Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Volvo Duetin

P 210

jarrupääsylinteri, mistäs sellaisia löytyisi??

8

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjfskfj

      Varaosaliikkeen hyllystä löytyy - samanlainen kaikissa tuon ajan Volvoissa....

    • erki nool

      volvolandian markkinapaikalta ja tommy rönngård myy uusia.

      • P 210

        Volvoissa sama jarrupääsylinteri? Niitä kai alettiin valmistaa 1967? Minun Duett on 1967 mallia.


      • 444
        P 210 kirjoitti:

        Volvoissa sama jarrupääsylinteri? Niitä kai alettiin valmistaa 1967? Minun Duett on 1967 mallia.

        Ei sinne päinkään. 140- Sarjassa on aina ollut tehostetut levyt joka nurkassa ja sylinterin kiinnitys on polkimen puoleisesta päästä, kun taas Duettissa sylinteri kiinnitetään sivusta.
        Duettiinkin voi asentaa minkä sylinterin tahansa, jos autoa ei ole tarkoitus museokatsastaa, samalla jarrut voisi muuttaa kaksi piirisiksi. Jos se taas on tarkoitus pitää alkuperäisenä, hanki jostakin uusi sylinteri, niitten vanhojen kanssa on ihan turha tapella.
        Minulla oli sama ongelma jo vuonna 1981, jolloin Duetteja oli vielä purkaamoissakin. Osti kolme käytettyä sylinteriä, eikä yhdelläkään tehnyt mitään, johtunee sylinterin arasta sijoituspaikasta. Ostin sitten Ruotsista ihan kaikki jarrun kilkkeet uudet, rummut, kengät, kaikki sylinterit ja asennussarjat. Oli tosin tulla mökistä lähtö, maksoivat yli kolme tuhatta, joka oli silloin iso raha.
        Jossakin vastauksessa oli mainittu, että pääsylinteri maksaisi nykyään vähän päälle 900kr = n 80€. Silloin se maksoi muistaaksen 700kr.


    • Koneparta
    • kindex

      Volvolandian myyntipalstalta kannattaa kysellä Suomalaisia osavälittäjiä. Joku aiemmin mainitsikin Tommy Rönngårdin ja Pirkanmaan V-palvelu välittää myös ja Espoosta löytyy myös veteraanivolvojen osatoimittaja.
      Itse olen tilannut tämän Espoolaisen ja Pirkanmaan kautta ja homma on toiminut mallikkaasti molemmilla.

      Itse suoraan tilatessa saattaa toimituskuluissa tulla iso yllätys mutta, kun nämä välittäjät tuottaa isompia eriä niin kulut per yksikkö jää pienemmiksi.

      Siitä olen samaa mieltä että, jos vanhassa pääsylinterissä on pahasti hapettumaa niin korjaussarja on vain rahanhukkaa.

      • P 210

        uusi on uusi, sellainen pitä hankkia.


      • iisalmesta
        P 210 kirjoitti:

        uusi on uusi, sellainen pitä hankkia.

        PV 65 jarrusylinteri äkkiä-mistä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe