylähuulen suunta on luonnostaan alaspäin, ja mielestäni vain buffaloplastialla sen voisi nostaa.
Rahaa ruiskeisiin on nyt vuoden aikana mennyt alennuksien kanssa n 2000e.
Jos olisin tuon summan tiennyt, olisin mennyt mielummin vaikka ulkomailla ottamaan pysyvän implantin.
Kannattaa katsoa netistä videoita kuinka implantteja asennetaan, että oletko sellaiseen valmis. On meinaan hurjaa puuhaa ja pitkään turvoksissa.
Itse olen nyt ruiskekierteessä parin kuukauden välein.
Mieti mnkä verran rahaa olet valmis laittamaan uuden ulkonäkösi puolesta.
Laske myös kaikki kivat huulipunat ja kiillot joita haluat ostella. Ei ole ainakaan ihan köyhän harrastus. Muuten ei ruiskeissa sisänsä vikaa. Pistäminenkään ei tosin ole mitään nautinnollista, mutta kaikkeen tottuu. - N34 v
Härkänä kirjoitti:
Voin kyllä vastailla näin:)
Hgissä tehtiin.
Eihän tuon alueen puuduttaminen kivaa ole, mutta itse toimenpide on kivuton ja heti pääsee kotiin. Ihan pikkujuttu se toimenpide.
Mutta arvet yllättivät- ne on nimittäin rumat ja näkyvät. Sierainten ulkoreunasta toiseen. Olin ajatellut etten tästä muille niin puhu, mutta tätä ei kyllä pysty salaamaan keneltäkään.
Jos ongelma on nimenomaan liian pitkä ylähuuli eivätkä arvet haittaa, tämä voi olla juttusi.Kiitos asiallisesta vastauksesta! Kerrottiinko sinulle noista arvista etukäteen, ja onko vielä mahdollista että ne vaalenisivat? Saatko ne meikillä piiloon? Ja eikö ole olemassa jotain laserjuttujakin millä arpia saa vaalennettua, vai kuvittelenkohan vain..
Olen itse myös sitä mieltä, että tähän minun ongelmaani (pitkä ylähuuli) tuo buffaloplastia on se ainut ja oikea toimenpide. Jyväskylässä taitaa olla edullisinta. Tuo puuduttaminen vain hirvittääää=)))) - Härkänä
N34 v kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Kerrottiinko sinulle noista arvista etukäteen, ja onko vielä mahdollista että ne vaalenisivat? Saatko ne meikillä piiloon? Ja eikö ole olemassa jotain laserjuttujakin millä arpia saa vaalennettua, vai kuvittelenkohan vain..
Olen itse myös sitä mieltä, että tähän minun ongelmaani (pitkä ylähuuli) tuo buffaloplastia on se ainut ja oikea toimenpide. Jyväskylässä taitaa olla edullisinta. Tuo puuduttaminen vain hirvittääää=))))Ei erikseen puhuttu arvista. Kaipa oletettiin sen olevan itsestäänselvää toimenpiteen luonteen takia- siinähän avataan pitkä alue.
Kyllä ne arvet varmaan ajan myötä vaalenevat vielä, toivottavasti. Ehkä enemmän ongelma on että arvet ovat aika leveät.
Nyt niitä ei saa peittoon kuin Blascolla auttavasti. Mutta kun en yleensä meikkaa muuta kuin vähän ripsaria niin vähän vierastan ajatusta että olisin paksussa pakkelissa jatkuvasti arpien takia:(
Ylähuuli on sitä paitsi edelleen viivamainen, valitettavasti. Siihen kaipaisin edelleen jotakin. Olemassaoleva ylähuuli olisi ihana! - huuleton
Tralde kirjoitti:
Heip!
Itselläni oli pieni ylähuuli ja kyselin buffaloplastiasta eripaikoista, sekä yritin löytää kirurgia joka olisi suistunut laittamaan minulle pysyvän implantin huuleen. Turhaan. Suomessa eivät mielellään tee ko operaatioita, ja suosittelivatkin juuri ruiskeita, eli geelimäisiä ruiskutettavia implantteja jotka haihtuat itsestään pois ajan kuluessa.
Päädyin sitten ottaman ruiskeita, mutta toisin kuin kuviteltiin, ei riittänytkään 1ml vaan vuoden aikana olen joutunut laittamaan ruiskeita yhteensä 6ml, jotta huuleni on sen kokoinen kuin toivon.
Aineet haihtuvat nopeasti, koska minulla on nopea aineenvaihdunta.
On kokeiltu Restylanea, restylane lippiä, perlanea, theosyalia ja puragenia.
Mikään ei tunnu pysyvän koska ylähuulen suunta on luonnostaan alaspäin, ja mielestäni vain buffaloplastialla sen voisi nostaa.
Rahaa ruiskeisiin on nyt vuoden aikana mennyt alennuksien kanssa n 2000e.
Jos olisin tuon summan tiennyt, olisin mennyt mielummin vaikka ulkomailla ottamaan pysyvän implantin.
Kannattaa katsoa netistä videoita kuinka implantteja asennetaan, että oletko sellaiseen valmis. On meinaan hurjaa puuhaa ja pitkään turvoksissa.
Itse olen nyt ruiskekierteessä parin kuukauden välein.
Mieti mnkä verran rahaa olet valmis laittamaan uuden ulkonäkösi puolesta.
Laske myös kaikki kivat huulipunat ja kiillot joita haluat ostella. Ei ole ainakaan ihan köyhän harrastus. Muuten ei ruiskeissa sisänsä vikaa. Pistäminenkään ei tosin ole mitään nautinnollista, mutta kaikkeen tottuu.Olen kuullut että buffaloplastian yhteydessä voidaan ns.vyöryttää huulen punaa enemmin näkyville. Itse otan nyt kuitenkin operaation ilman vyörytystä. Kirjoitellaan.
- ex huuleton
N34 v kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Kerrottiinko sinulle noista arvista etukäteen, ja onko vielä mahdollista että ne vaalenisivat? Saatko ne meikillä piiloon? Ja eikö ole olemassa jotain laserjuttujakin millä arpia saa vaalennettua, vai kuvittelenkohan vain..
Olen itse myös sitä mieltä, että tähän minun ongelmaani (pitkä ylähuuli) tuo buffaloplastia on se ainut ja oikea toimenpide. Jyväskylässä taitaa olla edullisinta. Tuo puuduttaminen vain hirvittääää=))))moi
tulin juuri operaatiosta (buffaloplastia)olihan se puudutus vähän hankala,mutta nopeasti ohitettu vaihe. Nyt kotona ja nenän alla tikit ja teipit.Huuli on selvästi nuorekkaamman näköinen ja sivuprofiili myös. Odottelen tässä viikon, pari. Sitten vähän näkee,mitä on arvet.
terv. ex huuleton - exhuuleton
Moi,tulin nyt eilen operaatiosta, J:kylästä ja oli nopea, ei ihan kivuton,mutta siedettävä.Puudutuspiikit vähän tuntuivat, mutta loppu operaatiosta olitietenkin kivutonta. Tänään on hiukan turvoksissa, mutta selkeästi tästä on tulossa hieno ylähuuli. Nosti sekä sivuprofiilissa että edestä tuota huulen linjaa.Arvista osaan sanoa vasta ajan kuluttua.Nyt teippi ja tikit vielä torstaihin saakka.
- kokenut sen
exhuuleton kirjoitti:
Moi,tulin nyt eilen operaatiosta, J:kylästä ja oli nopea, ei ihan kivuton,mutta siedettävä.Puudutuspiikit vähän tuntuivat, mutta loppu operaatiosta olitietenkin kivutonta. Tänään on hiukan turvoksissa, mutta selkeästi tästä on tulossa hieno ylähuuli. Nosti sekä sivuprofiilissa että edestä tuota huulen linjaa.Arvista osaan sanoa vasta ajan kuluttua.Nyt teippi ja tikit vielä torstaihin saakka.
Muista, että tulos on aivan erilainen parin kk kuluttua kuin se on heti toimenpiteen jälkeen, eli vielä et voi sanoa lopputuloksesta mitään. Itselläni huuli laskeutui huomattavasti ekan kuukauden jälkeen, kun aluksi olin aivan innoissani miten hyvältä se näytti. Arpi jäi aika näkyväksi, enkä ole ihan varma oliko väärti. huulen ja nenän väli kyllä lyheni, mutta huuli on aivan yhtä ohut kuin ennenkin, eli puna-alue ei tullut enempää esiin. En kyllä kadukaan, mutta ehkä käyn ottamassa vielä jonkin pistoksen.
- exhuuleton
kokenut sen kirjoitti:
Muista, että tulos on aivan erilainen parin kk kuluttua kuin se on heti toimenpiteen jälkeen, eli vielä et voi sanoa lopputuloksesta mitään. Itselläni huuli laskeutui huomattavasti ekan kuukauden jälkeen, kun aluksi olin aivan innoissani miten hyvältä se näytti. Arpi jäi aika näkyväksi, enkä ole ihan varma oliko väärti. huulen ja nenän väli kyllä lyheni, mutta huuli on aivan yhtä ohut kuin ennenkin, eli puna-alue ei tullut enempää esiin. En kyllä kadukaan, mutta ehkä käyn ottamassa vielä jonkin pistoksen.
OK,mulla ei ylähuuli ollut ihan ohut,vaan olipahan suhteeton pituus ja jo ikäviä pystyryppyjä.
- Anonyymi
ex huuleton kirjoitti:
moi
tulin juuri operaatiosta (buffaloplastia)olihan se puudutus vähän hankala,mutta nopeasti ohitettu vaihe. Nyt kotona ja nenän alla tikit ja teipit.Huuli on selvästi nuorekkaamman näköinen ja sivuprofiili myös. Odottelen tässä viikon, pari. Sitten vähän näkee,mitä on arvet.
terv. ex huuletonHei! Oliko puudutus ihan kamalaa? Itellä o huomenna kyseinen operaatio D:
- Anonyymi
härkänä kirjoitti:
Harmittaa oikeastaan kun menin. Nyt olen miettinyt Gore-tex-lankaa, se ainakin tuo huulen esiin ja on pysyvä.Gore-tex-lankaa, voisitkö lahettää linki
- kesähymy
Hei,
uusia kokemuksia buffaloplastiasta kaipailisin. Olen menossa alkukesästä ja etenkin tuo arpien piilottaminen mietityttää; onko kaikille tullut hankalasti peitettävät arvet, entä onko toimenpide ollut vaivansa väärti?
t. uusi hymy kesäksi :) - sdfgkhljö-kä
Itse olen menossa arpikorjaukseen, ko toimenpiteestä vuosi sitten jäi leveät ja näkyvät arvet.
- lakjsfkjaklfjkjfklaj
Voi ei! Kävitkö Helsingissä vai Jyväskylässä? Itse olin ajatellut mennä Jyväskylään, mutta tulevat arvet pelottavat..
t. uus hymy kesäksi :) - Alaspäin mennään
Näkyykö teillä hymyillessä nyt hampaat enemmän? Itselläni on ylähuulta laskettu aikoinaan jotta saatiin hymyillessä ikenet piiloon. :D Nyt 10 vuotta leikkauksen jälkeen nenän ja ylähuulen välinen alue on mielestäni vain venynyt ja haluaisin ylähuulta ylemmäs. Mitä tämä operaatio muuten maksaa?
- Anonyymi
eikö kukaan sanonut että arpivoiteita on.en tiedä estäväykö ne arven muodostumista vaan niiden pitäisi.kokeilla voi.mutta vasta tikin poiston jälkeen.
- Anonyymi
Onko lisää kokemuksia??
- Anonyymi
Onko kokemuksia? Harkitsen vakavasti tuota toimenpidettä mutta arvet mietityttää. Ikää minulla on 50.
- Anonyymi
Lisää kokemuksia? Huulitäytteet eivät pysy, jotain pysyvää ratkaisua etsin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983